Krydderpigen

September-baby-smalltalk

632 indlæg i dette emne

Uh så er der to dage til Md.... Tiden må gerne gå stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucky you... :) Jeg glæder mig voldsomt til at se baby igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig... Har ikke set den siden nf så det bliver godt med gensyn. Og er spændt på om de kan se køn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det så også ekstra spændende, at I forhåbentlig kan få kønnet at vide... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh så er der to dage til Md.... Tiden må gerne gå stærkt

Ih hvor spændende! Ser frem til at høre hvordan det går  :)  Mon ikke I får kønnet at se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok skrive når jeg har været til. Heldigvis skal vi til her til formiddag og bagefter står den vidst på en lur, synes jeg har sovet noget uroligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hav en rigtig god scanning sinning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningen gik bare så fint... Den lille var lige som den skulle være. Alt så helt perfekt ud <3

Den var heller ikke bleg for at vise sig frem.... Og vi skal have....

....En lille dreng. Det er helt vildt syrealistisk at skulle tænke i de baner, men hvor bliver det sjovt at prøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt, og hvor sjovt i får lov til at prøve en dreng også. Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, Sinning... :) Tillykke med den lille dreng, så kommer der lidt balance i kønnene derhjemme... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så går der ikke alt for meget pink i den... Ej det er sq lidt mærkeligt at skulle vænne sig til det.

Min store pige synes at det er sjovt at det er en lillebror.

Er lidt på bar bund med navne :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så går der ikke alt for meget pink i den... Ej det er sq lidt mærkeligt at skulle vænne sig til det.

Min store pige synes at det er sjovt at det er en lillebror.

Er lidt på bar bund med navne :O

Nu har du prøvet det før osv, men vil alligevel li sige at det er okay hvis du har lidt krise... Kan godt forstå det er en stor omvæltning... Og i sig selv det at få kønnet at vide, jeg synes sgu det var voldsomt og ændrer li pludselig den måde man tænker om baby...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det gør det, det er jo en stor del af individet. Men det er rart at vide det, så kan man forberede sig.

Vores navneliste er da også blevet barberet gevaldigt ned. For det første er pigenavnene slettet og manden har nedlagt veto mod nogle Drengenavne.

Så nu er vi foreløbigt ved:

Laurids

Villads

Magne

Frederik

Villum/ Willum

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres lille dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er nogle gange ret vild med Villads... Det kommer lidt i perioder... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også været til md scanning. Alt var super fint, og den lille fyr lå stadig og hyggede sig derinde. Mærkeligt at tænke på det er sidste gang man får lov til at kigge ind, inden man skal føde. Synes det er lidt trist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres drenge Sinning og Nadeje!! Hvor er det bare spændende  :) Har I været ude og shoppe lidt så?

 

Det er altså også svært med navne synes jeg... Vi er stadig ikke kommet det nærmere, men jeg tror jeg har det lidt bedre med at det måske først er på plads når vi ser hende  :)  Sådan er det måske bare med os  :D

 

Er der nogen af jer der overvejer en 3D scanning eller har prøvet det før?? Min mand er ret opsat på at vi skal have en...  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved min første (Vega på snart 3) fik vi ikke nogen, men denne gang har vi fået 3D og også 4D ved de private scanninger vi har været til, altså uden mer-beregning, men bare "fordi". Det er nogle fine billeder. Men en decideret 3D/4D scanning køber vi ikke. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft behov for 3d/4d scanning de andre gange og vi gør det heller ikke denne gang. Jeg har ikke det samme behov for kig ind i maven når først jeg kan mærke den lille. Vi skal tids nok få ham at se.

Ang navn. De andre gange har vi haft et navn vi troede det blev, men vi har aldrig lagt os helt fast før vi har set baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk slet ikke stoppet. Jeg lurede lige i HogM efter en bodyer. De havde dog kun kortærmede bodyer og det tænker jeg ikke vi får brug for.

Men på tirsdag skal min store pige og jeg have en hygge dag bare os to. Så det kan da godt være vi skal shoppe lidt der :)

Hun skal også med til jordemoder, det er ret hyggeligt at hun går så meget op i det, sidst hun blev storesøster forstod hun jo ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en ordentlig sæk tøj af en veninde og så har jeg købt noget brugt. Har ikke endnu købt noget nyt til ham. Og så er jeg igang med at sy/strikke/hækle en masse til ham, det er super hyggeligt endelig at kunne gøre det til sit eget barn.

Tror ikke vi kommer til at købe en ekstra scanning. Jeg ville super gerne, men min mand synes det er unødvendigt. Vi fik dog også, ligesom maj85 et 3d kig da vi var til kønsscanning, det er utroligt facinerende!

Åh det lyder hyggeligt med din store pige, sinning! Jeg fik mindre søskende ret sent og jeg elskede bare når min mor tog mig med til diverse ting, og var ikke til at skyde igennem da jeg fik lov til at vælge den dragt min søster skulle have på hjem fra hospitalet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist nævnt det før, men jeg er slet ikke til det dér 3D/4D... Synes det er alt for spooky... :D Manden har heller ikke nogen synderlig interesse i det...

Vi fik også et 4D kig til kønsscanning, men hun lå heldigvis med ryggen til... Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja det kan godt virke lidt spooky  :D  Sådan har jeg også haft det når jeg har set andre, men måske er det anderledes når det er ens egen lille baby... Jeg ser om han insisterer  ;)  Synes måske også det er fjollede penge at bruge. 

 

Vi har shoppet lidt tøj indtil videre, men jeg går tit ind og kigger på diverse hjemmesider efter tøj, gear osv... Synes det er så spændende  :)  Og så er jeg begyndt at hækle  :D  Har altid haft 10 tommelfingre, men det er lykkes mig at lave nogle ok fine ting, og det er bare vildt hyggeligt at lave noget til sin egen lille! Det kan jeg godt sætte mig ind i Nadeje  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg strikker og er gået igang med en pixihue til lillebror. Ellers har jeg også købt ind til et par søde strikkede bukser fra tante grøn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik forresten at vide hvornår lillebror nok kommer til verden da jeg var til md. Der var to mulige dage og det blev nok den første... Ret vildt at vide allerede nu. Skal til samtale på sygehuset d 15 juli hvor jeg får tidspunkt mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER