SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

At have 27 grader i stuen, luftfugtighed som i et brusebad OG en tigerramt søvnnægtende nærhedsklamrende baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At have 27 grader i stuen, luftfugtighed som i et brusebad OG en tigerramt søvnnægtende nærhedsklamrende baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld, men det er virkelig sjovt :lol :lol :lol

Det værste af det hele er nok, at der sikkert VAR mennesker som troede at selve papirsiderne havde video-fremviser, og du måske var kunde nummer 7 trillion som stillede spørgsmål til det.

Det er jo både komisk og lidt skræmmende :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt at se alle de glade studenter, men Gud hvor er det irriterende når vi skal lukke vinduerne i den her varme for at putte bananen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At David kan køre sin farmor rundt på den måde han gør :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver nødt til at melde fra imorgen til fejring af min fætter som er blevet student :( der kommer i forvejen ikke særlig mange, men jeg har ikke overskuddet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte skulder der stadigvæk gør ondt.

Kan slet ikke bevæge den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh... Den lyder også lidt provokerende, for det ved han vel reelt ikke (altså folk kunne jo have problemer men uden at skrive og brokke sig). :kram Jeg synes egentlig forslaget med at kalde det "midlertidig mappe" giver god mening, men ellers kan jeg varmt anbefale at sortere samtlige billeder i en mappe på din computer inden du begynder at uploade. :kram2

Jeg havde en underlig korrespondance med dem over deres video'er med QR-koder i fotobøgerne på et tidspunkt. Når man satte videoen ind, viste den i billedredigeringsprogrammet en lille filmstribe med tre-syv stilbilleder fra videoen, og mit spørgsmål gik så på, om den video, man reelt kunne se vha. QR-koden var det reelle videoklip med lyd osv, eller om det var mere som et dias-show, hvor den viste de forskellige stilbilleder på skift.

Måske et lidt dumt spørgsmål (for den viste jo nok selvfølgelig videoen...) men det var lige, da de havde åbnet op for den feature, og jeg syntes ikke de var såååå tydelige med hvad det indebar, og jeg syntes allerede at det var et lidt åndssvagt koncept, fordi koden kun virkede i 3 år, så jeg havde ikke tiltro til at det var ret smart.

Anyway, svaret fra dem, var så en forklaring af, at man ikke kunne afspille video på papirsiderne, men at jeg skulle se dem via min smartphone eller tablet. Helt komisk svar, men også provokerende, for jeg synes faktisk det var skrevet i et virkeligt nedladende sprog :rolleyes (men så igen, hvis de troede, at jeg troede, at papiret var med indbygget filmfremviser, så kan jeg måske godt forstå den overdrevne og lidt sukkende stemning i svaret fra dem :lol)

Nå, men det er stadig lækre produkter, man får derfra ;)

Nej det ved han nemlig ikke. Og jeg tænker også at størstedelen af kunderne jo nok ikke venter så længe før de bestiller så derfor er det for mange ikke et problem...

Og jeg er allerede begyndt at sortere igen, nu på computeren først...

Din oplevelse med kundeservice bekræfter bare mig i at de slet ikke læser ordentligt de beskeder de får (den første der svarede mig misforstod jo også fuldsrændig) og så synes jeg slet ikke det er i orden at svare i en nedladende tone. Uanset hvor tungnem man mener kunden er (hvis de virkelig har troet at du spurgte til film på selve papirsiden, hehe), så skal de stadig svare pænt!

Nå!

Jeg har ikke haft energi til det i dag, men jeg skriver til dem i morgen. Det skal ikke gå ubemærket hen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt og skuffet og ked :(

Det er A's fødselsdag i morgen, og jeg har været i gang hele dagen for at gøre klar. Jeg har gjort hovedrent i hele huset, bagt 3 lagkager+lavet chokolade mousse til kagerne, lavet syltetøj og jordbær saft, fejet terrassen osv osv. Og nu er jeg i gang med at bage cookies, og bagefter skal jeg rydde op i køkkenet og pakke gaver ind og i bad.

Og hvad har min mand så lavet hele dagen? Jo, han var til ørelæge med A i morges, og på vej hjem købte han ind. Og det er det!

Han har lagt på sofaen hele aftenen, og på intet tidspunkt har han tilbudt at hjælpe mig :(

Jeg har sat ned max 30 minutter sammenlagt i løbet af hele dagen, og jeg er så træt og stresset :(

Hold nu kæft jeg var blevet sur og indebrændt! :O :angry Siger du ikke noget til ham?

Jeg har stor :respekt for alt det hjemmegjorte - det overskud er der ikke herhjemme.

Håber du får sovet godt og I får en dejlig dag i morgen - tillykke med lille (store) A :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nået til overtræthedspunktet. Ryddet op til morgen.

Diverse butikker, gaver til caro købt, handlet, bagt 6 lagkage bunde, samlet to lagkager, bagt en Cheesecake, ryddet køkkenet op, spulet stole, ordnet vasketøj, ryddet og støvsuget fyrrummet, lagt tøj sammen, støvsuget i biograf, hjulpet med at lægge væg til væg gulvtæppe, støvsuget og flyttet Ws pusleplads. Lige nu er jeg bare overtræt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke okay <_<

Tak for kram :kram2

Mange tak :kram2 tænk, at min lille baby allerede er blevet så stor :O :loveshower

Jo, jeg har været efter ham siden i eftermiddags, men han sejler i en sø af selvmedlidenhed <_< hans familie har gang i det helt store drama, og det er sgu synd for ham.... Men kom nu ind i kampen! Det er ikke fair, at jeg skal bøde for det <_<

Jeg har tydeligvis også været aaaaalt for ambitiøs, når nu D ikke magter at hjælpe overhovedet :rolleyes

Hvor gammel bliver hun?

Ja okay - men hans datter har stadig fødselsdag i morgen så tag dig selv i nakken, ven!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke okay <_<

Tak for kram :kram2

Mange tak :kram2 tænk, at min lille baby allerede er blevet så stor :O :loveshower

Jo, jeg har været efter ham siden i eftermiddags, men han sejler i en sø af selvmedlidenhed <_< hans familie har gang i det helt store drama, og det er sgu synd for ham.... Men kom nu ind i kampen! Det er ikke fair, at jeg skal bøde for det <_<

Jeg har tydeligvis også været aaaaalt for ambitiøs, når nu D ikke magter at hjælpe overhovedet :rolleyes

:kram2 øv! Og kæmpestort tillykke med hende :hurra

Jeg nåede aldrig at få skrevet noget til din svigerfamilies absurde opførsel, men det skar mig godt nok i hjertet.. Det ændrer så ikke på, at din mand skal vågne op og komme ind i kampen for det vigtige - at I sammen fejrer jeres lille piges fødselsdag :biglove

Og mega :respekt Jeg har lige været hos bageren for at bestille kagen til juniors fødselsdag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvorfor Leah sover så dårligt, når vi er ved min mor.. Det er hver gang. Øv!

Vi skal til fødselsdag i morgen, så det er super ufedt at hun lige i nat skal græde og vågne hele tiden :(

Hun var ellers blevet så god til at sove...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

E og B snorker <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ondt i skulderen.

Lorte nat (men G har taget overv, så jeg kan sove nu, dejligt)

Ondt i ørene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, slet ikke okay <_<

Tak for kram :kram2

Mange tak :kram2 tænk, at min lille baby allerede er blevet så stor :O :loveshower

Jo, jeg har været efter ham siden i eftermiddags, men han sejler i en sø af selvmedlidenhed <_< hans familie har gang i det helt store drama, og det er sgu synd for ham.... Men kom nu ind i kampen! Det er ikke fair, at jeg skal bøde for det <_<

Jeg har tydeligvis også været aaaaalt for ambitiøs, når nu D ikke magter at hjælpe overhovedet :rolleyes

Altså et kæmpe familie drama kræver jo at man bliver distraheret af noget andet, så man ikke synker ned i det der selvmedlidenhedshul. Der havde det jo været perfekt hvis han kom i sving og hjalp dig. Så ikke godt nok hr mand. Han skal Koncentrere sig om de gode ting: sit barns fødselsdag i dag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå i nat og tog tid på det som jeg mente var veer. Det spændte i lænden og ned i baglårene mens en bølge af smerte rullede over underlivet x flere med nogle minutters mellemrum. Jeg følte virkelig at det måtte være nu da jeg ikke har prøvet noget lignende smertemæssigt før. Men pludselig ud i det blå stoppede det bare og jeg kun mærket svagt mensmurren siden da :blink

Så jeg er liiiidt skuffet over at jeg ikke har en baby endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er jeg træt af visse kvinders sans for drama. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne her varme er bare for meget. Er ikke god til det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå i nat og tog tid på det som jeg mente var veer. Det spændte i lænden og ned i baglårene mens en bølge af smerte rullede over underlivet x flere med nogle minutters mellemrum. Jeg følte virkelig at det måtte være nu da jeg ikke har prøvet noget lignende smertemæssigt før. Men pludselig ud i det blå stoppede det bare og jeg kun mærket svagt mensmurren siden da :blink

Så jeg er liiiidt skuffet over at jeg ikke har en baby endnu :rolleyes

Synes godt nok du bliver snydt gang på gang.. Øv! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes godt nok du bliver snydt gang på gang.. Øv! :kram

Jeg synes godt nok også at det trækker ud... Men det må modne godt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. V har besøg af X, som bare er den sødeste skønneste dreng. Men hans tøj er vasket i et eller andet, der bare er BADET i parfume! Seriøst, hele lejligheden "dufter" :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok også at det trækker ud... Men det må modne godt :rolleyes

Det tænker jeg også.. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader virkelig når folk udnytter min godhed og lader som om vi er venner, bare for at snylter på mig :(

Magter ikke flere falske venner.

Gemmer mig snart i den mørkeste hule dybt nede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader virkelig når folk udnytter min godhed og lader som om vi er venner, bare for at snylter på mig :(

Magter ikke flere falske venner.

Gemmer mig snart i den mørkeste hule dybt nede

Føj nogle tarvelige mennesker :gal :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.