Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Og han har syntes godt om 4 ting - på et år.. HMMM :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså - Hvad gør jeg lige hvis han slet ikke ser det?

Nu giver jeg det lige en uges tid selvfølgelig - Eller to, og ser om han vender tilbage - Men hvis han ikke gør.. Hvordan kan jeg så vide om han overhovedet har set det - eller om han bare lader som ingenting? And then what to do?

Iih det er frustrerende at tænke på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en sjov tråd! Følger spændt med - er sikker på at han er interesseret, men måske er han lige så genert som du, eller en mandlig Bridget, som er bange for at gøre noget pinligt :lolhit

Det lyder da godt nok ikke som om han er på facebook særlig tit ... Øv :(

FÅÅÅÅÅRK, det er sjovt! Jeg kan lige se dig for mig ligge der på gulvet og tårerne triller ned af kinderne på mig :lol :lol :D

(og så var det vist Brian og ikke Michael, der lavede det stunt under EM 1992 ;))

Det var Brian, men det var altså ved VM i 1998 i kampen mod Brasilien (ja ja, lidt nørd er man vel altid ... ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på at han snart svarer :glad

Hvor er det vildt at der er over 2000 views på denne tråd :o

Ja, den får opmærksomhed må man sige.................... Man må da ikke håbe han har en søster på BK :o :blink

:D :D :D :D Sorry..... Ku ikke lade være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en sjov tråd! Følger spændt med - er sikker på at han er interesseret, men måske er han lige så genert som du, eller en mandlig Bridget, som er bange for at gøre noget pinligt :lolhit

Det lyder da godt nok ikke som om han er på facebook særlig tit ... Øv :(

Altså han virker ikke særlig genert - især ikke med den måde han så på mig på. Og han ser mig altid i øjnene, hvor jeg slår blikket ned først.

Det eneste tegn på usikkerhed jeg har set hos ham, var den mærkelige konfuse måde han var på da jeg spurgte ind til maden.. Og så at han fik sagt en masse gange, da vi malede, at han ikke var god til det. Thats it. Han kommer altid til mig - ret meget. Han er næsten den eneste jeg overhovedet har snakket med dernede de sidste 14 dage- 3 uger, selvom jeg HAR stilet flere gange efter yyy. Og jeg er efterhånden også ved at være overbevist om at han er interesseret.. Ellers ville han vel ikke se så meget på mig :blush

Men det kan da godt være at han er tilbageholden fordi han er bange for at gøre noget forkert eller pinligt. Eller fordi jeg er forælder, mens hans skal være den professionelle.. Ja eller fordi jeg er rimelig ung i forhold til ham. ( skyder ham til at være 7 til 10 år ældre end mig :blush - Men er ikke sikker). JA eller fordi han bare afventer og ser hvad jeg gør. Eller... er nysgerrig, og synes det er LIDT sjovt, men ikke har tænkt sig at gøre noget ved det-- Mulighederne er mange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den får opmærksomhed må man sige.................... Man må da ikke håbe han har en søster på BK :o :blink

:D :D :D :D Sorry..... Ku ikke lade være :P

Ved du hvad - Tanken har faktisk strejfet mig - søster eller kollega.. eller en anden der kender ham. Og Ærligt så er jeg snart der, hvor jeg næsten HÅBER det - Det ville næsten være nemmere :lolhit

( men hvis der er nogle derude som ved hvem jeg eller han er.. Må i alligevel godt holde tand for tunge lidt endnu ikk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men ville faktisk ønske, at HAN gjorde noget ved det - at han tog et eller andet drastisk skridt - Og jeg har sat mig for at nu hvor jeg har sendt den besked, vil jeg ikke gøre mere, men afvente.

Men det er jo lidt svært hvis han ikke ser den jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anyways.. SÅ skal i ikke forvente de store opdateringer i dag. Ungerne har begge haft mareridt i nat og har sovet hos mig. Vi har alle sovet dårligt og er helt færdige - Så jeg tror vi tager en fridag, og hygger herhjemme.

Så den eneste opdatering der kommer, er hvis han mod forventning pludselig svarer tilbage på min besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige siddet og læst hele din tråd igennem og ville gerne læse endnu mere, men der er jo ikke flere sider!!

Det er jo en lovestory og det elsker jeg :loveshower

Venter bare på han tjekker sin facebook og svare tilbage, så vi andre kan få en fortsættelse! :D

Ihh hvor er det bare spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh - det lyder spændende! Nogle gode fif?

Og tro mig jeg nyder det i fulde drag.. trods jeg slås en del med mig selv.

Det er godtnok LÆÆÆNGE siden jeg har prøvet at have det sådan jer. Jeg kan dårligt spise.. Kan ikke fokusere på noget som helst, har sygt ondt i maven.. på den gode måde..Og jeg drømmer om ham hver nat :loveshower

Fif - tjaa.. Spring ud i det? ;) Jeg synes du har tacklet det noget nær perfekt indtil videre! :)

Jeg havde en gang et kæmpe crush på en 7-eleven gut. Jeg kom der såååå ofte, og jeg fniste helt vildt hver gang han kiggede efter mig. Ham fandt jeg også på facebook, men det blev ikke til noget. Han var monster snoppet, så jeg endte jeg at nuppe hans kammerat i stedet for - husker slet ikke hvordan det skete. haha.

Og så er der jo de noget bedre historie om sådanne forelskelser. For forholdet til min mand, startede da vi begge var soldater. Han var min overordnede, og vi havde ikke arbejdet sammen mere end en uge da jeg bare begyndte at synes han var det dejligste i verden. Jeg prøvede desperat på at få ham til at se mig som kvinde (grøn uniform, der bestemt ikke gør noget for formerne, er ikke lige det der får en til at føle sig sexet. hehe) Så en gang til stueeftersyn havde jeg lidt diskret (eller...) ladet et par noget frække g-strengstrusser stikke lidt ud af min taske. Det faldt bestemt ikke i god jord, og jeg endte jeg at skulle tage en fandens masse armstrækkere i stedet for.. <_<

Og prøvede virkelig at flirte diskret med ham, men han fattede ikke en skid. Så jeg valgte alkohol vejen ;) Så en aften i kontabelmessen på kasernen (der man får sig et par øl med kollegerne), havde jeg drukket uhyggeligt store mængder øl, og dermed drukket modet til mig, fik jeg spurgt om jeg lige kunne snakke med ham et øjeblik, hvor jeg spurgte om jeg måtte været ærlig, sådan HELT ærlig.. Det måtte jeg, og så kom ordene: Jeg synes du så sindssygt dejligt.. :kuller

Og nu har vi snart været gift i et år! :loveshower

Så jeg krydser fingre for endnu en happy ending!! Det kan lade sig gøre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fif - tjaa.. Spring ud i det? ;) Jeg synes du har tacklet det noget nær perfekt indtil videre! :)

Jeg havde en gang et kæmpe crush på en 7-eleven gut. Jeg kom der såååå ofte, og jeg fniste helt vildt hver gang han kiggede efter mig. Ham fandt jeg også på facebook, men det blev ikke til noget. Han var monster snoppet, så jeg endte jeg at nuppe hans kammerat i stedet for - husker slet ikke hvordan det skete. haha.

Og så er der jo de noget bedre historie om sådanne forelskelser. For forholdet til min mand, startede da vi begge var soldater. Han var min overordnede, og vi havde ikke arbejdet sammen mere end en uge da jeg bare begyndte at synes han var det dejligste i verden. Jeg prøvede desperat på at få ham til at se mig som kvinde (grøn uniform, der bestemt ikke gør noget for formerne, er ikke lige det der får en til at føle sig sexet. hehe) Så en gang til stueeftersyn havde jeg lidt diskret (eller...) ladet et par noget frække g-strengstrusser stikke lidt ud af min taske. Det faldt bestemt ikke i god jord, og jeg endte jeg at skulle tage en fandens masse armstrækkere i stedet for.. <_<

Og prøvede virkelig at flirte diskret med ham, men han fattede ikke en skid. Så jeg valgte alkohol vejen ;) Så en aften i kontabelmessen på kasernen (der man får sig et par øl med kollegerne), havde jeg drukket uhyggeligt store mængder øl, og dermed drukket modet til mig, fik jeg spurgt om jeg lige kunne snakke med ham et øjeblik, hvor jeg spurgte om jeg måtte været ærlig, sådan HELT ærlig.. Det måtte jeg, og så kom ordene: Jeg synes du så sindssygt dejligt.. :kuller

Og nu har vi snart været gift i et år! :loveshower

Så jeg krydser fingre for endnu en happy ending!! Det kan lade sig gøre! :)

:loveshower :loveshower Åh en skøn historie!!

Gid jeg turde sige noget lignende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige siddet og læst hele din tråd igennem og ville gerne læse endnu mere, men der er jo ikke flere sider!!

Det er jo en lovestory og det elsker jeg :loveshower

Venter bare på han tjekker sin facebook og svare tilbage, så vi andre kan få en fortsættelse! :D

Ihh hvor er det bare spændende :glad

Ja kan han så lige komme i gang :sm Jeg sidder jo på pinde her og er ved at dø af nervøsitet!

Men det skal så også siges at det har været en travl uge for ham, tidligt op og sent hjem hver dag.. Han har nok været helt smadret. Jeg håber dog han får tid til at se på FB her i weekenden- Men nu må vi se.

Men ud over det så er jeg glad for at vi tager en fridag.. Det tager alligevel overraskende hårdt på en, sådan at gå og tænke, og være nervøs :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tro, hans profil er lukket, for de ting du kan se, er dem, der typisk er offentlige, selvom profilen er lukket.

Desuden så vil mange - uanset hvor lidt en person bruger Facebook - skrive fødselsdagshilsner på væggen, og hvis du ikke kan se nogle af dem, så er det nok også et tegn på, at væggen er lukket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fif - tjaa.. Spring ud i det? ;) Jeg synes du har tacklet det noget nær perfekt indtil videre! :)

Jeg havde en gang et kæmpe crush på en 7-eleven gut. Jeg kom der såååå ofte, og jeg fniste helt vildt hver gang han kiggede efter mig. Ham fandt jeg også på facebook, men det blev ikke til noget. Han var monster snoppet, så jeg endte jeg at nuppe hans kammerat i stedet for - husker slet ikke hvordan det skete. haha.

Og så er der jo de noget bedre historie om sådanne forelskelser. For forholdet til min mand, startede da vi begge var soldater. Han var min overordnede, og vi havde ikke arbejdet sammen mere end en uge da jeg bare begyndte at synes han var det dejligste i verden. Jeg prøvede desperat på at få ham til at se mig som kvinde (grøn uniform, der bestemt ikke gør noget for formerne, er ikke lige det der får en til at føle sig sexet. hehe) Så en gang til stueeftersyn havde jeg lidt diskret (eller...) ladet et par noget frække g-strengstrusser stikke lidt ud af min taske. Det faldt bestemt ikke i god jord, og jeg endte jeg at skulle tage en fandens masse armstrækkere i stedet for.. <_<

Og prøvede virkelig at flirte diskret med ham, men han fattede ikke en skid. Så jeg valgte alkohol vejen ;) Så en aften i kontabelmessen på kasernen (der man får sig et par øl med kollegerne), havde jeg drukket uhyggeligt store mængder øl, og dermed drukket modet til mig, fik jeg spurgt om jeg lige kunne snakke med ham et øjeblik, hvor jeg spurgte om jeg måtte været ærlig, sådan HELT ærlig.. Det måtte jeg, og så kom ordene: Jeg synes du så sindssygt dejligt.. :kuller

Og nu har vi snart været gift i et år! :loveshower

Så jeg krydser fingre for endnu en happy ending!! Det kan lade sig gøre! :)

Sikke dog en skøn historie :loveshower

Har i ikke grinet af det med g-strengstrusserne efterfølgende? Havde han slet ikke fattet meningen med det?

Elsker at du forsøgte at storflirte med ham, og så fik du bare totalt nedturs-straf for det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tro, hans profil er lukket, for de ting du kan se, er dem, der typisk er offentlige, selvom profilen er lukket.

Desuden så vil mange - uanset hvor lidt en person bruger Facebook - skrive fødselsdagshilsner på væggen, og hvis du ikke kan se nogle af dem, så er det nok også et tegn på, at væggen er lukket :)

Ja det tænkte jeg også. Det giver da et lille håb :)

Min er også HELT lukket..

SÅ er der bare tilbage om min besked " forsvinder" i mængden fordi vi ikke er venner derinde.. Men håber håber håber han ser den alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er enormt spændende det her00000858.gif Jeg er også en af den der følger med.... Der er jo bare så mange der skriver herinde, og de skriver jo lige det jeg har lyst til at skrive, derfor melder jeg mig først på banen nu....cheerleader3.gif

Jeg er sikker på der er flere der har læst denne tråd igennem og føler med, end dem der har skrevet herindeyay.gif fordi det er bare så spændende hvad der sker!!!!!

Glæder mig til nu opdatering, med mere spændende..... smile.gif og jeg håber det fører til noget.... for det virker da bestemt som om der er potentiale i detwee.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man får en besked fra én man ikke er venner med, så ser det ud på præcis samme måde som de andre beskeder man får. Så han skal nok se den :)

Jeg har flere gange prøvet at fyre jeg ikke aner hvem er har skrevet til mig. Tror at nogen folk bruger fb som en datingside :rolleyes

Min profil er også lukket, så de har jo nok ikke set at jeg har kæreste og barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er enormt spændende det her00000858.gif Jeg er også en af den der følger med.... Der er jo bare så mange der skriver herinde, og de skriver jo lige det jeg har lyst til at skrive, derfor melder jeg mig først på banen nu....cheerleader3.gif

Jeg er sikker på der er flere der har læst denne tråd igennem og føler med, end dem der har skrevet herindeyay.gif fordi det er bare så spændende hvad der sker!!!!!

Glæder mig til nu opdatering, med mere spændende..... smile.gif og jeg håber det fører til noget.... for det virker da bestemt som om der er potentiale i detwee.gif

Åh jamen det er spændende - Og det kan jeg faktisk godt lide. Det ville nok være en lidt tam følelse alligevel hvis han bare sprang mig i armene nærmest :rolleyes

Men alligevel har jeg enormt svært ved at vente på at han svarer.. både fordi jeg er ved at dø af skræk - men også fordi det er spændende HVAD han svarer. Jeg ved ikke engang om jeg tør åbne samtalen hvis han svarer tilbage :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man får en besked fra én man ikke er venner med, så ser det ud på præcis samme måde som de andre beskeder man får. Så han skal nok se den :)

Jeg har flere gange prøvet at fyre jeg ikke aner hvem er har skrevet til mig. Tror at nogen folk bruger fb som en datingside :rolleyes

Min profil er også lukket, så de har jo nok ikke set at jeg har kæreste og barn :D

Åh jamen så er jeg mere rolig - så er der kun tilbage hvor lang tid det mon tager før han kikker på sin FB - Og om han overhovedet har tænkt sig at svare tilbage :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bask :numse <_< :prik :zzz :ba :sm :whistling

EJ jeg synes han er længe om det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en skøn historie :loveshower

Har i ikke grinet af det med g-strengstrusserne efterfølgende? Havde han slet ikke fattet meningen med det?

Elsker at du forsøgte at storflirte med ham, og så fik du bare totalt nedturs-straf for det :D

Jo, det har vi helt bestemt grint af et par gange. :D han fattede ikke det var meningen de skulle stikke frem. Han troede bare jeg havde været sjusket til at pakke min ting sammen. Hehe.

Jeg formåede flere gange at få hele min deling straffet fordi jeg ofte kom til at finse når han snakkede. Jeg kan love for jeg var upopulær. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bask :numse <_< :prik :zzz :ba :sm :whistling

EJ jeg synes han er længe om det :lolhit

Enig!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Ville så gerne kunne komme med EN eller anden update. Men dagen er simpelthen bare så tom - rent opdateringsmæssigt - Når jeg ikke har været derhenne ( og han ikke svarer ).. Og det er helt mærkeligt ikke at skulle skrive et eller andet.

Jeg er stadig totalt spændt, og tænker så det brager - Men nu har jeg i det mindste lukket FB ned :rolleyes

Det er umådeligt svært at være tålmodig, selv nu hvor det kun er et døgn siden jeg sendte beskeden.. og det bliver svært at gå og vente i en uge eller to, tror jeg godt jeg kan sige uden at lyve :lolhit

Tiden bruger jeg mest på at gennemrænke de diverse scenarier - og min reaktion heraf

En del af mig tænker at hvis han ikke svarer så er det jo bare sådan altså - En anden del tænker HELL NO GIRL- han slipper ikke før han klart har meldt ud at han ikke er interesseret :D

Tror bare mit problem er at jeg er så nervøs, fordi jeg selv er utroligt meget på facebook.. Også over mobilen, hvor jeg får en smstone, når der er beskeder eller notifikationer.. Og så tænker jeg mit, over at der ikke er kommet svar endnu.. Som om mit lille hoved ikke kan forstå at ikke alle er på facebook altid :blush .

Nogle gange kan der gå 1 til 2 uger inden jeg får svar på en besked, fra mine venner... Meeen det er heller ikke det samme vel ( eller noget) ;)

Tror jeg vil bruge min aften på et dejligt langt og varmt bad, samt hjemmelig skønhedspleje foran tossekassen - og så tidligt i seng.. Og så prøve at se om jeg ikke kan overholde - IKKE AT KIKKE PÅ FACEBOOK - før i morgen aften.

EDIT: Har også slået lyden fra, så jeg ikke kan høre hvis der kommer besked eller noget på facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske om du har skrevet det tidligere, men ved du egentlig om han er single?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er tjekket på kryds og tværs. Den eneste ring han bærer, er den på tommelfingeren..Han er den eneste registreret på sin adresse. Ingen aner om han har nogen, og har ikke hørt ham tale om nogen i længere tid. I tirsdags snakkede nogle af os om kærester.. Det var den samtale han var involveret i, og hvor vi grinede så dejligt.. Han og jeg var de eneste der ikke fortalte om nogen. Og så er han for nyligt begyndt at sætte håret.. Ret ungdommeligt.. Det har han ikke haft før.. Men uff jeg synes han ser godt ud med det!

Så altså hvis han har nogen, så er det ikke én som nogen ved noget om. Men derfor kan han jo godt have en alligevel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER