Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

WOW pada sejt gået. Hvad er din hemmelighed? Kæmpe tillykke !!!!!

Tak :glad årh jeg tror hemmeligheden er at jeg tog en del på i sidste uge pga mens og bytur, og det ryger jo ret hurtigt af igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glemte at sende vægten i morges selvom jeg huskede at veje mig :rolleyes :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt, Pada! Tillykke! Og godt gået til alle andre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemte at sende vægten i morges selvom jeg huskede at veje mig :rolleyes :blush

Er sikker på du jan fedte dig ind hos fister så du kan komme med på listen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :glad årh jeg tror hemmeligheden er at jeg tog en del på i sidste uge pga mens og bytur, og det ryger jo ret hurtigt af igen ;)

Jamen så tager jeg da en bytur så jeg kan tabe mig hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nyt i gårdsdagens vægtstatus:) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj. Her er ugens lidt sene status.

 

JustMe vinder denne uge. Godt gået og tillykke herfra - du er rigtigt godt på vej.

 

JustMe -0,7 kg (4,6)

Fister -0,3 kg (0,5)

Nica -0,3 kg (3,3)

millivanilli 0 kg (2)

Sija-Baby +0,7 kg (0,4)

Pada +1,3 kg ((3,4)

Lone Engel +1,4 kg (1)

 

Tilsammen har vi taget lidt på i denne uge, så op på hesten igen;)

 

KH

Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke JustMe! :glad

 

jeg har været i byen igen i weekenden, så jeg tager på som sædvanlig :D haha.. jeg satser på nedgang næste uge! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg glemte igen at melde ind med vægtstatus. Tror at jeg sætter taberdysten op på pause for en tid, til jeg for alvor vil kæmpe for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har visst glemt mig? Min status var 0 kg plus/minus fra sidste gang:)

Halløj. Her er ugens lidt sene status.

 

JustMe vinder denne uge. Godt gået og tillykke herfra - du er rigtigt godt på vej.

 

JustMe -0,7 kg (4,6)

Fister -0,3 kg (0,5)

Nica -0,3 kg (3,3)

Sija-Baby +0,7 kg (0,4)

Pada +1,3 kg ((3,4)

Lone Engel +1,4 kg (1)

 

Tilsammen har vi taget lidt på i denne uge, så op på hesten igen;)

 

KH

Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer kraftigt at hoppe med på tabsvognen!

ammer stadig så det bliver ikke hardcore vægttab, men synes det kunne være fedt, hvis min vægt så småt begyndte at vise nogle nye tal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Millivanilli, sorry. Jeg glemmer nogle gange 0kg fordi jeg sætter de som mangler at svare til 0. Du kommer på når jeg er ved computeren igen. Det er godt du holder mig i ørerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Millivanilli, sorry. Jeg glemmer nogle gange 0kg fordi jeg sætter de som mangler at svare til 0. Du kommer på når jeg er ved computeren igen. Det er godt du holder mig i ørerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Sara!

 

Og MilliVanilli, nu er du inde i varmen igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super Sara!

Og MilliVanilli, nu er du inde i varmen igen :D

:Lol kan godt li du kalder mig Super Sara! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol kan godt li du kalder mig Super Sara! :P

 

Hva' sku' jeg ellers kalde dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hva' sku' jeg ellers kalde dig :D

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?

 

Selvfølgelig! Du sender bare en startvægt til mig og så en ny opdatering hver tirsdag inden kl. 17 :) Velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg være med?

Velkommen Betty :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha.. Min vægt stiger stødt. Lorte rygestop! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha.. Min vægt stiger stødt. Lorte rygestop! 

 

Jeg tog ca. 12 kilo på dengang jeg stoppede med at ryge. Jeg vidste på forhånd (af erfaring) at det ville ske og det havde mange gange afholdt mig fra og været en undskyldning for mig, for ikke at holde op. Men valgte til sidst at sige "jeg tager det på som jeg tager på og så må jeg bare smide det igen bagefter". Det var prisen for at holde op og den betaler jeg så stadig lidt af på nu. Men det var simpelthen for overvældende (og optimistisk) at skulle fokusere på begge dele på én gang. Havde en tendens til at prøve at stoppe med at ryge, tabe mig og lægge sodavand (som jeg også har et stort forbrug af) på hylden på én gang og det gik bare aldrig godt :rolleyes Da jeg tog beslutningen om kun at fokusere på en ting af gangen, så gik det meget bedre. 

 

Husk på at det er en fase og at selvom det er super træls, så kan du altid smide de kilo igen bagefter. Her over to år efter at jeg stoppede, synes jeg i hvert fald selv at det absolut har været de ekstra kilo værd. Og flot at du er stoppet i øvrigt  :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ca. 12 kilo på dengang jeg stoppede med at ryge. Jeg vidste på forhånd (af erfaring) at det ville ske og det havde mange gange afholdt mig fra og været en undskyldning for mig, for ikke at holde op. Men valgte til sidst at sige "jeg tager det på som jeg tager på og så må jeg bare smide det igen bagefter". Det var prisen for at holde op og den betaler jeg så stadig lidt af på nu. Men det var simpelthen for overvældende (og optimistisk) at skulle fokusere på begge dele på én gang. Havde en tendens til at prøve at stoppe med at ryge, tabe mig og lægge sodavand (som jeg også har et stort forbrug af) på hylden på én gang og det gik bare aldrig godt :rolleyes Da jeg tog beslutningen om kun at fokusere på en ting af gangen, så gik det meget bedre.

Husk på at det er en fase og at selvom det er super træls, så kan du altid smide de kilo igen bagefter. Her over to år efter at jeg stoppede, synes jeg i hvert fald selv at det absolut har været de ekstra kilo værd. Og flot at du er stoppet i øvrigt :respekt

Tak! :kram jeg har været røgfri i 8 dage nu! :glad

desværre stopper jeg i hovedet når trangen er der, men det er altså nødt til at stoppe! Ellers går det helt galt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :kram jeg har været røgfri i 8 dage nu! :glad

desværre stopper jeg i hovedet når trangen er der, men det er altså nødt til at stoppe! Ellers går det helt galt..

 

Det gjorde jeg også; nærmest i døgndrift. Her var det frugtkarameller, der var synderen. Selvfølgelig var det bedre, hvis man bare kunne spise gulerødder i stedet, men det havde altså ikke helt samme virkning, synes jeg :rolleyes Men nu er det altså efterhånden snart to år siden at jeg sidst har spist en frugtkaramel, så også det stopper altså på et tidspunkt :) Men jeg var personligt nødt til at give mig selv "lov" og sige "det er bare sådan det er, jeg ordner det bagefter", så jeg ikke skulle dunke mig selv i hovedet med dårlig samvittighed, oven i rygestoppet, som var svært nok i sig selv i forvejen. 

 

Du gør det jo godt, så jeg er sikker på at du nok skal blive både slank og røgfri, hvis bare du holder ved :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER