tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Føler mig ikke særligt moderlig idag. Jeg trænger til renlighed, skønhed og STILHED, og det harmonerer ikke særligt godt med en baby og en 3-årig (som lige har skreget "DUMME MOR!" af mig fordi jeg kom til at sætte en tegnefilm på, der ikke lige passede Herren <_< :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er slået hjem i ludo af super sløj Simon og små pilfingerbøller der piller i alt på skift.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør elliot også! :gal hver gang noget ikke liiiige går efter hans hoved får jeg en flad. Jeg bliver vanvittig! Men også en lille smule glad for at vi ikke er alene :blush :kram2

:ditto Adam slår også når han bliver fornærmet over et nej eller hvis noget ikke gør som han vil. Mega rart at det ikke kun er her det foregår :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en dreng der slår... Men også bider, napper og kradser :( Vi ved snart ikke hvad vi skal gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh, hvor er det dejligt at det ikke bare er min dreng der er en uopdragen unge, men faktisk bare helt normal! :kram2

Jeg bliver bare så frustreret og rasende og ked af det på en gang.. I dag begyndte jeg faktisk at tude... :blush Man er vel lidt hormonelt præget! :lol Men samtidig tænker jeg at han ikke tager skade af at se at folk bliver rigtig kede af det når han slår! :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser også helt rødt når Elliot bliver ved med at slå mig! Han sparker også helt vildt på puslebordet ind i mellem. Jeg kan slet ikke have det! Så du er ikke alene :kram

Edit: nå ja, her slår og skubber han også andre børn. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg skal snart være alene med børnene i 4 dage. Det er jeg godt nok spændt på :blink

Wauw... Og jeg, der er smågnaven over, at gemalen render af pladsen to gange i morgen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op!!!!

Skoldkopper samtidig med at manden er på kursus mellem 2 og 3 dage per uge de næste uger, lillepige som har kontroller på sygehuset, hørescreening og som muligvis er blevet smittet (det skulle dælme ikke undre mig), og barnevelsignelsen er så åbenbart stort set umulig at få planlagt, da præsten enten ikke er der, holder afsked for de andet præstepar eller min niece har fødselsdag - eller det er påske.

Jeg gider ikke mere!!!

:boo :boo :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op!!!!

 

Skoldkopper samtidig med at manden er på kursus mellem 2 og 3 dage per uge de næste uger, lillepige som har kontroller på sygehuset, hørescreening og som muligvis er blevet smittet (det skulle dælme ikke undre mig), og barnevelsignelsen er så åbenbart stort set umulig at få planlagt, da præsten enten ikke er der, holder afsked for de andet præstepar eller min niece har fødselsdag - eller det er påske.

 

Jeg gider ikke mere!!! 

 

:boo :boo :boo

Det forstår jeg godt, du ikke gør! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælper immunforsvaret :)

Hvad for nogle bruger du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er nok sippet, men at se min svigermor stå og tørre hænder i min datters stofble, efter at have skiftet hende, for bagefter at ligge den på skuldren og ligge min datter op af den :( hvad fanden laver hun. Godt jeg ikke stod derinde, så havde jeg nok kommet til at sige noget. Da hun havde lagt den tog jeg den bare og smed den til vask. Føj for pokker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op!!!!

 

Skoldkopper samtidig med at manden er på kursus mellem 2 og 3 dage per uge de næste uger, lillepige som har kontroller på sygehuset, hørescreening og som muligvis er blevet smittet (det skulle dælme ikke undre mig), og barnevelsignelsen er så åbenbart stort set umulig at få planlagt, da præsten enten ikke er der, holder afsked for de andet præstepar eller min niece har fødselsdag - eller det er påske.

 

Jeg gider ikke mere!!! 

 

:boo :boo :boo

Kan jeg fandme godt forstå. Håber du har nogen til at aflaste lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sindssyge mor!!!

Åh nej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er nok sippet, men at se min svigermor stå og tørre hænder i min datters stofble, efter at have skiftet hende, for bagefter at ligge den på skuldren og ligge min datter op af den :( hvad fanden laver hun. Godt jeg ikke stod derinde, så havde jeg nok kommet til at sige noget. Da hun havde lagt den tog jeg den bare og smed den til vask. Føj for pokker

Her har vi også forskellige ;) så synes ikke du er sippet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh så sidder man med maling og pensler everywhere og så er der sulten bebs :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw... Og jeg, der er smågnaven over, at gemalen render af pladsen to gange i morgen :blush

Ja det er også lidt crazy :wacko Min kæreste skal til London med sin far.

Men jeg har mine forældre 10 min. væk, hvis jeg skulle få brug for hjælp :) Vil dog gerne prøve det af alene først og se hvordan det går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove - ih!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Theo vågner så meget om natten for tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Theo vågner så meget om natten for tiden <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også lidt crazy :wacko Min kæreste skal til London med sin far.

Men jeg har mine forældre 10 min. væk, hvis jeg skulle få brug for hjælp :) Vil dog gerne prøve det af alene først og se hvordan det går.

Kan I så stoppe med at skræmme mig :LOL

Min kæreste arbejder offshore og jeg vil komme til at stå meget alene med junior i perioder på mindst to uger ad gangen... Er det mon for sent at fortryde nu?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I så stoppe med at skræmme mig :LOL

Min kæreste arbejder offshore og jeg vil komme til at stå meget alene med junior i perioder på mindst to uger ad gangen... Er det mon for sent at fortryde nu?! :D

Det er jo et spørgsmål om vane :) du får vel så også din kæreste hjemme hele dage i perioder? Du skal i hvert fald bare huske på, at enlige mødre og fædre klarer det hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I så stoppe med at skræmme mig :LOL

Min kæreste arbejder offshore og jeg vil komme til at stå meget alene med junior i perioder på mindst to uger ad gangen... Er det mon for sent at fortryde nu?! :D

Ro på, ro på :)

Jeg, og enkelte andre herinde, som ikke er særlig aktive herinde

, er ofte alene med børnene og et par stykker af os har 2 børn på hhv. 3 og 1 år og vi overlever altså fint ;)

Det kan da være drønhårdt, især ved sygdom hvor måske både mor og begge børn er ramt, men vi overlever det altså uden problemer :)

Jeg vil sige, at der klart er en vane sag og om at se det positive i tingene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I så stoppe med at skræmme mig :LOL

Min kæreste arbejder offshore og jeg vil komme til at stå meget alene med junior i perioder på mindst to uger ad gangen... Er det mon for sent at fortryde nu?! :D

Altså jeg er nu slet ikke nervøs for det :)

Det der bliver udfordringen lige pt er jo, at jeg har en meget lille baby, der er ret ammeafhængig, så der vil jo være meget tid, hvor jeg er låst til sofaen og ikke kan hoppe og springe for storebror. Men han er trods alt 4 år, så han er jo heldigvis rimelig selvkørende :)

Kan ikke huske om du har et barn i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro på, ro på :)

Jeg, og enkelte andre herinde, som ikke er særlig aktive herinde

, er ofte alene med børnene og et par stykker af os har 2 børn på hhv. 3 og 1 år og vi overlever altså fint ;)

Det kan da være drønhårdt, især ved sygdom hvor måske både mor og begge børn er ramt, men vi overlever det altså uden problemer :)

Jeg vil sige, at der klart er en vane sag og om at se det positive i tingene :)

Som jeg lige skrev ovenfor, så handler det jo om, at os der nævnte det har meget små ammebørn uden rytmer endnu. Det er nu alligevel noget andet end en 1-årig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da bare lige tilføje til min brok fra igår at det normalt ikke er et problem at være alene med begge børn (hhv 21 og 4 mdr) men lige igår var den ældste bare helt opløst over at hendes far ikke var hjemme og så er det altså op ad bakke, når hun kun vil have far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.