tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

det må man gerne, men mon ikke det er hendes mor (og kæreste) der er skurken bag hendes opførsel.

Det ved jeg ikke, men hun snakker ikke særlig pænt og hører på ingen måde efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man gerne være træt af sin bonusdatter? Hun har virkelig halm i ørerne, men kun overfor mig

Det må man vel - ligeså vel som man kan være godt træt af sit eget yngel, når hørelsen svigter dér ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøøøj, hvor har jeg tømmermænd :(

Kan anbefale 1 liter vand, 1 tsk salt og 1 spsk sukker. Det svarer til hvad du får i et drop. 1 til 2 liter som det og du er ovenpå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man gerne være træt af sin bonusdatter? Hun har virkelig halm i ørerne, men kun overfor mig

Yes det må man gerne. Som Lise skriver gælder det også egne unger. CE har også haft utrolig meget hø i ørene og svaren igen på det sidste. Puha altså....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand med rødvinstømmermænd :(

Og jeg er træææt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mand som har sovet længe ALLE dage i ferien, med én enkelt undtagelse, mens jeg er stået op med David hver dag. I går blev jeg lovet en middagslur, som jeg ikke fik mulighed for at få, mod at han lovede at tage David til morgen. Vi gik i seng omkring kl 2, og da David vågnede lidt over 7 til morgen var det selvfølgelig mig der skulle tage ham - igen mod lovning om en middagslur - som M nu gør brug af mens jeg har David :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand som har sovet længe ALLE dage i ferien, med én enkelt undtagelse, mens jeg er stået op med David hver dag. I går blev jeg lovet en middagslur, som jeg ikke fik mulighed for at få, mod at han lovede at tage David til morgen. Vi gik i seng omkring kl 2, og da David vågnede lidt over 7 til morgen var det selvfølgelig mig der skulle tage ham - igen mod lovning om en middagslur - som M nu gør brug af mens jeg har David :angry

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

2 x :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

Jeg er enig med Susanne! Det er virkelig ikke fair!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

Enig! Det er ikke ok fra hans side, og du må ikke lade det være ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i gang med vægt tab midt i novenber, og det gik os rigtig godt indtil jeg gik på juleferie hvor der er gået slik, cola og alt for meget sukker i den.

Nu hvor vi er kommet til januar så er det op på hesten igen men nøj hvor jeg craver sukker. Og klogt nok så har vi ikke noget men forudser at det bliver hårdt at begynde at arbejde igen (jeg har haft 12 dages ferie hen over jul og nytår). I NEED MY COLA...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår simpelthen ikke, at du finder dig i det! Så væk ham dog og sig, at nu går du op og sover!

:kram

Problemet er, at idioten falder i søvn igen med det samme, så han ikke KAN tage sig af David, og det vil jeg jeg ikke gøre over for David, det er jo ikke hans skyld. M er vågnet nu, og David lagt i seng. Lad mig sige det sådan her: Jeg tror manden har fattet det nu ;)

Og nu vil JEG gå i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at 3,5 årig snorker meget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have glemt ørepropper, når nogen beslutter sig for at holde meget højlydt fest med elendig og gennemtrængende basmusik idag. Sådan noget burde altså bare have været overstået igår.

Hvad gør man på sådan et feriecenter? Kan man gå hen og brokke sig kl 23, hvis de stadig er igang og det er der, der skal være ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er, at idioten falder i søvn igen med det samme, så han ikke KAN tage sig af David, og det vil jeg jeg ikke gøre over for David, det er jo ikke hans skyld. M er vågnet nu, og David lagt i seng. Lad mig sige det sådan her: Jeg tror manden har fattet det nu ;)

Og nu vil JEG gå i seng!

Det lyder virkelig træls! Men hvis du tager en lur, lægger han sig vel ikke til at sove, hvis han ved, at han har "vagten"?

Jeg håber, du får sovet godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er stadig ikke i seng... Eller det er jeg ind imellem, men David kalder med 5 minutters intervaller. Forudser at det heller ikke bliver i nat jeg får sovet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig træls! Men hvis du tager en lur, lægger han sig vel ikke til at sove, hvis han ved, at han har "vagten"?

Jeg håber, du får sovet godt :kram

Det er jo netop lige præcis dét han gør <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg er stadig ikke i seng... Eller det er jeg ind imellem, men David kalder med 5 minutters intervaller. Forudser at det heller ikke bliver i nat jeg får sovet :rolleyes

Hvis manden er vågen nu, så må han da gå ind, når David kalder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop lige præcis dét han gør <_<

Ej hvor er han altså strid! Så må det koste på sex fronten - medmindre at der er tilpas lavvande til at det er en Tom trussel...

:kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo netop lige præcis dét han gør <_<

Og DET er satme ikke i orden!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis manden er vågen nu, så må han da gå ind, når David kalder

Og det vil han gerne, men David har så besluttet at det kun er mig der dur i aften = stiktosset unge, hvis far nærmer sig værelset :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er han altså strid! Så må det koste på sex fronten - medmindre at der er tilpas lavvande til at det er en Tom trussel...

:kram til dig!

Haha... :D Det vil absolut være tomme trusler ;) Min bækkenløsning er så strid, at det ikke er muligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og DET er satme ikke i orden!! :gal

Nemlig! Og også en af grundende til vores uoverensstemmelser i sidste uge <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.