tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

HELDIGVIS kan man godt æde Marabou med en baby :P Ellers enig :D

Hahaha ork ja! man kan æde meget med en baby - det var mere dét med dynen og Grey's, som baby ikke altid lige synes er den bedste ide. Eller også skal det lige passe med, at man LIGE har lagt sig og introsangen har kørt, og marabouen rammer læberne og SÅ vågner barnet :rolleyes 

men ja, Inger var ikke mange dage gammel, før jeg første gang måtte skrubbe lidt chokolade af hendes pande :lol :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er udelukkende min egen skyld men jeg hader når N ignorerer alle mine hentydninger om at jeg er irriteret over noget. Når jeg så giver op og fortæller at jeg gerne vil snakke med ham bliver han pludselig Hr. Blæksprutte som skal lave 117 ting imens han "lytter" til mig og så er han jo ikke i stand til at give et ordentligt svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for min lejlighed, men hvor ville jeg ønske at der var bedre isoleret. Eller i hvert fald bare tætningslister i vinduerne og nogle radiatorer, der virker. I stuen og køkkenet mangler der stykker af tætningslister i vinduer, hvilket gør at vinden bare suser ind. Radiatorerne varmer en halv dag og bliver så fuldstændig kolde, indtil man drejer lidt frem og tilbage på termostaterne. Er lidt træt af at sove med uldsokker og termoundertøj, samt sidde med dyne over mig i stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for min lejlighed, men hvor ville jeg ønske at der var bedre isoleret. Eller i hvert fald bare tætningslister i vinduerne og nogle radiatorer, der virker. I stuen og køkkenet mangler der stykker af tætningslister i vinduer, hvilket gør at vinden bare suser ind. Radiatorerne varmer en halv dag og bliver så fuldstændig kolde, indtil man drejer lidt frem og tilbage på termostaterne. Er lidt træt af at sove med uldsokker og termoundertøj, samt sidde med dyne over mig i stuen.

Det lyder heller ikke særlig sjovt ej heller sundt!

Kan du ikke få udlejer til at udbedre det? Ellers bliver det da en lang vinter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få knust ens hjerte, af ens 3 årige..

Jeg hentede hende i dag, og jeg er altid lige inde og sige Hej, og så skulle jeg jo se hendes julegaver.

Jeg sætter mig i sofaen, og hendes far beslutter hun skal have klippet negle - det foregår så med en kildetur bagefter, først af mig også løfter hendes far hende ellers og fjoller lidt med hende - og ligger hende ovenpå mig og kilder hende..

Også sker det. Da han stopper med at kilde - siger hun:

Jeg ville ønske vi altid kunne være sammen, alle sammen.. For evigt.

Puha, kunne have vrælet der!! Stakkels min pige, som altid skal undvære den ene af sine forældre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder heller ikke særlig sjovt ej heller sundt!

Kan du ikke få udlejer til at udbedre det? Ellers bliver det da en lang vinter...

 

Har bedt dem om at udbedre det, men det virker ikke umiddelbart som om at de har travlt med at få det lavet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få knust ens hjerte, af ens 3 årige..

Jeg hentede hende i dag, og jeg er altid lige inde og sige Hej, og så skulle jeg jo se hendes julegaver.

Jeg sætter mig i sofaen, og hendes far beslutter hun skal have klippet negle - det foregår så med en kildetur bagefter, først af mig også løfter hendes far hende ellers og fjoller lidt med hende - og ligger hende ovenpå mig og kilder hende..

Også sker det. Da han stopper med at kilde - siger hun:

Jeg ville ønske vi altid kunne være sammen, alle sammen.. For evigt.

Puha, kunne have vrælet der!! Stakkels min pige, som altid skal undvære den ene af sine forældre![/

Wooow, :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få knust ens hjerte, af ens 3 årige..

Jeg hentede hende i dag, og jeg er altid lige inde og sige Hej, og så skulle jeg jo se hendes julegaver.

Jeg sætter mig i sofaen, og hendes far beslutter hun skal have klippet negle - det foregår så med en kildetur bagefter, først af mig også løfter hendes far hende ellers og fjoller lidt med hende - og ligger hende ovenpå mig og kilder hende..

Også sker det. Da han stopper med at kilde - siger hun:

Jeg ville ønske vi altid kunne være sammen, alle sammen.. For evigt.

Puha, kunne have vrælet der!! Stakkels min pige, som altid skal undvære den ene af sine forældre!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få knust ens hjerte, af ens 3 årige..

Jeg hentede hende i dag, og jeg er altid lige inde og sige Hej, og så skulle jeg jo se hendes julegaver.

Jeg sætter mig i sofaen, og hendes far beslutter hun skal have klippet negle - det foregår så med en kildetur bagefter, først af mig også løfter hendes far hende ellers og fjoller lidt med hende - og ligger hende ovenpå mig og kilder hende..

Også sker det. Da han stopper med at kilde - siger hun:

Jeg ville ønske vi altid kunne være sammen, alle sammen.. For evigt.

Puha, kunne have vrælet der!! Stakkels min pige, som altid skal undvære den ene af sine forældre!

:kram

Det var sikkert den bedste beslutning for alle at i ikke er sammen hele tiden -og det forstår hun om nogle år :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig glad for min lejlighed, men hvor ville jeg ønske at der var bedre isoleret. Eller i hvert fald bare tætningslister i vinduerne og nogle radiatorer, der virker. I stuen og køkkenet mangler der stykker af tætningslister i vinduer, hvilket gør at vinden bare suser ind. Radiatorerne varmer en halv dag og bliver så fuldstændig kolde, indtil man drejer lidt frem og tilbage på termostaterne. Er lidt træt af at sove med uldsokker og termoundertøj, samt sidde med dyne over mig i stuen.

Kunne det være termostater med varmeføler? Vores radiatorer er også kolde indimellem, men det er fordi temperaturen i rummet er som den skal være. Så prøv at mål hvor mange grader der er i rummet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få knust ens hjerte, af ens 3 årige..

Jeg hentede hende i dag, og jeg er altid lige inde og sige Hej, og så skulle jeg jo se hendes julegaver.

Jeg sætter mig i sofaen, og hendes far beslutter hun skal have klippet negle - det foregår så med en kildetur bagefter, først af mig også løfter hendes far hende ellers og fjoller lidt med hende - og ligger hende ovenpå mig og kilder hende..

Også sker det. Da han stopper med at kilde - siger hun:

Jeg ville ønske vi altid kunne være sammen, alle sammen.. For evigt.

Puha, kunne have vrælet der!! Stakkels min pige, som altid skal undvære den ene af sine forældre!

Av :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg vågner fordi at N snakker højt med sine venner i høretelefoner og jeg er tvunget til at sove i stuen pga kulde i soveværelset :rolleyes

Jeg skal op om 4 timer og klar til en arbejdsdag med fuld fart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah vågner HELE tiden... Så nu vasker jeg tøj! Gider ikke engang forsøge at sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg sover pt i stuen efter fødslen fordi jeg har svært ved at komme ind og ud af vores seng...nå men manden sover med begge drenge i soveværelset. Aftalen er hvis de vågner skal han bare kalde på mig for hjælp...vågnede nu for anden nat i træk da Niklas virkelig græd højt...og manden bare sover lige ved siden af liften :-( så må ind og vække ham og tage Niklas Self...sidder så og giver ham mad lig ved siden af soveværelset og han gylper så lidt og kalder så på manden for hjælp fordi min ryg driller efter fødslen...men selvom jeg halvvejs råber hører han mig ikke på trods af der kun var gået 15 min...suk håber snart min mand lærer at vågne om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sovet maks 2 timer! Fra omkring kl 22-00... Om jeg er træt? Ja!

Selvfølgelig skal jeg på arbejde snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke blevet til meget søvn i nat.. Pigebarnet har seriøst mavekramper når tarmene arbejder, så jeg var vågen i over en time efter hun havde spist fordi hun skreg. Og så sov hun i knap 2 timer derefter og har så lidt spist igen. Og vækkeuret ringer om 20 min...

Yay for første dag efter ferien eller noget...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der de dage hvor man vågner op til -4 grader, totalt mørke og mega blæst, hvor man lige spørger sig selv en ekstra gang om hvorfor det var sådan en god ide at have hunde, der er totalt ligeglade med vejret og bare VIL ud?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag efter ferien og så er DP syg! :(

Fandme træls når det OGSÅ er min første dag som ledig og jeg skal ha ordnet en del omkring det i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommune og pladsanvisningen der først åbner kl 10......... Hurrraaaaaa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der de dage hvor man vågner op til -4 grader, totalt mørke og mega blæst, hvor man lige spørger sig selv en ekstra gang om hvorfor det var sådan en god ide at have hunde, der er totalt ligeglade med vejret og bare VIL ud?!?!?

Haha, men vapserne æææææælsker dig :biglove ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, men vapserne æææææælsker dig :biglove ;)

Det har de virkelig bare at gøre! Shit det var koldt :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træææææææt! W var ikke fan af at farmand skulle på arbejde og altså ikke kunne putte mere klokken 5, så vi har været oppe siden. Eller jeg har faktisk været oppe siden 4, for da vågnede N til mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træææææææt! W var ikke fan af at farmand skulle på arbejde og altså ikke kunne putte mere klokken 5, så vi har været oppe siden. Eller jeg har faktisk været oppe siden 4, for da vågnede N til mad.

Kaffe... :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare pis koldt! Frost+kuling brrrr.

Og jeg skal til tandlæge. Kan ik være i mig selv lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe... :zzz

Ad ;) cola!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.