tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At jeg havde brug for at snakke med min mand men først var der arbejde og så ked tumling så nu ligger han med hende i vores seng igen og jeg ligger på hendes værelse og har lyst til at tude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil godt vold-brokke mig over vi igen igen igen igen bliver viftet om næsen med vi skal være forældre, men som altså næh nej, hvad havde vi dog selv regnet med :gal :prik :gal :SM :klap

Møg verden :boo :boo :boo

:(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at jeg ikke har muligheden for at passe min syge datter selv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde brug for at snakke med min mand men først var der arbejde og så ked tumling så nu ligger han med hende i vores seng igen og jeg ligger på hendes værelse og har lyst til at tude :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bliv dog træt igen så mor kan få noget søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der vågner skrigende flere gange hver nat og ikke kan finde ro, Mand sygemeldt med stress, kæmpe projekt på job, hvor vi i forvejen er lagt ned grundet årsregnskaber og så lige et deltidsstudie oveni. Og så selvfølgelig en tumling hvor alt der ikke lige passer ham (tøj på om morgenen, hjem fra vuggestue, nattøj på, sengetid og det at man ikke kan leve af kiks og figenstænger) resulterer i skrig og gråd.

Hvor siger man op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde brug for at snakke med min mand men først var der arbejde og så ked tumling så nu ligger han med hende i vores seng igen og jeg ligger på hendes værelse og har lyst til at tude :(

:kram2

Kan i få snakket i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Kan i få snakket i dag?

Tak for kram, også til mille1981.

Det må tiden vise i aften om der bliver ro til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tumling der vågner skrigende flere gange hver nat og ikke kan finde ro, Mand sygemeldt med stress, kæmpe projekt på job, hvor vi i forvejen er lagt ned grundet årsregnskaber og så lige et deltidsstudie oveni. Og så selvfølgelig en tumling hvor alt der ikke lige passer ham (tøj på om morgenen, hjem fra vuggestue, nattøj på, sengetid og det at man ikke kan leve af kiks og figenstænger) resulterer i skrig og gråd.

Hvor siger man op?

Du trænger vist til nogle :kram tilbage

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale. Jeg er til den tid 16 uger henne(kan godt skjule top-maven) MEN, jeg synes det er så moralsk forkert IKKE at fortælle dem det. Skal jeg gøre det via e-mail inden samtalen, eller??!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrigende baby om aftenen som derefter ikke kunne finde ro...så måske 3/4 timers søvn til mig..suk...og så er han snottet så vi vågner hundrede gange pga det osse....håber snart på bedre aftener og nætter !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pænt træt af min kollega, som jeg plejer at køre med her om morgenen. Ved ikke om han er super træt eller hvad der gør sig gældende, men i morges kørte han blot forbi. <_< Så nu sidder jeg i et tog og ender nok med at komme 45 minutter for sent på arbejde. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale. Jeg er til den tid 16 uger henne(kan godt skjule top-maven) MEN, jeg synes det er så moralsk forkert IKKE at fortælle dem det. Skal jeg gøre det via e-mail inden samtalen, eller??!!

Åh, den er svær :(

Hvilken branche er det? Ved du om der bliver indkaldt til to samtalerunder? For så vil jeg i hvert fald ikke sige det til den første runde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv min datter blev ked af det da jeg afleveret hende i bussen:-( Øv er bekymret for hende.... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale. Jeg er til den tid 16 uger henne(kan godt skjule top-maven) MEN, jeg synes det er så moralsk forkert IKKE at fortælle dem det. Skal jeg gøre det via e-mail inden samtalen, eller??!!

Jeg ville først nævne det til samtalen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale. Jeg er til den tid 16 uger henne(kan godt skjule top-maven) MEN, jeg synes det er så moralsk forkert IKKE at fortælle dem det. Skal jeg gøre det via e-mail inden samtalen, eller??!!

Altså hvis vi skal snakke moral, så ville jeg slet ikke nævne det. ;) Som jeg ser det, kan du enten få job og forsørge dig selv indtil barsel og derefter få barselspenge af jobbet/udbetaling Danmark, eller du kan misse jobbet og blive forsørget af samfundet fra nu af og indtil din barsel slutter. Og af de to, synes jeg, at den første version er lettest at forsvare moralsk. Og det siger jeg ikke for at være strid eller noget, det var det samme, jeg sagde til mig selv, da jeg søgte job som gravid ;) Selvfølgelig kan du godt få jobbet selvom du fortæller, at du er gravid, men altså hvis vi nu snakker i forhold til at risikere, at de vælger dig fra pga graviditeten (hvilket vel skulle være eneste grund til st sige det inden ansættelse?).

Hvis det er i forhold til samvittighed/ærlighed overfor arbejdspladsen (hvilket jeg sagtens kan forstå, men synes er noget helt andet), så ville jeg (tidligst) sige det til første samtale. Jeg synes, det er rimeligt nok at antage, at de kunne være interesseret i dig på trods af graviditeten og derfor rimeligt nok at du i hvert fald bliver set og hørt til en samtale. Hvis du sender en mail inden, skal de selvfølgelig stadig tage dig til samtale alligevel, men jeg synes alligevel det emmer lidt af at du har dømt dig selv ude på forhånd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis vi skal snakke moral, så ville jeg slet ikke nævne det. ;) Som jeg ser det, kan du enten få job og forsørge dig selv indtil barsel og derefter få barselspenge af jobbet/udbetaling Danmark, eller du kan misse jobbet og blive forsørget af samfundet fra nu af og indtil din barsel slutter. Og af de to, synes jeg, at den første version er lettest at forsvare moralsk. Og det siger jeg ikke for at være strid eller noget, det var det samme, jeg sagde til mig selv, da jeg søgte job som gravid ;) Selvfølgelig kan du godt få jobbet selvom du fortæller, at du er gravid, men altså hvis vi nu snakker i forhold til at risikere, at de vælger dig fra pga graviditeten (hvilket vel skulle være eneste grund til st sige det inden ansættelse?).

Hvis det er i forhold til samvittighed/ærlighed overfor arbejdspladsen (hvilket jeg sagtens kan forstå, men synes er noget helt andet), så ville jeg (tidligst) sige det til første samtale. Jeg synes, det er rimeligt nok at antage, at de kunne være interesseret i dig på trods af graviditeten og derfor rimeligt nok at du i hvert fald bliver set og hørt til en samtale. Hvis du sender en mail inden, skal de selvfølgelig stadig tage dig til samtale alligevel, men jeg synes alligevel det emmer lidt af at du har dømt dig selv ude på forhånd.

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis vi skal snakke moral, så ville jeg slet ikke nævne det. ;) Som jeg ser det, kan du enten få job og forsørge dig selv indtil barsel og derefter få barselspenge af jobbet/udbetaling Danmark, eller du kan misse jobbet og blive forsørget af samfundet fra nu af og indtil din barsel slutter. Og af de to, synes jeg, at den første version er lettest at forsvare moralsk. Og det siger jeg ikke for at være strid eller noget, det var det samme, jeg sagde til mig selv, da jeg søgte job som gravid ;) Selvfølgelig kan du godt få jobbet selvom du fortæller, at du er gravid, men altså hvis vi nu snakker i forhold til at risikere, at de vælger dig fra pga graviditeten (hvilket vel skulle være eneste grund til st sige det inden ansættelse?).

Hvis det er i forhold til samvittighed/ærlighed overfor arbejdspladsen (hvilket jeg sagtens kan forstå, men synes er noget helt andet), så ville jeg (tidligst) sige det til første samtale. Jeg synes, det er rimeligt nok at antage, at de kunne være interesseret i dig på trods af graviditeten og derfor rimeligt nok at du i hvert fald bliver set og hørt til en samtale. Hvis du sender en mail inden, skal de selvfølgelig stadig tage dig til samtale alligevel, men jeg synes alligevel det emmer lidt af at du har dømt dig selv ude på forhånd.

Helt enig :)

Og den vigtigste pointe her er - Hvorfor skal man sige det? Det er jo i princippet for, at de jo så kan vælge én fra, MEN det må de jo faktisk ikke.

Jeg snakkede med en leder engang, som sagde, at hvis de vælger dig, så er det jo fordi, at du er den bedste kandidat.

Jeg var 10 uger henne, da jeg var til jobsamtale. Jeg fortalte det ikke til samtalen, men jeg fortalte det, da de ringede og tilbød mig jobbet. Det var selvfølgelig ikke den fedeste situation for dem, men de må jo have tilbudt mig jobbet, fordi de gerne vil have mig :)

Havde jeg sagt til samtalen, at jeg var gravid, så tror jeg ikke, at jeg havde fået jobbet. Tror det er de færreste steder det ville ske desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg havde brug for at snakke med min mand men først var der arbejde og så ked tumling så nu ligger han med hende i vores seng igen og jeg ligger på hendes værelse og har lyst til at tude :(

Håber I fik snakket :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blæst. Jeg hader blæsevejr! Alt over 8 m/s burde afskaffes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sagt ja til jobsamtalen og siger det først hvis de tilbyder mig jobbet! Kæft hvor jeg elsker, at i altid er klar med gode pointer! Og I har jo ret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børnehaven har stemplet mig som dårlig mor fordi jeg prøver at møde Simons behov. Fuck Jeg kunne tude. Skriver et indlæg i min mor tråd senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sagt ja til jobsamtalen og siger det først hvis de tilbyder mig jobbet! Kæft hvor jeg elsker, at i altid er klar med gode pointer! Og I har jo ret

:super Held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børnehaven har stemplet mig som dårlig mor fordi jeg prøver at møde Simons behov. Fuck Jeg kunne tude. Skriver et indlæg i min mor tråd senere.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børnehaven har stemplet mig som dårlig mor fordi jeg prøver at møde Simons behov. Fuck Jeg kunne tude. Skriver et indlæg i min mor tråd senere.

Whaaaat? Dårlig mor er bestemt IKKE den opfattelse jeg har af dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.