FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

I sidste graviditet spiste jeg en kiwi hver dag, og det hjalp. Det var tydeligt de dage jeg glemte en

Vindruer er også gode. Blev anbefalet begge dele, samt masser af væske på sygehuset.

Sådan noget som tørrede svesker oh abrikoser er også godt, men hvis det kniber med væsken er det bedre med de friske frugter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vindruer er også gode. Blev anbefalet begge dele, samt masser af væske på sygehuset.

Sådan noget som tørrede svesker oh abrikoser er også godt, men hvis det kniber med væsken er det bedre med de friske frugter.

Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vindruer er også gode. Blev anbefalet begge dele, samt masser af væske på sygehuset.

Sådan noget som tørrede svesker oh abrikoser er også godt, men hvis det kniber med væsken er det bedre med de friske frugter.

Vindruer har jeg ikke prøvet med. Jeg får kvalme af alt for tiden og deriblandt kiwi, hvilket kan mærkes på fordøjelsen, men tror faktisk godt jeg kunne spise vindruer. Det må jeg få købt imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :D Hvilke tager du?

Hedder de amino jern? Efter jeg startede på dem, er der kommet gang i min mave :)

Kiwi og jordbær er også godt til maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er min ryg begyndt at gøre ondt, tror måske jeg snart skal til at tage den lidt med ro igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så møg træt af min manglende energi.

Har ferie med sønnen men intet overskud til at lave noget :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser tv serie, hvor stor dreng flytter hjemmefra :boo mine hormoner kan slet ikke lige klare det :( Tænk at W en dag flytter hjemmefra :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser tv serie, hvor stor dreng flytter hjemmefra :boo mine hormoner kan slet ikke lige klare det :( Tænk at W en dag flytter hjemmefra :boo

Nej nej! De bliver hjemme altid ☺️

Ej har lige stortudet som resulterede i kaskade næseblod fordi jeg læste om en pige der havde lyst hår, var 3 år og døde af en tumor men kunne give organer til andre syge børn- hun lignede bare C så meget- OMG det sprøjtede næsten ud af næsen og nu har manden forbudt at læse sådan nogle historier- kan ikke klare mosten!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er træt af at mit bækken virkelig er begyndt at gøre hammer ondt i forhold til normalen :(

3 nætter på camping overstået - 5 to go

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrrgg.. Hvornår stopper den lede kvalme?! Jeg har ikke morgenkvalme, jeg har døgnkvalme og ekstrem hovedpine 24/7 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2!!! dage på job (i dag og i morgen) og så er der dømt sommerferie OG barsel til mig :yay  :yay :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er heldigvis ikke kommet meget blod i dag, næsten ingenting... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har lillebror fået plads i Ws tøjskab - som nu officielt er "mine drenges skab" :kuller

Hvor var det vildt at stå med str 92-98 i hånden, for så derefter str 56 :kuller

Endnu engang føltes det helt forkert at gøre klar til baby, hvornår fatter jeg at han kommer? At jeg FÅR min baby?

Jeg så på min ticker at jeg har 149 dage til termin, jeg kan huske fra W at jeg synes det var STORT at komme under 150 dage - og nu tvivler jeg stadig på at jeg overhovedet er gravid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

113 dage til termin - men hvem tæller? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En måned til termin :loveshower

Synes det hele kommer så tæt på nu, og så alligevel ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2!!! dage på job (i dag og i morgen) og så er der dømt sommerferie OG barsel til mig :yay  :yay :yay  

 

Hvor skønt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er heldigvis ikke kommet meget blod i dag, næsten ingenting...

Det var dejligt at høre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

113 dage til termin - men hvem tæller? :p

Mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

113 dage til termin - men hvem tæller? :p

Jeg tæller også ned ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MariaPiesen, Majs & JustMe:

Det er egentligt underligt at vi tæller ned, når nu graviditeten er sådan en smuk tid fyldt med regnbuer, enhjørninger der skider lyserøde hjerter og overskud i hobetal :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 dage til termin - 26 dage til evt. PKS :D

Har været ved jordemoder i dag, det gik super, bebs vurderet til ca.2800g :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at en nat med konstante mavesmerter er de blevet afløst af en ordentlig gang murren i hele understellet... Jeg tror helt sikkert at kroppen gør sig klar pt. Men behøves det være over flere dage!?????! ;)
Uanset om det er mavesmerter eller murren, så gør det ondt og er meget udmattende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, ikke så graviditetsrelateret, men jeg har lige fået besked om, at jeg åbenbart får et tillæg for at være arbejdsmiljø-repræsentant, svarende til ca 1.000 kr før skat med tilbagevirkende kraft til april :yay :yay

Jeg har været arbejdsmiljø-repræsentant siden september sidste år, og er det indtil udgangen af august,ø. Det skulle vidst blive udbetalt sammen med august-lønnen så det vil alligevel være ca 5.000 før skat :yay

Har lige aftalt med manden, at jeg må bruge nogle af pengene på den pusletaske jeg vil have :yay

Ej hvor lækkert!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MariaPiesen, Majs & JustMe:

Det er egentligt underligt at vi tæller ned, når nu graviditeten er sådan en smuk tid fyldt med regnbuer, enhjørninger der skider lyserøde hjerter og overskud i hobetal :lol

:lol :lol :lol

Jeg savner det IKKE :P Men det føles lidt mærkeligt ikke at høre til herinde mere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En cykeltur på 16 km i det bakkede landskab har godt nok sat lidt plukveer i gang :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.