tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Sur på systemet lige nu. Z skal starte i sin nye gamle bh på mandag, men grundet hendes mors manglende vilje til at samarbejde, har jeg ikke kunne skrive hende op, altså vælter det hele sammen med helligdage og derfor ved jeg ikke om hun reelt kan komme i børnehave på mandag. Hun HAR pladsen, men formelle ting som opskrivning har vi ikke kunne fikse pga moderen. Tænker, at jeg må ringe til lederen mandag morgen og derefter til kommunen der først åbner kl. 10. Faktum er, at retten ikke er kommet med en afgørelse, så vi står i ingenmandsland og det er noget lort! For barnet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kaster han også op :( Har sat 3. maskine lorte/bræk tøj over nu <_<

Kan simpelthen ikke forestille mig, at vi andre går fri :unsure

Ej puuuhh, stakler!! Håber altså i kan komme udenom det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puuuhh, stakler!! Håber altså i kan komme udenom det

Tak :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dementor mand som kun har sovet 8 timer i nat  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit  :lolhit ej jeg kan slet ikke ta det seriøst...

  

Hvad er der med de mænd?

Min er så muggen over kun 9 timers søvn og så at han har taget lidt på.

Han er ved at være værre end en teenage pige på det punkt.

Haahr sådan en hat jeg også. Han beklagede sig over jeg vækkede ham kl 11 ;)

Og efter 10 min møffen kom han med beskeden at han lige ville spise sig noget morgen ad og så gå i seng igen så han var klar til i aften.... Han havde ikke lige kunne komme i seng igår så var først kommet ind kl 4.

Fik så pænt besked på at middagslur kunne han godt tage men han bevilge stadig være den der havde ansvar for CE. For jeg skulle sove... BUM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kaster han også op :( Har sat 3. maskine lorte/bræk tøj over nu <_<

Kan simpelthen ikke forestille mig, at vi andre går fri :unsure

Krydser for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser for jer :kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi:

Oh no! God bedring med stakkels Theo og alverdens kryds for at i slipper :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi:

Oh no! God bedring med stakkels Theo og alverdens kryds for at i slipper :goodluck

Tak søde :kiss

Gad vide hvordan et spædbarn ville reagere på sådan en omgang? :unsure

Har lagt hende ud i barnevognen til en forhåbentlig lang lur. Så kan hun få noget frisk luft væk fra bakterierne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Gad vide hvordan et spædbarn ville reagere på sådan en omgang? :unsure

Har lagt hende ud i barnevognen til en forhåbentlig lang lur. Så kan hun få noget frisk luft væk fra bakterierne :rolleyes

Krydser fingre for jer! Her havde junior mavehalløj flere gange, lige da Sigrid var ret ny - men hun gik som den eneste helt fri :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer! Her havde junior mavehalløj flere gange, lige da Sigrid var ret ny - men hun gik som den eneste helt fri :goodluck

Tak :kiss

Håber også det sker her! Og da allerhelst at ingen andre bliver ramt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand der laver kransekage. Han har nu besat køkkenet siden kl.var 10 og vi andre er altså vedvarende at være sulten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Håber også det sker her! Og da allerhelst at ingen andre bliver ramt ;)

Haha, ja helst ingen ramte - kan bare huske, at mit fokus var stift rettet mod den nyfødte (og så var jeg svært taknemmelig for, at junior havde kærlig far med frie hænder til at nusse om ham).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kaster han også op :( Har sat 3. maskine lorte/bræk tøj over nu <_<

Kan simpelthen ikke forestille mig, at vi andre går fri :unsure

Åh nej :(

God bedring og håber I slipper! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

God bedring og håber I slipper! :kram2

Tak :kram2

Er glad for at vi alligevel bare skal være hjemme i aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arggg! Vi skulle være ude ved Ks venner her kl 17, og er først på vej nu. Det er en køretur på 45 min.

Han er godt muggen, men har intet initiativ selv gjort til at få pakket og gjort klar til at tage afsted.

I stedet har han siddet hele dagen og spillet computer.

Jeg har haft brug for en lur siden jeg stod op, for min nat har mildt sagt været et mareridt. Oveni er jeg mentalt brugt oven på de sidste dage. Han har svært ved at forstå at jeg er trist, fordi det var min xs mor.

Så han har bare daset i dag, mens jeg har kæmpet med nul energi, en tumling der har været et stort energibundt og vil-døv, og oveni skulle få pakket pusletaske og alt det andet der skal med.

Jeg er så brugt Nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arggg! Vi skulle være ude ved Ks venner her kl 17, og er først på vej nu. Det er en køretur på 45 min.

Han er godt muggen, men har intet initiativ selv gjort til at få pakket og gjort klar til at tage afsted.

I stedet har han siddet hele dagen og spillet computer.

Jeg har haft brug for en lur siden jeg stod op, for min nat har mildt sagt været et mareridt. Oveni er jeg mentalt brugt oven på de sidste dage. Han har svært ved at forstå at jeg er trist, fordi det var min xs mor.

Så han har bare daset i dag, mens jeg har kæmpet med nul energi, en tumling der har været et stort energibundt og vil-døv, og oveni skulle få pakket pusletaske og alt det andet der skal med.

Jeg er så brugt Nu :boo

Jeg var blevet hjemme... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels Theo og Jer, LilleMi :(

Jeg Googlede jo lige rundt den anden dag og læste, at spædbørn under 3 mdr. meget sjældent for tarmvira (aka Roskildesyge).

Jeg krydser fingre for Jer allesammen :goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nok den sløjeste nytårsaften til dato <_< Og ja, i datid, for den er slut :(

Det bliver første gang i 14 år, at jeg ikke skal sende de traditionelle 2 raketter med navne på afsted til himmels til midnat. Det er faktisk det værste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da nok den sløjeste nytårsaften til dato <_< Og ja, i datid, for den er slut :(

Det bliver første gang i 14 år, at jeg ikke skal sende de traditionelle 2 raketter med navne på afsted til himmels til midnat. Det er faktisk det værste :(

:(

Bøllebaby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Bøllebaby?

Tja... Alt gik ligesom bare skævt. Sofie har nu været som hun plejer. Mest af alt er Søren ramt af begyndende mande-influenza, så hans overskud har været ikke eksisterende, hvilket 'gik ud over' Anna :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft den mest sløve nytårsaften EVER .. Det har egentlig været skide hyggeligt med go mad, men det har også bare været en meget opdelt aften. Jeg har puttet elin som var ved at gå helt fra snøvsen og bare trængte til at komme i seng ( kl 20 - så ku vi ik strække den længere) og Torben har så brugt det meste af aftenen på at putte august. Så nu er jeg gået i seng, for at gøre klar til endnu en strenge nat og Torben er lige kommet ind i stuen - og nu er det hans tur til at slappe af. ( det skal så siges at i solidaritet med Torben fik jeg ordnet køkken og flasker imens han puttede, så huset ik ligner et lokum imorgen.

Men det er første gang i ja, lige så lang tid jeg kan huske, at jeg går glip af kl 00.00 en nytårsaften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det er så ikke lige nu at W skal vågne og være ked :( Her er komplet stille udenfor, jeg er bange for at han bliver mega ked af det når det bimle bamler til midnat. Og så vil jeg da være lidt ærgelig over ikke at kunne skåle med J til midnat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! Det er så ikke lige nu at W skal vågne og være ked :( Her er komplet stille udenfor, jeg er bange for at han bliver mega ked af det når det bimle bamler til midnat. Og så vil jeg da være lidt ærgelig over ikke at kunne skåle med J til midnat.

Sigrid er lige blevet vækker af hoste og forlanger bryst - det var heller ikke liiiige min plan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid er lige blevet vækker af hoste og forlanger bryst - det var heller ikke liiiige min plan :rolleyes

Børnefamilie nytår :rolleyes

N snorker ved min side, J prøver at overbevise W om at sove mens støjniveauet bare stiger. Ej men!

Ja ja, men familielivet var jo det jeg ønskede mig, med alt det medbringer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man bare ikke kan være et sted i DK uden at det skal gå amok med fyrværkeri til midnat...

Min lille dreng er simpelthen så bange for det, og uanset hvor meget vi forsøger at vise ham at det bare er lys og lyd, at vi passer på ham etc, så er han bare bange for det, og alle de brag gør han utryg. Selv knaldperler gær ham bange!!!

Så nu sidder jeg på gulvet på det værelse han sover i, fordi han bliver ved med at vågne af lydende og være bange.

Stakkels knægt!

Åh stakkels barn! Jeg føler med ham (og spjætter selv hver gang <_< )!

Og kram til moren også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.