SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Angående det med børns læring, så er jeg også lillesøster - og under min storesøsters kærlige regime overhalede jeg relativt hurtigt flere af hendes klassekammerater i fx læsning :P Det var altså ikke mine forældres 'skyld' eller særlige ønske.. :rolleyes

Min eneste - men egentlig ikke helt uvæsentlige - anke er, at jeg husker de første år i skolen som dræbende kedsommelige. Det er simpelthen dødens pølse at sidde der og gennemgå Søren og Mette i sneglefart, når man er halvvejs i storesøsters 'De 5'-samling :rolleyes

Den faktor vil jeg i hvert fald selv have i baghovedet :chin:

 

Åh, det husker jeg også! Jeg var hende, der læste de første par bøger i serien Jordens Børn, da jeg gik i 3. klasse (jeg måtte ikke læse længere, før jeg var ældre, fordi der var ret grafiske sex-scener i de videre bøger :P :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh, det husker jeg også! Jeg var hende, der læste de første par bøger i serien Jordens Børn, da jeg gik i 3. klasse (jeg måtte ikke læse længere, før jeg var ældre, fordi der var ret grafiske sex-scener i de videre bøger :P :rolleyes )

:lol Jeg forsøgte at låne den første på biblioteket, men bibliotekaren nægtede pure :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes slet ikke det er ok, at vi har aftaler for møder vedrørende den store på kommunen d 20 juli og 26, altså dagen før min termin og efter. Og hvis det var ville sagsbehandleren bare komme hjem til os i stedet, hvis jeg havde født, og der kan du kalde mig træls eller usamarbejdsvillig, men for fanden.. Nej. Jeg har lige født, lad os lige nyde hinanden i hvert fald i de to uger b har ferie. Jeg synes slet ikke det fair og jeg bliver virkelig ked af det

 

Åh, det ville jeg godt nok heller ikke synes var okay :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Jeg forsøgte at låne den første på biblioteket, men bibliotekaren nægtede pure :lol

 

Haha! Jeg forstår ikke helt, at de overhovedet lod mig læse de første to i den alder. Der er også nogle ret heftige scener i :lol :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ, det er langt fra okay, men jeg tænker at hvis jeg føder og vi mangler et eller to møder, så bliver de altså udskudt til efter barslen. Eller Bs barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det husker jeg også! Jeg var hende, der læste de første par bøger i serien Jordens Børn, da jeg gik i 3. klasse (jeg måtte ikke læse længere, før jeg var ældre, fordi der var ret grafiske sex-scener i de videre bøger :P :rolleyes )

 

Haha, da jeg gik i 2. klasse blev jeg sendt på biblioteket for at låne bøger, da jeg allerede havde læst samtlige læs-let bøger i indskolingen. Husker stadig bibliotekarens ansigtsudtryk, da jeg lånte Moby Dick (på nogle og 500 sider) og endnu bedre, da jeg afleverede den ugen efter og kunne give et fyldestgørende resumé af handlingen :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg bare mega trist lige nu. Har gang i det store "bestil billeder til scrapbog" projekt for tiden og har brugt utrolig lang tid på at uploaded billeder og så sortere i dem efterfølgende. Grundet det der med at finde tid har jeg ikke fået færdiggjort det, og nu er ALLE næsten 500 billeder blevet slettet fra siden :boo :boo de lå så åbenbart i et midlertidigt album og ikke et permanent som jeg troede. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barn, der sov fra19-20, og nu har været vågen i over tre timer. Sov nu!!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg bare mega trist lige nu. Har gang i det store "bestil billeder til scrapbog" projekt for tiden og har brugt utrolig lang tid på at uploaded billeder og så sortere i dem efterfølgende. Grundet det der med at finde tid har jeg ikke fået færdiggjort det, og nu er ALLE næsten 500 billeder blevet slettet fra siden :boo :boo de lå så åbenbart i et midlertidigt album og ikke et permanent som jeg troede. :prik

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom.. Øv hvor er det bare træls!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop kan ikke mere :( Jeg har så ondt overalt og det gør mig så trist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg bare mega trist lige nu. Har gang i det store "bestil billeder til scrapbog" projekt for tiden og har brugt utrolig lang tid på at uploaded billeder og så sortere i dem efterfølgende. Grundet det der med at finde tid har jeg ikke fået færdiggjort det, og nu er ALLE næsten 500 billeder blevet slettet fra siden :boo :boo de lå så åbenbart i et midlertidigt album og ikke et permanent som jeg troede. :prik

Åh hvor træls! :prik

Har du dem i det mindste sorteret i en mappe på din computer så det "kun" er oploadningen du skal gøre igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er baby i tigerspring, og det mest udfordrende døgn længe ... Men f... hvor er jeg bare irriteret og skuffet over, at min mand aldrig så meget som sender en SMS når han overnatter ude pga arbejde. Da vi bare var os selv accepterede jeg, at det bare ikke betyder noget for ham hverken at sende eller modtage, men nu har vi sgu et lille barn, og han ved godt, at jeg synes det er hårdt at være alene om det hele og ikke have så meget som 10 minutter uden hele ansvaret.

Det er ikke så meget kontakten i sig selv, men mere princippet i, at han bare følger sine egne behov, selvom jeg udtrykker meget klart, at det betyder meget for mig, at han bare smider et lille hej eller et par pæne ord, nu jeg trods alt er alene med hans barn.

Men man kan jo ikke tvinge ham.

Og hvis jeg siger, stille og roligt, at jeg er skuffet, kommer han bare med et martyr-undskyld, og det kan sgu være det samme. (Sidst han var væk mente han også, at det havde været hårdt for ham, fordi sengen på hotellet var elendig. :prik ahmen for h... Jeg ville sgu sove i bilen bare for at få en nat med bare 5 timers uafbrudt søvn!)

Åh, jeg brokker mig ellers meget sjældent over min mand på nettet, men det her er sgu bare for meget! Eller, nærmere alt for lidt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er baby i tigerspring, og det mest udfordrende døgn længe ... Men f... hvor er jeg bare irriteret og skuffet over, at min mand aldrig så meget som sender en SMS når han overnatter ude pga arbejde. Da vi bare var os selv accepterede jeg, at det bare ikke betyder noget for ham hverken at sende eller modtage, men nu har vi sgu et lille barn, og han ved godt, at jeg synes det er hårdt at være alene om det hele og ikke have så meget som 10 minutter uden hele ansvaret.

Det er ikke så meget kontakten i sig selv, men mere princippet i, at han bare følger sine egne behov, selvom jeg udtrykker meget klart, at det betyder meget for mig, at han bare smider et lille hej eller et par pæne ord, nu jeg trods alt er alene med hans barn.

Men man kan jo ikke tvinge ham.

Og hvis jeg siger, stille og roligt, at jeg er skuffet, kommer han bare med et martyr-undskyld, og det kan sgu være det samme. (Sidst han var væk mente han også, at det havde været hårdt for ham, fordi sengen på hotellet var elendig. :prik ahmen for h... Jeg ville sgu sove i bilen bare for at få en nat med bare 5 timers uafbrudt søvn!)

Åh, jeg brokker mig ellers meget sjældent over min mand på nettet, men det her er sgu bare for meget! Eller, nærmere alt for lidt. :(

Det er alt for lidt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er baby i tigerspring, og det mest udfordrende døgn længe ... Men f... hvor er jeg bare irriteret og skuffet over, at min mand aldrig så meget som sender en SMS når han overnatter ude pga arbejde. Da vi bare var os selv accepterede jeg, at det bare ikke betyder noget for ham hverken at sende eller modtage, men nu har vi sgu et lille barn, og han ved godt, at jeg synes det er hårdt at være alene om det hele og ikke have så meget som 10 minutter uden hele ansvaret.

Det er ikke så meget kontakten i sig selv, men mere princippet i, at han bare følger sine egne behov, selvom jeg udtrykker meget klart, at det betyder meget for mig, at han bare smider et lille hej eller et par pæne ord, nu jeg trods alt er alene med hans barn.

Men man kan jo ikke tvinge ham.

Og hvis jeg siger, stille og roligt, at jeg er skuffet, kommer han bare med et martyr-undskyld, og det kan sgu være det samme. (Sidst han var væk mente han også, at det havde været hårdt for ham, fordi sengen på hotellet var elendig. :prik ahmen for h... Jeg ville sgu sove i bilen bare for at få en nat med bare 5 timers uafbrudt søvn!)

Åh, jeg brokker mig ellers meget sjældent over min mand på nettet, men det her er sgu bare for meget! Eller, nærmere alt for lidt. :(

Jeg forstår dig. Det kan være så sårende når man oplever at manden ikke "gider" at gøre en lillebitte ting som han ved betyder meget for en. Jeg bliver også såret i de sammenhænge, men på det seneste har jeg gjort et forsøg på at "oversætte" hans handlinge. F. eks. Når han laver en kande kaffe til mig inden han tager afsted om morgenen, så betyder det nok "Jeg elsker dig og værdsætter alt hvad du gør for mig og vores børn!". Det hjælper lidt:) Men altså, indimellem kan de kære mænd godt oppe sig og gøre noget på kvindens måde, især når det ikke koster noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt går jeg 100% ind for vaccinationsprogrammet, men lige den dag hvor det er min egen baby som skal stikkes, må jeg indrømme at jeg helst var fri for det :whistling

Stakkels lille Oliver, som STOR-charmede sygeplejersken, for derefter at få hakket et par nåle i lårene. SHIT hvor han græd :o :boo Det kan jeg ikke erindre at David gjorde i samme omfang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls! :prik

Har du dem i det mindste sorteret i en mappe på din computer så det "kun" er oploadningen du skal gøre igen?

Nej desværre. Så jeg skal igang med hele sorteringen igen.. denne gang i en mappe på computeren og så uploade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger. :kram2

Nu har min mand så lige ringet ... For at sige, at vores to måneder gamle bil er gået i stykker, og de ved ikke om den kan laves i dag - ergo kan vi altså risikere, at skulle betale for at leje en bil, og så skal han tilbage til Jylland for at hente den. (Han skal nemlig bruge bil på arbejde, så kan ikke engang tage toget hjem.)

Jeg magter ikke lige denne dag længere!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu for anden dag i træk blevet kaldt hjem med sygt barn. Igår var hun bare ked og pylret. I dag har hun feber. Det passer med at det er reaktion på mfr så det satser jeg på...

Hun har godt nok 38.3 i feber men er ret så aktiv og vil gerne lave en masse og spiser også.. så ville I, pga feber, blive indendørs i dag, eller godt turde gå ud når nu hun virker relativt upåvirket? Jeg er meget i tvivl nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt går jeg 100% ind for vaccinationsprogrammet, men lige den dag hvor det er min egen baby som skal stikkes, må jeg indrømme at jeg helst var fri for det :whistling

Stakkels lille Oliver, som STOR-charmede sygeplejersken, for derefter at få hakket et par nåle i lårene. SHIT hvor han græd :o :boo Det kan jeg ikke erindre at David gjorde i samme omfang.

Nohr tager det også mærkbart værre end William - dog med mindre efterfølgende reaktion, så...

:kram2 jeg håber at han er glad igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt går jeg 100% ind for vaccinationsprogrammet, men lige den dag hvor det er min egen baby som skal stikkes, må jeg indrømme at jeg helst var fri for det :whistling

Stakkels lille Oliver, som STOR-charmede sygeplejersken, for derefter at få hakket et par nåle i lårene. SHIT hvor han græd :o :boo Det kan jeg ikke erindre at David gjorde i samme omfang.

Haha, kender det.. Og er også glødende fortaler, men da ikke når nålene skal i min babys små lårbasser! :lol Det er derfor Tim tog Storm til lægen (og formentlig også kommer til det med Nohr), og lader mig være den søde, kærlige og omsorgsfulde mor resten af dagen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu for anden dag i træk blevet kaldt hjem med sygt barn. Igår var hun bare ked og pylret. I dag har hun feber. Det passer med at det er reaktion på mfr så det satser jeg på...

Hun har godt nok 38.3 i feber men er ret så aktiv og vil gerne lave en masse og spiser også.. så ville I, pga feber, blive indendørs i dag, eller godt turde gå ud når nu hun virker relativt upåvirket? Jeg er meget i tvivl nemlig.

Hvis I har have ville jeg godt kunne finde på at tage hende ud i den, men jeg ville ikke tage hende med ud, hvor hun ville kunne smitte andre i tilfælde af at det ikke er pga mfr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mit negativitet, men jeg er så træt i øjeblikket.

Hvordan kan det være at jeg gør hovedrent, vasker tøj og endda også rydder roligt op i haven -at dagen efter når N har fri, at man ikke engang kan se det?! Glas står på alle borde i alle rum, tøj ligger overalt i hjemmet og flasker bliver også stilt på må og få.

Og hvordan kan det være at man lover at lave lækker morgenmad, kommer tidligt i seng for at kunne stå op i god tid, at man stadigvæk sover????

Og hvorfor går man ikke ud med skraldet når man konstatere at posen er fyldt og lægger skraldepapir og madrester på køkkenbordet?!

Jeg er så ked af at han ikke ser det selv.

Til hans forsvar så fjerner han det med det samme hvis jeg beder ham om det, men jeg ville i øjeblikket ønske at han gjorde det af sig selv så her ikke altid roder sådan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mit negativitet, men jeg er så træt i øjeblikket.

Hvordan kan det være at jeg gør hovedrent, vasker tøj og endda også rydder roligt op i haven -at dagen efter når N har fri, at man ikke engang kan se det?! Glas står på alle borde i alle rum, tøj ligger overalt i hjemmet og flasker bliver også stilt på må og få.

Og hvordan kan det være at man lover at lave lækker morgenmad, kommer tidligt i seng for at kunne stå op i god tid, at man stadigvæk sover????

Og hvorfor går man ikke ud med skraldet når man konstatere at posen er fyldt og lægger skraldepapir og madrester på køkkenbordet?!

Jeg er så ked af at han ikke ser det selv.

Til hans forsvar så fjerner han det med det samme hvis jeg beder ham om det, men jeg ville i øjeblikket ønske at han gjorde det af sig selv så her ikke altid roder sådan :(

:kram Han havde fået sådan en skideballe, hvis det var herhjemme :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Han havde fået sådan en skideballe, hvis det var herhjemme :prik

Hvis jeg bare havde energien :(

Jeg orker ikke at diskutere eller skændes i øjeblikket, så jeg bider i det sure æble..

Jeg har bare brug for omsorg og det får jeg bare ikke hvis jeg er "hormonella" :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.