tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Nemlig! Og også en af grundende til vores uoverensstemmelser i sidste uge <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg ikke har fået arbejde mere i ferien <_< Jeg havde planlagt at arbejde to dage, så jeg havde to dage til senere at holde fri, når barslen bliver endnu mere tiltrængt. Men det har været meget sjovere at hygge med familien og lave Ericas værelse om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 ud af 4 familiemedlemmer er nu nedlagt af opkast :(

Mads startede ud med tømmermænd, men nu er det så reel sygdom, han kan INTET holde i sig.

Luna kastede en kaskade af bræk op på min mors køkkengulv her til aften og igen i bilen på vejen hjem - GODT vi havde en klodsekasse i bilen!

(Liff kastede op 2 gange, natten til torsdag og har haft nogle tynde bleer i går og i dag)

PLEEEEASE! lad mig gå fri!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop lige præcis dét han gør <_<

Det gjorde min ex også. :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 ud af 4 familiemedlemmer er nu nedlagt af opkast :(

Mads startede ud med tømmermænd, men nu er det så reel sygdom, han kan INTET holde i sig.

Luna kastede en kaskade af bræk op på min mors køkkengulv her til aften og igen i bilen på vejen hjem - GODT vi havde en klodsekasse i bilen!

(Liff kastede op 2 gange, natten til torsdag og har haft nogle tynde bleer i går og i dag)

PLEEEEASE! lad mig gå fri!

Ej shit da æ ow! Håber at du går fri! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej shit da æ ow! Håber at du går fri! :kram

Jeg krydser for at mit immunforsvar er så stærkt at jeg ikke bliver ramt... Det magter jeg virkelig ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for at mit immunforsvar er så stærkt at jeg ikke bliver ramt... Det magter jeg virkelig ikke!

Jeg krydser! Begge forældre samtidig burde være forbudt!!!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have glemt ørepropper, når nogen beslutter sig for at holde meget højlydt fest med elendig og gennemtrængende basmusik idag. Sådan noget burde altså bare have været overstået igår.

Hvad gør man på sådan et feriecenter? Kan man gå hen og brokke sig kl 23, hvis de stadig er igang og det er der, der skal være ro

Det burde du kunne. Det gjorde vi, da vi havde nogle meget højlydte naboer på et hotel. Så kom de op og bad dem om at dæmpe sig. Det hjalp desværre kun kortvarigt, men jeg håber jeres naboer er mere samarbejdsvillige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dumt at se en gyser.. Også hvor babyen der er med hedder Leah.. Dumt dumt dumt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork vi er kommet til at sove længe IGEN! Muligvis misundelsesværdigt for nogen, men for et A menneske som mig føles det bare skævt og irriterende. Og om to dage er det hverdag, det bliver SÅ hårdt for Valdemar :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork vi er kommet til at sove længe IGEN! Muligvis misundelsesværdigt for nogen, men for et A menneske som mig føles det bare skævt og irriterende. Og om to dage er det hverdag, det bliver SÅ hårdt for Valdemar :(

Jeg gruer også for hverdagsmorgenerne :( egentlig glæder jeg mig til at komme igang med hverdagen igen (selvom det har været skønt med ferie med min familie ), men lige det der med at skulle tidligt op og afsted, det glæder jeg mig ikke til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork vi er kommet til at sove længe IGEN! Muligvis misundelsesværdigt for nogen, men for et A menneske som mig føles det bare skævt og irriterende. Og om to dage er det hverdag, det bliver SÅ hårdt for Valdemar :(

Øv altså! :kram2 Jeg måtte op kl. 6 i dag (med vækkeur), for at forberede mig selv på hverdagen, men nøj hvor er det ikke fedt at sætte vækkeur i ferien <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gruer også for hverdagsmorgenerne :( egentlig glæder jeg mig til at komme igang med hverdagen igen (selvom det har været skønt med ferie med min familie ), men lige det der med at skulle tidligt op og afsted, det glæder jeg mig ikke til.

Det er lige præcis sådan, jeg har det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså! :kram2 Jeg måtte op kl. 6 i dag (med vækkeur), for at forberede mig selv på hverdagen, men nøj hvor er det ikke fedt at sætte vækkeur i ferien <_<

Vi satte endda vækkeur og "bare" til kl 7, men sov os begge fra det :wacko :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har dårlig mave på 4. dag <_<

Heldigvis er vi andre stadig ikke ramt. Ret utroligt synes jeg :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi satte endda vækkeur og "bare" til kl 7, men sov os begge fra det :wacko :shooter

I er tossede :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har dårlig mave på 4. dag <_<

Heldigvis er vi andre stadig ikke ramt. Ret utroligt synes jeg :blink

Næ 5. dag faktisk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg pludselig huske hvorfor mine forældre fik frataget deres ekstranøgle til mit hjem. Fedt at blive vækket ved at der går folk rundt inde i stuen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser! Begge forældre samtidig burde være forbudt!!!

:kram

De er begge to brækfri nu, men har tynd mave! :( håber de snart er friske begge to!

Jeg vil ikke ha en tur også, basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi satte endda vækkeur og "bare" til kl 7, men sov os begge fra det :wacko :shooter

jep det gjorde jeg også. Skide træls. Og selvom jg sov ril kl 9 føler jeg bare træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg pludselig huske hvorfor mine forældre fik frataget deres ekstranøgle til mit hjem. Fedt at blive vækket ved at der går folk rundt inde i stuen <_<

ej seriøst, havde de ikke ringet inden de kom?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke kan holde barnevelsignelse den dag vi havde planlagt :klap :klap :klap

 

Altså, det er jo bare uheldigt at lige præcis den søndag er præsten ude og tale i en anden kirke, men øøøøøøøv! Nu må vi se om han kan ugen før... Selvom det så kun giver os 2 mdr til planlægning, invitationer osv :o

Vi er megasent ude med invitationer - men de relevante mennesker er SMS-adviseret om dato :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pisse træt af min kæreste! Øv!

Leah skulle sove, jeg kan ikke få hende til det - spørger om han vil forsøge. Så ender han med selv at falde i søvn.. Vækker ham og spørger om jeg ikke skal tage over - nej siger han.

5 min efter, kommer han ind, sætter Leah i stuen og går selv i seng igen!!! Så nu sidder jeg med overtræt pylret baby jeg slet ikke orker og putte :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pisse træt af min kæreste! Øv!

Leah skulle sove, jeg kan ikke få hende til det - spørger om han vil forsøge. Så ender han med selv at falde i søvn.. Vækker ham og spørger om jeg ikke skal tage over - nej siger han.

5 min efter, kommer han ind, sætter Leah i stuen og går selv i seng igen!!! Så nu sidder jeg med overtræt pylret baby jeg slet ikke orker og putte :boo

Har den mand evt et nytårsforsæt om ikke at sove mellem 7 morgen og 21 aften? ;)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg hader snart de nætter... Kan virkelig ikke sove tidligere som jeg gjorde før ferien. I nat kom jeg i seng kl 4 efter mange gange måtte få Clara i seng... Dog er det min fejl at jeg ikke kunne sove... Men der gik en halv time før jeg kunne falde i søvn da jeg endelig kom i seng... Hvad sker der lige? har dårlige nætter i forvejen... Samt jeg vågnede kl 06,30 da Clara vågnede... Heldigvis tog manden hende... Så jeg kunne sove til kl ca 9... Men kan mærke at jeg er træt og er vild negativ lige nu... Og oven i det, så havde jeg planlagt at vi skulle handle ind og det har manden lige ødelagt... 

 

Møgdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.