tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Sååå træt af at vores bil er så træls!

Nu kan jeg ikke låse den op.. Mon det er pga frost??

Det kan sagtens være. Vores gamle bil var heller ikke glad for at blive låst op om vinteren. Vi købte noget låseolie, som vi bare havde i lommen, så vi kunne sprøjte, når låsen drillede, og så smurte vi tit listerne i døren med en silikonestift. Det hjalp rigtig meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Orh, lille mand da :( god bedring med ham :kram2

Tak. Han er overraskende frisk synes jeg. Med spiser kun lige en bid af det han beder om før det ikke er interessant mere. Men det er da bedre end i går, hvor han mistede appetitten allerede inden jeg nåede at komme med det han bad om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriftlig advarsel, du går da ikke i gymnasiet eller lign. Mere ;)

´Haha nej xD det skulle man ellers tro ;) 

 

Hvorfor har du fået en advarsel? :unsure

Ej hvad nu da? Hvad har du fået advarsel for??! Og :numse med mobilen!

 

Der har været en tendens til i afd. at nogle af de deltids ansatte snyder med deres timer, skriver på at de er kommet før end det er, og gået senere end de er. 

chefen bebyrdede i starten af ugen at det var simpelthen slut nu og at der ville falde advarsler med det samme. 

Hun trak mig så ind på sit kontor i går inden jeg skulle hjem at jeg desværre var et af dem der snød, og det havde hun bestemt ikke regnet med at det skulle være en af de faste. Det handler om at jeg har skrevet at jeg har været på arbejde fra 7.45 når jeg reelt set først er kommet kl 8.. Som jeg forklarede hende, i de tilfælde hvor jeg har skrevet timerne sådan er simpelthen fordi jeg ikke kan huske hvornår jeg mødte ind, og i stedet for at pille ved timerne lader jeg dem så hellere stå som de er.. Men skriftlig advarsel ikke desto mindre... 

 

Kunne måske godt have brugt en heads up inden, når jeg nu er et af dem der ikke gør det med vilje, så jeg kunne bevise at jeg kunne tænke over hvornår jeg mødte og skrive timer ind derefter, men ja... Når der er nogle rådne æbler i kurven må det jo gå ud over dem der ikke gjorde noget bevidst.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået mail fra min svigermor hvor hun foreslår at vi skal holde surprice fødselsdag for min kæreste i maj, de har planlagt alt muligt allerede... Jeg kan bare slet ikke med sådan noget. Jeg ved han hader overraskelser, og jeg ved at jeg er verdens dårligste til at holde hemmeligheder og jeg kan slet ikke forstå at min svigermor ikke kender ham bedre... og jeg hader at jeg er blevet sat i sådan en situation og skal sige ja eller nej - hvis jeg siger ja, eller hvis jeg ikke siger noget til R er jeg en dårlig kone, men hvis jeg siger nej eller siger noget til R er jeg en dårlig svigerdatter. Loose/loose :( Jeg vil faktisk helst helt blandes udenom, det er rigeligt for mig at rumme at de skal komme på besøg i det hele taget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået mail fra min svigermor hvor hun foreslår at vi skal holde surprice fødselsdag for min kæreste i maj, de har planlagt alt muligt allerede... Jeg kan bare slet ikke med sådan noget. Jeg ved han hader overraskelser, og jeg ved at jeg er verdens dårligste til at holde hemmeligheder og jeg kan slet ikke forstå at min svigermor ikke kender ham bedre... og jeg hader at jeg er blevet sat i sådan en situation og skal sige ja eller nej - hvis jeg siger ja, eller hvis jeg ikke siger noget til R er jeg en dårlig kone, men hvis jeg siger nej eller siger noget til R er jeg en dårlig svigerdatter. Loose/loose :( Jeg vil faktisk helst helt blandes udenom, det er rigeligt for mig at rumme at de skal komme på besøg i det hele taget. 

Har du sagt det til din svigermor? forklaret hvordan du har det omkring det hele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøj, hvor tager det lang tid at komme igennem på 1813 :(

Edit: og så altid mega arrogant behandling!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøj, hvor tager det lang tid at komme igennem på 1813 :(

Edit: og så altid mega arrogant behandling!

Er A syg? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er A syg? :kram2

Han har ondt i øret og det vælter ud med snask - også en smule blod, så jeg ville egentlig godt have kigget på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har ondt i øret og det vælter ud med snask - også en smule blod, så jeg ville egentlig godt have kigget på ham.

Det kan je godt forstå, ville de ikke se ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du sagt det til din svigermor? forklaret hvordan du har det omkring det hele?

Det er en samtale, eller nok rettere mail, jeg lige skal ta tilløb til at formulere... syns godt nok ik den er nem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan je godt forstå, ville de ikke se ham?

Nix! "Han er ikke syg, hvis han ikke har feber" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix! "Han er ikke syg, hvis han ikke har feber" <_<

Ej...?  :wacko Jeg tror hurtigt jeg ku opfinde feber hvis mit barn havde pus ud af ørerne og jeg var bekymret. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix! "Han er ikke syg, hvis han ikke har feber" <_<

Jøsses :gal nej nej det er da klart :klap stort :kram2 til jer begge og god bedring med ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sååå træt af at vores bil er så træls!

Nu kan jeg ikke låse den op.. Mon det er pga frost??

 

Det lyder meget plausibelt. smør den med noget godt olie - det forebygger at den fryser fast næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej...? :wacko Jeg tror hurtigt jeg ku opfinde feber hvis mit barn havde pus ud af ørerne og jeg var bekymret.

Jeg overvejede også at lyve, men det synes jeg bare heller ikke er holdbart. Nu overvejer jeg at betale de penge det koster for en privat vagtlæge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jøsses :gal nej nej det er da klart :klap stort :kram2 til jer begge og god bedring med ham :kiss

Ej, men de har bare alt for travlt, så det går ud over de helt almindelige borgere, synes jeg. Sidst jeg havde MØB, havde jeg ikke feber, så det er jo en lorte-holdning, han har :klap

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ikke kan finde min forlovelsesring :boo

 

Nøøøj, hvor tager det lang tid at komme igennem på 1813 :(

Edit: og så altid mega arrogant behandling!

 

Ej øv og endnu mere øv :( Har du stadig ikke fundet ringen? Og kan da søreme godt forstå at du er bekymret og gerne ville have nogen til at kigge på ham, hvis han ligefrem bløder ud af øret. Stakkels lille A. (og hans forældre), ikke mere sygdom nu tak! Håber at han snart bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv og endnu mere øv :( Har du stadig ikke fundet ringen? Og kan da søreme godt forstå at du er bekymret og gerne ville have nogen til at kigge på ham, hvis han ligefrem bløder ud af øret. Stakkels lille A. (og hans forældre), ikke mere sygdom nu tak! Håber at han snart bliver bedre :kram2

Nej, den har været væk i flere uger :(

Ikke mere sygdom nu, det takker jeg ja til :rolleyes Stakkels lille mand med ondt i ørerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har ondt i øret og det vælter ud med snask - også en smule blod, så jeg ville egentlig godt have kigget på ham.

Det lyder som en god gang mellemørebetændelse :( Vi har opgivet de praktiserende læger mht møb og dræn. Marius har sjældent feber ved møb, men vi kan jo se det pga han har dræn og det vælter ud. Vi har altid ringet til vores ørelæge og fået en akuttid og fået penicillin den vej. Det er træls det skal være sådan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, den har været væk i flere uger :(

Ikke mere sygdom nu, det takker jeg ja til :rolleyes Stakkels lille mand med ondt i ørerne.

 

Ja både han og I kunne sandelig godt bruge en pause fra det :kram2 Jeg aner intet om det selv, men håber at du måske kan få hjælp ad den vej, som Anita foreslår. 

 

Øv med ringen, det er da rigtig træls :( Håber at den dukker op igen snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god gang mellemørebetændelse :( Vi har opgivet de praktiserende læger mht møb og dræn. Marius har sjældent feber ved møb, men vi kan jo se det pga han har dræn og det vælter ud. Vi har altid ringet til vores ørelæge og fået en akuttid og fået penicillin den vej. Det er træls det skal være sådan...

Jeg ville også normalt have ringet til ørelægen, men hun har jo lukket i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja både han og I kunne sandelig godt bruge en pause fra det :kram2 Jeg aner intet om det selv, men håber at du måske kan få hjælp ad den vej, som Anita foreslår.

Øv med ringen, det er da rigtig træls :( Håber at den dukker op igen snart :kram

Hvis intet andet sker, ringer vi også til ørelægen mandag. Det er bare længe at vente, når man har ondt :(

Tak, det håber jeg virkelig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis intet andet sker, ringer vi også til ørelægen mandag. Det er bare længe at vente, når man har ondt :(

Tak, det håber jeg virkelig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en samtale, eller nok rettere mail, jeg lige skal ta tilløb til at formulere... syns godt nok ik den er nem.

Nej, det med familie er sgu aldrig nem  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

henviser din ørelæge til et nr uden for åbningstid?

God bedring med ham :kiss

I øvrigt, har han hostet?

Det har jeg ikke engang tjekket :blush

Ja, han har hostet i noget tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.