tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Øv jeg gik i seng kl 22.45 i håbet om at nå at falde i søvn inden fyrværkeriet begyndte... Men jeg har stadig ik fået sovet pga fyrværkeri før midnat og er bare hængendes træt og ved at august vågner lige om lidt...

Ligger lidt med en træls følelse af, at jeg ligeså godt ku ha blevet i stuen ig hygget med Torben og en meget bange hund.. Nøj jeg hader fyrværkeri!!

Kram til alle jer med bange børn og hunde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Børnefamilie nytår :rolleyes

N snorker ved min side, J prøver at overbevise W om at sove mens støjniveauet bare stiger. Ej men!

Ja ja, men familielivet var jo det jeg ønskede mig, med alt det medbringer ;)

Oooog et nyt hosteanfald fik al mælken til at komme op igen - så efter skift af dyne og tøj (yderst til inderst) ligger jeg nu i sengen med reeet vågen baby :rolleyes

På den positive side så er vapsen så tryg i dobbeltsengen, at han snorket stille, imens helvede er brudt løs udenfor :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover stadig ikke :( Vi gik i seng til midnat men jeg kan bare ikke finde ro eller en behagelig stilling at ligge i. Gider ikke være gravid mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også fesent nytår her. Adam gad ikke sove, så det kæmpede vi med fra 20 til 22. Kl. 23.30 vågnede et andet barn i selskabet, kl. 00.30 kastede pågældende barn op over det hele og kl. 1 vågnede Adam. Han er lige faldet i søvn i sin egen seng, håber han sover til i morgen tidlig <_< (Om lidt altså)

Edit: han vågnede efter ti minutter og så brugte jeg 30 på at få ham til at sove igen - for at komme ind til en snorkede mand der vel at mærke fik lov at sove til 10.30 i formiddags! Hmpfr!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågen baby med mavekneb og sovende mand...

Hvorfor er det lige at dette er korrekt 99 % af alle tilfælde hos alle familier og det ikke er mændene 50 % af gangene???

Fordi avlspleje-generne gør, at kvinden hører børnene først, kvinderne aldrig beder mændene om det og mændene ikke gør det af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oooog et nyt hosteanfald fik al mælken til at komme op igen - så efter skift af dyne og tøj (yderst til inderst) ligger jeg nu i sengen med reeet vågen baby :rolleyes

På den positive side så er vapsen så tryg i dobbeltsengen, at han snorket stille, imens helvede er brudt løs udenfor :zzz

Arg <_<

Håber hun faldt okay hurtigt i søvn igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg <_<

Håber hun faldt okay hurtigt i søvn igen :)

Det tog sin tid - jeg endte med bare at trække kjolen af og blive i sengen... Men altså, fred være med det - hun var okay fredelig, bare lidt længe om at fald hen, og af nytår med baby på knap to mdr, smølf på to og et halvt år, pige på tolv og lille hund (fire år:-), så synes jeg egentlig, at det gik okay (selvom jeg missede selve nytåret. Hunden var eksemplarisk og smølfen hørte vi ikke en lyd fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi avlspleje-generne gør, at kvinden hører børnene først, kvinderne aldrig beder mændene om det og mændene ikke gør det af sig selv ;)

Nemlig ;) Ligestillingen har trange kår på nogle områder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Theo og Jer, LilleMi :(

Jeg Googlede jo lige rundt den anden dag og læste, at spædbørn under 3 mdr. meget sjældent for tarmvira (aka Roskildesyge).

Jeg krydser fingre for Jer allesammen :goodluck :kiss

Åh hvor dejligt. Hun (og vi) er heldigvis stadig ikke ramt! :goodluck

Og det på trods af at Theo virkelig sked meget i går :unsure Så jeg måtte tørre lort op fra badeværelsesgulvet flere gange, fordi han ikke helt nåede op på toilettet. Blandt andet midt i madlavning og forret :rolleyes

Dejligt at vi bare var os :) Og vi fik ærlig talt lidt grineflip over, hvor kikset en nytårsaften det var ^_^ Theo faldt i søvn på sofaen under nytårstalen. Den lille stakkel. Vi faldt i søvn ved 23-tiden, men jeg vågnede kl. 00.03, fordi fyrværkeriet var så vanvittigt :blink

Det stilnede heldigvis af efter en times tid :)

Godt nytår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nok den sløjeste nytårsaften til dato <_< Og ja, i datid, for den er slut :(

Det bliver første gang i 14 år, at jeg ikke skal sende de traditionelle 2 raketter med navne på afsted til himmels til midnat. Det er faktisk det værste :(

Øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Søren ER syg. Så alene med 2 børn inkl. rastløs 4-årig. Yay, eller noget <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Søren ER syg. Så alene med 2 børn inkl. rastløs 4-årig. Yay, eller noget <_< :(

Ej hvor øv :(

Kæmpe kram :kram

Måske et smut på legeplads med Sofie sovende i barnevognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt. Hun (og vi) er heldigvis stadig ikke ramt! :goodluck

Og det på trods af at Theo virkelig sked meget i går :unsure Så jeg måtte tørre lort op fra badeværelsesgulvet flere gange, fordi han ikke helt nåede op på toilettet. Blandt andet midt i madlavning og forret :rolleyes

Dejligt at vi bare var os :) Og vi fik ærlig talt lidt grineflip over, hvor kikset en nytårsaften det var ^_^ Theo faldt i søvn på sofaen under nytårstalen. Den lille stakkel. Vi faldt i søvn ved 23-tiden, men jeg vågnede kl. 00.03, fordi fyrværkeriet var så vanvittigt :blink

Det stilnede heldigvis af efter en times tid :)

Godt nytår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og Søren ER syg. Så alene med 2 børn inkl. rastløs 4-årig. Yay, eller noget <_< :(

:kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågen baby med mavekneb og sovende mand...

Hvorfor er det lige at dette er korrekt 99 % af alle tilfælde hos alle familier og det ikke er mændene 50 % af gangene???

Jeg er dødheldig med min mand! Tim tager mere end sin del.. Da Storm var helt lille tog jeg nætterne, og så stod han op med ham (det var oftest ved 5tiden dengang), og lod mig sove til han skulle afsted på arbejde. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber Theo har det bedre :kram2

Tak :kram2

Der har endnu ikke været noget, men han er træt og sidder bare i sofaen og ser tegnefilm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tømmermænd :puke

Min egen skyld, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg gik i seng kl 22.45 i håbet om at nå at falde i søvn inden fyrværkeriet begyndte... Men jeg har stadig ik fået sovet pga fyrværkeri før midnat og er bare hængendes træt og ved at august vågner lige om lidt...

Ligger lidt med en træls følelse af, at jeg ligeså godt ku ha blevet i stuen ig hygget med Torben og en meget bange hund.. Nøj jeg hader fyrværkeri!!

Kram til alle jer med bange børn og hunde...

Jeg håber, at du endte med at få lidt søvn alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til alle de syge :kram (og i dagens anledning også til de tømmermandsramte :D :kram)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man bare ikke kan være et sted i DK uden at det skal gå amok med fyrværkeri til midnat...

Min lille dreng er simpelthen så bange for det, og uanset hvor meget vi forsøger at vise ham at det bare er lys og lyd, at vi passer på ham etc, så er han bare bange for det, og alle de brag gør han utryg. Selv knaldperler gær ham bange!!!

Så nu sidder jeg på gulvet på det værelse han sover i, fordi han bliver ved med at vågne af lydende og være bange.

Stakkels knægt!

Av... Jeg håber, at han endte med at sove fra det værste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøøøj, hvor har jeg tømmermænd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøøøj, hvor har jeg tømmermænd :(

Vand, vand og vand! Og søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, at du endte med at få lidt søvn alligevel :kiss

Tak søde... Det var så godt som ingen søvn. Jeg faldt i søvn ved 1 tiden August vågnede kl 2, og igen kl 4.30, hvor jeg brugte 1 time på at få ham til at sove. Troede jeg for han vågnede 10 min efter og ville kun sove klods op af mig... Så måske sammen lagt 3 timer ... Gaaaaab... Og med sur 3 årig er det herligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man gerne være træt af sin bonusdatter? Hun har virkelig halm i ørerne, men kun overfor mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man gerne være træt af sin bonusdatter? Hun har virkelig halm i ørerne, men kun overfor mig

det må man gerne, men mon ikke det er hendes mor (og kæreste) der er skurken bag hendes opførsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.