tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne brokke mig lidt, bare en smule :whistling over folk der har så travlt når de handler at det var nødvendigt at smadre lågen til mælkekøleren op i mit ene mega ømme bryster, for at hente en cremefine, jøsses :rolleyes

Kom til at sige ret højt, det var da godt du fik den cremefine :LOL

Men hold nu op det gjorde ondt, de er ømme nok i forvejen, så var det virkelig nødvendigt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne brokke mig lidt, bare en smule :whistling over folk der har så travlt når de handler at det var nødvendigt at smadre lågen til mælkekøleren op i mit ene mega ømme bryster, for at hente en cremefine, jøsses :rolleyes

Kom til at sige ret højt, det var da godt du fik den cremefine :LOL

Men hold nu op det gjorde ondt, de er ømme nok i forvejen, så var det virkelig nødvendigt :rolleyes

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :O

Ja og mon folk er bange for at komme til at sulte :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde :kiss

Tror bare ikke K ville bryde sig om det.

Jeg kunne bare godt bruge at vi bare var os derhjemme med Pixie og lidt film. Total afslapning

Kan så godt forstå dig. Vi skal også ud men heldigvis har jeg fået besked på at der er fuld forståelse for hvis jeg på et tidpunkt bare vil hjem. Så bliver M bare. Så jeg ser efter maden om jeg evt vil hjem og slappe der eller hvad :) Håber du får en hyggelig aften trods alt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig lidt, bare en smule :whistling over folk der har så travlt når de handler at det var nødvendigt at smadre lågen til mælkekøleren op i mit ene mega ømme bryster, for at hente en cremefine, jøsses :rolleyes

Kom til at sige ret højt, det var da godt du fik den cremefine :LOL

Men hold nu op det gjorde ondt, de er ømme nok i forvejen, så var det virkelig nødvendigt :rolleyes

Folk har været lettere sindsyge :unsure

En ældre kvinde med højt hår og høje hæle væltede CE omkuld fordi han ikke rykkede sig hurtigt nok. Nøj M blev sur... Hvad filan sker der for folk altså....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :O

Jeg gruer for når jeg skal ud i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk har været lettere sindsyge :unsure

En ældre kvinde med højt hår og høje hæle væltede CE omkuld fordi han ikke rykkede sig hurtigt nok. Nøj M blev sur... Hvad filan sker der for folk altså....

Stakkels CE :O er han okay? :kram2 hvorfor skal folk være sådan? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :O

De har fået løn i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pffff! Jeg havde bestilt to julegaver (til E og V) på toysrus.dk Jeg havde bestilt indpakning til dem begge. Det kostede (uhyrlige!) 10 kr pr pakke, men jeg valgte at betale det fordi 1. Relativt stor risiko for at V var hjemme når kassen kom og 2. Relativt bøvlet at pakke Es gave (en stor bamse) ind.

Jeg modtager pakken, men kun Vs gave er pakket ind. :prik

Jeg skriver og brokker mig til toysrus og deres løsning er at sende 10 kr retur og en rabatkode på 50 kr.

Det er totalt ligemeget, for jeg pakkede den jo bare selv ind, og E er så lille at det ikke gjorde noget, at hun så den inden jul - hun fatter jo ikke en brik af det alligevel.

Og jeg kan godt se, at hvad skal toysrus ellers gøre, sket er jo sket.

Men i betragtning af at jeg KUNNE have haft en større pige, der dermed havde fået afsløret sin julegave før tid, så synes jeg bare overhovedet ikke, at det er godt nok!

Er vist bare rimelig meget færdig med at bestille (jule)gaver, der er pakket ind på forhånd! Først Salling (de sendte i øvrigt en undskyldning og vil sende chokolade, og de kan jo ikke gøre ret meget andet, men jeg er helt ærligt stadig tosset på dem!) og så toysrus. Det er sgu for ringe :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så vil jeg godt brokke mig over, at vi har været i legeland for at køre V lidt træt, men den eneste, der blev træt, var mig :zzz :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :o

 

 

Ja og mon folk er bange for at komme til at sulte :lolhit

 

Jeg havde glemt alt om nytårshysteriet og endte med at stå i kø i 45 minutter i Bilka blot for lidt sodavand og en steg. For silvan altså - verden går jo ikke under i morgen.

 

En kvinde havde placeret en indkøbsvogn med sin (ca.) 6 årige datter og 6-7 måneder gamle søn i køen og var gået ud efter flere varer. Drengen skreg i vilden sky og pigen anede ikke hvad hun skulle gøre. Hvorfor gør man sådan noget? Var lidt bange for moderens reaktion ved at tage ham op af vognen og trøste ham, men endte med at gøre det. Hun blev bare overrasket da hun kom tilbage og så sit barn i armene på en fremmed, men hvad skal man lige gøre? Hun var ikke bare væk i 2 minutter. Jeg stod med ham i 10 minutter på armen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels CE :O er han okay? :kram2 hvorfor skal folk være sådan? :wacko

Ja, han er ok. Han er sgu sjov for han stillede sig bare op og sagde "jeg er ok far" ;) Nok nærmere M der lige skulle komme sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pffff! Jeg havde bestilt to julegaver (til E og V) på toysrus.dk Jeg havde bestilt indpakning til dem begge. Det kostede (uhyrlige!) 10 kr pr pakke, men jeg valgte at betale det fordi 1. Relativt stor risiko for at V var hjemme når kassen kom og 2. Relativt bøvlet at pakke Es gave (en stor bamse) ind.

Jeg modtager pakken, men kun Vs gave er pakket ind. :prik

Jeg skriver og brokker mig til toysrus og deres løsning er at sende 10 kr retur og en rabatkode på 50 kr.

Det er totalt ligemeget, for jeg pakkede den jo bare selv ind, og E er så lille at det ikke gjorde noget, at hun så den inden jul - hun fatter jo ikke en brik af det alligevel.

Og jeg kan godt se, at hvad skal toysrus ellers gøre, sket er jo sket.

Men i betragtning af at jeg KUNNE have haft en større pige, der dermed havde fået afsløret sin julegave før tid, så synes jeg bare overhovedet ikke, at det er godt nok!

Er vist bare rimelig meget færdig med at bestille (jule)gaver, der er pakket ind på forhånd! Først Salling (de sendte i øvrigt en undskyldning og vil sende chokolade, og de kan jo ikke gøre ret meget andet, men jeg er helt ærligt stadig tosset på dem!) og så toysrus. Det er sgu for ringe :prik

Jeg bestilte indpakning ved Bog og Ide sidste jul - de havde så ladet prisskiltene sidde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, han er ok. Han er sgu sjov for han stillede sig bare op og sagde "jeg er ok far" ;) Nok nærmere M der lige skulle komme sig.

Hvor er han en sej lille fyr :first: :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu klør min ryg også :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men det var da også vanvittigt med mennesker i butikkerne i dag :O

Vi forsøgte Bilka for 2 år siden og opgav pga biler overalt. Derfor holder jeg mig til vores lille Rema i dag :o Det er jo helt vildt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte indpakning ved Bog og Ide sidste jul - de havde så ladet prisskiltene sidde :rolleyes

Tsk!!

Jeg endte faktisk alligevel også med at pakke Vs gave om, dels fordi jeg ikke turde stole blindt på at indholdet var rigtigt (det var det dog) og dels fordi til/fra-kortet var virkelig grimt og udprintet-label-agtigt. Sallings var smukt pakket ind, men at varen indeni så var brugt, det er eddermame uheldigt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde glemt alt om nytårshysteriet og endte med at stå i kø i 45 minutter i Bilka blot for lidt sodavand og en steg. For silvan altså - verden går jo ikke under i morgen.

En kvinde havde placeret en indkøbsvogn med sin (ca.) 6 årige datter og 6-7 måneder gamle søn i køen og var gået ud efter flere varer. Drengen skreg i vilden sky og pigen anede ikke hvad hun skulle gøre. Hvorfor gør man sådan noget? Var lidt bange for moderens reaktion ved at tage ham op af vognen og trøste ham, men endte med at gøre det. Hun blev bare overrasket da hun kom tilbage og så sit barn i armene på en fremmed, men hvad skal man lige gøre? Hun var ikke bare væk i 2 minutter. Jeg stod med ham i 10 minutter på armen.

OH MY GOD! Det kan man da ikke! (Altså gå fra sine børn på den måde) jeg er målløs. Jeg er Maks gået et par meter væk fordi jeg lige skulle have en vare og der ikke var plads til vognen... Men kan altid se min datter... jøsses altså..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde glemt alt om nytårshysteriet og endte med at stå i kø i 45 minutter i Bilka blot for lidt sodavand og en steg. For silvan altså - verden går jo ikke under i morgen.

En kvinde havde placeret en indkøbsvogn med sin (ca.) 6 årige datter og 6-7 måneder gamle søn i køen og var gået ud efter flere varer. Drengen skreg i vilden sky og pigen anede ikke hvad hun skulle gøre. Hvorfor gør man sådan noget? Var lidt bange for moderens reaktion ved at tage ham op af vognen og trøste ham, men endte med at gøre det. Hun blev bare overrasket da hun kom tilbage og så sit barn i armene på en fremmed, men hvad skal man lige gøre? Hun var ikke bare væk i 2 minutter. Jeg stod med ham i 10 minutter på armen.

:O Uha, får helt ondt i maven over det og ser Madeleine-historie for mig :blink

Du er sej du sådan agerer fremfor bare at gå/ignorere :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte indpakning ved Bog og Ide sidste jul - de havde så ladet prisskiltene sidde :rolleyes

Jeg ved ikke om den er købt på nettet (men det er sandsynligt) og sådan en gave fik Leonora i år. Nu ved jeg jo godt hvad tingene koster men alligevel :rolleyes Byttemærket sad nedenunder mens prismærket sad på bagsiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Folk har været lettere sindsyge :unsure

En ældre kvinde med højt hår og høje hæle væltede CE omkuld fordi han ikke rykkede sig hurtigt nok. Nøj M blev sur... Hvad filan sker der for folk altså....

Inger blev også væltet i dag... Det var dog af hendes egen mor, som glemte at hun er højgravid og derfor fejede det stakkels barn af skamlen med vommen.. Lige til et traume..

"Hov mor - du væltede mig"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger blev også væltet i dag... Det var dog af hendes egen mor, som glemte at hun er højgravid og derfor fejede det stakkels barn af skamlen med vommen.. Lige til et traume..

"Hov mor - du væltede mig"

Hahahaha stakkels unge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger blev også væltet i dag... Det var dog af hendes egen mor, som glemte at hun er højgravid og derfor fejede det stakkels barn af skamlen med vommen.. Lige til et traume..

"Hov mor - du væltede mig"

:haha jeg tror du er mere end tilgivet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inger blev også væltet i dag... Det var dog af hendes egen mor, som glemte at hun er højgravid og derfor fejede det stakkels barn af skamlen med vommen.. Lige til et traume..

"Hov mor - du væltede mig"

:D

:kram2 til mor og Inger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det åbenbart er blevet voldsomt tabu at amme i Hjørring. Vi var til juletræsfest, hvor jeg er kravlet op på en mørk trappe hvor der ingen andre er og som fører op til et aflåst område, for at give Eigil mad.

Der kommer så en mormor op med hendes børnebørn som gerne vil kører på gelænderet. Hun skælder mig så ud over at sidde og amme Eigil.

Hallo det var en mørk trappe der førte op til en aflåst balkon og det var her personalet anbefalede mig at amme, da ingen havde noget og lave deroppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.