Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Har fået første opgave evalueret til en lille 10 tal og smidt den næste i hovedet.

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er lige kommet hjem fra skole, hvor vi havde det mest interessante og spændene oplæg om børns seksualitet.

Det var en øjenåbner både i forhold til hvordan man som pædagog håndtere børns seksualitet, men også som forældre. Min gruppe blev hurtig enig om at sådan et oplæg burde alle pædagoger have :)

Åh det kunne jeg også godt tænke mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra skole, hvor vi havde det mest interessante og spændene oplæg om børns seksualitet.

Det var en øjenåbner både i forhold til hvordan man som pædagog håndtere børns seksualitet, men også som forældre. Min gruppe blev hurtig enig om at sådan et oplæg burde alle pædagoger have :)

Det er sådan noget jeg virkelig kunne bruge lidt hjælp til, fordi jeg ved at jeg er alt for 1880 agtig overfor den slags emner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor kan jeg altså ikke fordrage min dansk lærer!! Hun har udkåret mig til hjælpe-lærer uden så meget som at spørge mig eller lige give mig et prej om det.

Lige pludseligt stod der 7 kursister foran mig med spørgende blikke - ehhh... jeg har også andre fag samt lektier i disse? Jeg skal også følge med i timen som alle andre - jeg ønsker ikke det ansvar?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg, men mon ikke der går en måneds tid. Er det ikke en måneds opsigelse man har?

det er vist forskelligt! Men så var der da lige et sted jeg måske skulle smide en ansøgning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er vist forskelligt! Men så var der da lige et sted jeg måske skulle smide en ansøgning?

Hvis du står og mangler arbejde fra imorgen eller sådan noget så er vuggestuen VIRKELIG presset lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du står og mangler arbejde fra imorgen eller sådan noget så er vuggestuen VIRKELIG presset lige nu!

er det så fast? For mangler jo egentlig først fra januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det så fast? For mangler jo egentlig først fra januar :)

Nej desværre!!!

Men kig på hjemmesiden, mener bestemt der er en fane der hedder ledige stillinger så kan du se hvad vi søger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk rigtig glad for at gå på arbejde igen! Selvfølgelig er ALTING nyt endnu men det er virkelig spændende. Der er selvfølgelig også ting der undrer mig og som jeg ikke er enig i, men umiddelbart er det ting jeg sagtens kan leve med og indordne mig under. Ex. Så har institutionen ikke ret meget legetøj, hvilket jeg personligt syntes er ærgerligt, men deres tilgang er at rammerne i institutionen opfordrer til fysisk udfoldelse og stimulerer fantasien. Det er jo ikke noget jeg ikke godt kan stille mig op og forsvare og handle ud fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre!!!

Men kig på hjemmesiden, mener bestemt der er en fane der hedder ledige stillinger så kan du se hvad vi søger.

hvad hedder hjemmesiden? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad hedder hjemmesiden? :)

Google "stjernen tjørring" det gør jeg :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Google "stjernen tjørring" det gør jeg :p

Oki :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ikke ud til der kommer andre end mig idag... Men så kan jeg da bevillige mig selv tidlig fri :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor jeg synes at det er hårdt at min arbejdsplads er så ramt af stress for tiden. Har flere kollegaer der er sygemeldt og kan mærke at jeg selv er på vej ud over kanten. Cyklede halvgrædende hjem, fordi jeg ikke kan overskue det og fordi jeg har mistet et internt papir, hvor åndsvagt er det lige?

Og det værste er atder. Kun kommer tomme ord uden handling fra ledelsen. Har et møde med chefen i morgen, men har sku ikke de store forventninger til det. Øv hvor er det bare surt, når jeg nu var så glad for mit job inden jeg gik på barsel. Øv øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En uge i vuggestuen er nu overstået - shit jeg kører træt i alt det omstilling her :( føler bare lidt jeg er slået hjem i ludo til på mandag. håber det hele kommer let, er så træt i hovedet for tiden og tanken om alt det jeg skal overskue i næste uge gør mig udmattet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg snart været igang på mit nye arbejde, i 3 mdr.... Det er dejligt, at have arbejde, og endda et hvor man bliver bahandlet som et menneske, og et alm. klogt menneske.... Jeg har måtte sluge, at jeg er udlært på en arbejdsplads, som faktisk ikke har lært mig en skid... så hvor er det godt at jeg er mega lærnem, og hurtigt fanger hvordan man gør dit og dat.... og chefen har bestemt ikke vist tegn på at jeg skulle være irriterende på nogen måde..  :yay  og mega godt er også, at jeg ikke har haft trang til at tude, på arbejde eller efter arbejde, overhovedet.......det er meget nyt og rart for mig at opleve :lol

 

Men men men.... jeg tror aldrig jeg ligefrem kommer til at elske at stå op til en arbejdsdag... jeg er nok bare typen som arbejder for at kunne leve. jeg gør mit arbejde godt og grundigt, jeg elsker bare ikke at gå på arbejde... Jeg gad godt vide, hvordan det må  føles... at glæde sig til at komme på arbejde.  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg snart været igang på mit nye arbejde, i 3 mdr.... Det er dejligt, at have arbejde, og endda et hvor man bliver bahandlet som et menneske, og et alm. klogt menneske.... Jeg har måtte sluge, at jeg er udlært på en arbejdsplads, som faktisk ikke har lært mig en skid... så hvor er det godt at jeg er mega lærnem, og hurtigt fanger hvordan man gør dit og dat.... og chefen har bestemt ikke vist tegn på at jeg skulle være irriterende på nogen måde.. :yay og mega godt er også, at jeg ikke har haft trang til at tude, på arbejde eller efter arbejde, overhovedet.......det er meget nyt og rart for mig at opleve :lol

Men men men.... jeg tror aldrig jeg ligefrem kommer til at elske at stå op til en arbejdsdag... jeg er nok bare typen som arbejder for at kunne leve. jeg gør mit arbejde godt og grundigt, jeg elsker bare ikke at gå på arbejde... Jeg gad godt vide, hvordan det må føles... at glæde sig til at komme på arbejde. :)

Hold da op, er ked af at læse du aldrig har været rigtig glad for at arbejde :(

Jeg håber meget du bliver rigtig glad for at være der og glæder dig til at møde dagen efter.

Selv er jeg en der gerne arbejde lidt for meget fordi jeg simpelthen ikke kan stoppe igen! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, er ked af at læse du aldrig har været rigtig glad for at arbejde :(

Jeg håber meget du bliver rigtig glad for at være der og glæder dig til at møde dagen efter.

Selv er jeg en der gerne arbejde lidt for meget fordi jeg simpelthen ikke kan stoppe igen! :o

:ditto

Det er alt afgørende, at man trives og er glad for sit job :) Jeg nåede tilbage på "et gammelt job"

Efter barsel, den måned var LANG og SEJ komme igennem. Da jeg begyndte på mit nye job ændrede det sig :) Starter efter ferie på mandag, og selvom jeg da godt kunne have haft en længere ferie, så glæder jeg mig til at komme på job :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU har jeg snart været igang på mit nye arbejde, i 3 mdr.... Det er dejligt, at have arbejde, og endda et hvor man bliver bahandlet som et menneske, og et alm. klogt menneske.... Jeg har måtte sluge, at jeg er udlært på en arbejdsplads, som faktisk ikke har lært mig en skid... så hvor er det godt at jeg er mega lærnem, og hurtigt fanger hvordan man gør dit og dat.... og chefen har bestemt ikke vist tegn på at jeg skulle være irriterende på nogen måde.. :yay og mega godt er også, at jeg ikke har haft trang til at tude, på arbejde eller efter arbejde, overhovedet.......det er meget nyt og rart for mig at opleve :lol

Men men men.... jeg tror aldrig jeg ligefrem kommer til at elske at stå op til en arbejdsdag... jeg er nok bare typen som arbejder for at kunne leve. jeg gør mit arbejde godt og grundigt, jeg elsker bare ikke at gå på arbejde... Jeg gad godt vide, hvordan det må føles... at glæde sig til at komme på arbejde. :)

Hvor er det dejligt at du ENDELIG har fundet et godt sted at arbejde! Nogle mennesker arbejder jo bare for at leve og det er helt sikkert normalt og en ok følelse. Jeg kender mange der har det på den måde, det vigtigste er om ens kolleger er nogle anstændige mennesker som man har det godt med.

Jeg er selv en af dem der er glad for at gå på arbejde, jeg elsker virkelig mit fag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ferie slut. Skolen venter igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sidder og venter på at komme ind til samtale. Jeg skal først ind om 20 min, men hellere komme for tidligt end for sent! Ih, hvor jeg håber jeg kommer igennem nåleøjet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sidder og venter på at komme ind til samtale. Jeg skal først ind om 20 min, men hellere komme for tidligt end for sent! Ih, hvor jeg håber jeg kommer igennem nåleøjet!

Håber det går godt! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sidder og venter på at komme ind til samtale. Jeg skal først ind om 20 min, men hellere komme for tidligt end for sent! Ih, hvor jeg håber jeg kommer igennem nåleøjet!

spændende hvad er det som? og håber det gik godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er i konflikt med mig selv. Jeg skal som gruppeformand på en tværfaglig case sidde til møde det meste af min undervisnings tid i morgen. Det fag jeg misser er det eneste fag jeg skal til eksamen i i morgen. What to do?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh er i konflikt med mig selv. Jeg skal som gruppeformand på en tværfaglig case sidde til møde det meste af min undervisnings tid i morgen. Det fag jeg misser er det eneste fag jeg skal til eksamen i i morgen. What to do?!?!

Få en til at tage noter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER