Guest

Job og uddannelse smalltalk

1,705 indlæg i dette emne

Totalt mærkeligt at være på smalltalk-bølge med min (ret så søde) engelsklærer.

Han er eyecandy, så det gør det jo kun bedre, men hvor er det mærkeligt at han tager initiativ til smalltalke med mig :blink

Føler mig totalt skyldig i noget som er mega uskyldigt :P

Det er jo bare snak for pokker og intet andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:( øv.. Pas på dig selv :)

Tak Nica. Det er bare eksploderet out of nowhere. Jeg tror aldrig jeg kommer af med det, og det er lidt hårdt at rende rundt med den tanke i øjeblikket. Og jeg som var ved SÅ godt mod.

Men min projektgruppe er nogle skønne mennesker, som prøver at forstå og tage hensyn og bare være søde. Åh jeg er helt rørt over at være endt et sted, hvor svaghed ikke betyder at man bliver trampet på, og hvor jeg måske kan gennemføre semestret. Har også fået merit for et fag næste semester med en sød lille notits om, at jeg højst sandsynligt kan få mere merit, hvis jeg søger. Gotta love RUC! Jeg vil så gerne blive, men for helvede hvor jeg kæmper. Lorte fucking spasser stress, jeg er den bitreste bitre på min tidligere chef, og det er så ufrugtbart, men hun skulle jo ha et los i røven. I stedet er det mig der ikke engang kan gå normalt i skole og læse en tekst. Argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det sucks at være arbejdsløs :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det sucks at være arbejdsløs :(

HØRT!!!

Bare tanken om at jeg ikke har noget at lave efter nytår, er nok til at blive ked og frustreret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HØRT!!!

Bare tanken om at jeg ikke har noget at lave efter nytår, er nok til at blive ked og frustreret!

Det forstår jeg godt :kram2 jeg har været ledig siden jeg blev uddannet i juni og der er stadig ikke bid på trods af utallige ansøgninger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det forstår jeg godt :kram2 jeg har været ledig siden jeg blev uddannet i juni og der er stadig ikke bid på trods af utallige ansøgninger...

Det er sq sur mås :numse

hvilken udd. Har du taget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sq sur mås :numse

hvilken udd. Har du taget?

Jeg er uddannet socialrådgiver :) og ja, det er så sur mås :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet socialrådgiver :) og ja, det er så sur mås :(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Hvilken uddannelse har du egentlig Sara?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken uddannelse har du egentlig Sara?

Ingen, endnu!

Men overvejer kraftigt at starte på pædagogisk assistent udd.

Men ved ikke om vi har råd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen, endnu!

Men overvejer kraftigt at starte på pædagogisk assistent udd.

Men ved ikke om vi har råd!

Du kan ikke få arbejde som pæd.ass. Særlig mange steder, lederne kan ikke betale det ekstra de koster, og prioriterer i stedet en pædagog på få timer eller en medhjælper på mange timer :( vi har rigtig mange pæd.ass. i job-praktik i den institution jeg er i nu og de fortæller at der på 7 mdr har været 1 pæd.ass. Stilling slået op i hele midt og vest Jylland.

Du kan da tage en pædagog udd. Med din erfaring og personlighed så klarer du det til UG ;) der er jo også lønnet praktik og du kan have et bijob ved siden af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan ikke få arbejde som pæd.ass. Særlig mange steder, lederne kan ikke betale det ekstra de koster, og prioriterer i stedet en pædagog på få timer eller en medhjælper på mange timer :( vi har rigtig mange pæd.ass. i job-praktik i den institution jeg er i nu og de fortæller at der på 7 mdr har været 1 pæd.ass. Stilling slået op i hele midt og vest Jylland.

Du kan da tage en pædagog udd. Med din erfaring og personlighed så klarer du det til UG ;) der er jo også lønnet praktik og du kan have et bijob ved siden af

Varde kommune søger 2 lige i øjeblikket!

men synes bare det er en lang udd. = længere tid på ret lav løn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varde kommune søger 2 lige i øjeblikket!

men synes bare det er en lang udd. = længere tid på ret lav løn!

3,5 år hvoraf 2 halve er med løn og mange får vikar Jobs ved siden af. Men du har ret i at det ikke ligefrem er guldgrubben ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,5 år hvoraf 2 halve er med løn og mange får vikar Jobs ved siden af. Men du har ret i at det ikke ligefrem er guldgrubben ;)

Jeg vil først og fremmest ha undersøgt om der er mulighed for at jeg måske kan få lov til at tage en udd. På Dagpenge!! Det har jeg hørt flere der har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil først og fremmest ha undersøgt om der er mulighed for at jeg måske kan få lov til at tage en udd. På Dagpenge!! Det har jeg hørt flere der har!

Uh det må du meget gerne fortælle mere om :) (Sagde hun, hvis mand er på sygedagpenge og drømmer om en ny uddannelse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil først og fremmest ha undersøgt om der er mulighed for at jeg måske kan få lov til at tage en udd. På Dagpenge!! Det har jeg hørt flere der har!

Det er desværre bare blevet svært at få lov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre bare blevet svært at få lov

Så må jeg kæmpe! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det må du meget gerne fortælle mere om :) (Sagde hun, hvis mand er på sygedagpenge og drømmer om en ny uddannelse)

Det skal jeg nok, når jeg har været på fagforeningen først i Januar! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok, når jeg har været på fagforeningen først i Januar! :)

Ja ja selvfølgelig :) Din og Brians situation er vist heller ikke den samme, men jeg har lange ører, når nogen taler om uddannelse financieret på mere end su :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja selvfølgelig :) Din og Brians situation er vist heller ikke den samme, men jeg har lange ører, når nogen taler om uddannelse financieret på mere end su :D

Ja så går det hele hen og bliver lidt mere overskueligt :)

Kan nemlig ikke lige se, hvordan vi skal få råd til at leve med mig på su/elevløn.

med mindre jeg kan blive voksenlærling!!! (ufaglært løn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fået at vide at vores eksamen er flyttet fra uge 50 til uge 2. Så juleferies starter allerede den 16/12 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay efter 2, 5 uges helvede med case er der endelig normal undervisning igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var min sidste dag i dag. :boo

Er både lettet og ked af det. Kommer til at savne klasserne så forfærdeligt og specielt min engelsk lærer, som jeg bare svinger så pisse godt med.

Glæder mig helt til at starte til sommer igen, men det bliver ikke det samme uden de samme mennesker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa fra på mandag kan jeg være på på job smalltalk :yay 

 

Jeg er så spændt på hvordan det bliver, da det er på et advokatkontor med opgaver der slet ikke ligner hvad jeg har siddet med før. Jeg vil i hvert fald give det en skalle så jeg lærer en hel masse og bliver god til det, så de bliver glade for mig ;) 

Håber det er nogle søde mennesker. Det er et lille kontor med en advokat, en bogholder fra Deloitte der kommer et par timer om dagen og så 2 sekretærer.....

Åhhh jeg glæder mig til at være på arbejdsmarkedet igen efter 1 år 9 måneder og 1 uges ledighed 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa fra på mandag kan jeg være på på job smalltalk :yay

Jeg er så spændt på hvordan det bliver, da det er på et advokatkontor med opgaver der slet ikke ligner hvad jeg har siddet med før. Jeg vil i hvert fald give det en skalle så jeg lærer en hel masse og bliver god til det, så de bliver glade for mig ;)

Håber det er nogle søde mennesker. Det er et lille kontor med en advokat, en bogholder fra Deloitte der kommer et par timer om dagen og så 2 sekretærer.....

Åhhh jeg glæder mig til at være på arbejdsmarkedet igen efter 1 år 9 måneder og 1 uges ledighed

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER