TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Hvor er det bare dejligt, Emlie, når man tænker på, at det har været et hårdt forløb at nå hertil med baby blivende i maven  :yay

Det er så fedt. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så mærkeligt, nu drømmer jeg for tredje gang at det er en lille pige, og at det er min første rigtige kæreste fra 3. Klasse der er faren. Det er altså stygt og vågne til igen og igen.

Men er da spændt og se om han så er en dreng eller hvad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så mærkeligt, nu drømmer jeg for tredje gang at det er en lille pige, og at det er min første rigtige kæreste fra 3. Klasse der er faren. Det er altså stygt og vågne til igen og igen.

Men er da spændt og se om han så er en dreng eller hvad :D

Ja, sgu´ specielt hvis han stadig kun går i 3. :blink.

 

Det er da sjovt, du bliver ved med at drømme det samme. Hvad mon det betyder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på date her til aften :) ud at spise god mad og så en tur i biffen. Det har været så dejligt. Det er jo ikke til at sige, hvornår den mulighed lige byder sig igen :D

Det var også tiltrængt med lidt forkælelse efter en dag hvor min mor og svigermor har leget tornado her i huset og har fået ryddet op, malet børneværelse (1. gang) og samlet tremmeseng. :) så skønt med al den hjælp vi får <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på date her til aften :) ud at spise god mad og så en tur i biffen. Det har været så dejligt. Det er jo ikke til at sige, hvornår den mulighed lige byder sig igen :D

Det var også tiltrængt med lidt forkælelse efter en dag hvor min mor og svigermor har leget tornado her i huset og har fået ryddet op, malet børneværelse (1. gang) og samlet tremmeseng. :) så skønt med al den hjælp vi får <3

Det lyder godt nok dejligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været på date her til aften :) ud at spise god mad og så en tur i biffen. Det har været så dejligt. Det er jo ikke til at sige, hvornår den mulighed lige byder sig igen :D

Det var også tiltrængt med lidt forkælelse efter en dag hvor min mor og svigermor har leget tornado her i huset og har fået ryddet op, malet børneværelse (1. gang) og samlet tremmeseng. :) så skønt med al den hjælp vi får <3

Ih hvor skønt.

Det ville vi også have været - vi har nogle stykker af de der smartbox vi ville have brugt. Men det nåede vi ikke. Håber vi får mulighed for det om nogle måneder i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

STORT tillykke Kami :-D

Håber, I alle har det godt :-)

Her trækker det desværre ud... :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Kæmpe stort tillykke med ham Kamilla :) håber i alle har det godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Lyder skønt :-) Tillykke :-)

Håber at alt gik godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Stort tillykke med den lille. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Stort tillykke med Julius, hvor må det bare være fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Kæmpe tillykke ! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været ude at gå en tur med mand og hunde i dag. Det er godt nok længe siden at jeg har kunnet det (eller haft mod til det). Men omkring 2km blev det da til. Er så stolt af mig selv. :D

Det giver så lidt bagslag nu med ekstra smerter i både mave og bækken, men det var helt sikkert det værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork søvn er da bare en by i Rusland i dag....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med skønne skønne Julius i armene!!! :kuller

Åh, hvor er det fantastisk! :loveshower Tillykke, tillykke, tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, havde de bedste to timer med G her til aften. Jeg havde lavet en playliste med romantiske sange, som jeg satte på inde i soveværelset, da vi var gået i seng. Så lå vi og talte om fortid, nutid og fremtid, mens vi nussede, rørte og kyssede. Fortalte hinanden hvor højt vi elskede hinanden, hvor stolte vi var af hinanden, hvor forelskede vi stadig er i hinanden. Det var så perfekt :7himmel. Det kan virkelig anbefales, hvis I ikke har født endnu, så der stadig er tid.

At det endte med blid og meget nær sex, var prikken over i´et :wub.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, havde de bedste to timer med G her til aften. Jeg havde lavet en playliste med romantiske sange, som jeg satte på inde i soveværelset, da vi var gået i seng. Så lå vi og talte om fortid, nutid og fremtid, mens vi nussede, rørte og kyssede. Fortalte hinanden hvor højt vi elskede hinanden, hvor stolte vi var af hinanden, hvor forelskede vi stadig er i hinanden. Det var så perfekt :7himmel. Det kan virkelig anbefales, hvis I ikke har født endnu, så der stadig er tid.

At det endte med blid og meget nær sex, var prikken over i´et :wub.

 

Ej hvor lyder det bare dejligt...

 

Godt at have sådan en fantastisk aften, før der kommer en lille ny og tager det meste af opmærksomheden. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor irriterende!

 

Har i dag opdaget at der er en eller anden der har fået fat i mine kortoplysninger og derved har tømt min konto!! Nets fandt aktiviteten mistænkelig og har spærret mit kort... Dette skete så for lidt over en uge siden og jeg ser det først nu... Dvs. det er ikke gået ud over min løn der lige er kommet ind, men det jeg havde tilbage på min konto for en uge siden.

Nu giver det så mening, hvorfor jeg ikke kunne bruge mit kort ved bageren sidste mandag...

 

SÅ jeg har ringet til banken der sender mig et nyt kort, og jeg har udfyldt sådan en indsigelsesblanket, hvor jeg skriver at jeg ikke har haft kendskab til transaktionerne. Nu skal den så bare sendes så jeg kan få mine penge igen....

 

Kender I det når man skal udfylde en blanket og man falder over et felt og tænker: "Det var da et helt igennem latterligt spørgsmål"? Den her blanket hedder "indsigelse vedrørende misbrug på kortet af 3. mand" og så kommer der et felt hvor jeg skal svare på følgende: "For at kunne behandle sagen har vi brug for en udførlig beskrivelse af, hvorfor du gør indsigelse" ISN'T THAT FRIGGIN OBVIOUS?? Jeg gør indsigelse fordi en 3. mand har misbrugt mit kort og jeg vil have mine penge igen!! Helt ærligt...  :D

 

Nå ja.... det var lige lidt smalltalk herfra... alt i mens Freya bare ikke rigtig vil sove ordentligt... Så det har taget nogle timer at få udfyldt den blanket.... puh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor irriterende!

 

Har i dag opdaget at der er en eller anden der har fået fat i mine kortoplysninger og derved har tømt min konto!! Nets fandt aktiviteten mistænkelig og har spærret mit kort... Dette skete så for lidt over en uge siden og jeg ser det først nu... Dvs. det er ikke gået ud over min løn der lige er kommet ind, men det jeg havde tilbage på min konto for en uge siden.

Nu giver det så mening, hvorfor jeg ikke kunne bruge mit kort ved bageren sidste mandag...

 

SÅ jeg har ringet til banken der sender mig et nyt kort, og jeg har udfyldt sådan en indsigelsesblanket, hvor jeg skriver at jeg ikke har haft kendskab til transaktionerne. Nu skal den så bare sendes så jeg kan få mine penge igen....

 

Kender I det når man skal udfylde en blanket og man falder over et felt og tænker: "Det var da et helt igennem latterligt spørgsmål"? Den her blanket hedder "indsigelse vedrørende misbrug på kortet af 3. mand" og så kommer der et felt hvor jeg skal svare på følgende: "For at kunne behandle sagen har vi brug for en udførlig beskrivelse af, hvorfor du gør indsigelse" ISN'T THAT FRIGGIN OBVIOUS?? Jeg gør indsigelse fordi en 3. mand har misbrugt mit kort og jeg vil have mine penge igen!! Helt ærligt...  :D

 

Nå ja.... det var lige lidt smalltalk herfra... alt i mens Freya bare ikke rigtig vil sove ordentligt... Så det har taget nogle timer at få udfyldt den blanket.... puh...

Hold da op, ej hvor ubehageligt. Håber du får dine penge igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor irriterende!

 

Har i dag opdaget at der er en eller anden der har fået fat i mine kortoplysninger og derved har tømt min konto!! Nets fandt aktiviteten mistænkelig og har spærret mit kort... Dette skete så for lidt over en uge siden og jeg ser det først nu... Dvs. det er ikke gået ud over min løn der lige er kommet ind, men det jeg havde tilbage på min konto for en uge siden.

Nu giver det så mening, hvorfor jeg ikke kunne bruge mit kort ved bageren sidste mandag...

 

SÅ jeg har ringet til banken der sender mig et nyt kort, og jeg har udfyldt sådan en indsigelsesblanket, hvor jeg skriver at jeg ikke har haft kendskab til transaktionerne. Nu skal den så bare sendes så jeg kan få mine penge igen....

 

Kender I det når man skal udfylde en blanket og man falder over et felt og tænker: "Det var da et helt igennem latterligt spørgsmål"? Den her blanket hedder "indsigelse vedrørende misbrug på kortet af 3. mand" og så kommer der et felt hvor jeg skal svare på følgende: "For at kunne behandle sagen har vi brug for en udførlig beskrivelse af, hvorfor du gør indsigelse" ISN'T THAT FRIGGIN OBVIOUS?? Jeg gør indsigelse fordi en 3. mand har misbrugt mit kort og jeg vil have mine penge igen!! Helt ærligt...  :D

 

Nå ja.... det var lige lidt smalltalk herfra... alt i mens Freya bare ikke rigtig vil sove ordentligt... Så det har taget nogle timer at få udfyldt den blanket.... puh...

Hold da op hvor ubehageligt..!! Godt du kan få dine penge igen, men det er da bestemt ikke rart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

avvv hvor det niver i lænden... det har ellers været så god dag i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var jeg til det sidste jordemoder besøg. Termin om 4 dage. Hun skønnede junior til at være 37-3800 gram :huh hun måtte endda lige spørge en anden jordemoder hvad hun troede , fordi jeg er så lav. Men hun sagde ret prompte 3800 umiddelbart .. Gisp! Så hun sagde jeg kunne godt pakke str 50 væk.

Synes godt nok det er meget han har taget på på 4 uger. Det er helt vildt! Men de siger jo også at de tager op til 30. Gram på om dagen her til sidst. Hun siger desuden at jeg er fuldstændig klar til at føde. Vi har snakket igangsættelse osv, men vi venter lige til jeg er 6 dage over tid, så får vi en scanning hvis ikke jeg er gået i fødsel inden da. Ih, nu må han gerne bare komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER