SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Det er da kun i første graviditet, man nyder den sidste tid med Netflix og chokolade på sofaen. Næste gang jeg er højgravid, har jeg også en unge at tage mig af, oven i elendigheden. :D

Der tænker man tilgengæld bagefter, at man skulle have nydt tiden alene med den store noget mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg ikke har et pengetræ <_< Eller bare en konto med uanede penge til shopping :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der tænker man tilgengæld bagefter, at man skulle have nydt tiden alene med den store noget mere ;)

Vi har jo to, så opmærksomheden er jo alligevel todelt.

Men det er bare en skide træls kommentar, omend velment.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der tænker man tilgengæld bagefter, at man skulle have nydt tiden alene med den store noget mere ;)

Haha, helt sikkert. :)

Og ja, det er en velmenende og træls kommentar. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo to, så opmærksomheden er jo alligevel todelt.

Men det er bare en skide træls kommentar, omend velment.

I know ;) Og jeg hadede den også selv - begge gange! Men jeg har også begge gange ærgret mig over, at jeg ikke fulgte rådet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nyder skam og elsker hans spark, ligesom jeg lige om lidt glæder mig til kvalitetstid med lille c hvor vi bare skal nyde os to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narj, hvor er der mange, heg gerne ville kommentere på - tossede svigerfædre, dumme mænd, dumt sundhedsvæsen, svære ting at fortælle små børn osv osv - men de har været en lang dag og jeg når det ikke, men stor sympati hele vejen rund :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand vil ikke fortælle caro det. Han mener slet ikke at hun vil kunne forstå det, og slet ikke nu med den lille på vej. Jeg kan faktisk mærke at han bliver virkelig ked af det... Og at det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er bare sløj sløj sløj! Fuld af høj feber og uro. Nu har jeg taget ham med i seng, men jeg forudser en virkelig dårlig nat..

Og jeg har min første døgnvagt (efter barsel) imorgen fra kl 8, så jeg KAN ikke være hjemme med ham. Og S gider åbenbart ikke, så svigermor ankommer med tog nu <_< Synes godt farmand kunne være hjemne ved sit ret så syge barn imorgen, altså :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det ser ud til at Clara skal have dårlig mave på tredje dagen, i morgen! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liff har feber og pylrer i søvne... :( håber godt nok snart at de sidste 2 hjørnetænder gør sin entré!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille dreng er bare sløj sløj sløj! Fuld af høj feber og uro. Nu har jeg taget ham med i seng, men jeg forudser en virkelig dårlig nat..

Og jeg har min første døgnvagt (efter barsel) imorgen fra kl 8, så jeg KAN ikke være hjemme med ham. Og S gider åbenbart ikke, så svigermor ankommer med tog nu <_< Synes godt farmand kunne være hjemne ved sit ret så syge barn imorgen, altså :prik

Stakkels lille A! :kiss

Og ja, helt ærligt S!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da uden tvivl svært!

En ting i kan overveje er, at hvis Caro får det at vide (at jo, din kæreste ER hendes far, men ja, hun har en far mere som hun ikke kender, fordi det er det bedste for hende, så fratager i Zs mor et våben. Jeg mener, så længe det er en hemmelighed, så er der noget kvinden kan bruge som våben overfor Caro og jer. Totalt sygt at hun gør det!!!

Kan din kæreste sætte ord på hvad det er som gør ham så ked af det ved tanken om at fortælle Caro mere af historien? Det ændrer jo intet på at det er din nuværende kæreste som reelt er Caros far. Biologi har så lille betydning

Nej han lukkede desværre ret meget af inden vi fik snakket videre. Så det blev sådan noget "så siger vi det bare" og jeg skal vide at han også er med i det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg i de sidste 14 dage kæmpet med at få Oliver til at sove i sin barnevogn, og han har mere eller mindre skreget helt ustyrligt fra det øjeblik han blev lagt i vognen og til han blev taget op igen. Her til morgen kom jeg til at tænke på, om det måske var fordi han havde for lidt plads i liften, så jeg tog den op. Og vupti - knægten lukkede nærmest bare øjnene da jeg lagde ham ned i vognen :o

Så jeg vil gerne brokke mig over at:

1) Min baby er allerede for stor til din lift :boo

2) Jeg de sidste14 dage har været mega frustreret, og så var løsningen så nem - uden at jeg havde overvejet det :rolleyes

Og så drysser jeg også lidt jubel ud herinde: Han sover i sin barnevogn :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej han lukkede desværre ret meget af inden vi fik snakket videre. Så det blev sådan noget "så siger vi det bare" og jeg skal vide at han også er med i det...

Jeg tænkte lidt på, at I jo på en eller anden måde kan betragte C som et donorbarn. Og der er en del hjælp at hente omkring, hvordan man taler med et barn om, at far ikke er den biologiske far. Vi kommer jo selv til at tage den snak på et tidspunkt. Han er stadig for lille - og jeg tillader mig at sige heldigvis - men man anbefaler jo i hvert fald, at man giver et aldersvarende ærligt svar, når børnene begynder at spørge.

(Og jeg forstår godt, at det er frygtelig svært - men måske kan I finde lidt råd og vejledning den vej, som gør det lidt nemmere.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er så skide svært at tage en beslutning :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er så skide svært at tage en beslutning :boo

 

:kram :kram

 

Du er velkommen til at skrive, hvis du har brug for at læsse af :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er så skide svært at tage en beslutning :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Du er velkommen til at skrive, hvis du har brug for at læsse af :kiss

Øv søde. Du skriver bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte lidt på, at I jo på en eller anden måde kan betragte C som et donorbarn. Og der er en del hjælp at hente omkring, hvordan man taler med et barn om, at far ikke er den biologiske far. Vi kommer jo selv til at tage den snak på et tidspunkt. Han er stadig for lille - og jeg tillader mig at sige heldigvis - men man anbefaler jo i hvert fald, at man giver et aldersvarende ærligt svar, når børnene begynder at spørge.

(Og jeg forstår godt, at det er frygtelig svært - men måske kan I finde lidt råd og vejledning den vej, som gør det lidt nemmere.)

Hvor hjælp? For kan mærke på ham at han slet ikke kan overskue det... At tale om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hjælp? For kan mærke på ham at han slet ikke kan overskue det... At tale om det.

Måske her: http://www.donorbarn.dk/Vi bruger det ikke selv og er ikke medlemmer. Riget anbefalede os en bog i sin tid, der hedder Asta er donorbarn - men vi har ikke læst den. Men den handler bl.a. om, hvordan man kan tale med sit barn om den situation. 

 

I øvrigt havde jeg selv en supergod snak med min egen læge, som satte en hel masse ting på plads oppe i mit hoved. Men nu har jeg også en virkelig god læge, der tog sig god tid til mig. Hvis I har det, så bed om en tid, og få snakket (og måske tudet) og få både et fagligt og følelsesmæssigt blik på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er så skide svært at tage en beslutning :boo

Stort :kram til dog :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv - opdagede en fodvorte på ældstes ene fod :( så i dag skal jeg på apoteket og have noget til at dræbe den med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv - opdagede en fodvorte på ældstes ene fod :( så i dag skal jeg på apoteket og have noget til at dræbe den med...

Det er lidt dyrt men det er heldigvis ikke så svært og kan gøres uden det gør ondt, det tager bare noget tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A! :kiss

Og ja, helt ærligt S!

Altså det er da fedt at svigermor kan, men synes bare det er råddent at han kaster ansvaret videre. Og er A stadig syg på fredag, bliver jeg nødt til at snakke med min chef om at få liv at holde fri, fordi S under ingen omstændigheder kan det og svigermor skal til fest <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.