SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

:kram Han havde fået sådan en skideballe, hvis det var herhjemme :prik

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:ditto

:ditto og jeg giver det jævnligt. Her i huset sjal han holdes til ilden ellers så bliver han mere og mere doven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også skælde lidt ud (:blush) hvis ikke at det ville ende med at jeg stortuder og han kalder mig for hormonella :(

Det er bedst når han ikke kan bruge hormonkortet imod mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også skælde lidt ud (:blush) hvis ikke at det ville ende med at jeg stortuder og han kalder mig for hormonella :(

Det er bedst når han ikke kan bruge hormonkortet imod mig.

Ej jeg bliver helt harm på dine vejne!!! Det er IKKE at være hormonel, at man ikke gider at være mandens rengøringskone. :klap :kram

Helt seriøst, jeg synes ikke, det er ok overfor dig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega dårligt Sankt Hans vejr!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg bliver helt harm på dine vejne!!! Det er IKKE at være hormonel, at man ikke gider at være mandens rengøringskone. :klap :kram

Helt seriøst, jeg synes ikke, det er ok overfor dig :(

Lige præcis! Men altså... Så har jeg da noget at se til i løbet af dagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand igår: jeg gider ikke det der sankt hans

Mand idag: hvorfor kan vi ik bare gøre det sammen?

Når nu jeg har spurgt min mor om hun vil med.... Ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega dårligt Sankt Hans vejr!!

Dårligt? Jeg er ved at dø af varme og håber snart at solen går ned, så der kan blive bare lidt normalt igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dårligt? Jeg er ved at dø af varme og håber snart at solen går ned, så der kan blive bare lidt normalt igen.

 

Her er lummert men har øsregnet hele dagen. Virkelig trist. Sidste nye er dog at det ser ud til at holde tørt lige mens vi skal synge og bålet skal tændes. Så det håber jeg virkelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega dårligt Sankt Hans vejr!!

Crazy.. Her har vi haft lummer sol/enkelte skyer og 27 grader!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er lummert men har øsregnet hele dagen. Virkelig trist. Sidste nye er dog at det ser ud til at holde tørt lige mens vi skal synge og bålet skal tændes. Så det håber jeg virkelig!

Puha, det er også virkelig trykkende. Krydser fingre for at det holder tørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Crazy.. Her har vi haft lummer sol/enkelte skyer og 27 grader!

Her er der 18-19 grader og silene regn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der 18-19 grader og silene regn!

:ditto :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor Camille bare trykker på de "rigtige" knapper for at pisse mig af!!!

Dage som i dag, er det tydeligt hun ligner mig i personlighed...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mit negativitet, men jeg er så træt i øjeblikket.

Hvordan kan det være at jeg gør hovedrent, vasker tøj og endda også rydder roligt op i haven -at dagen efter når N har fri, at man ikke engang kan se det?! Glas står på alle borde i alle rum, tøj ligger overalt i hjemmet og flasker bliver også stilt på må og få.

Og hvordan kan det være at man lover at lave lækker morgenmad, kommer tidligt i seng for at kunne stå op i god tid, at man stadigvæk sover????

Og hvorfor går man ikke ud med skraldet når man konstatere at posen er fyldt og lægger skraldepapir og madrester på køkkenbordet?!

Jeg er så ked af at han ikke ser det selv.

Til hans forsvar så fjerner han det med det samme hvis jeg beder ham om det, men jeg ville i øjeblikket ønske at han gjorde det af sig selv så her ikke altid roder sådan :(

Åh Gud... Er han 16 år gammel... :rolleyes

- og helt ærligt - i det omfang som du beskriver - så tror jeg ikke rigtig på, at han 'ikke ser det', det lyder som ren dovenskab i sikker forvisning om, at andre ordner det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor Camille bare trykker på de "rigtige" knapper for at pisse mig af!!!

Dage som i dag, er det tydeligt hun ligner mig i personlighed...!

Åh de tøsebørn :rolleyes

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Gud... Er han 16 år gammel... :rolleyes

- og helt ærligt - i det omfang som du beskriver - så tror jeg ikke rigtig på, at han 'ikke ser det', det lyder som ren dovenskab i sikker forvisning om, at andre ordner det...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fed start på hvad der skulle have været en festlig weekend på festival. Dumpet af kæresten - helt tilfældigt, som et stykke skrald. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fed start på hvad der skulle have været en festlig weekend på festival. Dumpet af kæresten - helt tilfældigt, som et stykke skrald. :boo

:kram jeg ved godt, at det ikke rigtig hjælper i situationen, men han er tydeligvis ikke værd at sørge over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fed start på hvad der skulle have været en festlig weekend på festival. Dumpet af kæresten - helt tilfældigt, som et stykke skrald. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fed start på hvad der skulle have været en festlig weekend på festival. Dumpet af kæresten - helt tilfældigt, som et stykke skrald. :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld luxusbrok men:

 

Fortryder lidt at vi sov længe i morges, Lilly sov faktisk til kl 8.30 :7himmel men nu ligger hun og kalder muar hver 5 minut :rolleyes og hun plejer ellers at være så nem at putte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram jeg ved godt, at det ikke rigtig hjælper i situationen, men han er tydeligvis ikke værd at sørge over..

Det er han ikke og jeg vidste også godt at det nok var på vej mod enden. Et eller andet sted kunne jeg bare godt have ventet til søndag i hvert fald. Føler lidt at min weekend er ødelagt nu. Orker ikke at være sammen med andre og særligt ikke være i nærheden af ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan rigtig bange for tordenvejr, men når det er lige oppe over så er jeg altså heller ikke fan!

Det må gerne lige smutte, tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sådan rigtig bange for tordenvejr, men når det er lige oppe over så er jeg altså heller ikke fan!

Det må gerne lige smutte, tak!

Den brager sku os godt, Sofia kom også ned i stuen igen godt ked og bange. Kan godt forstå hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.