MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

at han altid falder i søvn på sofaen og snorker som en sindssyg og så forventer at vi skal sex hygge når han har tid i weekenden§!!!!! er så pisse træt af det hele lige nu!!!!!!!

:kram2

Hvordan går det ellers med lille Tobias? Synes det er længe siden vi har hørt noget fra dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hader at min mand snorker... Jeg kan bare ikke sove, og det er pænt meget træls altid at skulle sove med ørepropper - men alternativet er at jeg ikke sover!

Jeg hader når han gør nogle af de ting han ved jeg ikke kan lide, ex. at blive pustet i ørene, at blive kildet, at hans fødder absolut SKAL være på mit lår osv... Jeg ved at jeg er neurotisk - men jeg kan bare ikke lide fødder, nå! Jeg synes de er klamme og lugter!

Jeg hader at han altid sidder foran computeren når jeg kommer hjem, og letter ikke bagdelen medmindre jeg specifikt beder ham om noget, før jeg annoncerer at maden er klar. Jeg VED at han har et internet radioshow som skal laves, og jeg VED at han fx. rydder op og sætter vasketøj over før jeg kommer hjem, men det er bare så provokerende at jeg oftest knap når at sætte mig 10 minutter i stolen, før jeg skal rejse mig op og lave aftensmad...

Men for pokker jeg elsker den mand!

Det det i rødt.. Det kunne være mig der havde skrevet det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er flad af grin over strømperne - det er hermed bevist at mænd ikke kan finde ud af det!! :lolhit

Herhjemme ender de dog på gulvet foran sofaen, men det er irriterer mig mest er at han enten tager dem af med vrangen ud (hans eget problem, jeg gider ikke vende dem for ham) eller endnu værre - krøllede sammen, så JEG skal stå og folde hans sure sokker ud! Hader det!!

Åh, jeg kunne have skrevet det! Hader, at hans sokker ligger alle steder og er helt krøllede sammen!

Jeg hader at jeg nok har sagt 10.000 gange, at nøgler,pengepung og mobil skal ligges frem om aftenen, så han ved hvor det er... Og alligevel render han ofte rundt som flue i en flaske og leder og eller ligger hans pung inde på arbejdet :gal Det er irreterende han er sjusket med sådan nogle ting..

Min mand er også en AND til at holde styr på sine ting! Han spørger mig mindst een gang om dagen, om jeg har set hans pung/nøgler/telefon... Hvor svært kan det være?! <_<

At han ikke kan acceptere når jeg ikke har lyst! Han surmuler helt vildt siden i går aftes... Træls!

Det er altså ikke i orden! :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At han piller sine tånegle i sofaen - og nej, han tager dem ikke med i toilettet/skraldespanden

- At han er så mega sensitiv; det er virkelig hårdt nogen gange :(

- At han meget nemt ser det som et angreb, når jeg siger noget

- At han ikke kan finde ud af liiige at rydde op efter sig i stuen når han går i seng... Det er jo mig der skal være hjemme hele dagen, så det er MIG der kommer til at rydde det op dagen efter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Hvordan går det ellers med lille Tobias? Synes det er længe siden vi har hørt noget fra dig :)

Jamen det går fint. Han knokler derudaf :-) er ved at begynde at vil gå, men lidt usikker på endnu om han egentlig vil. Han har det godt. <3 tak fordi du spørger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg haaaaader at min mand er så lang tid om alting

Igår tog det 3 timer og lave mad og det var simpel hverdagsmad

Og så går han altid i stå

Og så generaliserer han alt og alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det går fint. Han knokler derudaf :-) er ved at begynde at vil gå, men lidt usikker på endnu om han egentlig vil. Han har det godt. <3 tak fordi du spørger :-)

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han så ofte opfører sig som om, at han var 4 år :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at jeg ikke kan fortælle ham når noget han gør, gør mig ked af det, uden han tager det som et angreb.

Jeg hader også at han mener st hele hans dag er ødelagt fordi jeg fortæller det om morgenen mens det går mig på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper med på at jeg hader min mand snorker! :zzz Inat kunne jeg simpelthen ikke sove og overvejede voldsomt at slå ham :klap men vidste det ikke ville hjælpe for det tager ham ca. 30 sek at falde hen igen og snorke videre og det er ikke nok til at jeg kan nå at falde i søvn først! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han absolut insisterede på at skifte vores 180 cm seng ud med en 140 cm MEN konstant bliver ved med at ligge over på min halvdel og nærmest skubbe mig ud af sengen! Ret så irriterende at skulle skubbe til ham flere gange i løbet af en nat, det er jo ikke fordi jeg sover specielt godt i forvejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der ALTID skal tages hensyn til ham, men ved mig kan det være ligemeget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der ALTID skal tages hensyn til ham, men ved mig kan det være ligemeget!!!

Er du ok :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader, at min min mand ikke ryder op, når efter han har vasket op. Dvs at han vasker op, og bagefter lader balje, bakke og kulde ligge <_< Hvorfor ikke bare rydde det væk, når man alligevel er i gang??

Og så hader jeg skægstubbe ved håndvasken. Det kan jo ikke passe, når han siger det er umuligt at få det hele med. Øhh jeg kan godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du ok :balloons

Jaeh...

Er bare træt af at når jeg gerne vil snakke om noget, så er det et dårligt tidspunkt for ham <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader, at min min mand ikke ryder op, når efter han har vasket op. Dvs at han vasker op, og bagefter lader balje, bakke og kulde ligge <_< Hvorfor ikke bare rydde det væk, når man alligevel er i gang??

Og så hader jeg skægstubbe ved håndvasken. Det kan jo ikke passe, når han siger det er umuligt at få det hele med. Øhh jeg kan godt <_<

Undskyld...

Men jeg misforstod totalt den her :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader at han er så dårlig til at rydde op og gøre rent..

og når jeg siger tingene 20 gange inden han gør noget, uanset hvad det er <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader at han er så dårlig til at rydde op og gøre rent..

og når jeg siger tingene 20 gange inden han gør noget, uanset hvad det er <_<

:ditto

Min mand er også sådan, og jeg HADER det virkelig :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed tråd :lolhit

- at han (som alle de andre mænd) smider sokkerne alle steder, oftes ved sofaen eller endda under :angry

- at han siger en masse ting, som han så senere trækker i land - og at JEG bliver ved med at tro på at han rent faktisk mener det

- at han aldrig ryder op / laver mad når han møder senere / kommer hjem før mig, men nærmest forventer at jeg gør det

- at han kun vil have sex når han virkelig har lyst, jeg kan aldrig vække hans lyst - jeg føler mig bare så usexet!

- at han er pivset over at ringe telefon, f.eks. bliver han helt sur når jeg "tvinger" ham til at ringe til lægen, og det er mig der ringer til hans frisør efter tid til HAM

Tja, han er jo egentligt bare død irriterende - men jeg elsker ham alligevel :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at min mand aldrig vasker tøj andet end hans egne skjorter til arbejdet :klap hvis jeg ikke vasker ender vi med at stå med absolut intet rent i huset - og det gælder også totalt uundværlige ting som rent tøj til Lise og stofbleer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at jeg altid skal bede min mand om at støvsuge, tømme opvasker o.l. - han gør det gerne, men ikke medmindre jeg beder ham om det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader rigtigt meget når man spørger ham om han ikke kommer lidt tideligt hjem, så vi kan hygge med en god film eller noget, at han så kommer hjem klokken 00:00 eller deromkring. Det gør mig pist.

Hader han drikker så meget, som han gør når han er hos sin bedsteven, det er også grundet til at han kommer sent hjem. Det sker flere gange på en uge at han stinker af øl eller lign. Når han kommer hjem. Så han kan ikke forstå at jeg ikke vil kysse med ham (skal føde om små 4 ugers tid Og min næse er blevet ret sårbar over for sprutlugte) og han ikke tager det alvorligt når jeg siger at han skal skære meget ned nu, hvor den lille er på vej. Men han stopper helt når den lille er født Hmm ?

Hader at han ikke lægger op til at ha sex når jeg ikke er dårlig, men gør det når jeg er dårlig

Hader når jeg siger at vi skal rydde op at han sniger sig uden om, de fleste af gangene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER HADER HADER at han er så skide dobbelt moralsk ALTID.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han altid skal noget vigtigere end at hjælpe mig <_< Og han stort set aldrig er hjemme i dagtimerne - på trods af at han intet arbejde har pt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte ringer og siger han er på vej hjem når han kommer som han plejer, men ikke gør det når han bliver forsinket/kommer senere hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER