TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Så ramte jeg 40+0 og stadig ingen tegn på, at fødslen er lige rundt om hjørnet <_<

Har næsten ikke sovet igen i nat pga smerter i bækken og vilde plukveer, men det er jo ikke anderledes, end det plejer.

Har besluttet med mig selv at jeg satser på at blive sat igang der 42+0, for så kan jeg kun blive positivt overrasket, hvis det sker før :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ramte jeg 40+0 og stadig ingen tegn på, at fødslen er lige rundt om hjørnet <_<

Har næsten ikke sovet igen i nat pga smerter i bækken og vilde plukveer, men det er jo ikke anderledes, end det plejer.

Har besluttet med mig selv at jeg satser på at blive sat igang der 42+0, for så kan jeg kun blive positivt overrasket, hvis det sker før :P

Jeg forstår jeg fuldstændig, havde ellers et lille håb tidligere, efter modningsakupunktur, men føler bare jeg er gået 10 skridt tilbage nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår jeg fuldstændig, havde ellers et lille håb tidligere, efter modningsakupunktur, men føler bare jeg er gået 10 skridt tilbage nu

Jeg forsøger mig også med akupressur, men det hjælper vist ikke det store. Det er som om, det har sat ordentlig skub i plukveerne, og de kan gøre ret nas, men det bliver ikke til mere end bare plukveer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger mig også med akupressur, men det hjælper vist ikke det store. Det er som om, det har sat ordentlig skub i plukveerne, og de kan gøre ret nas, men det bliver ikke til mere end bare plukveer :unsure

Jeg får selv akupressur en gang i ugen hos hende jeg får massage hos. Og så trykker jeg selv på hånden - mellem tommel og pegefinger. Men i dag har bare været sådan en lidt øv dag, næsten ingen plukveer og ikke voldsomt med liv. Men han har også ændret sin måde at ligge på så ved ikke om han sparker/møver ind med ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får selv akupressur en gang i ugen hos hende jeg får massage hos. Og så trykker jeg selv på hånden - mellem tommel og pegefinger. Men i dag har bare været sådan en lidt øv dag, næsten ingen plukveer og ikke voldsomt med liv. Men han har også ændret sin måde at ligge på så ved ikke om han sparker/møver ind med ryggen. Årg vill ønske der snart skete lidt.

Jeg har tre punkter, jeg trykker på :) håber det hjælper. Det hjalp min mor i hvert fald, dengang hun fødte mig, så håber at det også hjælper her :)

Sådan havde jeg det i onsdags. Stort set ingen plukveer. Det var bare så mærkeligt. Men nu er de tilbage for fulde gardiner.

Altså det kan jo nemt være, at han bare ligger og sparker indad mod ryggen, så du ikke kan mærke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tre punkter, jeg trykker på :) håber det hjælper. Det hjalp min mor i hvert fald, dengang hun fødte mig, så håber at det også hjælper her :)

Sådan havde jeg det i onsdags. Stort set ingen plukveer. Det var bare så mærkeligt. Men nu er de tilbage for fulde gardiner.

Altså det kan jo nemt være, at han bare ligger og sparker indad mod ryggen, så du ikke kan mærke det :)

Hvilke punkter trykker du på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er et punkt på indersiden af benet. Man lægger fire fingre, hvor den første hviler på toppen af ankelknoglen. Under den sidste finger ligger punktet :) (ikke direkte på skinnebensknoglen. Man lader lige fingeren glide ned af knoglen).

Så er der på ydersiden af anklen. Midt mellem ankelknoglen og akillessenen :)

Og det sidste punkt er det mellem tommel- og pegefinger, som du også bruger :)

Hehe, min møver også vildt meget rundt i øjeblikket :D det virker som om, han forsøger at komme ud gennem maveskindet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er et punkt på indersiden af benet. Man lægger fire fingre, hvor den første hviler på toppen af ankelknoglen. Under den sidste finger ligger punktet :) (ikke direkte på skinnebensknoglen. Man lader lige fingeren glide ned af knoglen).

Så er der på ydersiden af anklen. Midt mellem ankelknoglen og akillessenen :)

Og det sidste punkt er det mellem tommel- og pegefinger, som du også bruger :)

Hehe, min møver også vildt meget rundt i øjeblikket :D det virker som om, han forsøger at komme ud gennem maveskindet :P

Det på indersiden kendte jeg egentlig godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det på indersiden kendte jeg egentlig godt hehe Må trykke lidt og se om der ikke kan komme lidt gang i det hele igen

Haha det kender jeg alt for godt Haha

:D det er helt åndssvagt, så skæv maven kan blive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

argh, er ved at blive sindssyg. Har fået tør hud på oversiden af mine hænder. Smører som en sindssyg med creme, men det svider bare og hjælper ikke en dyt.. Det er noget rigtig :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv, endnu en nat uden ret meget søvn :( er træt, men kan ikke sove rigtigt pga smerter. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv, endnu en nat uden ret meget søvn :( er træt, men kan ikke sove rigtigt pga smerter. :(

Hvordan har dit bækken det i dag? Det lyder ikke så rart med sådan et smæld og så så mange smerter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har dit bækken det i dag? Det lyder ikke så rart med sådan et smæld og så så mange smerter

Det har det ikke så godt. Det føles løst og gør ondt som bare pokker :( så må nok indstille mig på nogle sofa-dage og så finde mit bælte frem igen.

øv hvor er det irriterende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har det ikke så godt. Det føles løst og gør ondt som bare pokker :( så må nok indstille mig på nogle sofa-dage og så finde mit bælte frem igen.

øv hvor er det irriterende :(

Øv for den da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for den da Håber det hjælper med et par stille dage, ellers må du prøve at ringe din læge

Håber jeg også. Tror desværre ikke lægen kan gøre noget. Det er jo bækkenløsningen der driller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie hvordan går det med dit bækken? Har du stadig ondt eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emilie hvordan går det med dit bækken? Har du stadig ondt eller?

Tak fordi du tænker på mig :)

Ja har stadig rigtig mange smerter :( det stråler ikke ned i benet mere, så det er da trods alt godt, men får generelt ikke sovet ret meget pga smerterne. Tager pinex til natten for at tage toppen, men det hjælper ikke ret meget. :(

Det går virkelig ud over humøret. ventetiden er bare så åndssvagt lang, når man ikke kan lave noget som helst for at få den til at gå..

bliver mere og mere ked af det, synes jeg. Selvfølgelig bliver der kortere og kortere tid til lillemanden kommer, men jo mere tid der går, des mere bange for igangsættelse bliver jeg og bliver også mere bange for om det evt. ender med kejsersnit.. Det er jo nok fuldstændig irrationelt, men kan ikke rigtig skubbe de tanker ud af hovedet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du tænker på mig :)

Ja har stadig rigtig mange smerter :( det stråler ikke ned i benet mere, så det er da trods alt godt, men får generelt ikke sovet ret meget pga smerterne. Tager pinex til natten for at tage toppen, men det hjælper ikke ret meget. :(

Det går virkelig ud over humøret. ventetiden er bare så åndssvagt lang, når man ikke kan lave noget som helst for at få den til at gå..

bliver mere og mere ked af det, synes jeg. Selvfølgelig bliver der kortere og kortere tid til lillemanden kommer, men jo mere tid der går, des mere bange for igangsættelse bliver jeg og bliver også mere bange for om det evt. ender med kejsersnit.. Det er jo nok fuldstændig irrationelt, men kan ikke rigtig skubbe de tanker ud af hovedet :(

Øv øv det lyder ikke særlig rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv det lyder ikke særlig rart

Ville ønske for dig, at du ikke var så plaget af alle de dumme smerter. Kan sagtens sætte mig ind i at ventetiden er lang, selvom man ved at om ikke så længe så er han ude. Men Gud hvor er det øv med ventetid. Tror bare det er vigtigt at man er rolig og ikke tænker så meget over det - selvom det er svært - for kroppen stresser når man tænker over det hele tiden Vi må holde ud og prøve at være positive

Det er også næsten det, jeg glæder mig mest til. At slippe for alle de smerter.

Tror du har ret, men ja det er godt nok svært ikke at gå og spekulere over det hele tiden. Især når man ikke kan kaste sig ud i en masse aktiviteter som afledningsmanøvre..

Det vildeste jeg kan finde på, det er at hækle og se film/serier på Netflix :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også næsten det, jeg glæder mig mest til. At slippe for alle de smerter.

Tror du har ret, men ja det er godt nok svært ikke at gå og spekulere over det hele tiden. Især når man ikke kan kaste sig ud i en masse aktiviteter som afledningsmanøvre..

Det vildeste jeg kan finde på, det er at hækle og se film/serier på Netflix :blink

Det er snart forbi, og så har du en dejlig dreng som vil fylde din hverdag med glæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er snart forbi, og så har du en dejlig dreng som vil fylde din hverdag med glæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor henne er det der er faldet en halv meter sne? Og sikke øv at være sneet inde, hvis man havde planer om at komme ud og få lavet noget...

Bor i Norge - på østlandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er snart forbi, og så har du en dejlig dreng som vil fylde din hverdag med glæde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og det er jo i virkeligheden det eneste, der betyder noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor i Norge - på østlandet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER