Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Hold da k... hvor er I søde. :) Tak for hilsner, jeg blir så glad.

HVOR ER DET DEJLIGT"!!!! :yay :yay :yay :yay  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :7himmel  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da k... hvor er I søde. :) Tak for hilsner, jeg blir så glad.

Tillykke:):):):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Fister! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægtøgningen, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Whaaaaaat?! Tillykke!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wellwell...nu er det slut med at tabe sig foreløbig. Jeg er gravid :loveshower Jeg vil gerne blive hængende og se om jeg kan begrænse vægtøgningen, men det bliver jo så endnu sværere for jer andre, at hive vores samlede ugeresultater i minus. Er det okay?

Til de af jer der har glemt at veje jer - skal vi lave en lille opfølgning i morgen?

Tillykke fister hvor er det bare dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så huskede jeg at hoppe på vægten.. Og det var nu ikke så tosset :)

Mon ikke jeg så kan nå at smide 4 kg mere inden midt maj??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for en vejning.. Det har været en "dyr" uge..

At skulle navigere i en glutenfri kost har været lidt en mundfuld, da jeg skulle rokke på mine vaner.. Og det er ikke lykkedes så godt..

Selvom vi er ret godt inde i det ifht. Min datter.. Så er det noget andet selv at skulle undvære de vante ting..

Nå, men.. Jeg kommer stærkt igen.

Jeg skal have ovérstået en laktosebelastning på lørdag og er selvfølgelig meget spændt på am resultatet giver yderligere restriktioner i min kost..

Pøj pøj til jer alle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det tirsdag. Hit me :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Har glemt at sende ind min vægt! Den er uændret fra sidste uge, desværre:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tabere. Så blev det tirsdag og tid til en opdatering.

 

Men først en lille "opsang". Jeg har hørt fra ca. halvdelen af jer som er tilmeldt i denne uge, og jeg synes de seneste par uger har lignet den tendens også. Så - uden at shame nogen, for jeg ved godt at hverdagen kan spænde ben for en taberdyst - vil I så ikke lige give besked om I er med eller ej. Det er lidt surt at sidde og vente hele tirsdagen på beskeder som ikke dukker op. Tak :) (og husk nu, at vi rigtigt gerne vil have jer allesammen på holdet)

 

Vi har taget lidt på i denne uge, 0,7 kg, men det skyldes primært os to preggies, som er vokset tilsammen 1,9 kg. Så hvis vi lige sætter tunge boobies og runde maver til side, så HAR vi gjort verden lidt lettere igen.

 

Vinderen er MorAnja, som er smukt back on track. Stort tillykke ;)

 

MorAnja -0,9 kg (1)

JustMe -0,7 kg (3,3)

Pada -0,6 kg (3,9)

millivanilli 0,0 kg (1)

Fister +0.3 kg (0,3)

Lone Engel +0,4 kg (1,6)

Nica + 0,6 kg (2,1)

finken +1,6 kg (+1,3)

 

Tilsammen har vi tabt 25, 2 kilo siden årsskiftet. 

 

Held og lykke til alle i næste uge. You can do it:) Jeg glæder mig til at høre fra jer igen, og hvis nogle af jer som har glemt mig i dag, vil give en opdatering i morgen, så kom bare an. Jeg vil gerne smide de nye tal på herinde.

 

 

KH Fister

 

PS. Jeg har set og hørt hjerteblink i dag  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tabere. Så blev det tirsdag og tid til en opdatering.

 

Men først en lille "opsang". Jeg har hørt fra ca. halvdelen af jer som er tilmeldt i denne uge, og jeg synes de seneste par uger har lignet den tendens også. Så - uden at shame nogen, for jeg ved godt at hverdagen kan spænde ben for en taberdyst - vil I så ikke lige give besked om I er med eller ej. Det er lidt surt at sidde og vente hele tirsdagen på beskeder som ikke dukker op. Tak :) (og husk nu, at vi rigtigt gerne vil have jer allesammen på holdet)

 

Vi har taget lidt på i denne uge, 0,7 kg, men det skyldes primært os to preggies, som er vokset tilsammen 1,9 kg. Så hvis vi lige sætter tunge boobies og runde maver til side, så HAR vi gjort verden lidt lettere igen.

 

Vinderen er MorAnja, som er smukt back on track. Stort tillykke ;)

 

MorAnja -0,9 kg (1)

JustMe -0,7 kg (3,3)

Pada -0,6 kg (3,9)

millivanilli 0,0 kg (1)

Fister +0.3 kg (0,3)

Lone Engel +0,4 kg (1,6)

Nica + 0,6 kg (2,1)

finken +1,6 kg (+1,3)

 

Tilsammen har vi tabt 25, 2 kilo siden årsskiftet. 

 

Held og lykke til alle i næste uge. You can do it:) Jeg glæder mig til at høre fra jer igen, og hvis nogle af jer som har glemt mig i dag, vil give en opdatering i morgen, så kom bare an. Jeg vil gerne smide de nye tal på herinde.

 

 

KH Fister

 

PS. Jeg har set og hørt hjerteblink i dag  :loveshower

 

Tillykke til MorAnja! Godt comeback! :glad 

 

Og tillykke til dig med hjerteblink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fuldstændig glemt det :-(

Håber jeg husker det i morgen :-)

Tillykke til taberne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fuldstændig glemt det :-(

Håber jeg husker det i morgen :-)

Tillykke til taberne

 

Det sker; husk mig i morgen, så skriver jeg dig ind i skemaet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke MorAnja :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tabere. Så blev det tirsdag og tid til en opdatering.

 

Men først en lille "opsang". Jeg har hørt fra ca. halvdelen af jer som er tilmeldt i denne uge, og jeg synes de seneste par uger har lignet den tendens også. Så - uden at shame nogen, for jeg ved godt at hverdagen kan spænde ben for en taberdyst - vil I så ikke lige give besked om I er med eller ej. Det er lidt surt at sidde og vente hele tirsdagen på beskeder som ikke dukker op. Tak :) (og husk nu, at vi rigtigt gerne vil have jer allesammen på holdet)

 

Vi har taget lidt på i denne uge, 0,7 kg, men det skyldes primært os to preggies, som er vokset tilsammen 1,9 kg. Så hvis vi lige sætter tunge boobies og runde maver til side, så HAR vi gjort verden lidt lettere igen.

 

Vinderen er MorAnja, som er smukt back on track. Stort tillykke ;)

 

MorAnja -0,9 kg (1)

JustMe -0,7 kg (3,3)

Pada -0,6 kg (3,9)

millivanilli 0,0 kg (1)

Fister +0.3 kg (0,3)

Lone Engel +0,4 kg (1,6)

Nica + 0,6 kg (2,1)

finken +1,6 kg (+1,3)

 

Tilsammen har vi tabt 25, 2 kilo siden årsskiftet. 

 

Held og lykke til alle i næste uge. You can do it:) Jeg glæder mig til at høre fra jer igen, og hvis nogle af jer som har glemt mig i dag, vil give en opdatering i morgen, så kom bare an. Jeg vil gerne smide de nye tal på herinde.

 

 

KH Fister

 

PS. Jeg har set og hørt hjerteblink i dag  :loveshower

Fister helt ærligt så synes jeg du skal sætte en deadline på om tirsdagen som passer dig, for selvfølgelig skal du ikke sidde og vente. Dem som så ikke synes de kan nå det om tirsdagen, kan jo bare veje sig mandag. Det giver da det samme i sidste ende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister helt ærligt så synes jeg du skal sætte en deadline på om tirsdagen som passer dig, for selvfølgelig skal du ikke sidde og vente. Dem som så ikke synes de kan nå det om tirsdagen, kan jo bare veje sig mandag. Det giver da det samme i sidste ende.

Enig! Og beklager manglende besked fra mig. Jeg kan se du alligevel har fået mig ind i skemaet, da jeg skrev i tråden. Tak for det! Jeg skriver besked næste tirsdag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager min manglende tilbagemelding i går. Har haft en virkelig træls uge, hvor min store pige har været syg siden torsdag aften. I går fulgte min lille pige og mand så trop :( og som om det ikke var nok, så er turen nu kommet til mig :( var faktisk på vægten i går morges, men kan ærligt ikke huske hvad den stod på :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister helt ærligt så synes jeg du skal sætte en deadline på om tirsdagen som passer dig, for selvfølgelig skal du ikke sidde og vente. Dem som så ikke synes de kan nå det om tirsdagen, kan jo bare veje sig mandag. Det giver da det samme i sidste ende.

 

:ditto Jeg synes også du godt kan sætte en deadline så du ikke sidder og venter :) Husk også at jeg gerne vil tage over hvis der er brug for det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle I søde. Og Nitzen, selvfølgelige helt i orden. Den slags skal der naturligvis være plads til. God bedring med jer allesammen. Vi har også været turen igennem herhjemme. Min mand var syg en hel uge, hvilket aldrig er sket før. 

 

Las os sige at der er deadline kl 17. hvor tirsdag fremover. Og Lone Engel, jeg har dig i baghovedet, hvis jeg går kold i vægtstatusser på et tidspunkt. Tak:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister helt ærligt så synes jeg du skal sætte en deadline på om tirsdagen som passer dig, for selvfølgelig skal du ikke sidde og vente. Dem som så ikke synes de kan nå det om tirsdagen, kan jo bare veje sig mandag. Det giver da det samme i sidste ende.

Enig !!

Og så må vi (læs mig )der tilhører den glemsomme gruppe bare undværes i den uge og så blive lagt ind når vi melder os på igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, har fået omgangssyge. Det hjælper ikke at tænke på, at jeg nok taber mig af det, da 1) det er ikke det værd, 2) det jo er væske man taber og 3) jeg ikke kan træne, når jeg har det sådan. Klynke klynke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, har fået omgangssyge. Det hjælper ikke at tænke på, at jeg nok taber mig af det, da 1) det er ikke det værd, 2) det jo er væske man taber og 3) jeg ikke kan træne, når jeg har det sådan. Klynke klynke.

Det er så irriterende! Jeg har haft turen fra onsdag til i går, 6 kg har jeg smidt :blink Overvejer om jeg alligevel skal fortsætte med taberdysten, hvis jeg kan huske at sende besked til Fister ;) Appetitten er stadig meget sparsom og jeg får det mærkeligt når jeg spiser, så tror ikke mit er helt væk endnu <_<

God bedring :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh, har fået omgangssyge. Det hjælper ikke at tænke på, at jeg nok taber mig af det, da 1) det er ikke det værd, 2) det jo er væske man taber og 3) jeg ikke kan træne, når jeg har det sådan. Klynke klynke.

Øøøøv. Rigtig god bedring.

Jeg viser nok ikke pæne tal tirsdag. Er blevet indhentet af kvalmen, så jeg spiser (lidt for) ofte for at holde det nede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så irriterende! Jeg har haft turen fra onsdag til i går, 6 kg har jeg smidt :blink Overvejer om jeg alligevel skal fortsætte med taberdysten, hvis jeg kan huske at sende besked til Fister ;) Appetitten er stadig meget sparsom og jeg får det mærkeligt når jeg spiser, så tror ikke mit er helt væk endnu <_<

God bedring :kiss

også go bedring til dig og kom endelig tilbage. Det et jo ikke fordi jeg ikke forstår at man kan være glemsom, mere at jeg havde brug for en melding, hvis man ikke havde tænkt sig at melde tilbage mere. Men jeg har ikke noget i mod at opdatere om onsdagen for de glemsomme. Det blir bare når/hvis det passer ind i min dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER