MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

uhh.. Jeg hader at han snorker!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At han top score sine prutter AAADDD FOR SATAN

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke fatter hvornår jeg har lyst til sex

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligemeget hvad vi finder af spil som vi skal spille sammen på computer eller PS3, så jorde han mig - selvom jeg har sagt det gør at jeg mister lysten.. ØV hvor er jeg træt af det..

Havde sådan glædet mig til det nye spil vi har købt, og han havde LOVET at han ikke ville spille foran osv, men alligevel har han siddet og spillet så hans figur nu er meget hurtigere og bedre end min <_<

Så nu er jeg tøsefornærmet, og har sagt jeg heller ikke gider dette spil med ham mere. ØV med øv på.. Det værste er at jeg jo gør det for hans skyld, for det er virkelig ikke lige mig med de spil, hvilket jo også er grunden til jeg er dårlig til dem.. Men ØV hvorfor giver han mig ikke en chance.. Han kunne da spille noget andet så :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hans sure sokker og hans tøj altid bliver smidt for enden af sengen, og bliver liggende der indtil jeg hjælper det ud i vasketøjskurven, en gang i ugenbask.gif

Jeg hader hans virklig rådne prutter som bare skal ud når de presser sig på, om det så er i bilen eller på sofaen, føj for den..............slag.gif

Jeg hader når han skal rydde køkkenet op efter aftensmaden, så har han kun ryddet halvdelen væk, og glemt at tørre bordet afpokey.gif

Udover disse ting er jeg da ret tilfreds med min mandyay.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan skrælle en gulerod uden at få hjælp idag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så pylret mht mig fordi jeg er gravid og terminen er så tæt på... jeg går da for helvede ikke i stykker!!!!!

og hvis jeg har ondt, kan jeg godt selv finde ud af at placere min røv i sofaen med fusserne oppe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så skide elendig til at planlægge :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke fatter jeg ikke gider have gæster når jeg er syg :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han snorker, for jeg har ikke nemt ved at sove, når nogen de snorker.

Og at han er meget svær at vække, faktisk muggen når man gøre det :i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den her :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AT HAN ER EN TOTAL SPASSER IDAG ( alt hvad han gær er forkert)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< At han glemmer aftaler <_<

Vi havde aftalt at have en hyggeaften, og nyde hinanden med lækker mad osv, fordi vi ikke kunne komme ud og se bål...

Men nu vil han hellere læse til eksamen <_< Fornuftigt nok, men i morgen skal han spille computer med sine venner, så er da lidt ked af det er tid med mig han så vælger fra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans eneste kommentar, efter jeg har været ude og kaste op er, "hva så"!!! Tak for omtanke og omsorg :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans eneste kommentar, efter jeg har været ude og kaste op er, "hva så"!!! Tak for omtanke og omsorg :gal

Jamen hva så :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han bliver så muggen når jeg ber om hjælp til computeren og ikke kan forstå hvad han siger jeg skal gøre og derfor spørger hvad det er han vil have jeg helt præcis gør på MIT sprog!

At han når han er i dårligt humør bliver en "dementer" der SUGER alt glæde og varme ud af rummende så jeg bliver nød til at be ham om at gå fordi han påvirker mit humør.

At han når han ikke lige hører hvad jeg siger så bare ignorerer mig indtil jeg nærmest råber til ham - han kunne da lige sige "jeg kan ikke høre hvad du siger" eller "må jeg lige få den en gang til?" - Og at han påstår det er mig der er døv hvis jeg ikke hører hvad HAN siger!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hva så :whistling

:lol Nu fik jeg så bare ondt i maven fordi jeg griner i stedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans eneste kommentar, efter jeg har været ude og kaste op er, "hva så"!!! Tak for omtanke og omsorg :gal

Det siger du bare til ham, næste gang du er tilfældigt kommet til at slettet fremskridt i WOW :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siger du bare til ham, næste gang du er tilfældigt kommet til at slettet fremskridt i WOW :D

Kæft det kunne være god humor :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader når han har glemt noget jeg har sagt til ham og så hårdnakket påstår at det har jeg aldrig sagt :gal det kunne være rart hvis han bare ENGANG IMELLEM kunne indrømme at det måske er ham der har glemt det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HADER hans evindelige snorken, jeg får ikke min natte søvn : (

Også er han mega glemsom og spørger om de samme ting, jeg ved ikke hvor mange gange....

GENIAL TRÅD FORRESTEN

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom VI aftaler noget og ligger planer, så bliver de altid udskudt eller aflyst og det ender altid med at vi skal stresse os igennem tingene...

Hvorfor f*nden kan manden dog bare ikke høre efter eller lade mig gøre det selv så, så vi når det ? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh strømperne er lige kommet af

Har så sandelig også SMIDT mine :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan acceptere når jeg ikke har lyst! Han surmuler helt vildt siden i går aftes... Træls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han altid falder i søvn på sofaen og snorker som en sindssyg og så forventer at vi skal sex hygge når han har tid i weekenden§!!!!! er så pisse træt af det hele lige nu!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER