tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Til helvede med den person, der har valgt at smide mit tøj i tørretumbleren nede i vaskekælderen. Fair nok, at man vil være flink, men det her, det gør man simpelthen ikke. Mit silkeundertøj og voksduge er lige til at smide ud og mine sweatere er helt fnuldrede. :(

Ej det lyder sq da Mega træls...hvem fanden finder på den slags...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

M valgte at gå sent i seng i går, velvidende at David står op kl 6 om morgenen, så som sædvanligt var det mig der måtte stå tidligt op mens M slumrede videre. Han valgte til gengæld at tage i svømmehallen samt ud og kigge på alverdens ting med knægten i formiddags, mens jeg gjorde hovedrent herhjemme. Resultat? Nu ligger M på sofaen og sover, fordi han er træt efter at have været tidligt oppe i følge ham selv - hvilket er kl 8.30 <_<

Så lur mig om ikke manden ef for frisk til at gå tidligt i seng igen i aften, og scenariet gentages igen i morgen... Er SÅ træt af det! (Og af at jeg ikke har fået lov at sove længe en eneste gang de sidste 3-4 måneder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M valgte at gå sent i seng i går, velvidende at David står op kl 6 om morgenen, så som sædvanligt var det mig der måtte stå tidligt op mens M slumrede videre. Han valgte til gengæld at tage i svømmehallen samt ud og kigge på alverdens ting med knægten i formiddags, mens jeg gjorde hovedrent herhjemme. Resultat? Nu ligger M på sofaen og sover, fordi han er træt efter at have været tidligt oppe i følge ham selv - hvilket er kl 8.30 <_<

Så lur mig om ikke manden ef for frisk til at gå tidligt i seng igen i aften, og scenariet gentages igen i morgen... Er SÅ træt af det! (Og af at jeg ikke har fået lov at sove længe en eneste gang de sidste 3-4 måneder)

Så sig til ham allerede nu, at I morgen er det hans tur til at stå op med David. Så er det hans eget problem, hvis han går sent i seng igen.

Han slipper afsted med det, fordi du lader ham, søde. Sig fra, selvom det er svært :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg fandme godt du er træt af! <_< Det er vel også dig der er vågen om natten? Jeg synes der er basis for at bede ham komme ind i kampen :kiss

 

Jep, det er altid kun mig der er oppe om natten. Tror ikke rigtigt det nytter noget at bede ham komme ind i kampen. Han ved det godt og er også selv træt af det, men han kan bare ikke tage sig sammen. Og han kan selvfølgelig heller ikke gøre for at han er så træt, men det er stadig træls <_<  

 

Det lyder da som om han godt kunne bruge nogle flere vitaminer eller et boost af jern eller gising

 

 

Også min tanke! Jeg ville sende ham til lægen og får dem til at tage nogen blodprøver og se om han er i underskud af noget. Det kan måske være en helt simple ting som en lille pille om dagen der gør at han får mere overskud :)

 

 

Sådan er min mand også. Faktisk har han ofte mere overskud når han ikke sover mere end de 6 timer...men jeg har konfronteret ham med tingene og så har han sq oppet sig. Og vi har os snakket om vitaminer og lignende så det Sys jeg du skal nævne for din mand...

 

Han har været ved lægen mange gange (tidligere - det er ikke et nyt problem), fordi det ikke kan være normalt at han er så træt. Men de kan ikke lige finde nogen grund til det. Så det er ikke fordi han egentlig mangler noget. Men derfor tror jeg alligevel det er godt hvis han begynder at tage vitaminer igen.

Håber også han godt vil oppe sig lidt nu hvor vi også har et barn at tage hensyn til. Så kan han altså ikke bare sove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sig til ham allerede nu, at I morgen er det hans tur til at stå op med David. Så er det hans eget problem, hvis han går sent i seng igen.

Han slipper afsted med det, fordi du lader ham, søde. Sig fra, selvom det er svært :kiss

Præcis min tanke! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som om han godt kunne bruge nogle flere vitaminer eller et boost af jern eller gising

Ja eller han har brug for at lave mere om dagen.. hvis han generelt ikke træner eller bruger kroppen så bliver man altså bare mere træt. Jo mindre du laver og jo mere du sover, jo mere træt bliver du også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja eller han har brug for at lave mere om dagen.. hvis han generelt ikke træner eller bruger kroppen så bliver man altså bare mere træt. Jo mindre du laver og jo mere du sover, jo mere træt bliver du også...

 

Det tror jeg helt sikkert du har ret i! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stod på bordet i bryggerset, hvor vi også stiller pap til containerpladsen. Han har nok troet at den skulle smides ud. Jeg har tidligere været ude i vores skraldespand og hente noget af Davids tøj, som var kommet med hjem fra børnehaven i en lille pose - det lå til vask, men han troede at det skulle smides ud :blink

Jeg tror han har fattet at han skal være lidt mere kritisk med hvad han smider ud, eftersom at det potentielt kommer til at koste et par tusinde at erstatte denne gang. Sure penge! <_<

Så må han da lige kigge på  hvad det er han smider ud, ej jeg var blevet tosset hvis min man der havde gjort det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sig til ham allerede nu, at I morgen er det hans tur til at stå op med David. Så er det hans eget problem, hvis han går sent i seng igen.

Han slipper afsted med det, fordi du lader ham, søde. Sig fra, selvom det er svært :kiss

Har meddelt ham det nu, men tvivler på at han rent faktisk står op i morgen tidligt - og det er jo dét der netop er problemet. Han står bare ikke op, og jeg kan altså ikke bære at David bliver ved og ved med at kalde, for til sidst at græde, og der så ikke kommer nogen ind til ham.

Men krydser fingre for at jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må han da lige kigge på hvad det er han smider ud, ej jeg var blevet tosset hvis min man der havde gjort det.

Er jeg også, men kan jo ikke gøre så forfærdelig meget andet end at købe nyt af det. Han er heller ikke selv for stolt af situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor vi stinker af røg :( Vi har været til 75 års fødselsdag, og der blev godt nok ikke røget imens vi var der, men en del før <_<

Jeg har den ondeste hovedpine! Og min lille bitte nuttede baby STINKER!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meddelt ham det nu, men tvivler på at han rent faktisk står op i morgen tidligt - og det er jo dét der netop er problemet. Han står bare ikke op, og jeg kan altså ikke bære at David bliver ved og ved med at kalde, for til sidst at græde, og der så ikke kommer nogen ind til ham.

Men krydser fingre for at jeg tager fejl.

Tænk, at han vil være det bekendt! Han ved jo, at du 'giver efter' til sidst, så jeg synes faktisk det er direkte respektløst over for dig. Jeg håber han overrasker dig positivt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor gad jeg godt min kæreste sådan.. Tænkte over hvordan man "giver ting igen".

På intet tidspunkt i dag, har jeg modtaget omsorg.

Jeg har sovet, og han har taget Leah - men kun fordi jeg forventede det!

det ironiske er, at omsorg virker så meget bedre :( i stedet for hans bebrejdelser, så få et kram og et "håber snart du er frisk"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh hvor har jeg lyst til at sende Jacob til langbortistan lige nu :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh hvor har jeg lyst til at sende Jacob til langbortistan lige nu :prik

Tager han så J med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af ikke at kunne få luft. Besvimede efter et hosteanfald for lidt siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af ikke at kunne få luft. Besvimede efter et hosteanfald for lidt siden :(

Hvad med at give lægevagten et kald? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har foreslået kæresten at han skal tage Leah med til Sjælland en dags tid.. Men det vil han kun hvis de må sove der.. Men.. Han vågner jo ikke af hende om natten...

Men er faktisk så træt og har brug for en "pause", så det ville være lækkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at give lægevagten et kald? :unsure

 

Har fået en tid om et par timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har foreslået kæresten at han skal tage Leah med til Sjælland en dags tid.. Men det vil han kun hvis de må sove der.. Men.. Han vågner jo ikke af hende om natten...

Men er faktisk så træt og har brug for en "pause", så det ville være lækkert..

Vil de skulle sove hos noget familie? For så vil jeg sige go - måske hører hans underbevidstheden trods alt bedre efter, når du ikke er der - og ellers vil der være nogen til at reagere, hvis han bare ligger fuldstændig i koma, imens hun er vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil de skulle sove hos noget familie? For så vil jeg sige go - måske hører hans underbevidstheden trods alt bedre efter, når du ikke er der - og ellers vil der være nogen til at reagere, hvis han bare ligger fuldstændig i koma, imens hun er vågen.

Han har været alene med hende, hvor jeg er kommet hjem til skrigende tulle og sovende far, så tror ikke det gær sp meget der.

Han skal være ved sine forældre, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig de er til meget hjælp.. Eller, de kan måske gå ind når hun skriger - men det tager 5-10 min bare at få lidt liv i min kæreste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har været alene med hende, hvor jeg er kommet hjem til skrigende tulle og sovende far, så tror ikke det gær sp meget der.

Han skal være ved sine forældre, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig de er til meget hjælp.. Eller, de kan måske gå ind når hun skriger - men det tager 5-10 min bare at få lidt liv i min kæreste...

... Det er godt nok helt uhyggeligt, at han slet ikke reagerer - han kan jo slet ikke være alene med et barn så... :unsure

Men hvis dine svigere er gode nok, så kunne man måske lave en betryggende aftale med dem, så du stadig kan få pausen ved, at de tager afsted, men du også er sikret, at der er nogen til at tage hånd om Leah...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 18 års fødselsdag i dag og det var virkelig en lorte dag :(

Min svigerfar kørte på mig KONSTANT! Først over at jeg hjemmepasser pigerne - en ting er at han mener af det er fordi jeg er doven og ikke gider arbejde at jeg gør det(han ved jo tydeligtvis ikke bedre!), noget andet er, når han foran 30 mennesker får mig udstillet til at være en lorte mor fordi jeg er for dum til at kunne se hvor meget bedre det ville være for mine børn at være i vs/bh. Og jeg kunne ikke engang bruge som modargument, at A virkelig har brug for fysisk kontakt konstant og helst vil være på arm hele tiden, for det er jo selvfølgelig min skyld at hun er sådan <_< det er mig der har forkælet hende, og selvfølgelig kan man ikke forlange af de stakkels pædagoger at de skal bære rundt på hende hele tiden... Jesus altså!

Bagefter, så var jeg jo nærmest syg i hovedet, fordi jeg ikke ville lade T smage en øl! Og han sagde at så måtte det jo bare vente til engang, når de skulle passe hende, så skulle hun nok få lov til at smage øl! <_<

Jeg gider ikke mere.... Hvad med at give mig bare en SMULE anerkendelse, for alt det jeg gør, udelukkende for mine børns skyld?! Jeg har ofret et lækkert og godt betalt job for at passe pigerne hjemme. Jeg får aldrig et job med de vilkår, goder og så god løn igen! Og hvis jeg var doven, så tog jeg sgu på arbejde! Det var ikke halvt så stressende eller frustrerende som det til tider er, at gå hjemme med to tumlinge!

Jeg gør ikke det her for min skyld... Jeg gør det her, for at give mine børn det allerbedste jeg overhovedet kan! Hele mit liv drejer sig om mine piger, og så vover han at udtale sig om at jeg er DOVEN?! Han skulle have lov at være herhjemme en ganske normal uge, så han kunne se hvordan virkeligheden er...

Og så er det for øvrigt min skyld at T elsker lyserøde kjoler... Jeg hjernevasker hende nemlig!

Kæmpe nar klaptorske idiot!

Jesus... :o

- og han har ikke bare en virkeligt uheldig facon og uheldig humor...? :unsure Jeg har så svært ved at se nogen for mig være så uforskammede i ramme alvor... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har foreslået kæresten at han skal tage Leah med til Sjælland en dags tid.. Men det vil han kun hvis de må sove der.. Men.. Han vågner jo ikke af hende om natten...

Men er faktisk så træt og har brug for en "pause", så det ville være lækkert..

Undskyld, hvis det er vildt groft at sige, men lige præcis ved din kæreste, så turde jeg ikke :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meddelt ham det nu, men tvivler på at han rent faktisk står op i morgen tidligt - og det er jo dét der netop er problemet. Han står bare ikke op, og jeg kan altså ikke bære at David bliver ved og ved med at kalde, for til sidst at græde, og der så ikke kommer nogen ind til ham.

Men krydser fingre for at jeg tager fejl.

Jeg havde pænt losset ham ud af sengen i morgen tidlig.. Og så jeg fysisk skulle trække ham ud! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.