FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Åh hvor er jeg bange for at få bækkenproblemer i denne gravditet :( jeg havde det ikke med W, så jeg er nok ikke super disponeret, men jeg synes det værker og knager og gør ondt flere steder :( lige nu ligger jeg på Ws gulv, og det gør ret ondt i den ene side, og det er som om jeg ikke kan ligge helt fladt, men tipper til den ene side.

Ok, jeg lyder monster hypokonder nu :lol for det er mere frygt end smerter, men åh hvor ville jeg synes det ville være noget nær det værste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor er jeg bange for at få bækkenproblemer i denne gravditet :( jeg havde det ikke med W, så jeg er nok ikke super disponeret, men jeg synes det værker og knager og gør ondt flere steder :( lige nu ligger jeg på Ws gulv, og det gør ret ondt i den ene side, og det er som om jeg ikke kan ligge helt fladt, men tipper til den ene side.

Ok, jeg lyder monster hypokonder nu :lol for det er mere frygt end smerter, men åh hvor ville jeg synes det ville være noget nær det værste!

Det må altså også være hårdt at passe en tumling på fuld tid, mens man er gravid :unsure

Respekt til dig :respekt

Hvad er planen egentlig, når du går på barsel og har født? Skal du så kunne tage dig af dem begge to fuld tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt godt. :kiss Det kan jo også snildt være væske, noget i klemme, muskeloverbelastning og alt muligt andet uskyldigt. Men vi skal jo passe på os selv og hinanden :kram2

Lige præcis  :kiss  Du er en skat altså!  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis :kiss Du er en skat altså! :kiss

:kiss Jeg forsøger bare at give, hvad jeg selv får :lovebk :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit hvor er det hårdt at arbejde i restaurant i den her varme... Tror vi har haft 30 grader indenfor! Nøøøj hvor jeg glæder mig til at komme hjem i seng. Heldigvis kan man ikke se min småtykke mave i mit tjenertøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken nærmer sig 02 og jeg er på arbejde... må indrømme jeg er glad for at jeg er udekørende og ikke dagvagt...Blige nu siger temperaturen 25 grader, og ikke en vind der røre sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Vågnede for et kvarter siden ved noget, der faktisk gjorde RET ondt. Og nu må der gerne grines, men jeg kan sgu ikke lige greje, om det var en ve, eller forstoppelse :blush Men på toilettet var der faktisk en mikro mikro plet blod og lidt lyserødligt udflåd...

Det er nok ikke noget... Men sove kan jeg sgu ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Vågnede for et kvarter siden ved noget, der faktisk gjorde RET ondt. Og nu må der gerne grines, men jeg kan sgu ikke lige greje, om det var en ve, eller forstoppelse :blush Men på toilettet var der faktisk en mikro mikro plet blod og lidt lyserødligt udflåd...

Det er nok ikke noget... Men sove kan jeg sgu ikke!

Lyder da spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at svarer. Hun har lavet Update i hendes graviditetstråd.

Tak for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih har lige tilfældigvis opdaget, at man skal tage 2 tabletter hver dag af de graviditetsvitaminer jeg tager fra Matas. Jeg har hele graviditeten kun taget 1 hver dag <_< Så har kun fået halvdelen af det jeg skulle have :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih har lige tilfældigvis opdaget, at man skal tage 2 tabletter hver dag af de graviditetsvitaminer jeg tager fra Matas. Jeg har hele graviditeten kun taget 1 hver dag <_< Så har kun fået halvdelen af det jeg skulle have :(

Jeg glemmer dem efterhånden hver anden dag så jeg er ikke et hak bedre :kiss det bliver velskabte og velfungerende børn alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemmer dem efterhånden hver anden dag så jeg er ikke et hak bedre :kiss det bliver velskabte og velfungerende børn alligevel ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glemmer dem efterhånden hver anden dag så jeg er ikke et hak bedre :kiss det bliver velskabte og velfungerende børn alligevel ;)

:ditto

Og jeg er også virkelig dårlig til at få spist mit jern. Jeg har nok spist ca 1/4 af det jeg burde pt, hvis ikke mindre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi forbi FG igen... Venstre ben gør igen ret ondt og jeg har det igen pænt skidt! Kan fisme snart ikk holde til mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi forbi FG igen... Venstre ben gør igen ret ondt og jeg har det igen pænt skidt! Kan fisme snart ikk holde til mere :(

Håber godt nok snart at du går det bedre. :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi forbi FG igen... Venstre ben gør igen ret ondt og jeg har det igen pænt skidt! Kan fisme snart ikk holde til mere :(

For pokker søde Majken, hvor du dog skal døje med en hel masse :( :kram2 Jeg håber snart du får det bedre, og at den sidste tid som gravid kommer til at gå hurtigt, så du snart har lillepigen i armene, nu hvor alt sådan driller når hun ligger i maven :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi forbi FG igen... Venstre ben gør igen ret ondt og jeg har det igen pænt skidt! Kan fisme snart ikk holde til mere :(

Håber alt er ok! Hvor er det Øv du skal have det sådan :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare mega lykkeligt gravid i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi forbi FG igen... Venstre ben gør igen ret ondt og jeg har det igen pænt skidt! Kan fisme snart ikk holde til mere :(

Åh du er godt nok ramt :kram

Men godt at de lige tjekker op på dig. Håber der ikke går alt for lang tid før i ser jeres lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har placeret mig på terrassen, i skyggen, med fødderne i koldt vand og med vandmelon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og jeg er også virkelig dårlig til at få spist mit jern. Jeg har nok spist ca 1/4 af det jeg burde pt, hvis ikke mindre :(

Samme her. Vitaminerne har jeg vist ikke spist længe, og jern er nææææsten hver dag ;) Jeg har det godt og baby har det godt. Det er det vigtigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare mega lykkeligt gravid i dag :biglove

Skøn følelse :biglove

Og skønt med de positive opdateringer. Dem elsker jeg altså :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og jeg er også virkelig dårlig til at få spist mit jern. Jeg har nok spist ca 1/4 af det jeg burde pt, hvis ikke mindre :(

Samme her. Vitaminerne har jeg vist ikke spist længe, og jern er nææææsten hver dag ;) Jeg har det godt og baby har det godt. Det er det vigtigste :)

Rart at vide at jeg ikke er den eneste så ;)

Har dog faktisk været god til at tage en gravidvitaminpille hver dag, men det er jo helt fjollet, at jeg derved kun har fået halv dosis folsyre :rolleyes

Jern kniber det dog lidt mere med at huske :whistling Men sådan var det også i første graviditet, og jeg hørte aldrig noget om, at jeg skulle have haft jernmangel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn følelse :biglove

Og skønt med de positive opdateringer. Dem elsker jeg altså :glad

Tak hvor er du sød :kiss :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.