SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke sove... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Plus-minus-liste er en rigtig fin ide, men det duer bare ikke rigtig her. Problemet er, at det lokale vi kan leje, hvis vi vil holde det i den kirke jeg ønsker, kræver at vi hiver fat i c's søsters svigermor, og hende har vi virkelig ikke ret meget med at gøre i dagligdagen. Ingen tvivl om at hun ville hjælpe os, men C føler, at det er for langt ude en relation til at vi kan trække på hende igen-igen.

Og med 45 minutter til kirken kan vi ikke leje lokale her, og så lade folk køre. Og vi har ikke budget til at tage 30-35 gæster ud at spise.

Så hvis der var et lokale i relativ nærhed, der ikke betød, at vi skulle nasse os ind på en kvinde, vi nærmest ikke kender, så havde han været helt med på den kirke, jeg gerne vil.

Og jeg synes ikke det er en super løsining med den lokale kirke og så at leje lokale her på kollegiet, for det er ikke et ret stort lokale, og vi vil komme til at sidde virkelig klemt, med mindre vi skærer ned i gæstelisten, eller følger c's forslag om at lave børnebord udendørs (hvilket jeg slet ikke er med på)

Hvis du tænker, hun gerne vil hjælpe igen, så prøv! Er det samme sted, hvor I holdt Karlas? Det værste der kan ske, er at hun siger nej. Og hvor meget arbejde har hun i det? Andet end at leje det for jer?

Altså prøv muligheden, og hvis det ikke kan lade sig gøre, så forhold jer til det der, synes jeg :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg synes, der lige for tiden er meget mere ved Brian, der irriterer mig, end som jeg godt kan lide :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg synes, der lige for tiden er meget mere ved Brian, der irriterer mig, end som jeg godt kan lide :(

Det er forhåbentlig en fase :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg synes, der lige for tiden er meget mere ved Brian, der irriterer mig, end som jeg godt kan lide :(

:kram det er en fase det er jeg helt overbevist om :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella! Jeg er godt klar over at vi på et eller andet tidspunkt skal fortælle den lille at hendes far ikke har lavet hende, men altså stadig er hendes far. Det skal bare ikke være lige nu! Men så har storesøster fået at vide igennem sin mor, at hun og deres far boede sammen, hvilket jo er rigtigt nok, men at Caroline og hendes far ikke boede sammen da hun var baby, og det blev Caroline virkelig ked af i morges... Jeg aner snart ikke hvad vi skal gøre, men føler ikke det er nu vi skal fortælle det,taget i betragtning af at hun snsrt skal være storesøster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella! Jeg er godt klar over at vi på et eller andet tidspunkt skal fortælle den lille at hendes far ikke har lavet hende, men altså stadig er hendes far. Det skal bare ikke være lige nu! Men så har storesøster fået at vide igennem sin mor, at hun og deres far boede sammen, hvilket jo er rigtigt nok, men at Caroline og hendes far ikke boede sammen da hun var baby, og det blev Caroline virkelig ked af i morges... Jeg aner snart ikke hvad vi skal gøre, men føler ikke det er nu vi skal fortælle det,taget i betragtning af at hun snsrt skal være storesøster.

Den er svær. Jeg tror dog jeg ville fortælle det og ikke gøre en stor ting ud af det. I kan påvirke rigtig meget hvordan hun reagerer på det. Min første hurtige tanke var at det kunne være noget a la "ja, det er rigtigt at det var en anden mand, der puttede dig ind i mors mave. Du mødte først din far da du var x måneder/år gammel."

Jeg tror det er rigtig vigtigt at i får det sagt inden hun bliver for stor. Hun skal ikke have oplevelsen af at føle i har løjet for hende.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er svær. Jeg tror dog jeg ville fortælle det og ikke gøre en stor ting ud af det. I kan påvirke rigtig meget hvordan hun reagerer på det. Min første hurtige tanke var at det kunne være noget a la "ja, det er rigtigt at det var en anden mand, der puttede dig ind i mors mave. Du mødte først din far da du var x måneder/år gammel."

Jeg tror det er rigtig vigtigt at i får det sagt inden hun bliver for stor. Hun skal ikke have oplevelsen af at føle i har løjet for hende.

:kram2

Det er faktisk mest far der ikke er klar til at fortælle hende det. Han bakker ud og bliver ked af det når jeg nævner det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver ignoreret af den mand der har lånt mine Ringenes herre bøger. Som jeg meget gerne vil have igen, da jeg har fået dem i konfirmationsgave af Eigil(min gudfar)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger, og ja ja, det er da bare en fase. Jeg mindes også at vi havde en lignende fase, da V var ca et år, så det er sikkert kulmination af lang tid med begrænset søvn og voksentid. Det har jeg bare svært ved at huske, når jeg tænker, at han er en værre hængeræv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Pompdelux ikke har fri fragt! Har lige lagt en masse lækkert tøj til R i kurven til 50% og det hele, men så koster det 39 kr at få leveret til pakkeboks :( Af princip er vi holdt op med at købe fra steder der ikke har fri fragt, da det typisk også giver ekstra bøvl ved evt. retur osv, men er godt nok fristet denne gang.. Men så igen, der er for næsten 600 kr i kurven, og så burde det altså være gratis at få sendt! Hrmpf!  :shooter

 

Og så er jeg træt af at stemningen mellem mig og min mand ikke er helt på top for tiden. Jeg synes vi mangler SÅ mange ting før vi er klar til lillesøster kommer, og når jeg så nævner noget jeg gerne vil have hans hjælp til, svarer han ikke. Når jeg så nævner det for tredje eller fjerde gang for at få en eller anden reaktion, så bliver han sur og siger det har han hørt og det må være måde på hvor meget jeg skal presse. Og så bliver der stadig ikke gjort noget. Det er lige før jeg syntes det var nemmere da han var ude at rejse i sidste uge end efter han er kommet hjem  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange afbud fra mødregruppen i dag, så det er aflyst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er svær. Jeg tror dog jeg ville fortælle det og ikke gøre en stor ting ud af det. I kan påvirke rigtig meget hvordan hun reagerer på det. Min første hurtige tanke var at det kunne være noget a la "ja, det er rigtigt at det var en anden mand, der puttede dig ind i mors mave. Du mødte først din far da du var x måneder/år gammel."

Jeg tror det er rigtig vigtigt at i får det sagt inden hun bliver for stor. Hun skal ikke have oplevelsen af at føle i har løjet for hende.

:kram2

Det er jeg meget enig i :ditto Hvis hun først får det at vide, når hun "rigtig" kan forstå det, så tror jeg det vil slå ret hårdt. Men hvis I siger noget a la TiaKs forslag, så vil det blive en naturlig ting for hende, og så har hun aldrig kendt til andet :)

Men det er da svært :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange afbud fra mødregruppen i dag, så det er aflyst :(

Samme her :( det skulle være her hos mig og det endte med at hun én kunne komme (ud af 5) så vi har også udskudt det til næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her :( det skulle være her hos mig og det endte med at hun én kunne komme (ud af 5) så vi har også udskudt det til næste uge.

Helt samme historie her - også kun én som kunne komme, og vi er 7 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg meget enig i :ditto Hvis hun først får det at vide, når hun "rigtig" kan forstå det, så tror jeg det vil slå ret hårdt. Men hvis I siger noget a la TiaKs forslag, så vil det blive en naturlig ting for hende, og så har hun aldrig kendt til andet :)

Men det er da svært :kram2

Tak det er nemlig meget svært og ikke. Noget vi snakker om, fotfi det kun opstår. Når Z mor igen er sur og lader det gå udover os.

Må snakke med manden. Igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er ved at blive sindsyg over manden!!! Han fatter absolut intet og slet ikke at jeg bare beder ham om at hjælpe - ikke overtage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I virkelig lang tid har det været sådan ekstra udfordrende at være mig. Jeg bliver åbenbart sådan rystet ud af kurs når jeg får en baby.

Nu har jeg efterhånden fundet tilbage igen og skal så nu grave mig ud af det der overlevelses mode.

Mit brok er derfor: damn der er langt fra bunden! Vi er alle 4 overlevet og vi har ikke lidt nød men alle de steder hvor de har været muligt, har jeg sprunget hvor gæret har været lavest.

Det har virkelig medført nogle trælse vaner med for meget chokolade, for lidt pleje af egen krop, for mange rodekasser, uorden i budgettet, dårlig vane med at shoppe/handle for meget osv osv.

Nå men... sæt i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det er nemlig meget svært og ikke. Noget vi snakker om, fotfi det kun opstår. Når Z mor igen er sur og lader det gå udover os.

Må snakke med manden. Igen

Det bedste argument for at få ham med på at det skal siges snarest er, at det kun bliver sværere og sværere ;)

Jeg tror på det er vigtigt at hun vokser op med den viden og at det ikke er noget negativt. "Ja, det tog lidt længere tid for os to at finde din far end det tog for Z - men det skulle jo være den helt rigtige og synes du ikke også han er ventetiden værd?"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ondt i maven og lyst til at tude konstant, efter min samtale med svigerfar i søndags :(

Jeg forstår slet ikke hvordan man kan være så strid og modbydelig :(

hvad har han sagt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snakket med den mest irriterende dame fra boligstøtte. Shit hvor blev jeg sur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at sundhedsvæsnet fuldstændig har smadret min fødsels-lyst og glæde.. Jeg er SÅ træt af at blive set som et BMI tal og intet andet. Jeg VED godt at jeg er (alt for) tyk og at det er en risikofaktor, men skulle vi lige kigge på alle de positive ting, som at jeg faktisk ikke fejler en skid andet?! At jeg faktisk er ret ressourcestærk og selv ved en masse om fødsler og hvordan jeg gerne vil føde? jeg er faktisk ikke bare en klump fedt der kommer ind.. 

Jeg er så ked af det og gal at jeg faktisk allermest har lyst til at booke PKS og få lortet overstået. Så slipper jeg for at blive behandlet endnu mere som en dum, tyk kvinde der ikke selv kan tage vare på en skid.. Gah! :gal :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bagboen der klipper hæk lige som Lily er faldet i søvn <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at sundhedsvæsnet fuldstændig har smadret min fødsels-lyst og glæde.. Jeg er SÅ træt af at blive set som et BMI tal og intet andet. Jeg VED godt at jeg er (alt for) tyk og at det er en risikofaktor, men skulle vi lige kigge på alle de positive ting, som at jeg faktisk ikke fejler en skid andet?! At jeg faktisk er ret ressourcestærk og selv ved en masse om fødsler og hvordan jeg gerne vil føde? jeg er faktisk ikke bare en klump fedt der kommer ind..

Jeg er så ked af det og gal at jeg faktisk allermest har lyst til at booke PKS og få lortet overstået. Så slipper jeg for at blive behandlet endnu mere som en dum, tyk kvinde der ikke selv kan tage vare på en skid.. Gah! :gal :boo

Årh sødeste.. Jeg forstår dig godt! :kram Sundhedsvæsnet kan være uhyggeligt ensporet ind i mellem.. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at sundhedsvæsnet fuldstændig har smadret min fødsels-lyst og glæde.. Jeg er SÅ træt af at blive set som et BMI tal og intet andet. Jeg VED godt at jeg er (alt for) tyk og at det er en risikofaktor, men skulle vi lige kigge på alle de positive ting, som at jeg faktisk ikke fejler en skid andet?! At jeg faktisk er ret ressourcestærk og selv ved en masse om fødsler og hvordan jeg gerne vil føde? jeg er faktisk ikke bare en klump fedt der kommer ind..

Jeg er så ked af det og gal at jeg faktisk allermest har lyst til at booke PKS og få lortet overstået. Så slipper jeg for at blive behandlet endnu mere som en dum, tyk kvinde der ikke selv kan tage vare på en skid.. Gah! :gal :boo

Hvad vil de have, der skal ske? Og kan de egentlig overhovedet tvinge dig til noget mod din vilje? :chin:

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.