Krydderpigen

September-baby-smalltalk

632 indlæg i dette emne

I skal da li ha et billede... ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger!

Lige et lille billede af vores vidunder (nr 2)

iz3gv5.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg også født! :bd

Nåede aldrig til igangsættelsessamtale, for fik veer natten til fredag. Kan sove fra de værste.

Kl 4 står jeg op, går i bad og veerne tager til.

Vi ankommer til hospitalet kl 12, hvor jeg er 3-4 cm åben. Vi går en tur og får lidt mad og kl 14 er jeg 5-6 cm åben. JM tager vandet.

Herfra går det stærkt, får presseveer 16.40 og kl 16.58 er Nora født.

4310 gram og 54 cm!! Vi er hjemme igen 21.30 og har det alle 3 rigtig godt :loveshower

Ih tillykke, hvor er jeg glad på dine vegne... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger!

Lige et lille billede af vores vidunder (nr 2)

iz3gv5.jpg

Årh så fin! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også født! :bd

Nåede aldrig til igangsættelsessamtale, for fik veer natten til fredag. Kan sove fra de værste.

Kl 4 står jeg op, går i bad og veerne tager til.

Vi ankommer til hospitalet kl 12, hvor jeg er 3-4 cm åben. Vi går en tur og får lidt mad og kl 14 er jeg 5-6 cm åben. JM tager vandet.

Herfra går det stærkt, får presseveer 16.40 og kl 16.58 er Nora født.

4310 gram og 54 cm!! Vi er hjemme igen 21.30 og har det alle 3 rigtig godt :loveshower

Ej kæmpe stort tillykke... Hvor ser hun bare fin ud. Rart at du slap for igangsættelse. Hvad siger storesøsteren til det hele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj jeg synes tiden går stærkt her. Savner at have fælles barsel med min mand, men det er også rart at få startet på en hverdag. Jeg har heldigvis være stærk nok til at kunne hente pigerne, så de ikke får alt for lange dage.

I denne uge har jeg fået ilddåb som mor til 3, min mand er i kbh med arbejde fra mandag og han kommer først hjem sent i aften. Det tyder så på at det bliver det samme de næste par uger :/ Øv. Det går nu fint nok, men savner at have samling på min familie og kunne nyde den første tid sammen. Der er sq nok at se til med 3 små børn med så forskellige behov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER