Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg springer fra igen.

Min vægt er begyndt at stige igen :( Ikke bare lidt, men meget.

Jeg har yo-yo vægt, hvilket er DYBT frustrerende..

Så jeg vil gerne vente med at melde nogen vægt ind, til jeg er begyndt at tabe mig igen, indtil da knokler jeg røven ud af bukserne og håber på positive resultater næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg trækker "jeg er total trist og æder chokolade i stedet for lykkepiller" kortet.

Hvis du skriver +163 kg på passer det nok meget godt. Jeg har ikke vejet mig, men det føles sådan.

Jeg håber at komme stærkt igen på tirsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker "jeg er total trist og æder chokolade i stedet for lykkepiller" kortet.

Hvis du skriver +163 kg på passer det nok meget godt. Jeg har ikke vejet mig, men det føles sådan.

Jeg håber at komme stærkt igen på tirsdag!

Du er nået så langt, så nyd du bare lidt chokolade og find overskuddet til at komme med i dysten igen:) Jeg skriver IKKE 163 kg - du får bare en pause i denne uge og så ser vi fremad om et par dage:) Stort knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en uge. Godt jeg "kun" skal holde vægten for øjeblikket for ellers havde jeg da tabt motivationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig haft en lorte uge med indlæggelse osv., så har ikke haft det store overskud til vægttab. Derfor ligger det kun på 0,5 kg. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig haft en lorte uge med indlæggelse osv., så har ikke haft det store overskud til vægttab. Derfor ligger det kun på 0,5 kg. :boo

"Skide være" med vægten... Bare du er ok? :kiss

(Men flot at du alligevel har tabt 0,5)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler svar fra tre og flere springer over i denne uge, men pt. ser det ud til at vi har en halvsløj delt førsteplads imellem Fister og JustMe som begge har tabt 700 g. Og det er jo dejligt:

 

JustMe 0,7 kg  (2,4)

Fister 0,7 kg (0,9)

Thalia 0,5 kg (3,3)

Pada 0,4 kg (3,5)

Nica 0,3 kg (2,2)

​Sija-baby 0 kg (0,9)

finken +0,6 kg (0,1)

millivanilli +0,8 kg (0,9)

MorAnja +1,4 kg (+0,1)

 

Så...øhmm...vi har taget 0,2 kg på i denne uge. Hahahaha, det er altså lidt sjovt. Tilsammen har vi i 2015 tabt 28,9 kg. 

 

Thalia fører dermed februars big drop SUVERÆNT med sine 2,8 kilo.

 

Vi gi'r den lige en skalle i næste uge, ikk:) Husk at vi kan bruge hinanden her når vi har brug for opbakning. Vi går badedragt-sæsonnet i møde for Gods sake.

 


KH Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle taberne.. Og hep hep til dem med røde tal.. Vi står bag jer og støtter jer hele vejen.

Til de af jer som har det ekstra svært - er der nogen måde vi kan hjælpe på? Lytte, vende og dreje nogle situationer eller måske noget helt andet?

Jeg ønsker sådan for jer at I stadigvæk fastholder håbet, lysten og motivationen til vægttab..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mangler svar fra tre og flere springer over i denne uge, men pt. ser det ud til at vi har en halvsløj delt førsteplads imellem Fister og JustMe som begge har tabt 700 g. Og det er jo dejligt:

JustMe 0,7 kg (2,4)

Fister 0,7 kg (0,9)

Thalia 0,5 kg (3,3)

Pada 0,4 kg (3,5)

Nica 0,3 kg (2,2)

finken +0,6 kg (0,1)

millivanilli +0,8 kg (0,9)

MorAnja +1,4 kg (+0,1)

Så...øhmm...vi har taget 0,2 kg på i denne uge. Hahahaha, det er altså lidt sjovt. Tilsammen har vi i 2015 tabt 28,9 kg.

Thalia fører dermed februars big drop SUVERÆNT med sine 2,8 kilo.

Vi gi'r den lige en skalle i næste uge, ikk:) Husk at vi kan bruge hinanden her når vi har brug for opbakning. Vi går badedragt-sæsonnet i møde for Gods sake.

KH Fister

Fister jeg har sendt en pb til dig i morges :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister jeg har sendt en pb til dig i morges :-)

Hov sorry sija-baby. Det er fordi så mange har meldt fra, så dem har jeg skrevet i 0 og så er du forsvundet i mængden. Det må du undskylde. Jeg retter straks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dobbeltpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op! Alt det hårde arbejde og så tager jeg hele lortet på igen, på én uge! Og så vil jeg fandme ha' pasta, hvis det alligevel ikke gør nogen forskel :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg giver op! Alt det hårde arbejde og så tager jeg hele lortet på igen, på én uge! Og så vil jeg fandme ha' pasta, hvis det alligevel ikke gør nogen forskel :boo

 

Don't give up. Det er bare et tåbeligt udsving. Hæng i søde ven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede fra den 30/12 sidste år og så fra træning i aften. Tshirten strammer ikke så meget de forkerte steder mere, men der er stadig plads til forbedring.

 

30/12 (se lige bort fra champagneflasken. Vi havde en fest efter træning :lolhit )

11007534_10205863285600973_1099418618_n.

 

17/2

11004419_10205863285640974_1567878618_n.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede fra den 30/12 sidste år og så fra træning i aften. Tshirten strammer ikke så meget de forkerte steder mere, men der er stadig plads til forbedring.

 

30/12 (se lige bort fra champagneflasken. Vi havde en fest efter træning :lolhit )

11007534_10205863285600973_1099418618_n.

 

17/2

11004419_10205863285640974_1567878618_n.

Sejt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede fra den 30/12 sidste år og så fra træning i aften. Tshirten strammer ikke så meget de forkerte steder mere, men der er stadig plads til forbedring.

 

30/12 (se lige bort fra champagneflasken. Vi havde en fest efter træning :lolhit )

11007534_10205863285600973_1099418618_n.

 

17/2

11004419_10205863285640974_1567878618_n.

Sejt.. Og billeder er altid god motivation.. Super! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede fra den 30/12 sidste år og så fra træning i aften. Tshirten strammer ikke så meget de forkerte steder mere, men der er stadig plads til forbedring.

30/12 (se lige bort fra champagneflasken. Vi havde en fest efter træning :lolhit )

11007534_10205863285600973_1099418618_n.

17/2

11004419_10205863285640974_1567878618_n.

Er vild med din "drikkedunk" hihi

Sejt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte helt at sende vægten selvom jeg fik vejet mig :rolleyes men den ville ikke gøre noget positivt resultatet for den var +1 kg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterer mig over, at jeg engang fik tip om "microwave brownie in a cup". Ikke Google dette, damer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterer mig over, at jeg engang fik tip om "microwave brownie in a cup". Ikke Google dette, damer!

 

Nej, det skal man lade være med. Er godt glad for at jeg ikke har en mikroovn :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det skal man lade være med. Er godt glad for at jeg ikke har en mikroovn :P

Det skal du være glad for:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I komme med jeres bedste tips til når man er mega snacks/chokolade/brownie-in-a-mug-sulten? Hvad gør og spiser I så for at begrænse skaden mest muligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Irriterer mig over, at jeg engang fik tip om "microwave brownie in a cup". Ikke Google dette, damer!

Godt at vores mikroovn netop er "stået af" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I komme med jeres bedste tips til når man er mega snacks/chokolade/brownie-in-a-mug-sulten? Hvad gør og spiser I så for at begrænse skaden mest muligt?

Her har vi indimellem humus og grøntsagsstave.. Selv ungerne elsker det..

Og ellers er det benhård prioritering.. Hvis jeg vil tabe mig, så må jeg undvære lækkerierne i hverdagene og så glæde mig til om fredagen hvor vi får lidt godter..

Jeg har taget den kolde tyrker, og oplever slet ikke det hungrende behov for *indsæt selv top-lækkerier*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi indimellem humus og grøntsagsstave.. Selv ungerne elsker det..

Og ellers er det benhård prioritering.. Hvis jeg vil tabe mig, så må jeg undvære lækkerierne i hverdagene og så glæde mig til om fredagen hvor vi får lidt godter..

Jeg har taget den kolde tyrker, og oplever slet ikke det hungrende behov for *indsæt selv top-lækkerier*

Godt tip med grøntsagerne. Jeg laver tit en kop dejlig the og siger til mig selv, at den skal drikkes inden jeg må tage en grov kiks eller whatever. Men du har nok i øvrigt ret, at den kolde tyrker er det bedste. Har tidligere levet meget striks LCHF, og sukkertrangen dalede en hel del. Der spiste jeg dog Atkins-chokolade etc., altså snacks med fedt men uden kulhydrater. Det var dejligt at kunne skeje ud på den måde, uden at afvige fra den strikse diæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER