Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Må jeg gerne være med?

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at du er hjerteligt velkommen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må jeg gerne være med?

JA! Send mig din startvægt nu, og en opdatering på tirsdag, så er du kørende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syndede BIG TIME med McD mad igår :oops men når nu jeg ligger syg og det var eneste måltid ud over morgenmaden igår og jeg stadig ikke har fået andet end 5 nelli Delli lakridser i dag selvom jeg skulle have haft suppe-steg-is mad så er resultatet nok bedre end det jeg ville have forventet af denne weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg sørme ud og løbe, glæder mig helt til på onsdag, hvor jeg skal ud igen, men syntes at der er lang vej op til de 5 km. Som jeg gerne vil kunne løbe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det har ikke været en god weekend på slankefronten.. Håber min gode uge ikke er helt smadret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, var på vægten inden aftensmaden og jeg havde sørme tabt mig lidt :D

Det er på trods af ingen motion, træning eller madobs, siden onsdag.

 

I morgen starter jeg småt op med træningen igen, og så vil jeg prøve at løbe onsdag igen. 

Benet har det langt bedre efter alt den afslapning igår (kunne jo ikke engang gå uden smerter, så J stod for alt igår), så føler mig klar til at træne i morgen - men alt med måde selvfølgeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en dum weekend for mit vedkommende med kosten. Øv! Men stille ig roligt bliver vanerne ændret, så det skal nok komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

54 minutter på løbebåndet med Mads & Monopolet i ørerne (ja, jeg har store ører...haha). Godt tilfreds her efter syndens weekend (uge...).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte-morgen. Har taget (meget) på :( jeg håber at bare 1,5 kilo kan tilskrives 1. Den nye vægt, 2. Mens og 3. Jeg glemte at veje mig før morgenmaden <_<

Blodrøde tal og knækket gejst, men jeg vender forhåbentlig stærkt tilbage - fra scratch :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi vender tilbage. Jeg er også på "den tid på måneden" og håber det gør en forskel. Eller måske er det muskler:) ...eller flødeboller....

 

Der er allerede en godt portion vægt-opdateringer, så kom frisk med de sidste, så vi kan få uddelt et hip hurra til en vinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig MEGET lidt.

Jeg har heller ikke kunne gå eller træne siden onsdag, så min krop er gået i "dvale" - glæder mig til at prøve og træne lidt i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom er effektivt - men en kedelig kur!!! Og helt sikkert ikke en sund kur! Forventer ligefrem røde tal i næste uge! Jeg må have tabt både muskler og væske, som jo kommer på igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også MEGET røde tal :( jeg kan bestemt godt se at jeg har haft en hård uge psykisk og så ryger alt det usunde indenbors. Oveni var vi så også lige til barnedåb søndag som nok hellere ikke har hjulpet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i sommerhus så kan ikke veje mig denne uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endelig fået grønne tal :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi lige ved at være i mål. ØnskeB og Gremina, og evt. Stephi-pigen, hit me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Done

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tid til en status; jeg mangler lige et par beskeder, men I kommer bare på senere.

 

STORT TILLYKKE TIL MESTERTABEREN Pada, som har smidt 1,3 kg mere. Flot gået.

EDIT: Vi har en ny uge-vinder, for Stephi-pigen er nu med, og har tabt forrygende 2,4 kg. på knapt en uge. OG Fister har nu fundet ud af, at man kan have sin inbox fyldt op, således at søde kvinder (som f.eks. Stephi-pigen) ikke kan sende beskeder om sin succes. Sorry!

 

Stephi-pigen 2,4 (2,4)

Pada 1,3 kg (3)

Majs 0,7kg (2,4)

Nitzen 0,7kg (0,7)

Sija-baby 0,7kg (2,1)

Camils 0,7kg (2,1)

Ønskebebs 0,2kg (1,3)

tazdignez 0,1kg (+0,1)

Fister +0,2kg (0,3)

Lone Engel  +0,8kg (0,2)

MorAnja +1,4kg (+0,4)

Lenna1985 +1,5 (+1,9)

 

Det betyder at vi samlet har gjort verden 2,9 kg. lettere i denne uge. Det må vi gøre bedre i næste uge (sagde hunden og tog på venindetur til Berlin. Believe it, mama). 

På årets første 3 uger har vi dermed tabt 11,8 kilo.  

 

Pada fører stadig kampen om The Big Drop som pt. er på 2,5 kg. Den rekord skal altså ikke have lov at stå urørt ret meget længere.

 

 

Vi ses igen om en uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :yay  :bunny  :8:

 

Det er vist godt for min motivation at have et specifikt mål og en tidsmæssig deadline :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :yay :bunny :8:

Det er vist godt for min motivation at have et specifikt mål og en tidsmæssig deadline :glad

Hvor er du sej!! Tillykke med trofæet (igen) ;-)

Sejt gået piger :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Pada!!! Men jeg ånder dig i nakken :p

Ej jeg mangler kun 2-2,5 kilo nu så er jeg yderst tilfreds...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Pada!!! Men jeg ånder dig i nakken :P

Ej jeg mangler kun 2-2,5 kilo nu så er jeg yderst tilfreds...

 

Jeg synes det er ret sejt du ånder mig så meget i nakken, når jeg har væsentligt mere at tabe end du har ;) Godt arbejde! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan sgu godt være man skal lave sig en tidsplan og nogle del mål. Nu får I den, så kan I måske hjælpe med at holde mig i ørerne og fejre delmålene?

 

Pt. vejer jeg 76,9 kg.

 

Pr. 10. feb vejer jeg 75 kg (bmi 26.57)

Pr. 10 marts vejer jeg 72 kg. (bmi 25.51)

Pr. 14 april vejer jeg 69 kg. (bmi 24.45)

Pr. 5. maj vejer jeg 67 kg (bmi 23.74) for SÅ skal jeg til bryllup og være en toastmaster-snack, og lur mig om ikke jeg så skal til ENDNU et bryllup i Grækenland, og så er man dæleme nødt til at skrue charmen på. God motivation, ikk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister: jeg kan ikke få lov til at sende dig en besked, mon du har opbrugt al pladsen?

Jeg har endda smidt 2,4 siden i torsdag - så jeg vil da gerne med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister: jeg kan ikke få lov til at sende dig en besked, mon du har opbrugt al pladsen?

Jeg har endda smidt 2,4 siden i torsdag - så jeg vil da gerne med ;)

 

Baaah!  :ba  :badgirl  Så røg min førsteplads ;) Godt du ikke tog min rekord :P

 

Godt arbejde! :super :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER