Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Få en til at tage noter!!!

Jo jo det er skam ikke et problem men vil gerne have oplægget. Det er bestemt ikke favorit disciplinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh ha - tror min kollega er lidt PMS i dag :rolleyes bordene hvor jeg skal sidde med børnene var stablet oven på hinanden og det fandt jeg ud af da vi skulle spise, og det sagde jeg så til kollegaen, hun fortalte at det er fordi der er blevet gjort rent. Jeg sagde "Ok men hvor er det bare træls" hvortil hun svarede "jamen det er der ikke noget at gøre ved!" Med sådan en stram "tag dig nu sammen" stemme!!! Nå nå - slap da lige af!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg kom til gruppeformandsmøde i dag. Meget hyggeligt :) Havde dog ikke set det komme, at vi skulle side nede på Torvet i Silkeborg med utrolig mange legoklodser. Heldigvis giver min gruppe mig en gennemgang af de mistede lektioner i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så står den på jobsøgning i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay :yay :yay

 

Har fået mit drømme-bachelorfag og -emne! 

 

:yay :yay :yay

 

Og så fik jeg lige læst 73 sider i dag, så nu er jeg forud med min læseplan inden eksamen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg snart været igang på mit nye arbejde, i 3 mdr.... Det er dejligt, at have arbejde, og endda et hvor man bliver bahandlet som et menneske, og et alm. klogt menneske.... Jeg har måtte sluge, at jeg er udlært på en arbejdsplads, som faktisk ikke har lært mig en skid... så hvor er det godt at jeg er mega lærnem, og hurtigt fanger hvordan man gør dit og dat.... og chefen har bestemt ikke vist tegn på at jeg skulle være irriterende på nogen måde.. :yay og mega godt er også, at jeg ikke har haft trang til at tude, på arbejde eller efter arbejde, overhovedet.......det er meget nyt og rart for mig at opleve :lol

Men men men.... jeg tror aldrig jeg ligefrem kommer til at elske at stå op til en arbejdsdag... jeg er nok bare typen som arbejder for at kunne leve. jeg gør mit arbejde godt og grundigt, jeg elsker bare ikke at gå på arbejde... Jeg gad godt vide, hvordan det må føles... at glæde sig til at komme på arbejde. :)

Hvor er det skønt at du er endelig et godt sted :)

Jeg tror at jeg kun har været et sted hvor jeg havde det godt både fysisk og psykisk. Resten af stederne har jeg siddet og tudet på toilettet, i bilen og derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan en ellers helt igennem skøn dag ødelægges af en enkelt person?

Der er en kollega som ødelægger mit humør på daglig basis! Irriterende nok er hun en af mine tætteste kolleger! Pointerer ofte det åbenlyse som om jeg intet selv kan finde ud af og tænke mig til, eller siger ting til mig 2 gange, som om det er nødvendigt og jeg ANER ikke hvad jeg har gjort for at blive miskrediteret på den måde!!!

IT IS JUST A JOB!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan en ellers helt igennem skøn dag ødelægges af en enkelt person?

Der er en kollega som ødelægger mit humør på daglig basis! Irriterende nok er hun en af mine tætteste kolleger! Pointerer ofte det åbenlyse som om jeg intet selv kan finde ud af og tænke mig til, eller siger ting til mig 2 gange, som om det er nødvendigt og jeg ANER ikke hvad jeg har gjort for at blive miskrediteret på den måde!!!

IT IS JUST A JOB!

:kram  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ ufedt at ligge om natten og have ondt i maven over at skulle på arbejde! Overvejer kraftigt at tage en snak med nærmeste leder - bare en uofficiel snak om at jeg føler mig miskrediteret og hvor meget jeg skal ligge i kollegaens ord!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ ufedt at ligge om natten og have ondt i maven over at skulle på arbejde! Overvejer kraftigt at tage en snak med nærmeste leder - bare en uofficiel snak om at jeg føler mig miskrediteret og hvor meget jeg skal ligge i kollegaens ord!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ ufedt at ligge om natten og have ondt i maven over at skulle på arbejde! Overvejer kraftigt at tage en snak med nærmeste leder - bare en uofficiel snak om at jeg føler mig miskrediteret og hvor meget jeg skal ligge i kollegaens ord!

:kram

Det må bestemt ikk være rart at have det sådan! Jeg synes helt sikkert du skal tage en snak med din leder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag jeg starter i praktik i en SFO. Puha jeg er nervøs! Håber det er et godt sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i dag jeg starter i praktik i en SFO. Puha jeg er nervøs! Håber det er et godt sted :)

Håber det bliver godt! De kan kun blive glade for dig!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ ufedt at ligge om natten og have ondt i maven over at skulle på arbejde! Overvejer kraftigt at tage en snak med nærmeste leder - bare en uofficiel snak om at jeg føler mig miskrediteret og hvor meget jeg skal ligge i kollegaens ord!

Ej Maja. Jeg troede at det gik så godt :( du skal ikke have ondt i maven så er det bedre at få taget snakken :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bliver godt! De kan kun blive glade for dig!! :kram2

Hvor er du sød, tusind tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger! Kollegaen var et stort smil fra morgenen af så jeg er mildest talt "puzzled". Jeg venter og ser tiden an, muligheden for at snakke med nærmeste leder er der jo hele tiden heldigvis!!!

Jeg tror stress er udløseren for alt det hun kommer ud med, der er ligesom et mønster. Jeg må jo så bare selv forsøge at afværge de situationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48-timers eksamen. Helt nyt koncept for mig, men jeg ka' li' det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har fået vurderet vores anden opgave til en stor 10 tal eller lille 12 tal :yay

Tror jeg holder fast i min nye gruppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen.. Øv hvor jeg hader det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen.. Øv hvor jeg hader det!!

Held og lykke :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eksamen i morgen.. Øv hvor jeg hader det!!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck til dem der skal til eksamen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejder man for meget når ens "sent items" på arbejdsemailen ser sådan her ud...? :(

 

Indspilning+i+fuld+sk%25C3%25A6rm+2013-1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arbejder man for meget når ens "sent items" på arbejdsemailen ser sådan her ud...? :(

 

Indspilning+i+fuld+sk%25C3%25A6rm+2013-1

Jeg ville sige ja...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker mit studie med f'ucking hader stress. Øv, hvor er jeg træt af at det bare hænger ved. Grrrr!

:( øv.. Pas på dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER