SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Ej :( Håber ikke, det var noget alt for vigtigt, der var deri :unsure

 

 

Nej det var din vikle ikke? :boo

 

Det var min ringslynge :( Jeg håber virkelig jeg kan få pengene refunderet! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom det ikke hører til i denne tråd, så er jeg tilgengæld glad for at se dig lidt mere herinde igen :kiss

Tak :kiss Saga74 har bearbejdet mig et stykke tid, så nu prøver jeg igen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min ringslynge :( Jeg håber virkelig jeg kan få pengene refunderet!

Skal post DK ikke refundere når de har 'smidt den væk'? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af helt egoistiske årsager synes jeg det er en god ting.

Hvordan kan det være? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal post DK ikke refundere når de har 'smidt den væk'? :chin:

 

De siger det er afsenderens ansvar  <_<  Så nu har jeg skrevet til den engelske side hvor jeg købte den. Frygter lidt at havne midt imellem og ingen gider give mig pengene  :prik Det er altså bare ikke i orden! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pga besvær med arbejdet, er jeg nødt til at vente med at blive tupperwarekonsulent indtil december, hvor min barsel er slut <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være? :)

Det står i brexit tråden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De siger det er afsenderens ansvar  <_<  Så nu har jeg skrevet til den engelske side hvor jeg købte den. Frygter lidt at havne midt imellem og ingen gider give mig pengene  :prik Det er altså bare ikke i orden! 

 

Nå, så har jeg netop fået svar fra der hvor jeg købte den, og de siger den er på vej tilbage til dem  :blink De aner ikke hvorfor og spørger om jeg mon har angivet den rigtige adresse, men det har jeg altså, så jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket  :unsure

Men i det mindste er den ikke bare væk, og nu er der da håb for at jeg kan få den - engang :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så har jeg netop fået svar fra der hvor jeg købte den, og de siger den er på vej tilbage til dem :blink De aner ikke hvorfor og spørger om jeg mon har angivet den rigtige adresse, men det har jeg altså, så jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket :unsure

Men i det mindste er den ikke bare væk, og nu er der da håb for at jeg kan få den - engang :yay

Mærkeligt. Skulle den hentes på posthuset? Jeg har før oplevet, at de har sendt den tilbage som uafhentet inden fristen for at hente den. Men dejligt at den i hvert fald ikke er væk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De siger det er afsenderens ansvar  <_<  Så nu har jeg skrevet til den engelske side hvor jeg købte den. Frygter lidt at havne midt imellem og ingen gider give mig pengene  :prik Det er altså bare ikke i orden!

  

Nå, så har jeg netop fået svar fra der hvor jeg købte den, og de siger den er på vej tilbage til dem  :blink De aner ikke hvorfor og spørger om jeg mon har angivet den rigtige adresse, men det har jeg altså, så jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket  :unsure

Men i det mindste er den ikke bare væk, og nu er der da håb for at jeg kan få den - engang :yay

:yay så er der håb for du får den :glad sikke en forvirring :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så det bliver som at handle med fx Norge :) kunne ikke forestille mig, at nogen overhovedet var interesseret i andet :)

Man betaler faktisk told på varer fra Norge. Moms betales af varens værdi på varer over 80kr, told af varer over 1150kr. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

There goes shopping on amazon.co.uk :klap

Hvornår er de ude af EU? :chin:

Det er der ingen der ved med sikkerhed. Nogen siger 3 år - andre siger nærmere 5-7 år. De er nogen tosser, altså! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet forkert, så kan slet ikke bruge min skulder :( den gør så ondt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Post Danmark har mistet min pakke :( øv altså, hvor uheldig kan man være

Ej altså :( :kram

Håber du får pengene retur i det mindste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der ingen der ved med sikkerhed. Nogen siger 3 år - andre siger nærmere 5-7 år. De er nogen tosser, altså! :prik

Åh jo! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så har jeg netop fået svar fra der hvor jeg købte den, og de siger den er på vej tilbage til dem :blink De aner ikke hvorfor og spørger om jeg mon har angivet den rigtige adresse, men det har jeg altså, så jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket :unsure

Men i det mindste er den ikke bare væk, og nu er der da håb for at jeg kan få den - engang :yay

Nej, hvor irriterende, men godt den ikke bare er pist væk! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj tumlepigen :kram2

Tak søde du og jer andre der prøvede at opmuntre en nedtrykt.

Jeg fik min certificering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min certificering :)

:yay :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så har jeg netop fået svar fra der hvor jeg købte den, og de siger den er på vej tilbage til dem :blink De aner ikke hvorfor og spørger om jeg mon har angivet den rigtige adresse, men det har jeg altså, så jeg ved godt nok ikke lige hvad der er sket :unsure

Men i det mindste er den ikke bare væk, og nu er der da håb for at jeg kan få den - engang :yay

Dejligt at der i det mindste er håb forude :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde du og jer andre der prøvede at opmuntre en nedtrykt.

Jeg fik min certificering :)

Tillykke :yay :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over Pixum's såkaldte kunde"service". Magen til flabet svar jeg har fået fra dem. Heldigt for fem at de laver så gode produkter! Ellers var jeg da smuttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over Pixum's såkaldte kunde"service". Magen til flabet svar jeg har fået fra dem. Heldigt for fem at de laver så gode produkter! Ellers var jeg da smuttet!

Ej hvad har de skrevet? :unsure

Jeg synes faktisk også at deres kundeservice er lidt flad <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ønskede mig 25-30 grader, og at jeg nu har fået det! Ej men den hede er forfærdelig!!

Og så over min langsomme mand, som står og snakker med naboen i stedet for at køre ud og købe det han absolut manglede i Silvan, og som han åbenbart ikke tænkte på at købe på vejen hjem fra arbejde..

Generelt er mit humør bare sådan her lige nu: <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad har de skrevet? :unsure

Jeg synes faktisk også at deres kundeservice er lidt flad <_<

Jamen jeg havde jo mistet alle mine billeder jeg havde uploaded op siden. Det er min egen fejl, de lå i en mappe der sletter billederne efter 21 dage. Det vidste jeg bare ikke. Og man ser det kun hvis man trykker på linket "indbakke hvad er det".

Det første svar jeg får er fra en der har misforstået, hvad jeg mente. Hun svarede at de ikke kan gemmes i indkøbskurven men at de gemmes hvis man er logget ind. 1. Jeg var logget ind. 2 det var ikke indkøbskurven men en mappe der hedder indbakke.

Dette svarer jeg tilbage og tilføjer om jeg må foreslå at man f.eks. ændrer navnet på mappen til f.eks. midlertidig mappe. Så sker det jo nok ikke igen for nogle.

I dag fik jeg så svar fra en anden. Han skriver at grundet rettigheder til billederne skal den mappe være sådan og man skal som kunde selv flytte billederne, hvis man ønsker de bliver der.

Fint nok...

Men så slutter han af med denne sætning:

"Desuden er det ikke noget andre kunder har problemer med"

Hold nu kæft hvor blev jeg sur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg havde jo mistet alle mine billeder jeg havde uploaded op siden. Det er min egen fejl, de lå i en mappe der sletter billederne efter 21 dage. Det vidste jeg bare ikke. Og man ser det kun hvis man trykker på linket "indbakke hvad er det".

Det første svar jeg får er fra en der har misforstået, hvad jeg mente. Hun svarede at de ikke kan gemmes i indkøbskurven men at de gemmes hvis man er logget ind. 1. Jeg var logget ind. 2 det var ikke indkøbskurven men en mappe der hedder indbakke.

Dette svarer jeg tilbage og tilføjer om jeg må foreslå at man f.eks. ændrer navnet på mappen til f.eks. midlertidig mappe. Så sker det jo nok ikke igen for nogle.

I dag fik jeg så svar fra en anden. Han skriver at grundet rettigheder til billederne skal den mappe være sådan og man skal som kunde selv flytte billederne, hvis man ønsker de bliver der.

Fint nok...

Men så slutter han af med denne sætning:

"Desuden er det ikke noget andre kunder har problemer med"

Hold nu kæft hvor blev jeg sur.

Arh... Den lyder også lidt provokerende, for det ved han vel reelt ikke (altså folk kunne jo have problemer men uden at skrive og brokke sig). :kram Jeg synes egentlig forslaget med at kalde det "midlertidig mappe" giver god mening, men ellers kan jeg varmt anbefale at sortere samtlige billeder i en mappe på din computer inden du begynder at uploade. :kram2

Jeg havde en underlig korrespondance med dem over deres video'er med QR-koder i fotobøgerne på et tidspunkt. Når man satte videoen ind, viste den i billedredigeringsprogrammet en lille filmstribe med tre-syv stilbilleder fra videoen, og mit spørgsmål gik så på, om den video, man reelt kunne se vha. QR-koden var det reelle videoklip med lyd osv, eller om det var mere som et dias-show, hvor den viste de forskellige stilbilleder på skift.

Måske et lidt dumt spørgsmål (for den viste jo nok selvfølgelig videoen...) men det var lige, da de havde åbnet op for den feature, og jeg syntes ikke de var såååå tydelige med hvad det indebar, og jeg syntes allerede at det var et lidt åndssvagt koncept, fordi koden kun virkede i 3 år, så jeg havde ikke tiltro til at det var ret smart.

Anyway, svaret fra dem, var så en forklaring af, at man ikke kunne afspille video på papirsiderne, men at jeg skulle se dem via min smartphone eller tablet. Helt komisk svar, men også provokerende, for jeg synes faktisk det var skrevet i et virkeligt nedladende sprog :rolleyes (men så igen, hvis de troede, at jeg troede, at papiret var med indbygget filmfremviser, så kan jeg måske godt forstå den overdrevne og lidt sukkende stemning i svaret fra dem :lol)

Nå, men det er stadig lækre produkter, man får derfra ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.