Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Årh jeg er totalt slået hjem i ludo.. Næsten 2 kg plus. En bytur og mens gør godt nok en forskel. Satser på det meste er væske.. Damn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Røde tal til mig. Opgiver snart mit projekt. Selvom jeg knokler så stiger vægten igen og igen. Lige nu har jeg allermest lyst til bare at spise kage/slik/chips/ sodavand osv.

Jeg giver det en uge mere og hvis jeg igen har taget på, på tirsdag, så dropper jeg mit slankeprojekt da jeg synes det er møg hårdt kun at have negative oplevelser :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Røde tal til mig. Opgiver snart mit projekt. Selvom jeg knokler så stiger vægten igen og igen. Lige nu har jeg allermest lyst til bare at spise kage/slik/chips/ sodavand osv.

Jeg giver det en uge mere og hvis jeg igen har taget på, på tirsdag, så dropper jeg mit slankeprojekt da jeg synes det er møg hårdt kun at have negative oplevelser :-(

:kram Husk at sige til hvis du har brug for råd eller hjælp. Det er derfor vi er her. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kører vi igen: Send mig dine tirsdagtaberstal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Husk at sige til hvis du har brug for råd eller hjælp. Det er derfor vi er her.

Tak fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fister

Lige nu træner jeg alle hverdage i 45 min og holder "fri" i weekenden jeg spiser ca 2000 kcal i døgnet i hverdagene og tager set lidt mere på gefühl i weekenden. Synes bare det er håret at det konstant går den forkerte vej

 

Hold da op du er godt nok også målrettet. Tror du det er fordi du laver fedt om til muskler, at vægten driller? Hvordan er din velvære?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op du er godt nok også målrettet. Tror du det er fordi du laver fedt om til muskler, at vægten driller? Hvordan er din velvære?

Velvære det er en by i Rusland lige nu.

Håber på det er muskler men det kunne være rart hvis vægten bare gik lidt ned af (der er rigeligt at tage af vægt mæssigt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fister

Lige nu træner jeg alle hverdage i 45 min og holder "fri" i weekenden jeg spiser ca 2000 kcal i døgnet i hverdagene og tager set lidt mere på gefühl i weekenden. Synes bare det er håret at det konstant går den forkerte vej

Er du sikker på at du spiser nok? Det kunne måske være en idé at tælle kalorier slavisk et par dage, med vejning af mad etc, for at se om du faktisk får de 2000kcal. Jeg har tidligere gjort dette, og opdaget en gang, at jeg fik alt for lidt, og især for lidt fedt, og en anden gang opdagede jeg, at jeg indtog mere end jeg troede.

Kram til dig, det er så frustrerende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker i at måle jer, piger??? der kan ske MEGET på den front, selvom vægten er lidt dum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger også og roder rundt omkring de 55 kg, +-500 g! Målebåndet og mit tøj siger til gengæld at der sker NOGET :rolleyes

Og så er jeg efterhånden ved at være nået dertil, at jeg måske bare hører hjemme ved 55 kg :unsure. Om ikke andet har jeg en fornemmelse af, at der ikke sker det store med min vægt førend jeg er tilbage på arbejde! Godt der kun er et par måneder til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægtstatus fra kvalmeland, så den blir brutalt kort:)

 

Millivanilli - 0,7 kg (1,7)

Nica -0,7 kg (2,8)

finken -0,3 kg (+1)

Lone Engel -0,3 kg (1,9)

Nitzen -0,1 kg (0,4)

Fister 0 kg (0,3)

JustMe +0,1 kg (3,2)

Sija-baby +0,2 (0,2)

MorAnja +0,4 kg (0,6)

Pada +2 kg (1,9)

 

Godt gået allesammen:) Jeg ser frem til at følges med jer videre. Rigtig god uge til vi skrives ved igen:) 

 

 

Jeg mangler at høre fra: Thalia, my love, tazdignez og Stephi-pigen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægtstatus fra kvalmeland, så den blir brutalt kort:)

Millivanilli - 0,7 kg (1,7)

Nica -0,7 kg (2,8)

finken -0,3 kg (+1)

Lone Engel -0,3 kg (1,9)

Nitzen -0,1 kg (0,4)

Fister 0 kg (0,3)

JustMe +0,1 kg (3,2)

Sija-baby +0,2 (0,2)

MorAnja +0,4 kg (0,6)

Pada +2 kg (1,9)

Godt gået allesammen:) Jeg ser frem til at følges med jer videre. Rigtig god uge til vi skrives ved igen:)

Åhh stakkels dig fister (kan anbefale sodavandsis mod kvalme mmm is )

Tillykke til taberne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt mig fra 74 kg til 71,5 kg i den forgangne uge. Har tilgengæld heller ikke haft den store appetit, så det hævner sig nok senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop og jeg er IKKE gode venner. Så jeg springer fra indtil der begynder at komme fremskridt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en dag med tømremænd og slankekur er ikke nogen god kombi. Min aftensmad bestod af jordbæris og topform sodavand. Må vist hellere nuppe lidt ekstra træning i morgen og mandag.

Har så dårlig samvittighed nu men mine tømremænd er væk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er efterhånden træt af den gentagne nederlagsfølelse jeg får hver gang jeg skal have mens og min vægt stiger voldsomt. Jeg mister min motivation og synes det hele kan være ligemeget.

Tror at en veje-pause ville være god for mig. Jeg vil forsøge at kaste mig ud i at løbe og jeg håber at det kan give mig lidt mindre på sidebenene, og så vil jeg for en periode lade vægt være vægt.

Så det må jo give taberdyst pause til mig, men jeg følger fortsat med herinde og hepper på jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tirsdag og jeg har allerede hørt fra en god del af jer. Tak:) Der er én som virkelig har taget føringen - SÅ sejt!, og jeg glæder mig til at se om der måske er nogen som kan komme i nærheden. Inboxen er i hvert fald åben og I ønskes alle en dejlig forårstirsdag. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige så godt sige det; jeg har taget ALT på + mere til.

Vægten sagde 115,5 kg. 

Jeg er så TRÆT af det yo-yo pis altså.. Giver fandme snart op :boo

Jeg er kørt død i salater og sunde varianter - jeg ved at det er det der skal til, men hold kæft, hvor er det kedeligt altså.

Jeg stoppede med at træne, fordi min krop simpelthen sagde fra - fik skader til højre og venstre.

Så nu går jeg 5 km. hver morgen, spiser sundt, drikker vand - og der sker bare ikke en SKID andet end at vægten stiger..

Jeg skulle gerne ha' været nede på de 90 kg. nu, for at nå bare at se LIDT godt ud til mit bryllup..

Nu kommer jeg bare til at ligne en strandet, fed søko :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste uge var vægten på 112 kg. 

Jeg FORSTÅR det bare slet ikke :boo Det er SÅ de-motiverende.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste uge var vægten på 112 kg.

Jeg FORSTÅR det bare slet ikke :boo Det er SÅ de-motiverende.. :(

Sådan en dum periode har jeg lige været igennem. Hold ud!! Du kan sagtens you go Girl.

Husker du at måle dig ? Det hjalp mig meget at selvom jeg tog på eller vægten steg så faldt antal af cm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Note til mig selv: husk at sende den rigtige vægt til fister haha

Har total ammehjerne. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en dum periode har jeg lige været igennem. Hold ud!! Du kan sagtens you go Girl.

Husker du at måle dig ? Det hjalp mig meget at selvom jeg tog på eller vægten steg så faldt antal af cm :-)

Jeg har intet at måle mig med, så nej.

Før julen og nytåret, tabte jeg mig stødt. Jeg var nede på 110kg. 

Jeg tog 2 kg. i julen.

I Januar startede jeg igen. Jeg begyndte at løbe, spise sundt osv. Jeg tabte mig, men MEGET langsomt.. Virkeligt langsomt - og så fik jeg skader (skinneben, sygdom, fod og hånd), og selvom jeg spiste sundt. Så tog jeg på..

Jeg er bare så pisse træt af at knokle for INGENTING.... :boo Specielt fordi mit mål var 85 kg. til brylluppet (sidst i maj) og det når jeg ALDRIG nu :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tirsdagens update klar med lidt mandefald. Her er de resultater, jeg har fået.

 

KÆMPE stort tillykke til Pada, som er smukt tilbage i den rigtige retning igen. Stærkt gået. Og det gælder også jer andre tabere. Vi (eller I) kommer stødt og roligt dernedad.

 

Pada -2,8 kg (4,7)

Sija-baby -0,9 kg (1,1)

Nitzen -0,8 kg (1,2)

JustMe -0,7 kg (3,9)

Lone Engel -0,5 kg (2,4)

Thalia -0,5 kg (5,5)

millivanilli -0,3 kg (2)

Nica -0,2 kg (3)

Fister +0,1 kg (0,2)

MorAnja +1 kg (+0,4)

finken +1,5 kg (+2,5)

 

Det betyder at vi tilsammen har tabt 4,1 kg (5,7 uden os preggys) i denne uge.

Jeg er stoppet med at regne på i alt, fordi der er frafald og tilgang hele tiden. Nu gemmer jeg status for de som springer fra, men nævner at de måske gerne vil være med senere. 

 

Hvis du har glemt at veje dig i dag, vil jeg gerne opdatere listen i morgen:)

 

Godt arbejde alle sammen, og rigtig god vind med næste uge

 

KH 

Fister

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet at måle mig med, så nej.

Før julen og nytåret, tabte jeg mig stødt. Jeg var nede på 110kg.

Jeg tog 2 kg. i julen.

I Januar startede jeg igen. Jeg begyndte at løbe, spise sundt osv. Jeg tabte mig, men MEGET langsomt.. Virkeligt langsomt - og så fik jeg skader (skinneben, sygdom, fod og hånd), og selvom jeg spiste sundt. Så tog jeg på..

Jeg er bare så pisse træt af at knokle for INGENTING.... :boo Specielt fordi mit mål var 85 kg. til brylluppet (sidst i maj) og det når jeg ALDRIG nu :boo

Kæmpe kram til dig.

Jeg håber virkelig du snart får en optur for det er SÅ hårdt kun at møde modgang. Da jeg tabte mig til mit første delmål (fra 126 til 99,9) havde jeg også utrolig mange perioder hvor vægten stod helt stille trods træning og korrekt kost så jeg kan i den grad sætte mig ind i hvordan du har det.

Skynd dig at finde et målebånd frem og så mål dig igen om tre uger så skal du bare se :-) jeg gav mig selv lov til at spise et til to stk god mørk chokolade når jeg havde mega nedtur - hvis jeg ikke havde dem så er jeg 100 på at det hele var gået galt med et stor plade chokolade, is, kage osv.

Bed din (kommende) mand give dig komplimenter når du har det sværest det hjalp mig meget og specielt når min mands venner/kollegaer spurgte om jeg ikke havde tabt mig eller kom med et "du ser godt ud idag".

Jeg lægger gerne ører til hvis der er noget du skal af med ;-)

Uanset hvad så er du den smukkeste på jeres bryllupsdag uanset hvad den dumme vægt siger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tirsdagens update klar med lidt mandefald. Her er de resultater, jeg har fået.

KÆMPE stort tillykke til Pada, som er smukt tilbage i den rigtige retning igen. Stærkt gået. Og det gælder også jer andre tabere. Vi (eller I) kommer stødt og roligt dernedad.

Pada -2,8 kg (4,7)

Sija-baby -0,9 kg (1,1)

JustMe -0,7 kg (3,9)

millivanilli -0,3 kg (2)

Nica -0,2 kg (3)

Fister +0,1 kg (0,2)

MorAnja +1 kg (+0,4)

finken +1,5 kg (+2,5)

Det betyder at vi tilsammen har tabt 2,3 kg (3,9 uden os preggys) i denne uge.

Jeg er stoppet med at regne på i alt, fordi der er frafald og tilgang hele tiden. Nu gemmer jeg status for de som springer fra, men nævner at de måske gerne vil være med senere.

Hvis du har glemt at veje dig i dag, vil jeg gerne opdatere listen i morgen:)

Godt arbejde alle sammen, og rigtig god vind med næste uge

KH

Fister

WOW pada sejt gået. Hvad er din hemmelighed? Kæmpe tillykke !!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER