Guest

Taberdysten 2015

583 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Sidder på færgen hjem og ka se vi har fået nye medlemmer. Hurra. Jeg har stor eksamen onsdag, så er lige lidt fåmælt indtil da. MEN kære nye, send mig en besked med startvægt ASAP og så ny vægt hver tirsdag. Jeg oplyser kun forskellen herinde og altså ikke hvad i vejer. Velkommen til tabere;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så, har jeg sq taget en ordentlig tørn i weekenden!

Igår var vi i Bilka og Toys R' Us, hvor vi gik rundt længe, skubbede tunge vogne og bar tunge poser op :)

Jeg var sød ved en ældre mand og tog hans to vogne sammen med mine 3 (jeg havde samlet sammen på parkeringspladsen. Synes det er så hensynsløst og uopdragent, bare at lade den stå, så jeg tager altid ekstra med tilbage for at skåne personalet.), - så jeg skubbede 5 vogne fra de bagerste parkeringspladser igennem sne, op til indgangen for at stille dem i bås :) 

Derefter pumpede jeg en fitness-bold op med luft og i dag har jeg totalt rengjort hele lejligheden - som i: skrubbet kalk af badeværelset, vasket lofter, gulve, tørret af, flyttet rundt ´- den HELT store tur :) 

 

Mit ben er ømt, men jeg kan da stadig gå, så i morgen aften giver J og jeg den en ordentlig omgang med træningen!  :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne at vi holder vægtopdateringer til pb'er her på bk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne at vi holder vægtopdateringer til pb'er her på bk:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne at vi holder vægtopdateringer til pb'er her på bk:)

Super.. Pb sendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

 

Jeg tror jeg hopper fra taberdysten i denne omgang, kan ikke overskue det i øjeblikket :bye

 

Men jeg håber i kommer til at tabe en masse kg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa!!! Weekendens kost-udfordringer er overstået - og det gik gooooodt!

Jeg glæder mig til at tilføje et fint grønt tal i morgen :)

Håber det går jer andre godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper for det! ChNfQIG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sejt!!!

 

Tak! Pyh det var også hårdt!  :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg hopper af Taberdysten en stund, synes ikke overskuddet er der, vil bare kæmpe for at holde vægten indtil videre. Så må vægttab for alvor vente til jeg har født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmper også for grønne tal i morgen, selv om jeg har svært ved at tro på det. Har spist for meget af de forbudte sager. Ville ønske mine søde kollegaer holdt op med at tage kage med på arbejdet! Eller at jeg fik mere viljestyrke i den forbindelse. Har dog trænet hveranden dag, altså tirsdag, torsdag, lørdag og i dag, mandag. Puha! Held og lykke alle i morgen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork! I morges var min vægt på minus 500 gram, men efter en aftenvejning idag er jeg bange for at der er røde tal i morgen. Hvorfor fanden svinger den så meget?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er dømt røde tal her i dag, men det fonventede jeg nu også ovenpå barnedåb og massevis af kagebagning optil, så det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik i 0.. Det er egentlig okay - har ikke levet særlig sundt denne uge, så jeg er glad for det ikke var røde tal! Godt jeg tog den times spinning igår :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Utrolig! Grønne tal:) 700g, så det er jo ikke vildt, men dejligt alligevel. Så må vi se om det var en af de tilfældige svingninger, eller om det faktisk er reel vægtnedgang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har "sluppet" med at tage en smule på imens jeg var på miniferie i Berlin. Vi gik en hel del, så jeg havde håbet lidt på at det havde vejet op for alle caffe latte'rne og spisen ude, men egentlig synes jeg det er ok. Må bare lige til at tage vægttabet lidt mere seriøst fraaaaa NU AF!. Jeg har 2 uger til at tabe 2,2 kilo hvis jeg skal følge mine delmål! 

Tillykke til de af jer som er ved at indgå et gensidigt venskab med jeres vægt (min er jo lidt mulet i øjeblikket ;) ) og send endelig vægtopdateringer på min PM; jeg opdaterer nok først i aften, da jeg er lidt druknet i eksamensforberedelser. Kryds gevaldigt for mig i morgen kl. 12.30; jeg er virkelig i tvivl om det er noget hø vi har lavet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte uge de tal er meget røde ;-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten var helt sød her i morges :)

Jeg har tabt 5 kg i alt nu. Mega lækkert... jeg er sindsyg glad for at jeg tog mig sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten var helt sød her i morges :)

Jeg har tabt 5 kg i alt nu. Mega lækkert... jeg er sindsyg glad for at jeg tog mig sammen!

Hvor er du sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægten var helt sød her i morges :)

Jeg har tabt 5 kg i alt nu. Mega lækkert... jeg er sindsyg glad for at jeg tog mig sammen!

Wauw Stephi, så kan mit kilo godt pakke sammen, selvom jeg er mega stolt! Du er sgu sej... :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ovenpå barnedåb med lækkert mad, lækre rester fra barnedåb i går & mens så er et mini minus bedre end et plus på vægten. Nu skal den have en ordentlig skalle, håber kroppen er enig, så jeg kan se ordentlig ud i kjolen til Milans dåb om 4 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, trætheden banker virkelig på døren... Mere end den jeg døjer med i hverdagen... Det er lige nøjagtigtig derfor jeg altid går og småspiser.. Og drikker en del kaffe.. For at skyde energi ind til overlevelse i hverdagen..

Til dem der ikke ved det, så har vi døjet med søvnmangel pga. Syge børn i 7,5 år!! Og fysisk og mentalt har det sat dybe spor...

Nå girls, dagen bliver hård.. Jeg har virkelig lyst til kaffe,.. Og jeg bliver sulten når jeg drikker kaffe... Bum bum..

Jeg skal minde mig om at det nok skal vende, at det på sigt giver mig mere energi....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nica, du kan godt klare det. Prøv med et glas vand:) Og husk at vi kæmper med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER