TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Bah.. Så er der igen igen en der har sagt op fra min afdeling :( det ender med at jeg ikke kender nogen, når jeg engang vender tilbage.. Øv, det var da lige enden på det ellers gode humør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder vel nok træls! Hader bare det der med, at når man er gravid, så er der ikke noget at gøre  :gal

Rigtig god bedring  :)

Ja den er så træls at få at vide... Nåh men urin og blodtryk var fint, baby havde det også godt, så han var ikke så bekymret... Hjem og i seng var hans ordre evt med et par panodiler. Så jeg er gået ind i min hule igen (mørkelægnings gardinerne er trykket helt for og et lille vindue er åbnet på klem), men det skal nok hævne sig i nat at jeg sover så meget nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiiii min babyalarm er kommet, den blev pakket i går og sendt sidst på eftermiddag og har lige hentet den ved vores købmand...  :yay

i morgen henter vi barnevognen og så er alt ved at være på plads så kan hun bare komme, min mor kommer i uge 11 og maler mit peter plys billed på vægen over hendes tremmeseng... :balloons

dette billed: https://www.puzzleshop.dk/images/15122_peter_plys_160-p.jpg   :bunny  det kan kun blive godt, og så går jeg på barsel fra i dag, da i morgen er en studiedag = alligevel fri  :bunny  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er så træls at få at vide... Nåh men urin og blodtryk var fint, baby havde det også godt, så han var ikke så bekymret... Hjem og i seng var hans ordre evt med et par panodiler. Så jeg er gået ind i min hule igen (mørkelægnings gardinerne er trykket helt for og et lille vindue er åbnet på klem), men det skal nok hævne sig i nat at jeg sover så meget nu...

Øv, hvor træls at du har det skidt - men godt babyen er okay! Rigtig god bedring :). Jeg har også sovet hele dagen, så vi kan sende hinanden en tanke, når vi ligger rastløse, søvnløse og frustrerede i vores senge.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah.. Så er der igen igen en der har sagt op fra min afdeling :( det ender med at jeg ikke kender nogen, når jeg engang vender tilbage.. Øv, det var da lige enden på det ellers gode humør :(

Man har da lov at håbe, der kommer en masse flinke nye til. Men kender det godt! Så er man nærmest "den nye", når man kommer tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiiii min babyalarm er kommet, den blev pakket i går og sendt sidst på eftermiddag og har lige hentet den ved vores købmand...  :yay

i morgen henter vi barnevognen og så er alt ved at være på plads så kan hun bare komme, min mor kommer i uge 11 og maler mit peter plys billed på vægen over hendes tremmeseng... :balloons

dette billed: https://www.puzzleshop.dk/images/15122_peter_plys_160-p.jpg   :bunny  det kan kun blive godt, og så går jeg på barsel fra i dag, da i morgen er en studiedag = alligevel fri  :bunny  

 

Det er da dejligt med gode oplevelser oven på en ellers træls dag. Og tillykke med barslen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har da lov at håbe, der kommer en masse flinke nye til. Men kender det godt! Så er man nærmest "den nye", når man kommer tilbage.

Det er rigtigt, men det er virkelig frustrerende at se så mange kollegaer forlade os.. bare siden december er der stoppet 5.. i de snart 2 år jeg har været der er der 23, der er stoppet.. Der er snart ikke andet end nye :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtigt, men det er virkelig frustrerende at se så mange kollegaer forlade os.. bare siden december er der stoppet 5.. i de snart 2 år jeg har været der er der 23, der er stoppet.. Der er snart ikke andet end nye :(

Hvad arbejder du med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie du er sygeplejerske, right?

Har i problemer på afdelingen eller? Lyder af rigtig mange mennesker, især når man kender størrelsen på Nykøbing sygehus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg er sygeplejerske.

Og ja, vi har en hel del problemer. Elendigt psykisk arbejdsmiljø og der er ikke rigtig nogen, der gør noget ved det. Det er så ringe altså.

For ja Nykøbing er jo et ret lille sygehus, så det burde jo nærmest være umuligt for en enkelt afdeling at have så stor udskiftning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg er sygeplejerske.

Og ja, vi har en hel del problemer. Elendigt psykisk arbejdsmiljø og der er ikke rigtig nogen, der gør noget ved det. Det er så ringe altså.

For ja Nykøbing er jo et ret lille sygehus, så det burde jo nærmest være umuligt for en enkelt afdeling at have så stor udskiftning.

Jeg er lige på besøg... Hvilken afdeling er du på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg... Hvilken afdeling er du på?

Jeg er på medicinsk gastroenterologisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på medicinsk gastroenterologisk :)

Ah, ok. Jeg kender en af lederne på en anden afd, så ville da bare høre, om det var den samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah, ok. Jeg kender en af lederne på en anden afd, så ville da bare høre, om det var den samme ;)

Nåå :) Der er måske også problemer? Det er der i hvert fald flere steder i huset, har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå :) Der er måske også problemer? Det er der i hvert fald flere steder i huset, har jeg hørt.

Nej, det tror jeg faktisk ikke... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det tror jeg faktisk ikke... :chin:

Nå okay :P Så er der da håb, hvis man ender med at søge væk en dag..

Kan bare blive så harm over at der ikke bliver gjort noget, for det er et virkelig spændende speciale og det kunne bare være sådan en fed afdeling, hvis der bare blev gjort noget ved problemerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så BSB, er det nu vi sender den tanke til hinanden om at ikke kunne sove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så BSB, er det nu vi sender den tanke til hinanden om at ikke kunne sove

Åh ja, jeg er lysvågen :rolleyes. Mon du holder endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt hyggeligt at kunne se at I har problemer med at sove, her mens jeg sidder og ammer vores lille pige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg er lysvågen :rolleyes. Mon du holder endnu?

Jeg var faldet i søvn der, Tilgengæld har jeg været lys vågen siden kl 4.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lagde mig til at sove 23. Vågnede så lidt over tolv og lå derefter vågen til 04.... blev så vækket lidt over seks af datteren .... Det er bare så skønt at være højgravid!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, 37+0 :yay Så kan junior bare komme an kan han :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah.. Så er der igen igen en der har sagt op fra min afdeling :( det ender med at jeg ikke kender nogen, når jeg engang vender tilbage.. Øv, det var da lige enden på det ellers gode humør :(

Oog, så røg der endnu en i dag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, 37+0 :yay Så kan junior bare komme an kan han :box

 

Hvor er det bare dejligt, Emlie, når man tænker på, at det har været et hårdt forløb at nå hertil med baby blivende i maven  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER