tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At det åbenbart er blevet voldsomt tabu at amme i Hjørring. Vi var til juletræsfest, hvor jeg er kravlet op på en mørk trappe hvor der ingen andre er og som fører op til et aflåst område, for at give Eigil mad.

Der kommer så en mormor op med hendes børnebørn som gerne vil kører på gelænderet. Hun skælder mig så ud over at sidde og amme Eigil.

Hallo det var en mørk trappe der førte op til en aflåst balkon og det var her personalet anbefalede mig at amme, da ingen havde noget og lave deroppe.

Sagde du ikke bare, at hun skulle flette næbet?! :blink :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sagde du ikke bare, at hun skulle flette næbet?! :blink :prik

Jeg sagde hun kunne tage hendes øjne og glo den anden vej. Kom godt nok til at bide pænt meget af hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det åbenbart er blevet voldsomt tabu at amme i Hjørring. Vi var til juletræsfest, hvor jeg er kravlet op på en mørk trappe hvor der ingen andre er og som fører op til et aflåst område, for at give Eigil mad.

Der kommer så en mormor op med hendes børnebørn som gerne vil kører på gelænderet. Hun skælder mig så ud over at sidde og amme Eigil.

Hallo det var en mørk trappe der førte op til en aflåst balkon og det var her personalet anbefalede mig at amme, da ingen havde noget og lave deroppe.

:o :o :o hvor er det vildt! Jeg går selv helst lidt af vejen - det kan man mene om, hvad man vil - men når man så faktisk netop er gået af vejen, så skal der den onde lyneme noget til at bitche alligevel :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o hvor er det vildt! Jeg går selv helst lidt af vejen - det kan man mene om, hvad man vil - men når man så faktisk netop er gået af vejen, så skal der den onde lyneme noget til at bitche alligevel :blink

Jeg kunne forstå hende hvis jeg havde siddet inde midt i salen og ammet, men som du siger - jeg er gået væk og den eneste grund til hun sp mig, var fordi hende barnebarn skulle kører fra toppen af trappen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sagde hun kunne tage hendes øjne og glo den anden vej. Kom godt nok til at bide pænt meget af hende.

Fnis, det er fandme i orden :D Håber hun fik lidt at tænke over. Du overreagerede ihvertfald ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne forstå hende hvis jeg havde siddet inde midt i salen og ammet, men som du siger - jeg er gået væk og den eneste grund til hun sp mig, var fordi hende barnebarn skulle kører fra toppen af trappen

Hun skulle ikke sige noget til mig om jeg så havde siddet midt i salen! Nå! Jeg skærmer altid efter bedste evne, tager hensyn osv. men jeg NÆGTER at skulle gemmes væk fordi jeg giver mit barn mad. Så må folk altså glo væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skulle ikke sige noget til mig om jeg så havde siddet midt i salen! Nå! Jeg skærmer altid efter bedste evne, tager hensyn osv. men jeg NÆGTER at skulle gemmes væk fordi jeg giver mit barn mad. Så må folk altså glo væk!

Nu har jeg det bedst med selv at gå sådan lidt til

side. I hvert fald i store forsamlinger og også af hensyn til at så er der ro for eigil til at spise.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg det bedst med selv at gå sådan lidt til

side. I hvert fald i store forsamlinger og også af hensyn til at så er der ro for eigil til at spise.

Jojo det gør jeg jo også, men ikke fordi amning er noget der skal gemmes væk (som du jo heller ikke mener, men som hende damen gør!).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaah min mor er her i tilfælde af jeg skulle gå i fødsel. Men nøj det er træls hun ligger og snorker så højt jeg ikk kan sove for det når jeg om ganske få timer skal op og sættes igang på sygehuset...:-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i nattevagt og er sulten -men har ikke noget Mad med :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke sove... jeg er træt, rolig, afslappet, jeg har det godt fysisk og egentlig også helt fint psykisk. Manden snorker sagte, betten mumler i søvne, alt er beroligende og mørkt og der har jeg så ligget i næsten 4 timer, jeg syns selv jeg har været ufatteligt tålmodig. Men sove, nej... Mine tanker er åbenbart vældig underholdende og holder en fest om jeg vil det eller ej. 

 

I give up... så må jeg sku sove til næste år eller noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke sove... jeg er træt, rolig, afslappet, jeg har det godt fysisk og egentlig også helt fint psykisk. Manden snorker sagte, betten mumler i søvne, alt er beroligende og mørkt og der har jeg så ligget i næsten 4 timer, jeg syns selv jeg har været ufatteligt tålmodig. Men sove, nej... Mine tanker er åbenbart vældig underholdende og holder en fest om jeg vil det eller ej.

I give up... så må jeg sku sove til næste år eller noget...

Haha (eller...). 2016 må også blive året hvor jeg får lidt mere søvn.

Sweet dreams:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Alberte råbte på mad kl 5...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken var ikke en gang 7.30, da de begyndte at skyde nytårskrudt af <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken var ikke en gang 7.30, da de begyndte at skyde nytårskrudt af <_<

Ikke i orden! Sikke nogle klaphatte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken var ikke en gang 7.30, da de begyndte at skyde nytårskrudt af <_<

Samme her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baaah min mor er her i tilfælde af jeg skulle gå i fødsel. Men nøj det er træls hun ligger og snorker så højt jeg ikk kan sove for det når jeg om ganske få timer skal op og sættes igang på sygehuset...:-/

:kiss :kram2 god igangsættelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha (eller...). 2016 må også blive året hvor jeg får lidt mere søvn.

Sweet dreams:)

Tak - jamen det er da også et fair nytårsforsæt  ;)

 

Ja jeg fik sovet ca 2 timer. Så op med Lilly, og lagde mig på sofaen men af uforklarlige årsager piv vågen og ikke spor i slappe af humør. Jeg tror jeg har fået søvnunderskuds stress, hvilket er ret åndssvagt når jeg ellers har det helt fint  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har tynd mave for 3. dag i træk. Er virkelig overrasket over, at ingen af os andre er smittet endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - jamen det er da også et fair nytårsforsæt ;)

Ja jeg fik sovet ca 2 timer. Så op med Lilly, og lagde mig på sofaen men af uforklarlige årsager piv vågen og ikke spor i slappe af humør. Jeg tror jeg har fået søvnunderskuds stress, hvilket er ret åndssvagt når jeg ellers har det helt fint :wacko

Det kan være ret svært at komme ud af. Håber det løser sig selv allerede i nat:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har tynd mave for 3. dag i træk. Er virkelig overrasket over, at ingen af os andre er smittet endnu.

Uh den omgang har vi lige været igennem. 6 dage blev det til.... Håber virkelig ikke i andre blev ramt. Jeg fik det dagen efter CE fik det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dementor mand som kun har sovet 8 timer i nat  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit ej jeg kan slet ikke ta det seriøst... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der med de mænd?

Min er så muggen over kun 9 timers søvn og så at han har taget lidt på.

Han er ved at være værre end en teenage pige på det punkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh den omgang har vi lige været igennem. 6 dage blev det til.... Håber virkelig ikke i andre blev ramt. Jeg fik det dagen efter CE fik det :(

Nu kaster han også op :( Har sat 3. maskine lorte/bræk tøj over nu <_<

Kan simpelthen ikke forestille mig, at vi andre går fri :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dementor mand som kun har sovet 8 timer i nat  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit ej jeg kan slet ikke ta det seriøst...

  

Hvad er der med de mænd?

Min er så muggen over kun 9 timers søvn og så at han har taget lidt på.

Han er ved at være værre end en teenage pige på det punkt.

Må vi bede om en pakke kleenex og en stor pakke kiks til de små svæklinge... :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.