FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Mine fødder snurrer, mine klipklappere strammer, jeg ligner et oppustet badedyr og jeg nærmest skvulper når jeg går :(

:ditto <_< :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er tanken om at jobbet tog energien før, derfor var det "lovligt" at det ligner jeg ved ikke hvad herhjemme.. Nu render jeg rundt herhjemme, og så skal der bare laves noget herhjemme..

Ja jeg lavede samme nummer. Det der redebygger-gen kan være rimelig crazy :D Nu er jeg dog noget til det punkt, hvor her altså bare ser ud, som der nu engang gør. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Urgh, lille skat, du skal ikke ud gennem lysken vel?! :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg lavede samme nummer. Det der redebygger-gen kan være rimelig crazy :D Nu er jeg dog noget til det punkt, hvor her altså bare ser ud, som der nu engang gør. :rolleyes

Jeg skal bare have ryddet op her til aften, min søster kommer på besøg i morgen formiddag. Og man kan sagtens se at vi har været i sommerhus siden tirsdag og først kom hjem i dag..

 

Men hey - det er et extra Jm-tjek, da min søster er uddannet JM :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare have ryddet op her til aften, min søster kommer på besøg i morgen formiddag. Og man kan sagtens se at vi har været i sommerhus siden tirsdag og først kom hjem i dag..

Men hey - det er et extra Jm-tjek, da min søster er uddannet JM :D :P

Haha sejt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha sejt! :D

Ja meget.. Det er også dejligt beroligende, hvis der er noget jeg er i tvivl om eller bekymret for, så ringer/skriver jeg lige til hende inden jeg belemrer min egen JM med det :P

Hvilket faktisk er ret smart :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget.. Det er også dejligt beroligende, hvis der er noget jeg er i tvivl om eller bekymret for, så ringer/skriver jeg lige til hende inden jeg belemrer min egen JM med det :P

Hvilket faktisk er ret smart :P

Ja det er da luksus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fødder snurrer, mine klipklappere strammer, jeg ligner et oppustet badedyr og jeg nærmest skvulper når jeg går :(

Åh det glæder jeg mig ikke til :unsure Har heldigvis ikke set noget til det endnu. Oplevede det først lidt senere i graviditeten sidste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halsbrand :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er da luksus :D

Meget luksus :D Har dog ikke benyttet mig af det, udover den dag vi fik at vide at lillebror også var mindre end gennemsnittet (13,5% mindre), for at hører om det ville få betydning efter fødslen angående indlæggelse på barselsgangen i Hjørring eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls at i er i samme båd BBM og Majs, det er jo ikke lige frem festligt at være rund ALLE steder :rolleyes

Mit er desværre ikke engang noget jeg kan give graviditeten skylden for, det er bare mig i varmen! Men tilgengæld for jeg lov at feste med vand i kroppen i november/december også, for DER er det graviditeten der driller :lolhit

PS: klipklappere i december, ny trend ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det glæder jeg mig ikke til :unsure Har heldigvis ikke set noget til det endnu. Oplevede det først lidt senere i graviditeten sidste gang.

Er der over nogleog20 grader, så får jeg vand i kroppen. Festligt ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls at i er i samme båd BBM og Majs, det er jo ikke lige frem festligt at være rund ALLE steder :rolleyes

Mit er desværre ikke engang noget jeg kan give graviditeten skylden for, det er bare mig i varmen! Men tilgengæld for jeg lov at feste med vand i kroppen i november/december også, for DER er det graviditeten der driller :lolhit

PS: klipklappere i december, ny trend ikke?

:kram Jeg får også vand i fødderne selvom jeg ikke er gravid, det er røvtræls! <_<

Og hey klipklappere i december, det lyder bestemt som en god trend! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der over nogleog20 grader, så får jeg vand i kroppen. Festligt ikke?

Ih jo :rolleyes

Jeg havde det så slemt sidst i min første graviditet. Mine fødder blev så hævede, at jeg måtte lægge mig ned på gulvet i en bowlinghal og smække fødderne op på en stol :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhhh... Fødderne i en balje koldt vand OG en is i hånden, så kan jeg lige klare det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev akut sulten, så min søde kæreste drønede ud i haven og hentede jordbær, skar kiwi og banan og kom ind med koldskål og nedkølede skåle. Han er altså bare fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, synes jeg begynder at frygte nogle ting, som jeg bare slet ikke var bange for, da jeg skulle føde Mar :(

- Er bange for at gå så meget i stykker, at det bliver svært at fikse

- Bange for, at baby sidder fast med skuldrene

- Bange for, at hun har vendt sig eller står så skævt, at det bliver noget møg.

- Bange for at besvime under fødslen (i den her lorte-varme!)

- Bange for om navlestrengen er farligt meget rundt om halsen

- Bange for ikke at nå på sygehuset

Piv :( Jeg var også bange engang imellem op til Mars fødsel, men det var mere for det uvisse og helt simpelt for, om det kom til at gøre ondt. Jeg er ikke bange hele tiden nu, men det virker som om, at jeg bare kan komme i tanke om flere skrækscenarier :(

Edit: Nå ja, og bange for at hun kommer på Valdemars fødselsdag eller vores bryllupsdag :(

Altså det med skuldrene ( sorry hvis det var mig der plantede den frygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det med skuldrene ( sorry hvis det var mig der plantede den frygt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på nattevagt og har lige kørt en kanin ned... det holder mine hormoner da ikk til... :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på nattevagt og har lige kørt en kanin ned... det holder mine hormoner da ikk til... :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fååååck det er varmt!!! Kan bare sove og benene + fødder er stadig hævet..... Sluuuuut nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for det meget fine og betryggende svar :kiss

Det var nok din historie, der satte lidt tanker igang ja, men det skal du overhovedet ikke undskylde :kram2 På sådan et forum her hører man jo alle mulige historier ;) Men det lyder rigtigt godt at det sker så sjældent :super Det vidste jeg ikke, så tak for den info :tak

Og nej man går nok ikke så meget i stykker, at det slet ikke kan fikses. Jeg kender bare hele to personer, der skulle sys om + en "2. håndsfortælling" om at "noget faldt ud"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+0 :yay :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha Sys den varme driller....glæder mig til efter weekenden hvor temperaturen falder lidt igen....

Sidste år Sys jeg sommer var fantastisk som gravid....men i år med Tobias at passe Sys jeg det er for varmt...kan jo ikk bar ligge mig ud dagen lang når jeg har ham ,-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18+0 :yay :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.