Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Velkommen Thalia. Send mig din startvægt i dag og en ny status hver tirsdag, så er du med i kampen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen Thalia. Send mig din startvægt i dag og en ny status hver tirsdag, så er du med i kampen :)

 

Startvægt 76,5 kg (vejede mig i mandags, så vil ikke lige på vægten i dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon nogen der har der har styr på hvor mange kalorier man skal spise for at holde vægten under graviditet? Jeg har forsøgt i denne uge med det der svarer til et vægttab på 0,5 kg om ugen og en ugentlig fridag (hvor der ikke tælles kalorier), så er spændt på om det sådan ca. kommer til at passe.

 

I dag er så min fridag og den nydes med en kæmpe fastalavnsbolle til eftermiddag og Bones mad til aften.Spændene om jeg bliver straffet eller om det kan gå an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyh... jeg fornemmer røde tal på tirsdag.

Jeg har bestemt ikke holdt igen med noget som helst og pga. Virus på balancenerven, har jeg ikke kunne træne.. øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte lige at jeg ville hoppe på vægten, for hey, det har været en god uge.. Dog med undtagelse af fredag hvor vi fik flæskesteg

Ris har været skiftet ud med blomkålsris, pastas skiftet ud med squashpasta, minimeret brødindtag, 3 skiver i denne uge,.. Og jeg har holdt mig til min "lifesum" app som holder styr på kalorierne..

Jeg har helt undladt at drikke den ene dåsecola, som jeg normalt nyder om fredagen, MEN jeg spiste 2 flødeboller!! Og jeg er IKKE gode venner med vægten i dag!

Anyway.. Så har jeg det godt med at vide, at jeg har fyldt kroppen med sund mad.. Så må vægten følge med på et tidspunkt.. Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes! Grønne tal! Har tabt 1,8 kg totalt, og er ret tilfreds, selv om noget af det nok skyldes en hård periode med sygdom... Held og lykke i dag, tabervenner!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, jeg springer over denne uge.

Jeg har været syg det meste af tiden, og føler virkeligt ikke for at gå på vægten.

Så vil jeg fokusere på at blive rask istedet for vægttab.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået fra 76,5 til 73,7 kg. Det er da ret godt gået :loveshower  Synes det har været hårdt, men har faktisk også syndet lidt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey alle. Der er allerede dumpet en del beskeder ind kan jeg se. TAK! Jeg er liiiiidt presset i øjeblikket, og vil være meget, meget glad hvis jeg kan få alle opdateringer inden i aften. Helst i løbet af dagen, men jeg har selvfølgelig forståelse for at I lige skal hjem fra arbejde.

 

Og min forbrænding er nærmest bare gået i stå. Jeg har faktisk forsøgt at tælle kalorier i denne uge, men jeg har tabt mig 0,0 kg. :(

 

Vel mødt, tabere! Det er tirsdag og dagen er tiltaget med 2:16 timer! Op-ti-mist!

 

 

(PS. husk lige at gå ind i krea-forum og fortæl mig om det, hvis I har været til fest med den perfekte toastmaster! Tak:) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en SKØN ferie i sydens sol med lækker vin og mad har jeg (som forventet) røde tal dog er tallet ikke så højt som frygtet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået fra 76,5 til 73,7 kg. Det er da ret godt gået :loveshower Synes det har været hårdt, men har faktisk også syndet lidt :blush

Ej hvor flot!!! Sejt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, jeg springer over denne uge.

Jeg har været syg det meste af tiden, og føler virkeligt ikke for at gå på vægten.

Så vil jeg fokusere på at blive rask istedet for vægttab.

Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest 1.000 tak for at I alle har budt ind med vægt allerede. Det er rart, at jeg kan få det klaret inden aftensmad.

 

Ikke overraskende er ugens STORE TABER Thalia, med imponerende 2,8 kg og hun fører således også The Big Trop. VILDT tillykke, det er knasme godt gået.

 

Thalia 2,8 kg (2,8)

millivanilli 1,2 kg (1,7)

Gremina 0,7 kg (4,1)

finken 0,7 kg (0,7)

Lone Engel 0,6 kg (1,6)

Ønskebebs 0,5 kg (3,5)

Stephi-pigen 0,4 kg (6,5) <--- det' sgu sejt

Nica 0,1 kg (1,9)

Nitzen 0,1 kg (0,5)

MorAnja 0,0 kg (1,3)

Fister 0,0 kg (0,2)

Pada 0,0 kg (3,1)

Majs +0,1 kg (1,6)

JustMe + 0,4 kg (1,7)

Sija-Baby +0,4 kg (0,9)

 

Tilsammen har vi i denne uge tabt 6,2 kilo og i alt har vi siden årsskiftet smidt hele 33,2 kg. STÆRKT!

Tak for kampen og rigtig meget taber-karma til jer i den kommende uge.

KH Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig muggen på min vægt... Hopper altså på igen imorgen - det giver slet ingen mening efter snyde-vejningen i lørdags!

God idé. Man skal altså også huske at ens vægt kan variere med op til 2kg uden at man gør noget særligt. Svingninger er altså meget normalt, og der kan være små ting der gør udslaget når vi taler om relativt små vægtforskelle. F.eks. hvorvidt man har drukket vand, spist noget der binder vand eller får en til at tabe væske, har haft afføring eller er forstoppet etc.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé. Man skal altså også huske at ens vægt kan variere med op til 2kg uden at man gør noget særligt. Svingninger er altså meget normalt, og der kan være små ting der gør udslaget når vi taler om relativt små vægtforskelle. F.eks. hvorvidt man har drukket vand, spist noget der binder vand eller får en til at tabe væske, har haft afføring eller er forstoppet etc.

Jeg vejede mig efter jeg havde skrevet herinde, og der mente den, at jeg havde taget 1 kg. på :blink

Det håber jeg da ikke, med sygdom osv. :P

Også derfor jeg venter med at være med igen, til næste uge - for ligesom at få udlignet kroppen lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er vildt.. Jeg vejede mig lige nu her til aften. Jeg vejer 300 gram MINDRE end i morges.. Det er altså effektivt for mig at tælle kcal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man stadig nå at være med?

Vi har sat PB på standby frem til maj, så i mens skal jeg bare have tabt mig. Mit håb er 25 kg men det når jeg nok ikke inden maj

Jeg bruger forresten zumba og 16:8 til vægttab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man stadig nå at være med?

Vi har sat PB på standby frem til maj, så i mens skal jeg bare have tabt mig. Mit håb er 25 kg men det når jeg nok ikke inden maj

Jeg bruger forresten zumba og 16:8 til vægttab

Jeps. send mig en mail med din startvægt nu, og så en nu status hver tirsdag. Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. send mig en mail med din startvægt nu, og så en nu status hver tirsdag. Velkommen til :)

Super det er i orden

Nå for Søren. Jwg vejer mig Altid om fredagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en uge. Har intet gjort anderledes, men er nu næsten tilbage til hvor jeg startede. Og min motivation er officielt ikke-eksisterende :boo

Lorte-vægt (undskyld mig)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er vildt.. Jeg vejede mig lige nu her til aften. Jeg vejer 300 gram MINDRE end i morges.. Det er altså effektivt for mig at tælle kcal!

Det virker også for mig - og samtidig giver det et rigtig godt indblik i hvor mange kalorier der er i det man normalt indtager...

Så giver det ret god mening at veje for meget, når jeg tænker på alt det jeg normalt har puttet i munden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker også for mig - og samtidig giver det et rigtig godt indblik i hvor mange kalorier der er i det man normalt indtager...

Så giver det ret god mening at veje for meget, når jeg tænker på alt det jeg normalt har puttet i munden :lol

 

Haha.. Ja, det er vildt! Jeg kan huske da jeg lige startede for mange år siden og prøvede at taste en normal dag.. Der fik jeg næsten 800 kcal bare til morgenmad. Så tror da fanden! Jeg vidste godt at det ikke var den sundeste morgenmad, meeeen..

Jeg har dog ikke mål søndag og mandag, og idag bliver også svær fordi der er frokost på arbejdet. Men jeg har sat 600 kcal af til det og skal træne i aften. Så håber jeg det går! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, altså, så svingede vægten op igen. Plus 800g på en uge. Har været syg og ikke kunnet træne, plus at der har været nogle arrangementer hvor jeg har spist lidt almindelig brød og kage. Det straffer sig åbenbart! Nuvel, op på hesten igen! Trænede i går, så ugen er skudt godt i gang. Har planlagt konditions træning i mindst 30 minutter hveranden dag denne uge. Det skal jeg holde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sødeste tabere, det er tirsdag og mit regneark og jeg er allerede rødglødende  :P Jeg fører sammen med JustMe, så byd ind...vi ER virkelig til at slå (selvom vi er seje).

 

KH Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER