SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Sikke en fed start på hvad der skulle have været en festlig weekend på festival. Dumpet af kæresten - helt tilfældigt, som et stykke skrald. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh lorte Skt Hans vejr - godt vi i det mindste kunne spise indenfor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaccine-feber-ramt baby :boo

Kryds lige for, at vi slipper for feberkrampe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Fuck sake! Sofie er så bare piv-vågen nu :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff sover stadig ikke :prik hun er mega vågen og fjoller pt. Med far på sofaen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Fuck sake! Sofie er så bare piv-vågen nu :prik

Mindste er piv-vågen her også. Tror (håber!) det skyldes vejret og varmen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til "eksamen" i morgen og slet slet ikke føler mig forberedt :( Sådan som tingene kører pt er jeg seriøst bange for at fejle :(

At jeg spurgte manden om vi har styr på Fs fødselsdag på lørdag. Han svarer vi mangler desserten. Jeg spørger hvornår vi skal finde ud af det? Nu, svarer han men sker der noget?!? Nej! :angry Jeg prøver for f***** at forberede mig til i morgen mens jeg er vold-sulten og har kvalme, så kunne DU gøre noget?!?

Lorte-dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til "eksamen" i morgen og slet slet ikke føler mig forberedt :( Sådan som tingene kører pt er jeg seriøst bange for at fejle :(

At jeg spurgte manden om vi har styr på Fs fødselsdag på lørdag. Han svarer vi mangler desserten. Jeg spørger hvornår vi skal finde ud af det? Nu, svarer han men sker der noget?!? Nej! :angry Jeg prøver for f***** at forberede mig til i morgen mens jeg er vold-sulten og har kvalme, så kunne DU gøre noget?!?

Lorte-dag :boo

:kram dyyyybe vejrtrækninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til "eksamen" i morgen og slet slet ikke føler mig forberedt :( Sådan som tingene kører pt er jeg seriøst bange for at fejle :(

At jeg spurgte manden om vi har styr på Fs fødselsdag på lørdag. Han svarer vi mangler desserten. Jeg spørger hvornår vi skal finde ud af det? Nu, svarer han men sker der noget?!? Nej! :angry Jeg prøver for f***** at forberede mig til i morgen mens jeg er vold-sulten og har kvalme, så kunne DU gøre noget?!?

Lorte-dag :boo

:kram

Krydser fingre for dig i morgen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal til "eksamen" i morgen og slet slet ikke føler mig forberedt :( Sådan som tingene kører pt er jeg seriøst bange for at fejle :(

At jeg spurgte manden om vi har styr på Fs fødselsdag på lørdag. Han svarer vi mangler desserten. Jeg spørger hvornår vi skal finde ud af det? Nu, svarer han men sker der noget?!? Nej! :angry Jeg prøver for f***** at forberede mig til i morgen mens jeg er vold-sulten og har kvalme, så kunne DU gøre noget?!?

Lorte-dag :boo

:kram Han må da lige komme ind i kampen.

(Og må man derudover forsøge at være morsom og skrive "Have a snickers! You're not you, when you're hungry"? :kram2)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh. Ikke, at jeg ikke under dem det hundrede milliarder procent, men hånden på hjertet, så kan jeg godt synes det er lidt hårdt at både min svigerinde, min studieveninde og 2 ud af mine 3 bedste veninder enten skal føde lige om lidt eller har bittesmå nye babyer. Hvis det havde været én eller to af dem, havde jeg nok ikke tænkt over det, men jeg synes det vrimler med små lækre nyfødte, og der er lang tid til at jeg måske får en igen... Suk... Jeg er altså lidt misundelig :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh. Ikke, at jeg ikke under dem det hundrede milliarder procent, men hånden på hjertet, så kan jeg godt synes det er lidt hårdt at både min svigerinde, min studieveninde og 2 ud af mine 3 bedste veninder enten skal føde lige om lidt eller har bittesmå nye babyer. Hvis det havde været én eller to af dem, havde jeg nok ikke tænkt over det, men jeg synes det vrimler med små lækre nyfødte, og der er lang tid til at jeg måske får en igen... Suk... Jeg er altså lidt misundelig :blush

:kram2 sød brok ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh. Ikke, at jeg ikke under dem det hundrede milliarder procent, men hånden på hjertet, så kan jeg godt synes det er lidt hårdt at både min svigerinde, min studieveninde og 2 ud af mine 3 bedste veninder enten skal føde lige om lidt eller har bittesmå nye babyer. Hvis det havde været én eller to af dem, havde jeg nok ikke tænkt over det, men jeg synes det vrimler med små lækre nyfødte, og der er lang tid til at jeg måske får en igen... Suk... Jeg er altså lidt misundelig :blush

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 sød brok ^_^

Det er ikke hardcore brok ;) Men for filen altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram dyyyybe vejrtrækninger...

Er stadig nervøs og sur trods dybe vejrtrækninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Krydser fingre for dig i morgen :kram2

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Han må da lige komme ind i kampen.

(Og må man derudover forsøge at være morsom og skrive "Have a snickers! You're not you, when you're hungry"? :kram2)

Jeg kan ikke lide Snickers så det ville næppe hjælpe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig nervøs og sur trods dybe vejrtrækninger...

Jeg håber og tror på det kommer til at gå godt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj tumlepigen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fire timers søvn og så skal vi observeres i dag. Ha ha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fire timers søvn og så skal vi observeres i dag. Ha ha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er baby i tigerspring, og det mest udfordrende døgn længe ... Men f... hvor er jeg bare irriteret og skuffet over, at min mand aldrig så meget som sender en SMS når han overnatter ude pga arbejde. Da vi bare var os selv accepterede jeg, at det bare ikke betyder noget for ham hverken at sende eller modtage, men nu har vi sgu et lille barn, og han ved godt, at jeg synes det er hårdt at være alene om det hele og ikke have så meget som 10 minutter uden hele ansvaret.

Det er ikke så meget kontakten i sig selv, men mere princippet i, at han bare følger sine egne behov, selvom jeg udtrykker meget klart, at det betyder meget for mig, at han bare smider et lille hej eller et par pæne ord, nu jeg trods alt er alene med hans barn.

Men man kan jo ikke tvinge ham.

Og hvis jeg siger, stille og roligt, at jeg er skuffet, kommer han bare med et martyr-undskyld, og det kan sgu være det samme. (Sidst han var væk mente han også, at det havde været hårdt for ham, fordi sengen på hotellet var elendig. :prik ahmen for h... Jeg ville sgu sove i bilen bare for at få en nat med bare 5 timers uafbrudt søvn!)

Åh, jeg brokker mig ellers meget sjældent over min mand på nettet, men det her er sgu bare for meget! Eller, nærmere alt for lidt. :(

Det er totalt berettiget brok! Han må altså lige komme ind i kampen. Herhjemme har vi en klar aftale om at give besked, også om de små ting, jeg har fx meget svært ved at håndtere at træde ind af døren og vi så har besøg af naboen. Det er jeg nødt til at vide på forhånd. Min kæreste forstår det ikke, men har accepteret at det er ssådan!

Din mand behøver ikke kunne forstå eller sætte sig ind i det, men han skal dælendytme respektere at du i det mindste gerne vil have en sms!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fire timers søvn og så skal vi observeres i dag. Ha ha..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

England, for helvede!!!!  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.