FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Øv jeg synes at jeg er begyndte at bløde... Ikke en særlig godt situation at stå i endnu... Dog er det ikke vildt, ikke mens agtig eller noget.. Håber at det er harmløs...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv jeg synes at jeg er begyndte at bløde... Ikke en særlig godt situation at stå i endnu... Dog er det ikke vildt, ikke mens agtig eller noget.. Håber at det er harmløs...

Åh :( Hvordan ser det ud?

Håber det ikke betyder noget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg synes at jeg er begyndte at bløde... Ikke en særlig godt situation at stå i endnu... Dog er det ikke vildt, ikke mens agtig eller noget.. Håber at det er harmløs...

Åh nej :( håber bare det er irriterede slimhinder eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg synes at jeg er begyndte at bløde... Ikke en særlig godt situation at stå i endnu... Dog er det ikke vildt, ikke mens agtig eller noget.. Håber at det er harmløs...

Åh nej. Håber at det er bare sarte slimhinder og alt er ok med mini :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0  :yay NF næste tirsdag, er så spændt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg synes at jeg er begyndte at bløde... Ikke en særlig godt situation at stå i endnu... Dog er det ikke vildt, ikke mens agtig eller noget.. Håber at det er harmløs...

:kram

Håber det er harmløst og hurtigt stopper igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først var der blød på papiret, svarende med en 2 krone. De sidste par gange jeg har tørret mig, har der ikke været meget på papiret end det er tørret blød. Har dog også oplevet de sidste par dage udflåd hvor det har været brunligt:-( Jeg synes ikke at det ligner mens for mens, bløder man mere end det jeg lige har gjort.

 

Er der noget jeg kan gøre nu? Min mand er ikke hjemme, han har en lille date med hans datter lige nu, mens jeg hygger med den yngste herhjemme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blødte i uge 12 fik jeg at vide at der ikke var noget at gøre. Jeg skulle holde mig i ro, holde øje med udviklingen og reagere, hvis jeg begyndte at få ondt/der kom smerter eller hvis jeg begyndte at bløde mere..

Jeg havde kontakt med vagtlægen (det var i en weekend).. Endte med akutscanning på Skejby, hvor det viste sig at være en harmløs blødning fra livmoderhalsen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først var der blød på papiret, svarende med en 2 krone. De sidste par gange jeg har tørret mig, har der ikke været meget på papiret end det er tørret blød. Har dog også oplevet de sidste par dage udflåd hvor det har været brunligt:-( Jeg synes ikke at det ligner mens for mens, bløder man mere end det jeg lige har gjort.

Er der noget jeg kan gøre nu? Min mand er ikke hjemme, han har en lille date med hans datter lige nu, mens jeg hygger med den yngste herhjemme....

Blod skal bare holde sig langt væk, når man er gravid :sm Man bliver så pokkers nervøs af det :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad bruger I mod hård mave? Husk?

Har ikke prøvet at tage noget før, men synes måske, at der er behov for det nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det skal jeg ønske mig til min fødselsdag og jul  :yay Så er jeg også i 30 uge så der trænger jeg nok til lidt forkælelse  :7himmel

 

Det er fantastisk. Jeg er meget opspændt omkring skuldre og lænd, så det gør lidt ondt. Men bagefter er det bare så rart og jeg føler mig helt afslappet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad bruger I mod hård mave? Husk?

Har ikke prøvet at tage noget før, men synes måske, at der er behov for det nu <_<

I sidste graviditet spiste jeg en kiwi hver dag, og det hjalp. Det var tydeligt de dage jeg glemte en

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først var der blød på papiret, svarende med en 2 krone. De sidste par gange jeg har tørret mig, har der ikke været meget på papiret end det er tørret blød. Har dog også oplevet de sidste par dage udflåd hvor det har været brunligt:-( Jeg synes ikke at det ligner mens for mens, bløder man mere end det jeg lige har gjort.

Er der noget jeg kan gøre nu? Min mand er ikke hjemme, han har en lille date med hans datter lige nu, mens jeg hygger med den yngste herhjemme....

Jeg tror, når du ikke er længere, er lægevagt det bedste bud. Men når det ikke er mere vlod end det du beskriver og ingen smerter (mener jeg ikke du har skrevet, hvertfald?) er jeg bange for de bare vil henvise til egen læge imorgen.. :unsure

Husker jeg forkert eller har du scanning ret snart??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad bruger I mod hård mave? Husk?

Har ikke prøvet at tage noget før, men synes måske, at der er behov for det nu <_<

Her hjælper mine jerntabletter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blod skal bare holde sig langt væk, når man er gravid :sm Man bliver så pokkers nervøs af det :unsure

:kram

Ja meget gerne... man bliver helt nervøs og bekymret over det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, når du ikke er længere, er lægevagt det bedste bud. Men når det ikke er mere vlod end det du beskriver og ingen smerter (mener jeg ikke du har skrevet, hvertfald?) er jeg bange for de bare vil henvise til egen læge imorgen.. :unsure

Husker jeg forkert eller har du scanning ret snart??

Skal først til NF i næste uge...

 

jeg må bare se tiden an ellers må jeg enten kontakte læge eller lægevagten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste graviditet spiste jeg en kiwi hver dag, og det hjalp. Det var tydeligt de dage jeg glemte en

Okay det har jeg ikke hørt før. Interessant :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hjælper mine jerntabletter ;)

Okay :D Hvilke tager du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu laver lillesøster endelig nogen ordentlige los, så de også sagtens kan mærkes udenpå :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu laver lillesøster endelig nogen ordentlige los, så de også sagtens kan mærkes udenpå :wub

Dygtig pige ^_^ :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det har jeg ikke hørt før. Interessant :)

Jeg hørte om det på et andet forum, og det virkede for mig. En nem, smagfuld og naturlig løsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hørte om det på et andet forum, og det virkede for mig. En nem, smagfuld og naturlig løsning :)

Ja det lyder da super :) Gad vide hvad kiwi gør/kan :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det lyder da super :) Gad vide hvad kiwi gør/kan :chin:

Det er faktisk rigtigt, der er noget i kiwi der er godt til at holde maven i gang :) Jeg har ikk tænkt over det til mig selv, men brugte det faktisk meget til Lucas i en periode hvor han døjede meget med hård mave :) Hvorfor det virker ved jeg ikk, men det gør det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk rigtigt, der er noget i kiwi der er godt til at holde maven i gang :) Jeg har ikk tænkt over det til mig selv, men brugte det faktisk meget til Lucas i en periode hvor han døjede meget med hård mave :) Hvorfor det virker ved jeg ikk, men det gør det :)

Jeg skal helt sikkert prøve det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu laver lillesøster endelig nogen ordentlige los, så de også sagtens kan mærkes udenpå :wub

 

Årh, hvor dejligt  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.