tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Har ondt i ryggen, sådan ca. midt på, lige under skulderbladende  <_<

 

Kan ikke finde den rigtige siddestilling, så jeg belaster ryggen yderligere, når jeg sidder; når jeg ligger ned, kan jeg ikke rigtigt trække vejret fordi næsen stopper til pga. hævede slimhinder :prik

 

Var der nogen, der sagde "the joys of pregnancy"? <_<  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... Det er godt nok helt uhyggeligt, at han slet ikke reagerer - han kan jo slet ikke være alene med et barn så... :unsure

Men hvis dine svigere er gode nok, så kunne man måske lave en betryggende aftale med dem, så du stadig kan få pausen ved, at de tager afsted, men du også er sikret, at der er nogen til at tage hånd om Leah...?

Hvis han skal afsted, med overnatning skal det helt sikkert være den som tager nætterne.

Leah kender dem jo bare ikke og har altid været vant til det bare er mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam der stadig har feber, nu på 7. dagen og at jeg nu også er nedlagt :( gå nu væk sygdom!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han skal afsted, med overnatning skal det helt sikkert være den som tager nætterne.

Leah kender dem jo bare ikke og har altid været vant til det bare er mig..

Hmm okay :( Herhjemme er farmor ret meget på banen, så det ville nok godt kunne have fungeret - men så tror jeg altså heller ikke, at jeg ville være tryg ved at sende dem afsted :(

Er han syg, siden han går i koma på den måde...? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tåge og dis der betyder at Eigil skal sove til middag inde idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm okay :( Herhjemme er farmor ret meget på banen, så det ville nok godt kunne have fungeret - men så tror jeg altså heller ikke, at jeg ville være tryg ved at sende dem afsted :(

Er han syg, siden han går i koma på den måde...? :unsure

:ditto

Har han søvnapnø evt.? Det kan jo behandles.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte kat som konstant vil ind og ud og ikke accepterer at blive ignoreret :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte kat som konstant vil ind og ud og ikke accepterer at blive ignoreret :klap

Hvad? Har I stjålet vores kat?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad? Har I stjålet vores kat?? :D

:haha hvis du mangler er han billigt til salg idag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så opdaget vi lige at Claras øre kommer der væske ud:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker det samme. Hvad med et vækkeur - hører han heller ikke det?

Ellers er spørgsmålet om han kan lære det. At man i en periode aftaler at når hun vågner om natten, så vækker du ham og han skal gå ind til hende (så han kommer op af sengen). Totalt pavlovsk, men dybest set lære hans hjerne st han skal reagere på babygråd?

Han har nedsat hørelse, så tror egentlig "bare" det er det - han går HELT i koma hvis man foreslår høreapparater eller at gå til ørelæge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at have forskellige rengøringsstandarder = :shooter

N og jeg har vildt forskellige meninger om hvornår noget er ryddet op og gjort rent :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at have forskellige rengøringsstandarder = :shooter

N og jeg har vildt forskellige meninger om hvornår noget er ryddet op og gjort rent :gal

Sådan er det også herhjemme desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at tage afsted og sige man er hjemme der også komme 2 timer senere hjem fordi man lige kom til at snakke og spille spil :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opvaskemaskinen virker ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der med at have forskellige rengøringsstandarder = :shooter

N og jeg har vildt forskellige meninger om hvornår noget er ryddet op og gjort rent :gal

Samme her. Min kæreste tørrer ALDRIG køkkenbordet af, og han er mega dårlig til at gøre rent, fordi han simpelthen ikke ser hvornår det rent faktisk er rent. Til gengæld er jeg vildt dårlig til at rydde op (især vasketøjskurven har det med at kaste op udover gulvet). Vi har valgt at lade være at bruge mere energi på det. Jeg prøver at huske st rydde op efter mig, men hvis det glipper så fjerner min kæreste det bare uden at vi skal skændes over det. Jrg tørrer bordet sf når jeg ser han ikke har gjort det - det sparer os for såååå meget energi at vælge hvilke kampe vi skal tage. Jeg ved godt det er vildt svært at forstå hvordan man kan overse en hundehårsdækket sofa, men det er virkelig nemmere at jeg hiver støvsugeren frem, i stedet for at få et hormonella-flip.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her. Min kæreste tørrer ALDRIG køkkenbordet af, og han er mega dårlig til at gøre rent, fordi han simpelthen ikke ser hvornår det rent faktisk er rent. Til gengæld er jeg vildt dårlig til at rydde op (især vasketøjskurven har det med at kaste op udover gulvet). Vi har valgt at lade være at bruge mere energi på det. Jeg prøver at huske st rydde op efter mig, men hvis det glipper så fjerner min kæreste det bare uden at vi skal skændes over det. Jrg tørrer bordet sf når jeg ser han ikke har gjort det - det sparer os for såååå meget energi at vælge hvilke kampe vi skal tage. Jeg ved godt det er vildt svært at forstå hvordan man kan overse en hundehårsdækket sofa, men det er virkelig nemmere at jeg hiver støvsugeren frem, i stedet for at få et hormonella-flip.

Generelt lader jeg det også ligge -for jeg er også selv dårlig til at rydde op i hverdagen, så i weekenden skal hjemmet have den helt store omgang.

Men lige præcis idag havde vi aftalt at der skulle gøres grundigt rent.

Jeg brugte halvanden time på badeværelset hvor jeg skrubbede og smed ud -og jeg kan love dig at det skinner (:p). N skal så rydde op i køkkenet og så rykker han bare papirer og skrald (??!!) op i en bunke på køkkenbordet og tørre bordet af rundt om.

Jeg rydder så op i resten af lejligheden (som virkelig trængte) og han skal så støvsuge og vaske gulv som han har udskudt i snart 3 uger (altså vaske gulvet -støvsuget er her blevet) .. Han begynder at støvsuge selvom der ligger vasketøj på gulvet og vasker kun 1 område hvor han så en plet :blink

Jeg kan ikke fysisk støvsuge og vaske gulv og derfor er det hans job -men det fungerer bare ikke... Ville ønske vi havde råd til en rengøringsdame

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh... M har lige erklæret ud af det blå, at nu skal David ikke længere sove med ble. Og aftalt det med David inden han havde forhørt sig med mig. Så nu håber jeg dæleme at det går - for jeg har ligesom ikke tid til/mulighed for at vaske dyne og sengetøj i morgen, hvor jeg skal på arbejde. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har nedsat hørelse, så tror egentlig "bare" det er det - han går HELT i koma hvis man foreslår høreapparater eller at gå til ørelæge..

Det forklarer ikke rigtigt, at han også er svær at vække "manuelt" :unsure Nå, der er så meget, jeg ikke forstår - pyt med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh... M har lige erklæret ud af det blå, at nu skal David ikke længere sove med ble. Og aftalt det med David inden han havde forhørt sig med mig. Så nu håber jeg dæleme at det går - for jeg har ligesom ikke tid til/mulighed for at vaske dyne og sengetøj i morgen, hvor jeg skal på arbejde. <_<

Så er det vel M, der vasker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snot i hele hovedet, så bare er blevet være i løbet af weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forklarer ikke rigtigt, at han også er svær at vække "manuelt" :unsure Nå, der er så meget, jeg ikke forstår - pyt med det :)

Den del tror jeg er ungdomssløvsind ha ha.. Han er bare ikke rigtig menneske før han har fået en kop kaffe og en smøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt lader jeg det også ligge -for jeg er også selv dårlig til at rydde op i hverdagen, så i weekenden skal hjemmet have den helt store omgang.

Men lige præcis idag havde vi aftalt at der skulle gøres grundigt rent.

Jeg brugte halvanden time på badeværelset hvor jeg skrubbede og smed ud -og jeg kan love dig at det skinner (:p). N skal så rydde op i køkkenet og så rykker han bare papirer og skrald (??!!) op i en bunke på køkkenbordet og tørre bordet af rundt om.

Jeg rydder så op i resten af lejligheden (som virkelig trængte) og han skal så støvsuge og vaske gulv som han har udskudt i snart 3 uger (altså vaske gulvet -støvsuget er her blevet) .. Han begynder at støvsuge selvom der ligger vasketøj på gulvet og vasker kun 1 område hvor han så en plet :blink

Jeg kan ikke fysisk støvsuge og vaske gulv og derfor er det hans job -men det fungerer bare ikke... Ville ønske vi havde råd til en rengøringsdame

Ahh det kan jeg godt se. Jeg gør det at jeg fortæller min kæreste 110% hvordan jeg gerne vil have han gør det - altså ikke på en kommanderende måde :D men vi forventningsafstemmer lige, så han fx ikke vasker gulv i blomstergødning (det er sket) eller bruger tandbørsten som toiletbørste. Det er jo ikke fordi han ikke vil, han gennemtænker det bare ikke lige fra starten :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh det kan jeg godt se. Jeg gør det at jeg fortæller min kæreste 110% hvordan jeg gerne vil have han gør det - altså ikke på en kommanderende måde :D men vi forventningsafstemmer lige, så han fx ikke vasker gulv i blomstergødning (det er sket) eller bruger tandbørsten som toiletbørste. Det er jo ikke fordi han ikke vil, han gennemtænker det bare ikke lige fra starten :LOL

Vasker gulv i blomstergødning :lol

Åh ja de kære mænd!

Jeg kan fint prøve at forventningsafstemme men han gør det alligevel på sin egen måde :rolleyes hvilket jo også er fint, men åh forkert i mit hoved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage en video af lillemanden, der sparker godt inde i maven, og så beslutter manden, at han skal sidde og æde chips 2 meter fra mig. Og det er den slags, der larmer lidt mere end gennemsnittet, og så har han tilmed høretelefoner på, så det giver lige lyden en ekstra dimension. Damn you, chipsædende mand, damn you baconsnacks :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.