Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Godt tip med grøntsagerne. Jeg laver tit en kop dejlig the og siger til mig selv, at den skal drikkes inden jeg må tage en grov kiks eller whatever. Men du har nok i øvrigt ret, at den kolde tyrker er det bedste. Har tidligere levet meget striks LCHF, og sukkertrangen dalede en hel del. Der spiste jeg dog Atkins-chokolade etc., altså snacks med fedt men uden kulhydrater. Det var dejligt at kunne skeje ud på den måde, uden at afvige fra den strikse diæt.

Og det er jo lige nøjagtig det - at man skal finde den model der passer til en.. Men når jeg går ombord i chokolade (ikke lchf, men Fuldfed) så har jeg virkelig svært ved at finde grænsen.. Altså den kommer senere med kvalme, og så er det let at være bagklog.. :lol

Så jeg bliver nødt til at lade være... Men jeg har stor glæde af grøntsager.. Og jeg elsker humus, som har en masse proteiner som også giver en mæthedsfornemmelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spiser efter "kalorietælling" og vi fik i går boller i karry.

I stedet for ris (som der er pænt mange kalorier i) så valgte jeg at fintsnitte spidskål, og bruge det råt som "ris"

Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg gør det.. Og så er det et rigtigst alternativ til blomkålsris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte uge på madfronten! Men jeg har hygget mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får så meget røde tal… Kæft hvor er det åndssvagt jeg ikke kan holde motivationen mere end en dag eller to. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får så meget røde tal… Kæft hvor er det åndssvagt jeg ikke kan holde motivationen mere end en dag eller to.

:ditto bortset fra at jeg holdt motivationen i de første 7 (?) uger men efter sidste uges bundplacering (av, det gjorde ondt!) er den bare helt væk og det har været en lorteuge med syg baby og alt for mange udfordringer på alle fronter, så maden har været helt håbløs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tabt 100g. Come on, det er bare ikke godt nok! Grrrr. Men jeg ved godt hvad det skyldes, sygdom, for lidt søvn og for meget brød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg har glemt at veje mig.. For pokker.. Måtte en tur til lægen her til morgen... Bettemanden har lungebetændelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stilstand- men med en syg tumling hele sidste uge og dåb i søndags, så er jeg tilfreds.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid  :loveshower  Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægtøgningen, men det bliver jo så  endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

 

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Jeg er jo slet ikke med i heres dyst men hepper lydløst fra sidelinjen mens heg selv taber mig uden at turde indrømme jeg gerne vil det.

Men hvor om alting er KÆMPE stort tillykke med graviditeten fister ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Jaah tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Tillykke Fister! For pokker da hvor herligt :loveshower

Det er helt fint for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Tillykke!!!! :toot :hurra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid  :loveshower  Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så  endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

 

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Fantastisk tillykke.  Nej du skal da fortsætte her med mig. Så kan vi da bare lave et samlet ugeresultat for de gravide og et for de andre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen. Jeg er også meget glad. Det er gået stærkt. 

 

Jeg vender tilbage i aften, mangler stadig en del vægtstatusser; og så laver jeg også en opdatering i morgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid  :loveshower  Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægttabet, men det bliver jo så  endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

 

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Og hurrrraaaaaaaa for dig - det er så fantastisk.. :loveshower

Jaaaaaaa.. Det vil være dejligt..

Her kommer vægttabet vel helt automatisk nu... Er netop diagnosticeret med cøliaki...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hurrrraaaaaaaa for dig - det er så fantastisk.. :loveshower

Jaaaaaaa.. Det vil være dejligt..

Her kommer vægttabet vel helt automatisk nu... Er netop diagnosticeret med cøliaki...

Jeg ved at det ikke er en helt fremmed verden for dig, men :kram alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at det ikke er en helt fremmed verden for dig, men :kram alligevel

:kiss tak

Vi har heldigvis ret godt styr på det nu.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1,5 uge med synd, giver skidt resultat :( Men altså, jeg har faktisk tabt mig de sidste par dage. Jeg nåede bare at tage så meget på at jeg stadig er i plus.

Jeg må nok bare erkende at negativ GT-test koster mig 2-3 kilo. Og så kæmpe de 4 andre uger. 4 skridt frem og 1 tilbage er vel også en slags fremgang, overordnet set.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

100 gram fabrik mig :(

Stort tillykke med graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget 400 g på :-( opgiver snart det her. Knokler en vis del ud af bukserne, spiser sundt og vægten stiger og stiger :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu får I lige en foreløbig status med dem jeg har hørt fra:) Lone Engel fører flot!

 

LoneEngel 1,4 (2)

Nica 0,5 kg (2,7)

finken -0,2 kg (0,3)

MorAnja -0,2 kg (0,1)

JustMe -0,2 kg (2,6)

millivanilli -0,1 kg (1)

Ønskebebs 0 kg (3,7)

Pada +0,2 kg (3,3)

Nitzen +0,2 kg (0,3)

Fister +0,3 kg (0,6)

Sija-Baby +0,4kg (0,5)

Stephi-Pigen +2,1 kg (4,4)

 

Jeg fylder på når de sidste opdateringer kommer, men hæfter mig lige ved, at vi alle har tabt os siden start, selvom det vist ikke har været en hurra-uge. Jeg synes I allesammen er seje:)

 

KH
Fister 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også bare lige hoppe hurtigt ind udefra og sige stort tillykke til dig Fister :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægtøgningen, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Stort tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da k... hvor er I søde. :) Tak for hilsner, jeg blir så glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER