SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg er så træt at jeg kunne stå op og sove, skal åbenbart vente med maden helt til kl 18 og så skal vi observeres af en psykolog.... Jeg synes efterhånden det er latterligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kan slet ikke blive enige om hvor vi skal holde barnedåb herhjemme. C er ikke til at hugge og stikke i, også selv om jeg prøver at argumentere for, at der ikke er fysisk plads til alle vores gæster i det lokale han gerne vil være i. Vi holder begge på hver vores kirke med tilhørende lokaler. Jeg vil gerne snart kunne finde en dato og booke kirken, men vi kan bare ikke komme videre i beslutningen før en af os giver sig, og jeg har virkelig ikke lyst til at give mig.

Blev Karla døbt eller I gift i en af de to kirker?

Tænker også Pro/con liste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev Karla døbt eller I gift i en af de to kirker?

Tænker også Pro/con liste :kram2

Tillader mig lige at svare ;) både Karla er døbt og B+C er gift i den kirke, pumpkins ønsker. Kan godt forstå det vægter højt hos jer. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er, når nogen spørger, om man er gravid (<_<)

Én anden ting er, når det er et barn, og man derfor ikke rigtig kan blive sur over det (:prik)

Men det rigtig nederen er så, når barnet ikke tror på en og BLIVER VED med skeptisk at sige "Men det LIGNER altså at du er gravid!!!!" :shooter

Min den store spurgte højlydt i det lokale supermarked: MOAR, HAR DU EN BABY INDE I MAVEN.

nej skat mor er bare tyk

DET SER ELLERS SÅDAN UD

Man skal høre sandheden for børn og fulde folk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pænt irriterende at stå i Bauhaus og ikke kunne betale. Mit dankort har åbenbart besluttet sig for kun at virke i alle andre butikker. Anden gang det sker nu og begge gange har jeg brugt det lige inden og kort tid efter i andre butikker uden problemer. Hvad sker der lige for det?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Én ting er, når nogen spørger, om man er gravid (<_<)

Én anden ting er, når det er et barn, og man derfor ikke rigtig kan blive sur over det (:prik)

Men det rigtig nederen er så, når barnet ikke tror på en og BLIVER VED med skeptisk at sige "Men det LIGNER altså at du er gravid!!!!" :shooter

Argh :klap egen yngel eller andres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling til salg... Hår råbt af ham både til morgen og til aften... Og bakket ind i traileren i morges (altså ikke tumæingen, men mig... Heldigvis ligner det kun en ivefladisk ridse). Kan man ikke bare sætte sig ned og tude?

Og jeg er alene hjemme og har ingen chokolade!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for held og lykker I søde piger! :lovebk

Jeg er nu færdiguddannet matematik- og engelsklærer :yay

Ih de to bedste dag i folkeskolen :) (i min verden :p )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling til salg... Hår råbt af ham både til morgen og til aften... Og bakket ind i traileren i morges (altså ikke tumæingen, men mig... Heldigvis ligner det kun en ivefladisk ridse). Kan man ikke bare sætte sig ned og tude?

Og jeg er alene hjemme og har ingen chokolade!

:kram er der ingen, der kan bringe en plade chokolade ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender lige Jon langt derhen hvor peberet gror :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så træt at jeg kunne stå op og sove, skal åbenbart vente med maden helt til kl 18 og så skal vi observeres af en psykolog.... Jeg synes efterhånden det er latterligt

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender lige Jon langt derhen hvor peberet gror :prik

Mænd!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pumpkin - jeg havde holdt på at børnene skal døbes samme sted. Vil ungerne ikke undre sig over hvorfor de er døbt forskellige steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd!!!!!

Oh yes :prik

Det er faktisk sådan at jeg er begyndt at frygte hans 3ugers sommerferie, er det ikke forfærdeligt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så flad.

Men har lige en kæmpe opvask jeg skal have klaret - hurra for at det er mandag og GOT-dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den store spurgte højlydt i det lokale supermarked: MOAR, HAR DU EN BABY INDE I MAVEN.

nej skat mor er bare tyk

DET SER ELLERS SÅDAN UD

Man skal høre sandheden for børn og fulde folk <_<

Åh de kære børn :rolleyes

Argh :klap egen yngel eller andres?

Nær families yngel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh yes :prik

Det er faktisk sådan at jeg er begyndt at frygte hans 3ugers sommerferie, er det ikke forfærdeligt :boo

Som i at have ham hjemme? :( Du skriver bare hvis du har beug for at læsse af. Jeg kan ihvetfald godt tale med om ovenstående

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får (igen) ikke set GoT om mandagen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram er der ingen, der kan bringe en plade chokolade ud?

Tænker det måske alligevel er lidt overdrevet ;) Min mor bor 2 km herfra, men er sådan en der altid tænker på andre før hende selv, så hun ville sige ja hvis jeg spurgte, selvom hun ikke engang orker at købe ind til sig selv eksempelvis...

Jeg fandt et stykke pålægschokolade og en Skive toast. Det var ok erstatning ;)

Men må jeg tilføje:

N sked i vandet da han var i bad

Han sover endnu ikke

Og fjernbetjeningen er væk

Jeg går vist bare i seng nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som i at have ham hjemme? :( Du skriver bare hvis du har beug for at læsse af. Jeg kan ihvetfald godt tale med om ovenstående

Ja. Jeg er jo altså virkelig vild med min kære mand og alt hvad han gør, gør han i bedste mening. Men ALT er SÅ meget mere besværligt når han er hjemme. Det kører bare slet ikke med drengene, det roder. Det er faktisk en ekstra byrde og ikke en ekstra hjælp.

Og ja nu lyder det som om at jeg kun vil have at alting skal være på min måde, men min måde er jo den måde der virker på drengene. Min måde er udviklet ud fra at få det til at køre rundt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i det mest flade humør idag :(

Jeg har ligget i sengen hele dagen og har stortset bare ligget og gloet på min mobil og en gang i mellem set lidt oitnb.. Jeg har kun lige været ude da Nichlas var så sød og spurgte om jeg ikke ville med ned og have en cola..

Jeg har bare haft lyst til at tude hele dagen :(

Og jeg burde have gjort hovedrent for min farmor kommer imorgen sammen med min faster, og hun er typen der kommenterer hvis der er lidt støv.. Orker det helt ærligt ikke, men jeg har ikke nogen undskyldning for at aflyse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Jeg er jo altså virkelig vild med min kære mand og alt hvad han gør, gør han i bedste mening. Men ALT er SÅ meget mere besværligt når han er hjemme. Det kører bare slet ikke med drengene, det roder. Det er faktisk en ekstra byrde og ikke en ekstra hjælp.

Og ja nu lyder det som om at jeg kun vil have at alting skal være på min måde, men min måde er jo den måde der virker på drengene. Min måde er udviklet ud fra at få det til at køre rundt.

Jeg ved total hvad du mener ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv!!! :(

Kan I lave en plus-minus liste? Synes det er røv, at I ikke kan blive enige!

 

 

Blev Karla døbt eller I gift i en af de to kirker?

Tænker også Pro/con liste :kram2

 

 

Tillader mig lige at svare ;) både Karla er døbt og B+C er gift i den kirke, pumpkins ønsker. Kan godt forstå det vægter højt hos jer. :)

 

 

Pumpkin - jeg havde holdt på at børnene skal døbes samme sted. Vil ungerne ikke undre sig over hvorfor de er døbt forskellige steder?

 

Plus-minus-liste er en rigtig fin ide, men det duer bare ikke rigtig her. Problemet er, at det lokale vi kan leje, hvis vi vil holde det i den kirke jeg ønsker, kræver at vi hiver fat i c's søsters svigermor, og hende har vi virkelig ikke ret meget med at gøre i dagligdagen. Ingen tvivl om at hun ville hjælpe os, men C føler, at det er for langt ude en relation til at vi kan trække på hende igen-igen. 

Og med 45 minutter til kirken kan vi ikke leje lokale her, og så lade folk køre. Og vi har ikke budget til at tage 30-35 gæster ud at spise. 

Så hvis der var et lokale i relativ nærhed, der ikke betød, at vi skulle nasse os ind på en kvinde, vi nærmest ikke kender, så havde han været helt med på den kirke, jeg gerne vil. 

 

Og jeg synes ikke det er en super løsining med den lokale kirke og så at leje lokale her på kollegiet, for det er ikke et ret stort lokale, og vi vil komme til at sidde virkelig klemt, med mindre vi skærer ned i gæstelisten, eller følger c's forslag om at lave børnebord udendørs (hvilket jeg slet ikke er med på)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plus-minus-liste er en rigtig fin ide, men det duer bare ikke rigtig her. Problemet er, at det lokale vi kan leje, hvis vi vil holde det i den kirke jeg ønsker, kræver at vi hiver fat i c's søsters svigermor, og hende har vi virkelig ikke ret meget med at gøre i dagligdagen. Ingen tvivl om at hun ville hjælpe os, men C føler, at det er for langt ude en relation til at vi kan trække på hende igen-igen.

Og med 45 minutter til kirken kan vi ikke leje lokale her, og så lade folk køre. Og vi har ikke budget til at tage 30-35 gæster ud at spise.

Så hvis der var et lokale i relativ nærhed, der ikke betød, at vi skulle nasse os ind på en kvinde, vi nærmest ikke kender, så havde han været helt med på den kirke, jeg gerne vil.

Og jeg synes ikke det er en super løsining med den lokale kirke og så at leje lokale her på kollegiet, for det er ikke et ret stort lokale, og vi vil komme til at sidde virkelig klemt, med mindre vi skærer ned i gæstelisten, eller følger c's forslag om at lave børnebord udendørs (hvilket jeg slet ikke er med på)

Hvilken kirke vil du gerne have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken kirke vil du gerne have?

Jyllinge Kirke, hvis det siger dig noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.