Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Kan du ikke komme med et lille hint når du kommer senere i børnehaven og hvis han er der - så bare sige inden du går, hvis han har facebook så burde han nok lige tjekke den? :)

og så bare gå videre

ARGH det ved jeg ikke om jeg tør :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det føles næsten som om jeg har brændt ham af på en date vi ellers havde aftalt, da han så sådan på mig.. det sårede udtryk og det røde hoved der, og måden han lukkede døren bag sig så vi var alene på gangen, mens han tålmodigt ventede på at jeg vendte mig mod ham... Ja eller lukkede døren efter sig da han gik ind på stuen igen.

Men FÅÅRK altså hvor ER det pinligt, at jeg ikke havde noteret mig at det var personligt møde.. At de.. HAN har siddet dér og ventet på mig, og så dukkede jeg ikke op!

Og for det andet, så havde det været en OPLAGT mulighed for at få talt med ham på "neutral grund" Uden andre pedagoger i nærheden.. Jeg kunne have sagt det med i tirsdags, eller have kommet med et hint om FB eller... NOGET.. ARGGH!

Jeg sidder stadig med den enorme trang til at undskylde, at sige at jeg virkelig er KED af at jeg ikke kom, og forklare.. Jeg håber SÅ meget han har lukkevagten i dag!

DU HAR MULIGHEDEN NU!

Du forklarer ham det som det er, at du havde en umulig datter og simpelthen lige havde misset det ikke var et fællesmøde osv.

Også spørger du om ikke han kan tilgive dig (STORE ØJNE) og om han evt har tid til at tage et kort møde selv med dig, og forklare lidt om det, da du faktisk rigtig gerne vil høre om det osv.. Det gode her er jo at "flirten" kan undskyldes med, at du bare udnytter din kvindelighed til at få et møde :badgirl :rolleyes

Og samtidig, kan man jo håbe han så siger "okay, så kan jeg "der og der" " også er det KUN dig og ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men altså - Jeg glemmer TIT ting og aftaler.. Det er en rest af den Stress/depression jeg for nyligt har rejst mig fra - Og det er SÅÅÅ irriterende. Og han.. ja eller YYY plejer bare at sige det inde på stuen, med et strengt blik i øjet. Jeg har ALDRIG prøvet at han er kommet sådan ud, og har lukket døren bag sig, eller nævnt sådan noget på den måde altså. Jeg fik virkelig en stærk følelse af at jeg havde såret ham.. Ja eller gjort ham forlegen. Det er derfor jeg virkelig føler at jeg er nød til at fortælle at jeg er ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DU HAR MULIGHEDEN NU!

Du forklarer ham det som det er, at du havde en umulig datter og simpelthen lige havde misset det ikke var et fællesmøde osv.

Også spørger du om ikke han kan tilgive dig (STORE ØJNE) og om han evt har tid til at tage et kort møde selv med dig, og forklare lidt om det, da du faktisk rigtig gerne vil høre om det osv.. Det gode her er jo at "flirten" kan undskyldes med, at du bare udnytter din kvindelighed til at få et møde :badgirl :rolleyes

Og samtidig, kan man jo håbe han så siger "okay, så kan jeg "der og der" " også er det KUN dig og ham..

Åha - Ja det er da en god mulighed.. Uuh men jeg tror ikke jeg tør spørge sådan der. Og for det andet aner jeg ikke om han har lukkevagten, og sandsynligheden er lille da han har haft de fleste lukkevagter i den sidste tid.. de sidste 14 dage faktisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARh fååårk altså - det var så dumt altså.. What a bummer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at du sagtens kan spille sygt barn kortet når i nu var hjemme i går. Og tror nok at du ville ha bidt fast i hvis det havde været nævnt at det var personlig møde og ikke fælles som du troede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HVIS han er der senere - Så går jeg altså hen til ham og siger at jeg virkelig er ked af at jeg ikke kom igår, at han skulle sidde der og vente. Fortælle at jeg havde en fuldstændig umulig dag, og simpelthen glemte det.. Men at det virkelig ikke var min mening, og hvad må han ikke tro om mig.. Og.. ja .. undskyld.

Noget i den stil tror jeg..

Iih hvor er det også typisk mig at give sådan et dårligt indtryk.. Men nu har jeg heller ikke nogle der lige kan sige - "hey husk lige at du skal sådan og sådan"! Og jeg er SIKKER på at havde jeg ikke holdt den dumme fridag, som alligevel gik HELT skævt, så havde xxx mindet mig om det.. Han er simpelthe min lifesaver på de punkter :kuller - Det er altid ham der husker mig på aftaler i BH, Det har han gjort siden jeg fortalte det med min stress og depression, og at jeg havde svært ved at huske ting.

Fra nu af skal jeg altså bare have styr på tingene! -Den sidste rest af mén fra min "sygdom" skal jeg altså bare se at få bugt med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige at du sagtens kan spille sygt barn kortet når i nu var hjemme i går. Og tror nok at du ville ha bidt fast i hvis det havde været nævnt at det var personlig møde og ikke fælles som du troede.

Ja den mulighed har jeg også overvejet - Men.. jeg har bare sådan en dum trang til at være ærlig overfor ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halvanden time til jeg skal hente den store i børnehave.

Årh hvor jeg håber han er der! Og hvis han ikke er, så er jeg altså ligeglad - Så skriver jeg det til ham på sms, og bruger samme grund til at jeg opsøgte hans telefonnummer - Så må jeg føle mig til grin, eller han må blive sur eller hvad ved jeg.

Den måde han stod på deroppe, gør altså at jeg føler det nødvendigt - Hvorfor ved jeg egentlig ikke, men trangen er meget stærk.

Men altså håber han er der så jeg kan sige det ansigt til ansigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heh det er egentlig sjovt som tingene udvikler sig somme tiden ikke :blush

Tråden startede med at jeg nægtede at blive forelsket- fortsatte til jeg BLEV forelsket og fandt håb - og nu står jeg og har en dårlig samvittighed der mest af alt føles som hvis jeg havde brændt en kæreste af, og prøver desperat at gøre det godt igen... Drama drama drama.. Det bliver sjovt engang at se hvad det hele ender med.

Edit: Nå - men nu fik jeg lige at vide af den mindstes far ar xxx stadig er der oppe. Ringede lige for at høre hvad tid han hentede, for at afstemme min hentetid så jeg henter efter. Nå men så må jeg hellere lige få tænkt over hvad jeg vil sige, og så se at komme afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg hentet.

Kom glad derned, kaldte på min datter og sammen gik vi indad for at pakke sammen.

Lige inden vi kommer hen til døren træder xxx ind foran mig, og siger til min datter at hun kan gå ind og pakke sammen selv, da han lige skulle snakke med hendes mor..

Han står ret tæt på mig, og kikker lidt på mig.. Jeg har hjertet HELT oppe i halsen.. Han trækker vejret ind og skal til at tale mens jeg pludselig bliver mega nervøs............

Og så fortæller han at min datter har lavet ballade i dag <_< :rolleyes hrmmph..

Nå men jeg går så ind og får samlet ting sammen, og han kommer også ind... Det er altså sjovt som han skal ind og rette på et eller andet ligegyldigt når jeg er inde. Han er som regel ude når jeg kommer, går ind mens jeg er inde, og går så ud igen, når jeg går... TÆNK nu om jeg har misfortolket noget, og han i virkeligheden tror at jeg har lange fingre eller noget :o

Nå men jeg får pakket resten sammen, og ser at der ligger en seddel ang deres overnatning i BH, hvorpå jeg skal skrive min datters navn, samt mit telefonnummer. Jeg får så den idé at aflever den mens han nu alligevel ER inde på stuen.. for han er alene og så kan jeg sige undskyld for det med igår.

Jeg rækker ham sedlen og får sagt det jeg gerne ville sige, mens han fumler med min seddel og noget andet papir og blyant ( og jeg tænker SKRIV DET AF, FOR POKKER OG TAG DET NUMMER MED HJEM :P )Og får sagt det sådan at jeg ikke håber at HAN sad og ventede længe - fremfor at bruge "i". Og forklarede at jeg havde en lortedag og alt det der.

Han smilede og sagde at det var helt okay, mens han så ned i gulvet, og at han godt kendte det med lortedage.

Og så gik min gas pludselig af ballonnen.. Og jeg sagde sådan lidt goofey "nåmen- god weekend så" - Men jeg smilede dog. Og fik så svar af tre fædre ude i garderoben " i lige måde" samtidig med ham :D

Og det var så dét... Punktum.

Jeg lagde mærke til at han havde min yndlings sweather på i dag, elsker den trøje på ham altså.. MEN.. jeg lagde også mærke til at hans tommelfingerring havde "flyttet" sig fra tomlen til ringefingeren... på venstre hånd. Det er den helt samme ring, med de der keltiske tegn på.. Det er første gang han har haft den på dén finger..men dens placering i dag gjorde bare lidt, at jeg sådan har lyst til at bakke lidt ud :( .

Mere er der ikke at sige om i dag.. Og der kommer nok heller ikke mere at sige med mindre han PLUDSELIG opdager sin FB besked, og mod forventning svarer - Eller hvis han gør et eller andet ANDET drastisk - hvilket jeg betvivler på nuværende tidspunkt.

Jeg er godt nok lidt forvirret lige nu, og ved ikke rigtig om jeg burde fortsætte, eller om jeg bare skal stoppe den her.. Kan ikke rigtig finde ud af de signaler han sender.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg var blevet hylet lidt ud af den med ringen.. Ihh det er svært! Ville gerne overvære det hele live, så var det nemmere at komme med nogle råd. Hehe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Men satma.. Gider da heller ikke give op så let! Nu er jeg kommet for langt i det her ROD altså!

SÅ må jeg være direkte -Sige noget i stil med Fru -Nielsen - Som hun sagde til sin- nu mand.. Og så tage det slag der kommer, hvis det endelig er!

Hvis der er andre idéer så kom endelig friskt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg var blevet hylet lidt ud af den med ringen.. Ihh det er svært! Ville gerne overvære det hele live, så var det nemmere at komme med nogle råd. Hehe :D

Jeg har simpelthen også ønsket SÅ meget at jeg kunne have nogle med, så de kunne se det fra en anden synsvinkel - ISÆR i tirsdags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller også skulle jeg bare hive i håndbremsen, sætte farten ned, og "arbejde" meget langsommere.. og se om jeg ikke kan finde ud af det på en snigeren måde... Synes det er svært. Tror lige jeg tager næste uge med, og ser hvad der sker - inden jeg gør noget overilet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOTE!: Der er stadig intet nyt.. Intet svar.. Det er en REN aflæsnings tekst der er herunder.

Øj hvor havde jeg det "nederen" ( for at bruge det ækle udtryk lol) igår.

Jeg var helt nede i kulkælderen!

Spekulerede en masse omkring, hvorfor jeg også lige skulle forelske mig så meget i ham Jeg vidste jo godt at det ville blive noget nær umuligt i og med at han er den han er. Men fakta er altså at jeg er hårdt ramt - virkelig. Det er næsten en fysisk smerte inden i <_< . Og hver gang jeg prøver at tæmme de dumme følelser, bliver de bare endnu vildere!

SÅK.. Jeg skulle egentlig have været ude igår, da jeg nu havde børnefri. Men jeg gad ikke, løj mig utilpas, og blev hjemme i sofaen og funderede, fra kl ca 16, og fremefter. Jeg prøvede at se film - Men så dem alligevel ikke rigtigt.. Tænkte bare på den idiot hele tiden altså :rolleyes .

Jeg har sku godtnok aldrig prøvet at være forelsket på denne måde før. ikke så heftigt. har det som om mit indre er et inferno af flammer kombineret med en elektrisk tordenstorm.

Og det irritere mig! Og jeg tænkte så på hvad det er, denne lille mandsling har som åbenbart er åååh så interessant.. Ud over hans smil, hans øjne.. hans stemme og det faktum at han ser RET godt ud synes jeg.

Åh altså hvor jeg hader mig selv!

Sent igår blev jeg enig med mig om at bakke lidt ud.. prøve at tøjre følelserne, og se tiden an. HVIS han har en interesse i mig.. på dén måde, ville han vel også nå et punkt, hvor han føler han må gøre noget for at jeg opfanger det.. eller sådan tænker jeg.

Jeg sad igen og forbandede at jeg ikke kunne tage nogle med, som kunne observere, og fortælle mig om jeg er snot dum, eller om der vitterligt ER et eller andet.

Tænkte så igen over hvorfor mon jeg føler så stærkt for netop denne mand, som er så meget ældre end mig. ud over de ting som allerede er nævnt, må han jo have... NOGET...Jeg kan stadig ikke finde frem til hvad det er.

Drømte om ham igen igen i nat <_< Drømte at han skrev tilbage på Facebook, og undskyldte at han ikke havde svaret, men han var næsten aldrig på facebook, og havde derfor slet ikke set beskeden.. Han skrev så derefter at han gerne ville forklare hvordan han følte for mig.. Men så begyndte bogstaverne at blive blandet med tegn, så jeg ikke kunne forstå det.. Og den sidste del var ren " ¤&%/"==)&¤%"!=*3¤" :ba SÅ jeg kunne slet ikke forstå teksten.. ØV :D Når man nu ellers er i gang med ren ønskerænkning.. eller drømning - hvorfor kunne det så ikke gå hele vejen?

Nå men.. anyways.. har stadig tænkt mig at se den kommende tid an, og prøve at ligge mærke til hvad det egentlig er han gør og siger.. Jeg kommer nok til at beskrive det herinde, i håb om at i måske kan komme med en mening.. for jeg synes dælme det er svært- Og jeg ved at man ikke altid kan stole på en forårskuldret hjerne!

Puwha -Havde lige brug for at få det hele ud.. Det lettede :D

Nu vil jeg sætte mig til at skrive på en tekst - Fik nemlig at vide igår, fra det forfatter netværk jeg er med i, at de gerne vil lukke mig ind, selvom de egentlig har stop for publicering af nye forfattere :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som den tænksomme person jeg er, der skal analysere og vende og dreje alt i mit hoved, gik jeg på opdagelse i fænomenet "Kropssprog".. Den jeg fandt først, er den jeg linker herunder. Men da jeg ikke har så meget tiltro til ALT der står i dameblade, ledte jeg videre.. Og de siger alle sammen det samme.

Derfor linker jeg alligevel til WOMAN her, for der er de ligesom lidt samlet - Og altså.. Der er ikke noget at sige til at jeg er forvirret, for jeg kan sige "tjek" til alle de ting der er under "go for it", på nær at han tilfældigt røre med mig... går ikke ud fra at man tæller puf i siden, under en joke med :rolleyes

Med hensyn til hans kropssprog er der ikke tvivl, og det er nok det jeg er ramt af tror jeg.

Linket er HER Og jeg kan som sagt sige "tjek" til alt under "go for it" -Mens der ingen ting er under "drop det"

Og HOLD op hvor må i ellers være trætte af at jeg taler med mig selv herinde :lolhit

Skal helt sikkert se om jeg ikke kan låne en bog om kropssprog - Det er faktisk ret spændende.

Kærlighed er en form for midlertidig sindssyge, som en klog mand engang sagde - Jeg har glemt hvem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... puf i siden under en joke virker da som tilfældig berøring... der har han jo en god undskyldning for hvorfor han gjorde det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes da der er meget "go for it" i det du har fortalt han har gjort....whistling.gif jeg tror stadig muligheden er dersmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okaj så er jeg tilbage efter 2 dages ufrivillig pause ;)

Dejligt at han blev så skuffet over at du ikke dukkede op!! -det var han ikke blevet hvis ikke han havde følelser i klemme, han er pædagog og det oplever de helt sikkert tit, og derudover er han en mand (og de forstår sig bestemt på forglemmelser).. Jeg tror han har lukket lidt af nu, fordi han går og tolker næsten ligeså meget som dig, og derfor tænker at hvis du virkelig ville ham, så havde du været der til det møde uanset hvad!

Jeg fik en ide til at få den på en positiv bane igen, -først tænkte jeg at du er nød til at komme med en blomst eller chokolade indeholdene dit telefonnummer så i kunne aftale et nyt møde, -som undskyldning.. Men så ville det jo være for tydeligt overfor de andre pædagoger hvad du/i har gang i.. og måske var det også ludt for cheasy!!

Oooog så tænkte jeg; hvad ville de gøre i filmene!? -Der ville de helt sikkert bruge deres kære små børn som mellemled!!! Dem har i jo tilfælles, og han kan da ikke stå for de kære små piger!

-Du skal simpelthen have dine piger til at tegne en fin kærlighedstegning til ham, måske noget med en prinsesse eller andet, det kan de helt sikkert finde ud af :loveshower .. Den overrækker du ham så på mandag, og fortæller at dine piger havde overhørt at du havde glemt et møde med ham, så han havde siddet og ventet, -så de synes at han skulle have en tegning fordi deres mor var så glemsom! -Bag på skriver du selvfølgelig dit nummer og måske en lille teaser..

OG så kører det igen :yiepie

-Altså pas på med at ønske om ideer... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes da der er meget "go for it" i det du har fortalt han har gjort....whistling.gif jeg tror stadig muligheden er dersmile.gif

Iih men hvorfor svarer han så ikke på den besked der <_< - Altså!

Men jeg håber da... ENORMT meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okaj så er jeg tilbage efter 2 dages ufrivillig pause ;)

Dejligt at han blev så skuffet over at du ikke dukkede op!! -det var han ikke blevet hvis ikke han havde følelser i klemme, han er pædagog og det oplever de helt sikkert tit, og derudover er han en mand (og de forstår sig bestemt på forglemmelser).. Jeg tror han har lukket lidt af nu, fordi han går og tolker næsten ligeså meget som dig, og derfor tænker at hvis du virkelig ville ham, så havde du været der til det møde uanset hvad!

Jeg fik en ide til at få den på en positiv bane igen, -først tænkte jeg at du er nød til at komme med en blomst eller chokolade indeholdene dit telefonnummer så i kunne aftale et nyt møde, -som undskyldning.. Men så ville det jo være for tydeligt overfor de andre pædagoger hvad du/i har gang i.. og måske var det også ludt for cheasy!!

Oooog så tænkte jeg; hvad ville de gøre i filmene!? -Der ville de helt sikkert bruge deres kære små børn som mellemled!!! Dem har i jo tilfælles, og han kan da ikke stå for de kære små piger!

-Du skal simpelthen have dine piger til at tegne en fin kærlighedstegning til ham, måske noget med en prinsesse eller andet, det kan de helt sikkert finde ud af :loveshower .. Den overrækker du ham så på mandag, og fortæller at dine piger havde overhørt at du havde glemt et møde med ham, så han havde siddet og ventet, -så de synes at han skulle have en tegning fordi deres mor var så glemsom! -Bag på skriver du selvfølgelig dit nummer og måske en lille teaser..

OG så kører det igen :yiepie

-Altså pas på med at ønske om ideer... :lolhit

Til det i rødt:

Sådan har jeg slet ikke tænkt på det :unsure Det giver da en hvis mening!

Eller måske har jeg på en eller anden måde alligevel opfanget det underbevidst på den måde - da jeg næsten følte som om jeg havde brændt en kæreste af på en date, og havde sådan et stort behov for at undskylde. ved det ikke.

Men kan godt se at det netop kunne være grunden til at han sådan kom ud på gangen og lukkede døren, og sagde det på sådan en underlig måde.. Hmmmm.

Dine idéer er super søde :biglove

Den første er selvfølgelig udelukket - MED MINDRE.. det var over nettet, og tro det eller ej, men jeg har faktisk fundet en blomsterhandel, hvor man kan sende fine langstilkede blomster fra :whistling - Uh men det tror jeg ikke jeg tør.. ENDNU!

Den anden er også super sød - Der er bare det fakta at han som sagt lukkede døren bag sig, og ikke talte videre højt ( endnu en grund til jeg fik den følelse med at brænde en kæreste af) Mine børn har ikke kunnet høre det - og den store var heller ikke til stede igår da jeg sagde undskyld.

Og jeg synes da det er DEJLIGT at i kommer med idéer :gp Bliv endelig ved!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg spurgte da prinsessen sådan lettere elefant idag, om hun vidste om xxx havde en kæreste..

"Hvorfor mor? "

"Ææøøøh bare fordi jeg tænkte på det" :whistling

"YYY har en kæreste - og hun har børn også.."

Men xxx... tænkepause og panderynken.. Det har jeg altså aldrig hørt ham snakke om mor."

SÅ er det man bed sig i tungen for ikke at sige " tror du ikke du kan spørge ham?! :whistling For så gør hun det bare :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg spurgte da prinsessen sådan lettere elefant idag, om hun vidste om xxx havde en kæreste..

"Hvorfor mor? "

"Ææøøøh bare fordi jeg tænkte på det" :whistling

"YYY har en kæreste - og hun har børn også.."

Men xxx... tænkepause og panderynken.. Det har jeg altså aldrig hørt ham snakke om mor."

SÅ er det man bed sig i tungen for ikke at sige " tror du ikke du kan spørge ham?! :whistling For så gør hun det bare :lolhit

Hehe, hvor er du skøn ar spørge din datter!!! Nu tænker jeg jo så at hun sagtens kan finde på at sige 'Har du en kæreste xxx??? Min mor spurgte nemlig!''.. Men det er jo faktisk ret optimalt. Så kan det være han kommer lidt op i omdrejninger! ;) Og hvis han ikke vil noget, er det ret let at komme uden om ved at give barnet skylden (altså, det må man vel godt?)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, hvor er du skøn ar spørge din datter!!! Nu tænker jeg jo så at hun sagtens kan finde på at sige 'Har du en kæreste xxx??? Min mor spurgte nemlig!''.. Men det er jo faktisk ret optimalt. Så kan det være han kommer lidt op i omdrejninger! ;) Og hvis han ikke vil noget, er det ret let at komme uden om ved at give barnet skylden (altså, det må man vel godt?)..

Min datter har oplevet sin første store kærlighed i den børnehave. Hun var "kærester" med en dreng i børnehaven i nogle måneder, inden han startede i skole sidste år. Vi sendte kærestebreve og alt muligt da han stoppede, og de finder altid sammen når hun er på besøg nede i skolen :loveshower . Og selvom det er ved at være et år siden han stoppede, glæder hun sig SÅ meget til at starte i skole, så hun kan se ham hver dag. Det er SÅ sødt :kuller (hun har vist arvet sin mors følsomhed). Med det sagt så ville jeg egentlig bare sige at jeg VED at hun går meget op i det der kæresteri - og at hun har spurgt alt og alle om de havde en kæreste, også de voksne ( for så kunne hun sige: Jeg har også bare en kæreste) - Derfor tænkte jeg at hun måske også havde spurgt xxx - Men ja - Ved godt at risikoen er at hun en dag, spørger ham - Men så må vi tage det med :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER