Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg har for i øvrigt siddet og tænkt (surprice :rolleyes ) det hele igennem igen.

Og det irritere mig vitterligt at jeg er så betaget af den... den... MAND! Hele min verden er næsten gået i stå på grund af ham. Jeg kan ikke skrive, ikke spise.. ikke lade være med at tænke på ham 24/7 - For han spøger jo også i mine drømme! ARGh altså - Og jeg kan ikke få det til at forsvinde ved at undertrykke det..

DERFOR er jeg så også kommet frem til, at jeg simpelthen måtte sætte en tidsgrænse, så jeg ikke skal gå her i 100 år og være småskør og tænke. Så jeg har bestemt mig for at jeg inden for en måned SKAL have fundet ud af om der er en chance eller ej.. på EN eller anden måde.. Om jeg så til sidst skal spørge DIREKTE.

"Har du lyst til at gå ud sammen en dag, for jeg synes du er den mest fantastiske mand jeg nogensinde har lagt mit øje på - Gud hjælpemig jeg har forsøgt kæmpe imod, men jeg er faldet pladask for dig!".

Siger han nej, eller at han er optaget, så må jeg tage dét stryg - Men så ved jeg da i det mindste besked.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh Joxi, din tosse... Du tænker ALT for meget :lolhit :kiss

... og derfor skal jeg bare ind og se i din tråd hver dag :blush ... altsååeh... jeg tror bare jeg ville se tiden en lille smule an i et par dage og se hvad der sker nu... Se om han laver nogen krumspring. Hvis han er interesseret i dig, så er det ham der skal jage og fange dig - hvis man tog ud og fiske og fisken bare hoppede op på land og sprællede ved siden af en, så ville det slet ikke være så sjovt at fiske :D

Jeg ville spille totalt kostbar, gå rundt og være max lækker og glad og smilende og drive ham til vanvid på den måde.. simpelthen vende rundt og gå, total uskyldigt og smile til ham, men ikke give ham chancen for at sige noget før jeg var gået eller i gang med at lave noget andet..... og var han mand nok, så skulle han nok finde en måde :P

Be a lady! :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Joxi, din tosse... Du tænker ALT for meget :lolhit :kiss

... og derfor skal jeg bare ind og se i din tråd hver dag :blush ... altsååeh... jeg tror bare jeg ville se tiden en lille smule an i et par dage og se hvad der sker nu... Se om han laver nogen krumspring. Hvis han er interesseret i dig, så er det ham der skal jage og fange dig - hvis man tog ud og fiske og fisken bare hoppede op på land og sprællede ved siden af en, så ville det slet ikke være så sjovt at fiske :D

Jeg ville spille totalt kostbar, gå rundt og være max lækker og glad og smilende og drive ham til vanvid på den måde.. simpelthen vende rundt og gå, total uskyldigt og smile til ham, men ikke give ham chancen for at sige noget før jeg var gået eller i gang med at lave noget andet..... og var han mand nok, så skulle han nok finde en måde :P

Be a lady! :7:

Ja præcis, og det ved jeg også godt. Kender godt spilleregelerne for det der "jæger/byttedyr" halløj. Min vennekreds består næsten udelukkende af mænd, som jeg har rendt rundt med siden vi var teenagere - Så tro mig, har lært et og andet dér - Især da det kom så vidt at jeg blev " en af gutterne ".

Men igen - Det har varet i meget lang tid nu.. flere måneder, og et eller andet sted synes jeg bare at det er spild af tid, bekymringer, tanker og følelser hvis han alligevel er optaget, eller slet ikke er interesseret på dén måde.

MEN! - Det har så først virkelig taget fart her de sidste 14 dage - 3 ugers tid - Det er faktisk gået PÆNT stærkt alligevel.. altså eskaleringen af det. Og jeg føler som om der er en energi imellem os som bare vokser usandsynligt meget hurtigere end fremskridtet..

Vi har max 10 minutter om dagen ca. 5 min om morgenen og 5 minutter om eftermiddagen, og han er ALTID i nærheden, på den ene eller den anden måde, og styrer jeg mod en anden end ham går han i vejen - Og for hver gang vi snakker sammen kommer han tættere på.

Men 2x5 min det er altså heller ikke meget - Og jeg burde nok se det positive i at der trods den korte tid ER en udvikling om end den er meget lille! Til gengæld gav han den PÆNT meget gaz den dag vi var der efter lukketid.. Jeg fik jo dårligt snakket med andre end ham.. og så det blik.. uff..

Og jeg siger dig jeg venter med længsel på sommerfest, forældrefest, jubilæum og alt det andet komsammen der er her i løbet af sommeren.. Men ARGH alligevel!

Du har ret i at jeg tænker for meget - :whistling Jeg ved det godt!

Og måske du har ret i at jeg bare skal se tiden an - Men som jeg sagde, har jeg det også bare sådan lidt, at man også er nød til at ligge den kvindelige generthed/kostbarhed til side en enkelt gang, for at få klarhed omkring hvorvidt dette har en reel chance, eller om vi bare går og "hyggelurer". Igen for ikke at spilde halve og hele år på noget der overhovedet ikke havde en chance fra start.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåja - og så har jeg det sådan at HVIS han var interesseret - Så gør dog noget mand - lige meget hvad - bare.. NOGET.

Edit: Og at tage alle de heldagsvagter og lukkevagter du kan xxx tæller altså IKKE! ( han har næsten været der i døgndrift de sidste 3 uger - jeg har aldrig oplevet ham være så meget dernede før!

Nåja og *HOST* at svare på den besked på FB ville f.eks. være en god start :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For i øvrigt - Hvis Denne "historie" havde været en film skulle dette være hovedteamet

Er HELT vild med Hans Zimmer..Hvis der er en gud indenfor storslået filmmusik, er det ham, hvis man spørger mig, og hans musik inspirere mig enormt når jeg skriver ( altså noveller osv.)

Dette stykke er fra filmen "Inception" Med Leonardo Dicaprio.. Hvis nogle af jer ser Animal Planet, vil i måske også kunne genkende musikken, fra en af deres reklamer om den storslåede Natur.

Netop dette stykke minder mig ENORMT meget om alt det her ROD med xxx og jeg, fordi jeg tit hører det når jeg er meget tænksom :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke råde dig til at lade det stå stille, og vente på han begynder jagten.. :)

Som skrevet før, så tror jeg det er MEGET svært for han at tage det første skidt fordi du er mor til 2 af børnene i BH ;)

Han kan jo tabe sin stiling som "prof" i dine øjne, hvis du nu slet ikke var intra i ham

Jeg synes helt sikkert du skal gi den fuld skalle, sig rent ud til ham en dag (gerne på mandag) om han kunne tænke sig at komme at få en kop kaffe en dag, eller den ide med en tegning fra en af dine tøser til han, med en lille besked (noget af den samme fra facebook måske) samt med dit telefon nummer :)

Ellers tror jeg du driver dig selv sindsyg søde ;)

Og ja hvis han siger han ikke er intra eller at han er optaget, så er du i det mindste det klogere, og i vores alder er det altså ikke sådan at man går hen og snakker om det med alle bagefter, som man gjorde om teenager (hvis du forstår hvad jeg mener ;) ) , så kunne ikke forstille mig at, du skulle blive ikke til grin´pga af dette.

Men jeg tror virkelig manden er lun på dig (big time), men kan ikke gøre noget før du tager det første skridt.. hvis manden ikke er det, så skal han da virkelig til at styre sin flirten :D og jeg tror desværre ikke han ser den besked på facebook før om længe, da jeg har på fornemmeren at han ikke er særlig tit der på, eller at din besked er røget under andet, som jeg har skrevet før

Jeg ved godt det kræver nosser fra din side at gøre det, men helt ærligt søde.. man kan ikke vente på kærligheden hele livet, man bliver også selv nødt til at hoppe på den, når den er der :biglove sådan som du skriver om ham, er som jeg havde det da jeg første gang mødte min kæreste :7himmel jeg var så heldigvis :blush fuld, så havde lidt mere mod, men havde jeg IKKE sagt rent ud til ham, at jeg synes han var fantastisk ( og irriterende og træls men på den gode måde, og havde skæg <_< puhaa skæg :oops )

ja så havde jeg nok ikke været sammen med verdens dejligste mand :loveyou og selv om jeg var fuld, så skulle jeg stadig døje med de moralske tømmermænd dagen efter hvis han havde sagt, "arhh du ikke lige min type", ISÆR i dette bette by jeg lever i <_< hvor sladder er det bedste folk ved :blabla

Altså det jeg ville frem til var.... Tag chancen, med risiko for at tabe dit ansigt, som helt sikkert kommer på igen, eller tag chancen og find kærligheden som du fortjener..

I don't regret the things i have done or the things i have chosen not to do, because what ever i've done, i must have done something right because i ended up with you.

Det er helst den følelse du skulle ende op med :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OKAY – Nu har jeg TO gange skrevet en hel masse, hvor computeren så har spasset HELT ud, så det blev væk! :gal

Nu prøver jeg igen igen!

Jeg tror at du har ret i at han ikke vil tage det første skridt, i hvert fald ikke det ”store” skridt, så som at spørge om vi skal ses eller noget.

Men egentlig så ER det jo ham der har gjort det hele indtil videre.. Hvis det ikke havde været for xxx så tror jeg ikke vi var nået længere, end til at jeg gik fra lang afstand og lurede på ham :lol .

Det er ALTID ham der kommer til mig, altid ham der sørger for at være i nærheden, og komme ” i vejen” hvis jeg stiler mod en anden. Ham der startede det der med vi ser hinanden LIGE i øjnene - hele tiden mens vi snakker.. Ham stiller sig tættere og tættere for hver gang vi snakker.

Jeg siger jer.. Der i fredags, da han ” fangede mig” og sagde til min datter at hun skulle gå ind og pakke fordi han skulle snakke med hendes mor.. Han stod SÅ tæt på mig, langt ind over grænsen af min ”personlige zone” eller ”høfligheds zonen” eller hvad man kalder det. Han var SÅ tæt på at havde jeg lænet ansigtet frem, kunne min næsetip have rørt hans. Det var også derfor jeg fik hjertet helt op i halsen, især fordi hans blik flyver op og ned af mit ansigt hele tiden– Og så står manden bare og fortæller at datteren har leget frikadellens flugt over plankeværket, og at han altså nok var lidt streng da han skældte ud :ba .

Men han blev stående så tæt hele tiden mens han snakkede.

Så tæt var jeg ALDRIG selv gået på ham tror jeg. Det var lidt sært.. men rart. Men egentlig adeles unødvendigt, da datteren jo var gået ind, og der ikke var nogle i nærheden.. ud over en far der stod langt væk og svævede til os mens han smilede (det var ham vi havde snakket og grinet med i tirsdags, hvor xxx havde stået ved siden af mig) Og jeg undrede mig et split sekund om han mon troede der var gang i noget – men lod det så ligge – jeg er faktisk ligeglad hehe.

Måske var det også derfor han var lidt mærkelig da vi kom ind. (jeg gik ind først – han kom som altid efter ca 30 sek) Og så var det jeg sagde undskyld og så den ring der havde flyttet sig over på venstre ringefinger.

Og ja det kræver nosser BIGTIME for mig at gøre noget.. Jeg ville allerhelst vide med endnu større sikkerhed om der ER en chance, og om han ER single. – Som tidligere nævnt ville jeg have det bedst med om der var et neonskilt over hans hoved.

Jeg ved ikke hvorfor, men samtidig med at jeg ER klar over at der ER et eller andet, så er jeg stadig så usikker på om jeg misfortolker det hele, af en eller anden mærkelig årsag.

Og så er jeg nød til at finde ud af det med den ring først!

Og ja det med den bette by og sladder er også en af mine grunde til at jeg ikke rigtig tør. Selv om han er fra KBH. For vores lille by er godtnok LILLE!

Men ja – jeg tror også at JEG er nød til at tage chancen – og stryget, hvis det kommer.. SÅ er det bare hvordan – men det må jeg regne ud i ugens løb.. Vil heller ikke forhaste mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske ringen er placeret der, for at vise dig og andre at han er optaget (af dig) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

måske ringen er placeret der, for at vise dig og andre at han er optaget (af dig) :loveshower

aaaaaah... tror du?

Jeg tvivler, men det mysterie med ringen skal da klart opklares - helst i denne uge

Edit: altså denne uge vi går ind i ikke :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit vi var lige ude og køre, den store og jeg.

Så ser hun op på mig.. "Moar.. har du egentlig en kæreste ligesom mig"

-"Nej skat det har jeg ikke!

- "Har du ikke?..... Men moar.. vil du så ikke have én?"

-" Jo lille skat det vil jeg da gerne"

- tænke pause hos hende - " Hvorfor finder du så ikke bare en?"

- " fordi jeg gerne vil have at det skal være én bestemt mand, som jeg er ret glad for"

- Tænkepause igen... "Hm..så må du jo spørge om ikke han vil være kæreste"

- "Ehm, det ved jeg ikke... Det er lidt svært med sådan noget når man er voksen."

Datteren ruller med øjnene og siger bare "nå okay" Og skiftede jeg emne..

Håber så sandelig ikke hun har tænkt sig at buse ud med noget nede i børnehaven :blink.. Måske det var dumt at spørge hende om xxx. :blush

Men ville da ønske at det var så nemt som dengang man var barn, og gik hen til en dreng man synes var sød at lege med, og med et barns umiddelbarhed spurgte - Skal vi være kærester? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om mænds hænder er indrettet anderledes end kvinders :lol Men jeg ville bestemt ikke kunne passe den samme ring på tommelfinger og ringfinger, så måske er hans fingre hævede i sommervarmen eller lign., så han pludselig ikke kan passe ringen på tommelfingeren mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om mænds hænder er indrettet anderledes end kvinders :lol Men jeg ville bestemt ikke kunne passe den samme ring på tommelfinger og ringfinger, så måske er hans fingre hævede i sommervarmen eller lign., så han pludselig ikke kan passe ringen på tommelfingeren mere?

Ærlig talt - så skal jeg ikke kunne sige det, men det kan da godt ske.

Jeg selv kan godt - altså med minde det bliver varmt. Har en ring jeg godt kan lide at have på tommelfingeren, men som ryger på en af de andre fingre, hvis det er varmt.

Jeg ved ihvertfald med sikkerhed at det er den samme ring. Det er det eneste smykke han bærer, og de der keltiske tegn er let at genkende.

Tænker også lidt.. altså hvis man er gift eller forlovet, bærer man vel ikke en forholdsvis bred ring med keltiske tegn - Gør man? Men det kan jo selvfølgelig godt være.

Jeg vil ihvertfald være opmærksom på den ring her i nærmeste fremtid - og se om den "flytter" sig igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg heller ikke hvor store hænder han har, men som Winky siger måske hans hænder er hævet, altså nu er jeg forlovet med min kæreste og hans ring er på ringefingeren og han kan bestemt ikke få den på tommelfingeren og han har alligevel store hænder (ihvertfald større end mine små hænder :D )

Du må lige kigge på det i morgen om ringen stadig sidder på ringefingeren - måske du kan komme med en kommentar, hvis den sidder der stadig som fx; hvor længe har i været gift eller hvad hedder konen?

Så kan du jo få en slags afklaring på om han er single eller ej? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg heller ikke hvor store hænder han har, men som Winky siger måske hans hænder er hævet, altså nu er jeg forlovet med min kæreste og hans ring er på ringefingeren og han kan bestemt ikke få den på tommelfingeren og han har alligevel store hænder (ihvertfald større end mine små hænder :D )

Du må lige kigge på det i morgen om ringen stadig sidder på ringefingeren - måske du kan komme med en kommentar, hvis den sidder der stadig som fx; hvor længe har i været gift eller hvad hedder konen?

Så kan du jo få en slags afklaring på om han er single eller ej? :)

Uh god ide :D

Jeg har spurgt yyy, og fandt derved ud af at jeg faktisk kender hendes mand fra gamle dage, ved hvor hun bor og alt muligt. Så det kan jeg jo sagtens... Hvis den altså sidder der i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh god ide :D

Jeg har spurgt yyy, og fandt derved ud af at jeg faktisk kender hendes mand fra gamle dage, ved hvor hun bor og alt muligt. Så det kan jeg jo sagtens... Hvis den altså sidder der i morgen.

Hvorfor har jeg egentlig ikke tænkt på det før? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en speciel ring (og ikke en oplagt vielsesring) så kan du jo også bare kommentere på den a la "Sikke en fin ring - har den nogen speciel betydning?" Så skal han jo nok fortælle hvis det er en vielsesring (som jeg ikke tror på det er)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er en speciel ring (og ikke en oplagt vielsesring) så kan du jo også bare kommentere på den a la "Sikke en fin ring - har den nogen speciel betydning?" Så skal han jo nok fortælle hvis det er en vielsesring (som jeg ikke tror på det er)

Altså det er en keltisk inspireret ring.. Lige som den her under. Hans er bare med et lidt andet mønster i. Ringen herunder koster 250 kr

_MG_7582.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men anyway - Det er mandag i morgen :wee

Og næste uges opgave må være at finde ud af om han overhovedet er single - og se om han gør nogle krumspring selv. :whistling

Og lige nu står den på ansigtsmaske og andet godt, så jeg kan se super lækker ud i morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har jeg egentlig ikke tænkt på det før? :huh

Hvis ringen nu ikke har det mindste med en forlovelses/vielses-ring at gøre, så kan det måske godt virke lidt underligt for ham at du spørger "hvad hedder konen" eller noget i den stil..... Hvis han nu føler i har flirtet i et stykke tid, vil han så ikke synes du er lidt sær, hvis du hele tiden har troet han var gift? Eller måske vil han blive såret over at du ikke har fornemmet den samme "stemning" (i mangel af bedre ord) og faktisk har været i tvivl om han var single.... Hvis han nu synes han har gået og storflirtet med dig :D

Eller er jeg helt galt på den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ringen nu ikke har det mindste med en forlovelses/vielses-ring at gøre, så kan det måske godt virke lidt underligt for ham at du spørger "hvad hedder konen" eller noget i den stil..... Hvis han nu føler i har flirtet i et stykke tid, vil han så ikke synes du er lidt sær, hvis du hele tiden har troet han var gift? Eller måske vil han blive såret over at du ikke har fornemmet den samme "stemning" (i mangel af bedre ord) og faktisk har været i tvivl om han var single.... Hvis han nu synes han har gået og storflirtet med dig :D

Eller er jeg helt galt på den?

Joh, måske har du ret..

Måske man skulle understrege at man netop har bemærket RINGEN.. Altså sige.. "nååårh.. kan se ringen har skiftet finger.. Skal man ønske tillykke?" Også med et slags glimt det siger "jeg håber ikke jeg skal sige tillykke!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ringen nu ikke har det mindste med en forlovelses/vielses-ring at gøre, så kan det måske godt virke lidt underligt for ham at du spørger "hvad hedder konen" eller noget i den stil..... Hvis han nu føler i har flirtet i et stykke tid, vil han så ikke synes du er lidt sær, hvis du hele tiden har troet han var gift? Eller måske vil han blive såret over at du ikke har fornemmet den samme "stemning" (i mangel af bedre ord) og faktisk har været i tvivl om han var single.... Hvis han nu synes han har gået og storflirtet med dig :D

Eller er jeg helt galt på den?

Til det i rødt - Det er vist ikke kun noget han synes :whistling :yay

Men nej du er ikke gal på den - Jeg kan faktisk godt se pointen i det.

Altså flirten har eskaleret over de sidste 12 dage, og når man ser på hvor meget der egentlig er sket på de dage - taget i betragtning hvor lidt tid vi egentlig har.. Så kan jeg godt se at det vil virke mærkeligt eller sårende hvis jeg lige pludselig spørger om sådan noget.

Altså jeg vil nødigt se ham såret.. Ikke efter den reaktion jeg fik på at jeg "glemte" det møde der :unsure

Ih hvor er det altså godt jeg har jer herinde - ellers havde jeg nok jaget ham væk allerede, uden at ville det :lolhit

Det hylede mig bare HELT ud af den at se den ring sidde der - Samtidig med at jeg har slåsset sådan med, om han nu også virkelig GJORDE de ting, ment på dén måde - eller om jeg bare misfortolkede det hele.

Jeg kommer meget nemt i tvivl :blush - og det vil jeg nok slås med indtil han en dag (måske) rent faktisk gør noget drastisk. et eller andet hvor man ikke kan være i tvivl. så som at ringe, skrive en sms eller ET eller andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ringen nu ikke har det mindste med en forlovelses/vielses-ring at gøre, så kan det måske godt virke lidt underligt for ham at du spørger "hvad hedder konen" eller noget i den stil..... Hvis han nu føler i har flirtet i et stykke tid, vil han så ikke synes du er lidt sær, hvis du hele tiden har troet han var gift? Eller måske vil han blive såret over at du ikke har fornemmet den samme "stemning" (i mangel af bedre ord) og faktisk har været i tvivl om han var single.... Hvis han nu synes han har gået og storflirtet med dig :D

Eller er jeg helt galt på den?

ENIG! Så hellere gøre som TiaK foreslår og sige det er en fin/speciel ring og spørge om den har en særlig betydning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg vil - hvis den ring sidder på fingeren igen. Det vil nok være det første jeg ser efter på mandag :whistling

Heldigvis så interessere jeg mig meget for det keltiske, gamle nordiske sagn, runer og den slags - Så SKULLE han finde på at gå ud i en diskussion omkring HVORFOR jeg synes den er spændende.. ja så er det ikke så svært at svare fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik for i øvrigt - DYBT rødmende og MEGET tøvende, indviget min søster i min lille hemmelghed :whistling

Jeg havde forventet at hun ville glo DUMT på mig, eller skvatte ned af stolen af grin. Men hun hun overraskede mig, med at sige at hun ikke synes det var underligt. Men at hun var glad for at det ikke var endnu en badboy :whistling . Hun tror han ville være god for mig ( Hun har set ham før). Hun spurgte om jeg egentlig tøvede fordi jeg var bange for hvad folk ville sige.

Jeg måtte så indrømme at det nok mest var fordi jeg er bange for at få et afslag, og blive til grin i børnehaven :blush - Ja og den lille by.

Jeg fortalte så om alle de ting, som jeg også har skrevet her. Og så smilede hun bare og sagde, at HENDES kæreste.. Han fattede bare NADA. Hun var nød til at tackle ham under en ju jitsu træning, og blive siddende oven på ham, indtil han overgav sig, og gik med til at invitere hende ud.. Men hun er også meget mere fremadstormende end mig, og HELT ligeglad med hvad folk tænker :lolhit

Hun sagde at hvis det var hende, så var hun gået hen og sagt " Hva så ( kan ikke indsætte joken, for så gætter i hvad han hedder) - Jeg har kaffe over til kl 17- hva siger du?" :lolhit

Det grinede vi meget af - og så kastede vi om os med sjove og lamme scorereplikker.

Åh altså, nogle gange ville jeg sku ønske at jeg var så lige frem og frygtløs som hende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at jeg har skrevet herinde, men jeg har fulgt med...

Helt ærligt, så synes jeg du skal være din søster i det her tilfælde - du må tackle ham og sige du har kaffe klar når han har fri... Du får det helt sikkert bedre med dig selv fordi du turde, selvfølgelig vil du nok være flov osv lige efter, hvis han siger nej, men du vil føle sig så sej fordi du gjorde det! :goodluck

Men ellers skal du helt sikkert spørge til den ring... - især når du synes sådan nogle ting er spændende... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER