tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Sterbik i det spanske mål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sterbik i det spanske mål

:lol

En ægte håndbold fan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sterbik i det spanske mål

 

:ditto Kææææft hvor er han irriterende og alt for dygtig altså.. Den store bjørn! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

En ægte håndbold fan :D

Meget. Spiller jo også selv Jyllandsserie ;) og spiller den bedste plads af den alle - nemlig samme plads som Sterbik :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Kææææft hvor er han irriterende og alt for dygtig altså.. Den store bjørn! :gal

Ja meget dygtigt i en alder af 36 :o

Men som altid hjalp det at brokke sig på bk :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både igår og idag mærket små puf fra baby og jeg har glædeligt råbt på N hver gang som har lagt hånden på maven -Unden at kunne mærke noget :rolleyes

Her til aften har jeg fundet den helt perfekte trykbelastning der skal til for at kunne mærke det en lille smule (og vi snakker altså som en lillefinger der svagt trykker) og N får lov at mærke en lille bevægelse som hun tillader. Jeg fortæller ham at det var det og han reagere overhovedet ikke :blink

Han synes ikke at det var noget særligt når han ikke kunne mærke en hel fod :unsure

Så det er kun mig der bliver overlykkelig over at kunne mærke liv :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har både igår og idag mærket små puf fra baby og jeg har glædeligt råbt på N hver gang som har lagt hånden på maven -Unden at kunne mærke noget :rolleyes

Her til aften har jeg fundet den helt perfekte trykbelastning der skal til for at kunne mærke det en lille smule (og vi snakker altså som en lillefinger der svagt trykker) og N får lov at mærke en lille bevægelse som hun tillader. Jeg fortæller ham at det var det og han reagere overhovedet ikke :blink

Han synes ikke at det var noget særligt når han ikke kunne mærke en hel fod :unsure

Så det er kun mig der bliver overlykkelig over at kunne mærke liv :rolleyes

Sådan havde min kæreste det også "var det det??" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå op 05:30 med W, efter en LORTE nat med N :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen, for helvede hvor vores sundhedssystem ikke altid virker optimalt! Fanget på Herlev hospital, som ikke kan sende os videre uden den rigtige henvisning fra egen læge. Egen læge er ikke til at få fat i, så nu ser det ud til, vi skal vente i fem timer på Herlev, bare for at blive sendt videre til Riget. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At stå op 05:30 med W, efter en LORTE nat med N :(

:kiss

Kan Jon ikke stå op med William, så du kan få et par timer mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kronisk lyst til søde sager og chips godt vi ikke har noget i huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen, for helvede hvor vores sundhedssystem ikke altid virker optimalt! Fanget på Herlev hospital, som ikke kan sende os videre uden den rigtige henvisning fra egen læge. Egen læge er ikke til at få fat i, så nu ser det ud til, vi skal vente i fem timer på Herlev, bare for at blive sendt videre til Riget. :klap

Lyder ikke godt. Hvad er der sket :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Kan Jon ikke stå op med William, så du kan få et par timer mere?

Han kørte klokken 4 i morges (normalt klokken 5), hvilket også er hvorfor W står så tidligt op. I weekenden vågner W også ved 5tiden, men der kan J putte ham videre, jeg kan desværre ikke få W til at sove videre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du ikke give ham din telefon eller en iPad han kan se tegnefilm på, så du kan sove lidt videre? :unsure

Når T vågner før klokken 6.30(det sker heldigvis ikke så ofte), så plejer jeg at lade hende de tegnefilm på min telefon, mens vi ligger og putter :)

D har lavet sådan noget smart låse-halløj på min telefon, så hun ikke kan trykke på noget imens :)

Jeg sover nogengange lidt på sofaen i stuen mens W ser tegnefilm, han er selv så træt at han også ligger og putter :) Jeg er bare ikke helt tryg ved at sove tungt når N ligger i et andet rum alene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt og irriteret på verden, at det vil være bedst for min familie, hvis de ikke skal have mere at gøre med mig i dag :(

Er bare irriteret over ALT! Selv at M har sørget for par-tid på lørdag, bare fordi han ikke lige koordinerede det med mig :prik Ej, men jeg må da lige prøve at tage mig lidt sammen... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare lyst til at slappe af.. Uden barn! Åh hvem der bare havde familie eller veninder i nærheden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare lyst til at slappe af.. Uden barn! Åh hvem der bare havde familie eller veninder i nærheden.

 

Altså du siger bare til. :kiss Skal lige være på højkant igen, så skal vi nok kunne finde ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare lyst til at slappe af.. Uden barn! Åh hvem der bare havde familie eller veninder i nærheden.

Hvor er det nu du bor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det nu du bor?

Odense.. Så nedtur altså!

Har tre veninder i Odense - den ene har ALDRIG tid, den anden er jeg ikke ret gode venner med, og vil fx aldrig overlade mit barn til.. Og den sidste er Thalia - vi skal snart ses! Og hun er jo først lige flyttet hertil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tudetur lige inden sengetid :boo

Hva så ven? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Blodig opkast - yeeees, det kører med sygdom :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nok det værste angstanfald, siden vi flyttede til Bording...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.