Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg har ikk kommenteret her før, men jeg har troligt fulgt ned :D jeg fik for ikk så længe siden en besked fra en jeg ikk var ven med, og den kom i min alm indbakke :)

Hihi jamen velkommen til :D - Du er altid velkommen til at kommentere!

Ååh hvor jeg håber det samme er tilfældet her :loveshower for så MÅ han have set den!

Men har du egentlig den seneste version af facebook?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hihi jamen velkommen til :D - Du er altid velkommen til at kommentere!

Ååh hvor jeg håber det samme er tilfældet her :loveshower for så MÅ han have set den!

Men har du egentlig den seneste version af facebook?

Jep det har jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det har jeg :)

okay!

Uuuh altså - Jeg håber virkelig han har set det så :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg fået læst tråden, og hold op hvor har jeg grinet :lol

Håber snart han giver lyd fra sig, venter ihvertfald spændt på hvad der videre sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tjekket den der other under messages på facebook.. Der havde jeg en masse beskeder fra folk jeg ikke er venner med, så det kan altså godt være de ender der <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tjekket den der other under messages på facebook.. Der havde jeg en masse beskeder fra folk jeg ikke er venner med, så det kan altså godt være de ender der <_<

Ja det var også det jeg gjorde, her tidligere.. Blev helt.. Øv! Det irritere mig at det er sådan, for jeg aner ikke om den er læst eller ej.. Og ville føle mig lidt dum om jeg prøvede at invitere ham ud, eller bad om hans nummer.. Og han så evt ville blive hammer irriteret fordi jeg åbenbart ikke fatter, at han ikke gider :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det der facebook timeline eller hva det er nu er det hedder og mener bestemt at det popper op at man har fået en besked, men skal da ikke gøre mig klog på det :)

Er det så bare ikke og anmode om venskab igen, så kan du jo være sikker på han har set dig :)

- så tager han måske det første skridt og skriver til dig når du har anmodet ham om venskab?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det der facebook timeline eller hva det er nu er det hedder og mener bestemt at det popper op at man har fået en besked, men skal da ikke gøre mig klog på det :)

Er det så bare ikke og anmode om venskab igen, så kan du jo være sikker på han har set dig :)

- så tager han måske det første skridt og skriver til dig når du har anmodet ham om venskab?

Overvejede det.

Men altså.. Kunne i finde på at anmode pedagoger fra jeres børns vuggestuer eller børnehaver? Ville i acceptere hvis personalet anmodede jer?

Tænker lidt i stil med den der: det er ikke godt at være ven med chefen på facebook.. Og tvivler på han ville acceptere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså nu ved jeg ikke med pædagoger og sådan noget da jeg ikke har børn endnu, men jeg er ven med min kontaktlærer på HG, som jeg har i et fag på hvert semester :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Hvis vi nu ANTAGER at jeg sender venneanmodningen.. Og han bliver mopset eller ignorere det..

Så kan man jo så overveje om han så overhovedet er være gå efter.. Ikke?

Og det er da mindre pinligt, hvis han føler sig stødt over dét.. End hvis han går bagover, hvis man skulle driste sig til at invitere ham ud, nede midt i børnehaven.. Ikk? :rolleyes

Ville bare stadig gerne gøre et forsøg ansigt til ansigt.. Hmm what to do :help

Hvad havde i valgt? Kom gerne nogle stykker på banen, både med for og imod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelpostet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal sende ham en venneanmodning igen. :) Jeg tvivler på han kunne finde på at reagere vildt negativt. Men mest af alt tror jeg der vil komme noget godt ud af det.

Og du har altså godt af snart at få afklaret om han er interesseret eller ej.

Desuden drømte jeg faktisk i nat at han svarede på din besked. :D haha. Kan ikke huske præcis hvad han skrev, men det var bestemt positivt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ogs du skal sende ham en venneanmodning igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal sende ham en venneanmodning igen. :) Jeg tvivler på han kunne finde på at reagere vildt negativt. Men mest af alt tror jeg der vil komme noget godt ud af det.

Og du har altså godt af snart at få afklaret om han er interesseret eller ej.

Desuden drømte jeg faktisk i nat at han svarede på din besked. :D haha. Kan ikke huske præcis hvad han skrev, men det var bestemt positivt. ;)

Haha! Ååh hvor er du skønkvindemenneske - ligefrem at drømme om det :loveshower

Jeg har også drømt at han svarede for længe siden.. Det beskrev jeg vist også i tråden.. det var der hvor jeg pludselig ikke kunne forstå teksten <_<

Nåå! Men anyways - Han er added igen.. Og denne gang lader jeg den STÅ

Så må vi se hvad der sker.. Om jeg får dræberøjne, om hans røv ikke er til at se for skosåler, om jeg slet og ret bliver ignoreret.. Eller om han acceptere - og måske sender en besked ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ogs du skal sende ham en venneanmodning igen :)

Har lige sendt den.. Så nu bliver det spændende

ALTSÅ... Med mindre manden har tænkt sig at vente 8 dage inden han kommer online på fb igen :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay.. Nu er jeg så bare ved at DØ hver gang der er en notifikation :lolhit

Heh men jeg ved GODT hvad jeg vil tjekke ALLER først - i det tilfælde at han acceptere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor er det spændende!!! Jeg glæder mig hver dag til at tjekke tråden, om der er sket noget nyt! :) Det eneste jeg savner efter jeg blev gift, er det du går igennem nu.. Både på godt og ondt. ;) men får det ligesom dækket herinde.. Så TAK! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor er det spændende!!! Jeg glæder mig hver dag til at tjekke tråden, om der er sket noget nyt! :) Det eneste jeg savner efter jeg blev gift, er det du går igennem nu.. Både på godt og ondt. ;) men får det ligesom dækket herinde.. Så TAK! :kram2

Heh jamen det var så lidt :blush Det er da dejligt at der er andre der får glæde af det, og bliver "smittet" lidt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh hvor spændende :) håber han acceptere snart *hep hep*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh hvor spændende :) håber han acceptere snart *hep hep*

Altså set i lyset af at der ingen aktivitet har været på hans FB( hvad jeg kan se af) i 8 dage efter jeg sendte beskeden.. ville jeg altså nok ikke, sidde helt klar og overheppende, hvis jeg var jer :rolleyes .

Selv har jeg næsten hjertestop, hver gang der kommer en notifikation :whistling, men alligevel forventer jeg ikke at han acceptere snart.. eller overhovedet!

"Hellere forvente ingenting og blive overrasket, end at forvente for meget, og blive skuffet" er et af mine mantraer, som egentlig er ret irriterende.. Men i dette tilfælde synes jeg nu det er fint, at bruge netop den.. Det er nok også lidt med til at holde nerverne nogle lunde rolige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ja - Jeg skal selvfølgelig nok opdatere hvis der sker noget på FB, og jeg skal nok gøre det i overskriften, så i ikke læser forgæves ( har det jo med at "tale med mig selv" herinde, når det kværner på øverste etage :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet, hvad du vil gøre, hvis han ikke foretager sig noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså set i lyset af at der ingen aktivitet har været på hans FB( hvad jeg kan se af) i 8 dage efter jeg sendte beskeden.. ville jeg altså nok ikke, sidde helt klar og overheppende, hvis jeg var jer :rolleyes .

Eftersom hans profil højst sandsynlig er lukket, så kan han jo godt være vældig aktiv uden at du kan se det ;) Hvis jeg ser min profil som offentligheden ser den, er den eneste aktivitet, at jeg har fået en ny FB-ven, selvom jeg har haft flere statusopdateringer og tilføjet over 50 billeder den seneste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet, hvad du vil gøre, hvis han ikke foretager sig noget?

Det er et godt spørgsmål.. Det skal der tænkes over!

Men altså.. både ja og nej.. Set i den forstand at jeg SLET ikke er sikker på, hvad jeg vil gøre.

Jeg har det bedst med at tænke én ting af gangen, for ellers drukner jeg i nervøsitet og en bizar blanding af Bridget Jones anfald, og Fedtmule "hydr", bare jeg ser på ham. ( er som sagt meget genert)

Men HVIS han ikke foretager sig noget, er mit umiddelbare bud på, hvad jeg så vil gøre, simpelthen at vente en uge eller to.. Og se om han fortsætter som han "plejer" eller reagere negativt.

-Fortsætter han som han plejer, Jamen så må jeg jo kvinde mig op, og tage mig sammen til at invitere ham ud.

-Reagere han derimod negativt, ville jeg nok tøve.. Men alligevel på ET eller andet plan, gøre det klart for ham at jeg synes at han er en af de mest fantastiske mænd jeg nogensinde har set, og at han skal tage det som en kompliment og bare blive glad.. TROR jeg.. den mulighed har jeg faktisk ikke overvejet så meget endnu, af en eller anden mærkelig årsag.. Hmm.. det må jeg reflektere over!

ÅÅh hvorfor stiller du også sådan et svært spørgsmål :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom hans profil højst sandsynlig er lukket, så kan han jo godt være vældig aktiv uden at du kan se det ;) Hvis jeg ser min profil som offentligheden ser den, er den eneste aktivitet, at jeg har fået en ny FB-ven, selvom jeg har haft flere statusopdateringer og tilføjet over 50 billeder den seneste uge :)

Ja ved det godt. Min er HELT lukket. Man kan se mit profilbillede og at jeg er kvinde - Thats it. Så hans er meget mere åben end min.

Det er nok bare et anfald af et lille egotrip tror jeg, at jeg beskylder ham for at være inaktiv bare fordi han ikke har svaret :badgirl :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER