Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Baaah! :ba :badgirl Så røg min førsteplads ;) Godt du ikke tog min rekord :P

Godt arbejde! :super :kram

;) :lol

Tak :) Men hey! Du fører stadig med største tab - og har tabt mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sheisse; det må du undskylde. Nu er der plads. Og det er godt nok et flot vægttab! Stort tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil denne uge forsøge kun at drikke vand og mælk.

Undgå sodavand, kakao og saftevand, så meget som jeg kan.

 

Jeg vil ved sukkertrang, spise skyr m. mandler og så skal jeg træne onsdag, torsdag, fredag og lørdag.

Lørdag skal jeg prøve at løbe igen - hvis det er en no-go, skal jeg ud og gå en lang tur 3 gange i ugen, indtil mit ben er ok igen.

 

Mit madindtag skal sættes ned til, at det serveres på en dessert tallerken.

 

- det er mine mål for den næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der har tabt sig :)

Jrg må op på hesten igen og krydser fingre for at der ikke komme flere uventet ting der slår mig ud af kurs. Synes bare når jeg er faldet i en gang så tænker jeg at det kan være lige meget og spiser noget mere <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der har tabt sig :)

Jrg må op på hesten igen og krydser fingre for at der ikke komme flere uventet ting der slår mig ud af kurs. Synes bare når jeg er faldet i en gang så tænker jeg at det kan være lige meget og spiser noget mere <_<

åh den følelse kender jeg kun alt for godt. Dig skal det lige siges at jeg synes det er vigtigt man tillader sig selv at falde i engang imellem ;-)

Du motionerer i det mindste (så lige din løbetråd) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er ret sejt du ånder mig så meget i nakken, når jeg har væsentligt mere at tabe end du har ;) Godt arbejde! :respekt

Ha ha tak :p men det er vist hovedsageligt sygdom der har arbejdet for mig i denne uge ;) jeg tager det meste på lynhurtigt så snart jeg begynder at spise igen. Har fået 7 måltider på 4 dage! Så det er nok hovedsageligt væske jeg har tabt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg glemte det helt i går :( har heller ikke været på vægten i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrgh skulle have været ude og løbe i dag, men S er ikke hjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er spændt på vægten i morgen - torsdag har jeg vejedag med min søster. Jeg synes selv jeg har været MEGA sej. I mandags spiste jeg guldkarameller som en kæmpe upser :sandie men ellers har jeg gået den slanke vej hele ugen!

Jeg går også benhårdt efter endnu en guldmedalje på tirsdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rå konkurrence. I love it! Ha en god uge, tabere. Jeg tager til Berlin i 4 dage nu og taber mig selvfølgelig helt afsindigt på den tur:) Vi "ses" på tirsdag. Rigtig god vind til jer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rå konkurrence. I love it! Ha en god uge, tabere. Jeg tager til Berlin i 4 dage nu og taber mig selvfølgelig helt afsindigt på den tur:) Vi "ses" på tirsdag. Rigtig god vind til jer. 

 

God tur! :kram

 

Jeg tager forresten 1 pladsen næste uge - bare vent :P  :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager en Bk pause men vil gerne blive i taberdysten - fister jeg skriver ugens resultat på PM på facebook. Hvis du er super service minded må du gerne sende ugens resultat tilbage via facebook :D men det er ikke noget jeg forventer og kan godt forstå hvis det er for meget arbejde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er spændt på vægten i morgen - torsdag har jeg vejedag med min søster. Jeg synes selv jeg har været MEGA sej. I mandags spiste jeg guldkarameller som en kæmpe upser :sandie men ellers har jeg gået den slanke vej hele ugen!

Jeg går også benhårdt efter endnu en guldmedalje på tirsdag ;)

 

I for lige en update, fordi jeg er så pisse stolt! Jeg har på min første uge tabt 3,6 kilo, heldigvis for Pada tæller det jo ikke her i taberdysten ;)

 

Men jeg har da også allerede et pænt minus med til på tirsdag :yay

 

Nu skal jeg bare holde tungen lige i munden, for jeg har lige 3 dage i rap med udfordringer: fredag frokost hos svigermor, lørdag aftensmad hos svigermormor og søndag frokost hos veninde. Giv mig slanke-styrke tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I for lige en update, fordi jeg er så pisse stolt! Jeg har på min første uge tabt 3,6 kilo, heldigvis for Pada tæller det jo ikke her i taberdysten ;)

Men jeg har da også allerede et pænt minus med til på tirsdag :yay

Nu skal jeg bare holde tungen lige i munden, for jeg har lige 3 dage i rap med udfordringer: fredag frokost hos svigermor, lørdag aftensmad hos svigermormor og søndag frokost hos veninde. Giv mig slanke-styrke tak :)

:respekt hvor er det godt klaret :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er I seje! Må jeg være med?

Jeg vejer pt 67 kg. Øv. Var på 63 inden jeg blev gravid, og min "baby" er nu 14 mdr... Vil gerne ned til 62 kg i første omgang.

Delmål 1, d. 3.2.: 65 kg

Delmål 2, d. 17.2.: 63 kg

Delmål 3, d. 3.3.: 62 kg

Dvs. 5 kg på 5,5 uger. Er det for meget når man ikke egentlig er meget overvægtig? Jeg er ret lav, så det er lidt mere end det lyder af.

Har trænet tirsdag og torsdag, og vil igen i dag plus søndag. Maden er det værre med, da der konstant er fristelser på arbejdet, i form af kage og slik. Kom nu, viljestyrke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sgu sej stephi! :respekt jeg tror ikke på en førsteplads på tirsdag, men i hvert fald grønne tal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Råber lige RØV!!! Lorte dag!! Jeg har SÅ meget lyst til slik (helst chokolade), pandekager, gammeldags æblekage med flødeskum, varm kakao osv. Tog en skrive rugbrød med pålæg og agurk - det var bestemt ikke det samme :-(

Tror desværre at mine tal er røde på tirsdag. Er på det punkt hvor jeg tænker at jeg lige såvidt kan spise det chokolade så jeg bliver "glad" :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyhh jeg tror måske der er røde tal på tirsdag. Igår fik vi lidt rødvin og god mad og idag står der junk på menuen fordi vi har sat køkken i stand hele dagen og ikke kan nå at lave noget mad.. Nå, men det har været hyggeligt, og så knokler jeg på til træning i morgen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes!! Jeg klarede udfordringen i går. Jeg fik kun måske lidt for meget sovs - det var svært at undgå, for det var sådan en sammenkogt ret :prik

Men jeg havde da tabt mig yderligere her til morgen, så :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg anmodet Om medlemskab på FB.

NU skal jeg i gang.. Jeg har ladet stå til for længe, og i går dumpede en invitation ind ad døren til bryllup.. Og det må være motivation for at gøre noget ved det jeg drømmer om dagligt...

Så Hej, seje "taber"tøser ;)

I'm in!

Jeg ved at jeg får brug for støtte til at holde motivationen ved lige... Jeg har rygrad som en regnorm...

Ps... Hvilken dag er vejedag? Jeg vejede mig i går, lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg anmodet Om medlemskab på FB.

NU skal jeg i gang.. Jeg har ladet stå til for længe, og i går dumpede en invitation ind ad døren til bryllup.. Og det må være motivation for at gøre noget ved det jeg drømmer om dagligt...

Så Hej, seje "taber"tøser ;)

I'm in!

Jeg ved at jeg får brug for støtte til at holde motivationen ved lige... Jeg har rygrad som en regnorm...

Ps... Hvilken dag er vejedag? Jeg vejede mig i går, lørdag.

Sejt, velkommen i kampen ;) vejedag er tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt, velkommen i kampen ;) vejedag er tirsdag :)

Tak - hvem skal der sendes vægt-detaljer til? Og er det her eller på FB gruppen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - hvem skal der sendes vægt-detaljer til? Og er det her eller på FB gruppen?

Det er til Fister. Altså jeg gør det her, ved egentlig ikke om det er alle der gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber min madlede og ondt i maven fører til vægttab. For hold op der ryger ikke meget ned for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg skal prøve at være med her, og ser om det kunne være en motivationsfaktor...

Hvad er det for en FB-gruppe i snakker om?

Hvis det slet ikke virker motiverende melder jeg mig bare ud igen :-p

Det er denne gruppe https://www.facebook.com/groups/739497446128130/ :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER