MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Jeg hader at han aldrig kan huske når vi laver en aftale feks at vi skal besøge venner en dag. Fordelen ved det er så at hvis jeg har glemt at fortælle,ham om en aftale siger jeg bare at det har jeg da :whistling

Jeg hader den lyd han laver når han bider sammen om gaflen.

Jeg hader at han tørrer fingrene af i tøjet istedet for noget papir.

Jeg hader at han er ligeså stædig som jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Argh strømperne er lige kommet af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg hader at min kæreste altid forventer at jeg har lavet et eller andet "fornuftigt" praktisk og/eller husligt, når jeg har en fridag og er derhjemme. Føler det noglegange som et forhør og jeg skal stå skoleret når han kommer hjem "Nå hvad har du så lavet idag?". Giver mig ultra dårlig samvittighed når det sker at jeg bare har lyst til en dase dag på sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han glemmer alting <_< og at han ikke er særlig huslig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at når min mand er sur så er han stille og jeg mener HELT STILLE!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han glemmer alting <_< og at han ikke er særlig huslig

Også her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hade han altid sidder med sin mobil i stedet for at være aktiv i familielivet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at når min mand er sur så er han stille og jeg mener HELT STILLE!!!!

Så er han tøsefornærmet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hade han altid sidder med sin mobil i stedet for at være aktiv i familielivet

Det g.r L ogsp indtil jeg sender øjene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hade han altid sidder med sin mobil i stedet for at være aktiv i familielivet

Den kan jeg ALT for godt sætte mig ind i!!! Og hvor giver det bare mange diskussioner <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg ALT for godt sætte mig ind i!!! Og hvor giver det bare mange diskussioner <_<

Alt for mange det er sgu det samme som strømperne.

Jeg ar lavet forbud fra kl 17-19 og det er meget svært at holde :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han også bare smider sokkerne - gerne krøllet sammen; her er det dog tilfældigt hvor de ender... som regel i nærheden af sofaen!

Jeg hader at han undgår rengøring så meget som muligt.

Når han laver wokret med karry og nudler er hele køkkenbordet ved siden af komfuret fyldt med små stumper nudler og karry...

Han glemmer konstant kattebakken, så jeg må huske ham på det!

og så har han generelt et problem med at huske ting... desværre er det en fødselsskade, fordi lægerne ikke fattede at hans mor skulle føde, så de gav hende et eller andet beroligende, som han så har taget skade af. Der er det så egentlig problemet jeg hader, for han kan jo ikke gøre for det, og han er god til at bede mig om at huske vigtige ting/aftaler.

Og så er jeg bare megatræt af at han har et lavt selvværd, for han er, ifølge mig, den mest fantastiske mand på jorden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader når jeg beder min kæreste om at gøre et eller andet og han analyserer min sætning fremfor bare at gøre det! Eksempel mig: "Skat, kan du ikke lige gå ud med skraldet?" han: "Jeg KAN godt, jo..." og så sker der ikke mere.. mig: "Nå, men vil du så gøre det?" han: "Jeg VIL egentlig ikke, når du nu spørger, jeg KAN bare godt"...

og så kan jeg ellers få lov at blive ved med at spørge på alle mulige måder, der alle bliver besvaret på ligeledes provokerende måder, indtil jeg tilsidst finder en måde at formulere mig på, som han ikke kan komme udenom <_<

Det er vildt trættende og frustrerende! Han synes selvfølgelig det er skide sjovt... og giver det danske sprog skylden. Alle vi andre ved da for fan godt hvad vi mener! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at når jeg f.eks. har ændret mening og gerne vil vaske op nu og jeg så henter opvask osv rundt i huset, at han så kommer med "men jeg troede at..." og så skal jeg stå og forklarer mig for hvorfor jeg vasker op NU og ikke senere... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at han er så pisse konflikt skyg det er til at blive sindsyg over

at han bare går i seng i stedet for at snakke om problemerne :gal vi har ikke snakket sammen,siden kl 19:40 i går aftes

at han smider sit tøj på gulvet og,tror det bliver vasket

at han ikke kan sætte,sig i respekt overfor sin datter,som bare går når han taler til hende

at hans arbejds papirer flyder overalt i huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder her og virkelig tænker mig om.. Og ikke mindst tænker jeg på hvor nemt det ville være, hvis jeg skulle fortælle hvad jeg elsker ved min mand. :rolleyes

Hmmmmm.....

Der er nok ikke noget jeg virkelig, virkelig hader. Men jeg hader nogle gange en lille bitte smule, at han har en så forbandet høj arbejdsmoral og er så skide hellig når det kommer dertil. Han kunne fx. aldrig drømme om at melde sig syg, uden at det virkelig var fordi han var rigtig syg. Hvor jeg nogle gange (dog mest mens jeg var på skolebænken) godt kunne gøre mig selv lidt mere syg end jeg reelt var. Det er bestemt ikke noget der sker ofte, vil jeg dog sige. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader hader HADER når han ændre på noget jeg har gjort og får mig til at føle mig dårligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader at han altid skal have ret.

jeg hader at han tit tror jeg er tankelæser.

jeg hader at han tit ikke kommer til den aftalte tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst jeg kan ikke komme i tanke om noget jeg hader ved min mand... En lille ting er at han altid er så velforberedt og i god tid med alt, og dermed får det mig til at se mere snøvlet ud ... Men egentlig hader jeg det ikke, er bare misundelig over at jeg ikke selv er så struktureret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay en brokke tråd!

Jeg hader også den måde min kæreste spiser på: først alt kødet, så kigger han på os andre for at se om han ikke kan tillade sig at æde resten af kødet, selv om han allerede har fået over 400g. Så moser han kartoflerne i sovs og spiser dem, inden han surmuler fordi jeg siger han skal spise grøntsager og så tager det mindste man kan kalde grøntsager over på sin tallerken og spiser. NEJ han er ikke 5 år gammel han er 35, Argh altså!

Jeg hader at han ryger og at han bliver sur hvis jeg brokker mig over han ryger, hader lugten som blir hængende i hans ånde i timevis så vi ikke kan kysse.

Jeg hader når han syns han ikke behøver barbere sig og kommer hen og vil nusse og stikker mig.

Ellers elsker jeg min kæreste ret meget og tror faktisk ikke jeg hader noget alvorligt meget. Men skønt at brokke sig lidt :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu sniger jeg mig lige med her........ Jeg 'hader' faktisk ikke noget ved min skønne kæreste! :loveshower men jeg brokker mig da tit over han har benene på sofabordet og ikke altid hører efter hvad jeg siger. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

intet jeg ikke kan leve med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

intet jeg ikke kan leve med :loveshower

Vi kan vel alle leve med de ting vi "hader" ved vores mænd :P ellers var vi jo ikke stadig sammen med dem. Så kom nu med noget! Det må også gerne være små "sjove" ting.. og ikke noget du nødvendigvis hader, men måske bare irriterer dig til tider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig Mette. Jeg kan da også leve med min mands kære små "fejl". Det er sjovt at se om det går igen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her må det være rygningen som ofte irriterer mig specielt fordi han skal have en smøg lige midt i vores hyggeaften eks. på sofaen eller lig inden vi skal i seng....suk...

I starten af vores forhold havde han altid hullede strømper som blev smidt ved siden af kurven...idag har jeg fået de hullede strømper smidt ud hen af vejen men de nye strømper ligger ofte stadig ved siden af kurven... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER