FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Sorry for at lyde træls men elsker varmen ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har det faktisk også fint i varmen :)

Men er også kun i 21. uge. Da jeg havde termin i august syntes jeg, at sommeren var hård :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER virkelig at vores stue skal være 28 grader varm, ja hele huset er så varmt :( Det er virkelig ikke sjovt!

Men nu er udenfor da endelig blevet rart :super

Jeg frygter bare virkelig i morgen, hvor vi skal til Suppe, steg og is arrangement fra klokken 12, i et forsamlingshus. Jeg panikker nærmest over varmen på forhånd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER varmen, er lige omkring døden nær :rolleyes da jeg sad i venteværelset hos lægen svedte jeg så meget at mine fingerspidser rynkede :o i ved ligesom efter lang tid i vand!

Mine tæer ligner blå cocktail pølser - tror jeg stikker dem i Mies badebassin!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total rundforvirret, det ville være skønt hvis sygehuse og jordemoder var enige om hvornår en bebs er for lille :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skal dagen dog ikke forløbe, når har det alt for varmt allerede fra morgenstunden??? Geeez! Glæder mig til at kunne sove sådan lidt sammenhængene igen.. Daler temp. ikke snart - bare liiiige en lille smule??? Be om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skal dagen dog ikke forløbe, når har det alt for varmt allerede fra morgenstunden??? Geeez! Glæder mig til at kunne sove sådan lidt sammenhængene igen.. Daler temp. ikke snart - bare liiiige en lille smule??? Be om!

Du er helt forkert på den. Den skal stige, så os der fryser også kan holde varmen ;)

Ej jeg føler med dig. Det må være lige så trælst at svede som at fryse hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg 35+0 :loveshower hvilket også betyder 35 dage til termin

Hvor er det vildt allerede er være så langt. Selvom jeg håber lillebror kommer før tid, så han manden givet mig strenge ordre på at 1. August ikke er en mulighed, da han skal til konkurrence i årets nordjyske fiskeret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan skal dagen dog ikke forløbe, når har det alt for varmt allerede fra morgenstunden??? Geeez! Glæder mig til at kunne sove sådan lidt sammenhængene igen.. Daler temp. ikke snart - bare liiiige en lille smule??? Be om!

Fra mandag sku det vist være sådan lidt mere humant :) også om natten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh har haft den bedste nat i denne uge.. Vi har haft åben vindue og en vifte til at køre hele natten. Har fået sovet meget bedre, så skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj... Jeg har det virkelig skidt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj... Jeg har det virkelig skidt! :(

Øv for er det træls for dig :kram

Er det varmen eller en blanding ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for er det træls for dig :kram

Er det varmen eller en blanding ?

Ved det ikke... Har det bare rigtig dårligt! Kvalme, træt, utilpas, har ondt i venstre ben, svimmel osv. :( Æv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke... Har det bare rigtig dårligt! Kvalme, træt, utilpas, har ondt i venstre ben, svimmel osv. :( Æv!

Altså... Undskyld for at male fanden mega meget på væggen nu, men vi har jo stået i det herhjemme, så mine tanker går nok hurtigt i den retning: Når du har det så skidt og samtidig ondt i benet, kunne det så være aktuelt at blive tjekket for evt blodprop? :unsure

Du ved selv, om det føles farligt, jeg tænker bare at risikoen jo er øget som gravid, og hellere er tjek for meget end et for lidt. Håber det er ok at jeg nævner det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holy moly det er hårdt at være den aktive mor i det her vejr i sommerland :rolleyes

Godt at man kan blive kølet af i badelandet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke... Har det bare rigtig dårligt! Kvalme, træt, utilpas, har ondt i venstre ben, svimmel osv. :( Æv!

Lyder bestemt heller ikke godt. Håber snart du har det bedre igen og at du kommer til at mærke temperaturfaldet i næste uge, som noget positivt for din krop..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:oops forkert tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde jeg ikke mistet i november, ville jeg have termin i dag. Syret tanke ^_^ Og hvor er jeg glad for jeg ikke skal føde om sommeren :P Det er ikke en sørgelig dag, det slog mig blot at det ville have været en mærkedag i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Undskyld for at male fanden mega meget på væggen nu, men vi har jo stået i det herhjemme, så mine tanker går nok hurtigt i den retning: Når du har det så skidt og samtidig ondt i benet, kunne det så være aktuelt at blive tjekket for evt blodprop? :unsure

Du ved selv, om det føles farligt, jeg tænker bare at risikoen jo er øget som gravid, og hellere er tjek for meget end et for lidt. Håber det er ok at jeg nævner det :kram2

Jeg har selv haft nøjagtig samme tanke. Også fordi mit venstre ben gjorde ondt i går aftes.. Og min venstre arm forleden, der var det dog "bare" væske".. Men i går aftes gik det væk i mit venstre ben, da Jakob gav mig massage på min venstre balle - min venstre side i lænden har også været den der har gjort mest ondt igennem hele graviditeten. Så ved ikke om det er fordi der sidder noget i klemme der..

Og selvfølgelig er det helt ok at du nævner det  :kiss

Det er lidt væk igen, men bliver det ved med at komme ringer vi til FG - fordi det er altså lidt underligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder bestemt heller ikke godt. Håber snart du har det bedre igen og at du kommer til at mærke temperaturfaldet i næste uge, som noget positivt for din krop..

Tak, det håber jeg også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv haft nøjagtig samme tanke. Også fordi mit venstre ben gjorde ondt i går aftes.. Og min venstre arm forleden, der var det dog "bare" væske".. Men i går aftes gik det væk i mit venstre ben, da Jakob gav mig massage på min venstre balle - min venstre side i lænden har også været den der har gjort mest ondt igennem hele graviditeten. Så ved ikke om det er fordi der sidder noget i klemme der..

Og selvfølgelig er det helt ok at du nævner det :kiss

Det er lidt væk igen, men bliver det ved med at komme ringer vi til FG - fordi det er altså lidt underligt!

Godt godt. :kiss Det kan jo også snildt være væske, noget i klemme, muskeloverbelastning og alt muligt andet uskyldigt. Men vi skal jo passe på os selv og hinanden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en dag!

W var vågen i nat 01:15-4:30, så vi sov til 9:30, og vi skulle køre klokken 10 :( Så vi stressede ud af døren - hvilket er maks skidt for min kvalme :prik

Og så afsted mod Helsinge (1-1,5 times kørsel), hvor W brækker sig ud over det hele :( Han har aldrig før kastet op, så vi var lidt rundt på gulvet, mens vi holdte i siden på en hovedvej og prøvede at tørre bræk væk fra autostolen med sådan nogle baby pads :rolleyes Jeg havde ikke engang skifte shorts med :Blush J måtte stå med det hele for jeg var bare skidt!

Og så 5,5 time til 90års fødselsdag i varmt festlokale med den del af familien vi ikke har set siden 85års fødselsdagen :rolleyes (bortset fra til vores bryllup, men der snakkede vi jo knap).

Så nu er jeg SLIDT! Forstoppet, øm, svedig og rundtosset i hoved...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en dag!

W var vågen i nat 01:15-4:30, så vi sov til 9:30, og vi skulle køre klokken 10 :( Så vi stressede ud af døren - hvilket er maks skidt for min kvalme :prik

Og så afsted mod Helsinge (1-1,5 times kørsel), hvor W brækker sig ud over det hele :( Han har aldrig før kastet op, så vi var lidt rundt på gulvet, mens vi holdte i siden på en hovedvej og prøvede at tørre bræk væk fra autostolen med sådan nogle baby pads :rolleyes Jeg havde ikke engang skifte shorts med :Blush J måtte stå med det hele for jeg var bare skidt!

Og så 5,5 time til 90års fødselsdag i varmt festlokale med den del af familien vi ikke har set siden 85års fødselsdagen :rolleyes (bortset fra til vores bryllup, men der snakkede vi jo knap).

Så nu er jeg SLIDT! Forstoppet, øm, svedig og rundtosset i hoved...

:kram2 har I dagen fri i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 har I dagen fri i morgen?

Desværre nej :( jeg er helt forpustet ved tanken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre nej :( jeg er helt forpustet ved tanken!

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.